Nagy örömmel vittük /ill. vitt minket haza, újonnan vásárolt Fiat Multipla Dynamic autónk. Már ezen az első, kb. 190km-es úton kiderült számunkra, hogy igencsak jól döntöttünk, mikor ,,Őt" választottuk. Mire megérkeztünk, megismertük és megszerettük.
Ez azóta sem változott. :)
Azonban mivel mi ezelőtt nem ismertük ezt a típust, felmerültek kérdések, amikre részben már sikerült választ kapni, -pl.: hol a klíma kapcsolója- de akadt ennél aktuálisabb problémánk is.
Nagyon sok az elektronika. Az ajtók nyitása, a slusszkulccsal működő centrálzár egyszercsak nem működött. És a belső ajtózárral sem. Ez még nem lett volna olyan nagy gond, de a hátsó; a csomagtartó ajtaja sehogy sem volt nyitható, foglyul ejtve így tartalmát, amire viszont sürgős szükségünk volt.
Mentünk az autóvillamosság szerelőhöz; kulcs rendben, biztosítékok rendben, a kompjúter szerint semmi hiba. Az ajtó mégsem nyitható. Végül a számítógép segítségével kinyitottuk a csomagtartót, kivettük amit kellett, de azóta sem működik, és a többi ajtót is egyenként kell bezárni.
Megígértük ,,Neki", hogy mindenképpen ,,meggyógyítjuk", de hogyan? Mi lehet a hiba?
Melyik márkaszervizben érdemes érdeklődni, hova érdemes vinni? (Somogy megyéből indulva)
Más:
A fedélzeti kompjúter még felfedezésre vár.
Normális az pl., hogy a fogyasztásmérő beáll 5,9-re? Az előző kocsink folyamatosan változóan mutatta, a pillanatnyi helyzetnek megfelelően a fogyasztást.
Előre is köszönöm, ha valaki, -aki nyilván tapasztaltabb- megosztaná véleményét.
Bocsanat siettem, picit elirtam, de most kijavitottam:
Sajnos februarban lejart 2002-es G-power multiplam gaztartalyanak ervenyessege es nem tudok hozza talalni sem szakembert,aki ki tudna cserelni, sem tartalyt amit bele lehetne tenni. Lpg-vel mukodig gyarilag,ami az auto allatt helyezkedik el, nem a potkereknel. Hengeres tartalya van. Budapesten lakom. Tud valaki segiteni, nagyon surgos lenne. Legalabb egy otletet adjatok, hol szerezzek tartalyt. Kosziiiii
Sajnos februarban lejart 2002-es G-power multiplam gaztartalyanak ervenyessege es nem tudom hozza talalni sem szakembert sem tartalyt amit bele lehetne tenni. Lpg-vel mukodig gyarilag, Budapesten alkom. Tud valaki segiteni, nagyon surgos lenne. Kosziiiii
Az öcsém most vett januárban 200e-ért egy mindennapos használt JTD-t, 2000-es kiadás, vizsgával. 400-500e-nél fog megállni. Rokonágon Full assistance van, az apósa a díler, olasz kocsikkal foglalkozik. Ha baja van, csak elviszi és utána elhozza, néha fizet. Még bármikor rákölthet plusz kétszázat a tapasztalataim szerint.
Szerintem amit hirdetnek, azt ne vedd meg. Vagy nézz meg az autópiacokon 10 kocsit, és ha utána is vissza akarsz menni érte, akkor a Tied lesz. :)
Info a többi fórumtagnak:
Remélem, ha megunja, meg tudom venni, de majd meglátjuk, kiszámíthatatlan a gyerek, valszeg amikor szól, hogy most kéne a pénz, akkor vagy sokat kér majd, vagy nem lesz pénzem. Ha lesz fotó, megosztom :)
Az üléshuzat általában 400.000 km-nél kezd el szétesni, hogy a szivacs kilógjon. Nincs kép a motortérről, ebbe ha még erdeti a gázbefecsi, akkor vastagon rozsdás. Egy diagnosztika ráférne, óra állás motorvezérlőből, pl.
Mennyit szánsz rá MIUTÁN megvetted... Mert ha az a kérdés, hogy vegyek Multiplát olcsón, vagy egyáltalán ne vegyek, akkor persze inkább vegyél... ;)
Van valaki a családban aki tudja szerelni? Mert ha nem, akkor nagyon felejtős.
Két dolog:
1, Egy jobb állapotú drágább autó a legtöbbször olcsóbb.
2, Gázos?? Általános vélekedés itt a fórumon, hogy a gázosok a leggázosabbak. Ennyiért szerintem maximum benzinest vennék. Te mennyire hiszed el, hogy vesz valaki egy gázos autót és 16 év alatt 190-ezret tesz bele???
sziasztok! második autó vásárlásán gondolkodunk, és a multipla ár-érték arányban elég jónak tűnik. mivel eléggé véges a keretösszeg, ezért a kínálat alján nézelődünk. kérdésem annyi lenne, hogy szerintetek ez a hirdetés jó lehet, vagy inkább vmi drágábbat keressünk magánszemélytől?
"bár a dízelmotor kevésbé kopik és hideg üzemben közel sem fogyaszt és ereget annyival több káros anyagot a meleg üzemi szintnél, mint a benzines, rövidebb utakon, mint például a városi rohangálás és a munkába járás, idővel készülhetünk a turbófelújításra. Annak az árát inkább gyakoribb olajcserékre fordítsuk, az nagyon sokkal kitolja feltöltő életét."
úgynézki megvan a hiba forrása,a kedves előző gazdája az autónak AC pumpát cserélt de valamiért számomra érthetetlen okból,egy vadi új 1,5 báros pumpát rakót bele,ami nem fért bele a régi helyére ezért tönkre tette az egész szivattyú házat,szó szerint belefaragta,az idióta,ígyhát most szivattyú ház is kell. ja és még pluszba utána beépített még egy pumpát az meg nem is működik,hihetetlen barbár munka.
Futarcegeknel erdeklodj. En neha kuldok motort, pici raklapra stabilan rogziteni, a legfontosabb, olaj ne legyen benne. Nem mindegyik vallalja, mert nem egyszeru a mozgatas.