Keresés

Részletes keresés

Gennarinó Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10496
URAIM----a "RIGA rulez" oldalon tettem egy két ajánlatot-ha kiváncsiak vagytok rá akkor nézzétek meg! Ha nem-akkor ne:))
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10495

A betyárját!!!

 

Ezek szerint nálatok géppuskakezű családtagok vannak. Délelőtt óta ennyi mindent megcsinálni......

 

Gázosítóban és a fúvókákban történt módosítás? Szűretlen levegővel további öntuningra is számíthattok, mert a beszívott por segít a hengerátmérő növelésében!!! Legálábbis az a része, ami a hajtókar és a dugattyúcsapszeg tűgörgőibe már nem fér bele!!! Tettetek fel vákuumrásegítős tárcsaféket is? Vagy akkor álltok meg, amikor a mocinak úgy tetszik???

Előzmény: zoleeboy14 (10494)
zoleeboy14 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10494

Sziasztok

Vettem megint 1 babettát, és amilyen állapotba volt délelőtt, PFFF, de mostmár COOL, amikor beindítottam ment 33-34-et :S, most meg 65-70-et megy!!! De csak azért mert vaterom hengereket tuningol :D, plussz 2 felömlő, 39 mm helyett 42 mm és dugó. Kissebb fogaskerék, és mindenkinek ajánlom hogy a legszűrőt, a fémet ha tuningolni akarja a babsziját azt szeggye le!!! minimum +10 km/h!!! Nyugi semmi baja nem lessz tőle!!!

Előzmény: Törölt nick (10493)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10493

Természetesen MESTER, már fenn is van! :)

 

NÉZD MEG ITT!

 

Értesítem tehát a nagyérdeműt, hogy a Tóni Bácsi tollából (ööö... billentyűzetéből) származó "Gyújtás elemek ellenőrzése és gyújtásbeállítás a 210-esnél" c. leírása immár mindenki számára hozzáférhető, nem kell keresgélni. 

Alapadatokkal, gyakorlati tanácsokkal. Gyújtás gond esetén alapmű!

(Megj.: A doc. fájl Tóni Bácsinak a 1070 sz. hozzászólását tartalmazza, változtatás nélkül!)

 

-------------

 

Kedves miko? !

Elképzelhető lenne, hogy az általad készített BabTuningról összehoznál egy jó kis cikket az ínyenceknek ebbe a Doksi Gyűjtőbe? Arra gondolok, hogy van már ugye egy pár kép, amit előzőleg közzétettél.

Ha leírnád, hogy milyen szerszámok voltak szükségesek, mire kellett vigyázni, mik voltak a szempontjaid, aztán a képekhez egy kis miko? -s magyarázat, stb., tudod Te is ezeket :)

Tudom (ill. asszem), hogy még nem vagy teljesen készen vele, de egy két részes "BAbTUning.by.MIko"  (hehe: BaTuMi :) cikk ELSŐ részéhez már több, mint elég az anyag.

Vagy "CopyRight" az egész téma és felejtsük el? :(

 

-------------

 

Hahó kami1 !

Várom a témát, mint az a bizonyos paraszt az esőt! :)

Mind You plz!

 

Üdv Nektek!

TiborGo

Előzmény: Tóni bácsi (10491)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10492

Csákó!

 

Tudod az a helyzet, hogy Te itt egy Babettás társaságba csöppentél. A Babetta egy szemet gyönyörködtető MOPED. Azaz olyan segédmotor, ami pedálhajtással is rendelkezik. A robogó meg egy minden féle műanyag burkolatba becsomagolt eldobható pöfögő, amiről egy ezzel foglalkozó topikban sokkal többet megtudhatsz. Minden motor kiválasztásánál először szemrevételezzük az esztétikai állapotot. Amennyiben ezt kedvünkre valónak találjuk, technikai szempontból is szemrevételezzük a kétkerekűt. Kipróbáljuk hogy indul, kipróbáljuk hogy megy, rendesen váltja-e az automatika a sebességet, a fékek, segédberendezések (pl. világítás) megfelelően működnek-e. Amennyiben a próba során nem tapaszalunk semmi rendellenességet, jöhet az alkudozás. Annyit tudjál, hogy egy szép állapotú, nagyon jól működő 210-es Babetta reális vételára kb. 35-40.000.- Ft. Ha Te elég jó gépész vénával rendelkezel, vehetsz olcsóbban is rosszabb állapotút, de azt magadnak kell helyre pofoznod. Ha szerelőhöz viszed, nem nyertél semmit!!! 

 

Röviden ennyi.

 

Amennyiben a robogót részesíted előnyben, keresd meg azt a topikot, ahol felvilágosítanak!

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: EOwyn (10488)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10491

Szia TiborGo!

 

Én sajnos nem tudom, hogyan lehet oda bármit berakni, ezért megkérlek, hogy a 10170-es monológomat lécci helyezd el a megfelelő fejezetbe!

 

Köszi: Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (10481)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10490

Hello EOwyn!

Két eset lehetséges: vagy Babettát szeretnél venni és véletlenségből "robogó"-nak tituláltad, vagy pedig tényleg robi vétel a célod.

Én most az első esetre reagálnék, mert ha nem így gondoltad, akkor eleve rossz helyen jársz, sztem miko? kollégától ezért kaptál ilyen "morrantós" válaszokat.

A lényeg: őszintén mondom, hogy próbálj ki egy saját Babettát, mert:

- olcsó vétel

- fele annyit (se!) fogyaszt, mit egy robogó

- olcsók az alkatrészek hozzá

- sokat tanulhatsz az építésével - tuningolásával

- eddig is hosszú évekig szolgálták a tulajaikat és ez így lesz a jövőben is. Robogót 1-2 szezonnál tovább ne is akarj használni - nem arra vannak kitalálva!

- részed lehet a "babetta-feeleng" -ben, jobb, mint a kábítószer!

Amennyiben kinézel egy Babit, a vásárlás előtt nézd körbe aprólékosan és kérj tanácsot itt a fórumon. Szívesen elmondjuk, amit tudunk

 

--------------------

kettőtizes kolléga jóvoltából ÚJ doksi a gyűjtőben!

Címe: Blokk széthúzás – csapágycsere - szimmeringcsere

Jó olvasgatást!

Előzmény: EOwyn (10488)
miko? Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10489
ha a NET elött ülsz,akkor nézz utána mi a különbség egy moped és egy robogó közt.
a rántott hús és a túrós csusza közti különbséget sem fogom elmagyarázni.
Előzmény: EOwyn (10488)
EOwyn Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10488
Miért, mi a különbség. Azért adhattál volna néhány támpontot...
Előzmény: miko? (10484)
Feri_Vp Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10487
negem = engem
Előzmény: Feri_Vp (10486)
Feri_Vp Creative Commons License 2007.04.22 0 0 10486

Sziasztok!

 

Egyik ismerősömnek meglett a jogsija, ez megnyugtatott negem is:)

Sokat motoroztam tegnap, gondolom Ti is. Nagyon szép idő volt! Itt ráadásul motoros napok vannak, sok érdekességet láttam. Mókus parádéján csomót fotóztam. Nagyon ügyes a srác, és Pannoniája is van! Szóval máris nőtt a szememben!:)

Észrevettem, hogy talán éppen a motoros ünnep miatt, az autósok sokkal normálisabbak mint máskor. Ennek örömére ma is megyek egyet, de előtte tényleg kiégetem a kipuffot. Már folyik belőle a trutyi! + porlasztó tisztítás.

 

A defektjavító sprékkel van tapasztalatotok? Mennyire használhatóak?

 

Jó Babizást mindenkinek!

 

Feri

Ricsi176 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 10485

Háháháááá bibibiiiii

Én vezettem ma egy 100ccm es D-Csepelt ááááá

az első nagyobb gázadásnál még 2 esben is kissebb nyakficamom volt!!

Nagyon megy az a motor csak még egy picit leépült állapotban van külömben a szomszéd gumisé:D Holnap lesznek képek a piciről kicsit ramaty de a motorja doxa a fékek kiválóak meg minden!!

miko? Creative Commons License 2007.04.21 0 0 10484
hali,
nem kötözködésből mondom,de vagy Babettát szeretnél venni,vagy robogót.
A kettő közt hatalmas a különbség!
Előzmény: EOwyn (10483)
EOwyn Creative Commons License 2007.04.21 0 0 10483
Babettát szeretnék venni, és már ki is néztem néhányat. De mivel életemben nem volt robogóm, fogalmam sincs, hogy mit kell nézni rajta. Mik azok a legfontosabb részletek, amelyeket feltétlenül nézzek meg? Kösz!
Szabados311 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 10482

Hello!

 

Van egy eladó Babetta 1983-as, eredeti piros színű. Frissen felújított motorral, új dugó, gyűrű ( első túlméret ), új gyújtással, új hátsó gumival. Debrecenben van, 30000 Ft. Érdeklődni: VW311@freemail.hu.

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10481

Sziasztok!

Nézzétek már át a doksi gyűjtőt és akinek van olyan, ami NEM szerepel benne, az kérem, hogy tőccse fel, vagy adjon egy linket itt, vagy küldje el a villany postával!!!

Kellemes hétvégét - sok motorozással - mindenkinek! Remélem, hogy a szombati robi sokunknak nem lesz kötelező :)

Üdv,

TiborGo

zoleeboy14 Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10480
Jah sorry nem tudtam!!!
Előzmény: Tóni bácsi (10478)
Feri_Vp Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10479

Szia Tóni bácsi és miko? !

 

Köszönöm a jótanácsokat! Tehát akkor még ráérek cserélni, mert a motor rendesen üzemel 1000 km-el a gyertyában. Nem is ezzel volt a gond.

Azért kérdeztem, mert mostanában csak rövidebb utakat kell menjek a géppel és nem tud rendesen kiégni a gyertya. Kiveszem és kormos, de nem olajos. Először a benzinszintre gyanakodtam,  de az megfelelő.

Egyszerűen azért nem lesz "őzike", mert nincs ideje felhevülni. A GZ-vel is hasonló gondom volt. Hosszabb túrán kiég, de rövid utakon csak kormoz. Illetve ez még függ a használt fordulatszámtól is. Beletettem egy kisebb hőértékű gyertyát és azzal oké. De hosszabb utakra visszateszem a nagyot.

 

Ma is vezettem. Közelből megtapasztaltam, hogy az útburkolati jeleken milyen könnyen megcsúszik a motor!! A tanulótársam előttem ment, bekapott egy sárga lámpát és hirtelen fékezett. Összecsapott a teleszkóp és már kacsázott is az eleje! Megijedtem én is! Szerencsére nem esett el, de nagyon meglepődött!

Szóval mindenki vigyázzon az erős fékezéssel ha festésen jár!

 

Ma motoros felvonulás volt nálunk, holnap meg kiállítás.

Láttam 3 Pannoniát, 2 "nagy" Jawa-t, csomó ETZ-t. Frankó!

Ha előbb tudom hogy lesz ilyen, bizony betársulok a Babszival!:)

Na azért holnap körbejárom vele a várost az tuti!

Jó motorozást!

 

Feri

Előzmény: Tóni bácsi (10473)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10478

Már többször elmondtuk: aki olyasmihez szól hozzá, amihez már többen is csatlakoztak, ne az új hozzászólás-ról, hanem a válasz-ról indítson!!!

 

Tessék szíves lenni megjegyezni!!!

 

Tóni bácsi

Előzmény: zoleeboy14 (10477)
zoleeboy14 Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10477
Hajaj megvan mi a gond, nem a levegő, hanem igazad volt túl sok kaját kap, mert behorpadt az úszóm :'( úgyhogy most szüneteltetnem kell a motorozást amígy nem szerzek másikat. Remélem csak az a baja!  
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10476

Háj!

 

Ebből egyértelműen két féle következtetést lehet levonni.

 

Vagy nagy a fojtás a levegőszűrőben, (helytelen szűrőbetét, koszosodás, vagy megtört, deformálódott szívócső miatt) vagy a motor sok üzemanyagot kap, tehát túl dús a keverék. Ezeket kell ellenőrizni és megszüntetni!

 

Tóni bácsi

 

Előzmény: zoleeboy14 (10475)
zoleeboy14 Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10475

Sziasztok!!

 

Köszi a segítséget, mindjárt megyek és kipróbálom a leírtakat! Amúgy meg ha rajta van a levegőszűrő akkor 40-nél "szabályóz" :D, így meg ha le van szedve akkor 55-ötöt megy!!! Tetszik ez az oldal, majd jövök én is segíteni ha valakinek valami gondja akadt a babszijával :D hát orvosolható a probléma :) Na mentem, további jó társalgást!

miko? Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10474

Szia Feri!

Annyit tennék hozzá,hogy 15 ezrenként kell cserélni a hagyományos gyertyákat a kétüteműben.

Mivel azonban a szikra létrejöttekor az elektródák is szép lassan fogynak, a hézagot illik sűrűben ellenőrizni,szükség esetén utánallítani.

csőfogó!

Előzmény: Feri_Vp (10472)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10473

Szia Feri!

 

Az én mocimban 8000 km van, gőzöm nincs mikor cseréltem benne gyertyát. De nincs is jelentősége. Amíg rendesen megy a gép, nem nyúlunk hozzá, ha meg szarakodik, úgyis cserélni kell, akármennyit mentél vele!

 

Jó motorozást délutánra!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Feri_Vp (10472)
Feri_Vp Creative Commons License 2007.04.20 0 0 10472

Gratulálok kolléga!:) Csak így tovább!

Irány a rutin! Milyen géppel tanulsz?

 

Végre hazaértem. Vettem pár szerszámot, hétvégén bütykölöm a vasakat.

A Babival nincs sok tennivaló, megy mint az óramű. Csak tisztogatás.

A másik kétkerekűvel lesz munka, majd alakul.

Ti hány km-enként cseréltek gyertyát a Babsziban? 1:40-es keverékre alapozva.

 

Most ebéd, aztán nyomás motorozni!

:)

 

Feri

 

Előzmény: Kristóf 210 (10468)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.19 0 0 10471

Eddig jó!!! (Steve McQuinn után szabadon)

 

Átolvasgatom majd figyelmesen az egészet, és beterjesztem javaslataimat elbírálásra a tisztelt lektorátusnak.

 

Szép álmokat!

Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (10465)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.19 0 0 10470

Csövi!

 

Először is, ha azt akarod, hogy ne csak két hónapig működjön a mocid, NE SZEDD LE A LEVEGŐSZŰRŐT!!!

 

Másodszor, a teljes üzemanyag ellátó rendszer (tank, csap, cső, gázosító) legyen tökéletesen tiszta! Állítsd be a benzinszintet a TiborGo barátom által felrakott javítási segédlet alapján! A kitisztított és visszarakott levegőszűrővel állítsd be az üresjáratot is, ugyanezen leírás alapján! Ha mindent jól csináltál, a motornak jól kell  működnie! Ha nem ezt tapasztalod, gyere vissza mesélni!

 

A gyertyát ne cserélgesd, (BRISK N17C) mert amit leírtál, az üzemanyag ellátási probléma!!!

 

 

Előzmény: zoleeboy14 (10467)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.04.19 0 0 10469

Szia Kristóf!

 

Akkor ez jó mulatság, férfi munka volt! Gratula és jó mocizást Szarvason!

 

Tóni bácsi

Előzmény: Kristóf 210 (10468)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 10468
Képzeljétek ma leraktam a kresz vizsgám!!! Hétfőn megyek rutinpályára. Összesen 4 hibapontom volt! Most nagyon boldog vagyok:)! Holnap megyek le szarvasra 3 nap motorozás!!!
üdv mindenkinek: Kristóf
zoleeboy14 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 10467

Csácsá!

Olvassgattam itt a hozzászólásokat, és szeretnék tőletek kérni egy ki segítséget, az én babettám 2 sebességes, levettem a levegőszűrőt, 1-2 hónapig tökéletesen ment, jah meg meg van fúrva, így ment 55-60-at :D, és most meg egyszercsak fullad de csak kis fordulaton, a levegőcsavart és az alapjáratot akárhova állíthatom, de és még ki is takarítottam, meg minden, ha 20 gyertyát nem cseréltem 1-et se!! Kérlek valaki segítsen!!! PLZZZ

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!