Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Arra a vezérlődobozra gondolsz ami az anyós ülés lábánál van bal oldalt? Mert abba bele égett a csatlakozó lába és egy másik olyat kéne szerezzek valahol. Úgy tudom az csak az első mennyezeti világítást szabályozza. Az nem gyullad fel ajtónyitásra. De valahonnan szereznem kell egy olyan dobozt ha arra gondolsz.
Mivel Olasz oldal így esetleg ha valakit érdekel egy megbizható Lancia Thesis nyugodtan kereshet. 2002-es év végi 2,4es JTD 10szelepes 150lovas motor.Automata váltón kívül full.Rengeteg figyelmet kapott tölem,sorolhatnám mi mindent cseréltem ki rajta,de ezt látni érezni kell kell nem elmondani.-Esetleg aki élőben is látta és tudja mit műveltem az autóval az Downer kolléga...
2005ben a Totalcarban ez volt a bemutató autó erről a videót még megtalálni :) Szóval Magyar forgalomban volt első perctől.
Egy hiba van benne azt egy hivatalos szervizben törlik.Sajnos nekem nem sikerült ahol én voltam vele egy magánszemélynél.
Emblema felszereltség.Szóval a sollar tetőtől kezdve minden benne van.
Eljátszottam amúgy már többször is a gondolattal az elmúlt évek alatt, hogy mi lenne ha... de végül mindig hamar el is vetettem a dolgot.
Egyrészt nagyon szét van már hullva a coupé állomány nagyja, másrészt szerintem erősen kétséges, hogy legalább a felújításba ölt pénzt megtartsa az ára. Nagyon rétegautó szerintem, a kis darabszám ellenére sem gondolnám, hogy megélénkülne iránta a gyűjtői kereslet hosszabb távon.
Ha most nagyon játszós autót akarnék venni, akkor valószínűleg Maserati 3200 GT-t vennék. Szinte Dacia áron van jelenleg még - pl..
Igen, ez egy dilemma egyébként. Mert ugye rendszámmal nem szúrnak ki egy km-ről és kicsi a lebukás veszélye, de be is varrhatnak érte ha mégis. Anélkül meg elég ha véletlenül szembejön egy rendőrautó...de amúgy szarok rá. Igazából jobban feszélyez, hogy lakott vagy nagyobb forgalmú helyen általánosságban ne keltsek feltűnést, mint a szervek.
Állítom, az embereket indokoltabb utálni, mint a rendőröket...
Rendszám nélkül mehetsz az csak sima szabálysértés.
Csak ne rakj fel valami másik rendszámot mert az már bűncselekménynek minősül. Muszáj feljelenteni, eljárást indítani, nem lehet helyszíni bírságot kiszabni.
Vezérlés csere a következő feladatom. Én csinálom mert kértem árajánlatokat, de 30ezres munkadíjat biztos, hogy nem fogok kifizetni ezért a műveletért.
Viszont muszáj mert a felíratok tanulsága szerint 10éve volt cserélve a szíj utoljára, csak én 70ezret tettem bele.
Vezérlés rögzítő célszerszámot tudok szerezni. Átnéztem a manual ide vonatkozó részét, nem lehet különösebb buktató én úgy látom. (Van aki rögzítő nélkül is cserélt már)
Valami nem gömbölyű akkor. A vezérlő dobozt kicserélted végül? A kapcsoló az ajtóban van. A zárat szét ki kell venni, szétszedni, de a dobozt cserélném először az könnyebb.