Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy az 50-esből (könnyített, 80-as féle blokk) hogyan lehetne kivarázsolni az izzítógyertyát? (SZMD-100). Kitekertem a nagy szorító anyát, kocogtattam is oldalról a gyertyát, de sehogy sem mozdul...Ahol vettem az új gyertyát, ott mondták hogy kocogtatni kell, de lehet hogy bele van égve...Ilyenkor mit lehetne vele csinálni? Kettő rossz a 4-ből, hidegindítóval meg nemigazán akarom indítgatni...Előre is köszönöm, üdv!
Az LTZ-t nem ismerem egyik ismerősömnek van, nemrég vette, a t25ök baromira drágák, nem értem miért megy 1millió környékén. Ezért vettem 80as mtz kisfülkést nekem az tetszett. Ha minőségi sorrendbe raknád, akkor melyik lenne a legjobb? LTZ, T25, MTZ50, MTZ80, MTZ82 között? persze a régebbiekre gondolok...
minden benne van a tehermentesítő is. a fülkét fellazítjuk a teljes bal oldalon és megemeljük aztán jön ki minden :) azért köszönöm csak el akartam kerülni a fülke emelgetést..
Csak tudnám h mi az a traki előtt szembe állsz bal oldalt?! a széllel állok szembe és annak a bal oldala a traktor elején vagy most mi van? :D
ltz volt, ne vegyél ilyesmit, a vtz 1 hengerrel kisebb, jobb a hűtése, de aki újonnan vette 2 éves korában beállt a motorja. teljesen egyformák, méretbeli a különbség csak. a vtz-t jobban szokták szeretni, de szerintem alkatrésszel van gond, meg az egész szuarkupaccal úgy, ahogy van :)
Ha a traki elött szembe állsz ,bal oldalt a motorolaj mellett van a motor szám és a motor tipusa pládául D-50 vagy D -240 és a 6 jegyü szám ami bele van irva a motorszám!
Ha Jobb oldal ha a szembe állsz a traki elejéné,akkor van az inditó alatt mtz240100215a1 vagy 2-3 -és az adagoló alatt az hogy mikor gyártották a motort,ez ott van ahol beszálsz a trakeszban!
Mindenhol van gyártási év hidrolikán,kuplungnál,darázsderéknál,difinél ,és a hátsó sonkánál ahol a kerék felfüggeszkedik a egy u alaku amin a hátsó tengely van felfogatva! Vannak olyan kupecek,hogy egy 50böl csinálnak 82 és már nem is láttad ha elmész megnézni ,hogy van e suly a fötengelyen és akkor nem 34 megy hanem csak 27 !
Minden más a suly ,kuplunctárcsa, adagoló,mind más a 80 és a 50 közt!
egyik 1700 forog másik 2200!
Bal oldalt meg a alváz szám ahol beszállsz azon az oldalon ahol a sok lyukak van vagy a szerszámos láda van,kb a kompresszor van!
szesz egy kérdés ha már itt vagy.neked vtz-d vagy ltz-d volt amit nagyon szeretél?vagy egyfaszok?tetszik egy vtz2048as csak félek tőle hogy nem való semire se
A trutymó nem biztos hogy rosszat jelent,én egyszer ugy jártam hogy szereztem mobil delvac olajat olcsón és azt kapta a 82es is ,és lett a centrifugálison vagy centi vastag,pedig előtte 2-3mm volt.abban szerintem több volt a mosó anyag és kimosta rendesen a régi lerakódásokat
Hidraulika van 3 kar plussz elöl is meg van a helye a front hidraulikának.A tábla a fülke alatt nem látszik jol mert le van festve.Csak az látszik hogy 550.
Az "eni" feliratos kannában sokkal hígabb az 50-es motorolaj, mint az Agip matricás hordóban. Meg érzésre is más, olyan fáradtolaj szerű lett az új is.
Lehet azzal már lassan szántani, hideg is van kint , meg vissza dobsz 2 sebességet aztán nem is erőlködik.Tatásan csináld, tényleg milyen gyűrű garnitúrát adtak hozzá?