Sziasztok!A C5-ünknél olyan probléma jelentkezett, hogy a hátsó futómű felől erős, éles, fémes csattanó hang hallatszik egyenetlen úton. Hálás lennék, ha megosztaná a hiba okát, aki hasonlót tapasztalt.Előre is köszönöm.
Olyan márkatársat keresek, aki otthon van a 16 szelepes (dupla vezértengely) dízel motorok javításában és nem irígy tanácsot adni, ha kérdezik valamiről.
Jelenségek: Odafele irányban többször "ESP/ASR system fault" csipogás. A trip computer warning log üreset mutat (no faults).
Amikor újra beszálltam az autóba, próbálok gyújtani, mire az akkumulátorjelző mutató gyorsan elindult a maximum felé, elérte, majd hopp, és minden sötét! Ezután gyújtás semmi, kulcsot dugom be, ki, semmi... Teljes sötétség, kampó, semmi meg se mozdul.
Motorházat kinyitottam, akkumulátor saru le, fél perc vár, majd fel... Szerencsére újraindult rendesen, és minden ment, hazaértem.
Gondolom ez valami BSI dolog lehet, remélem elmúlt a resettel.
Na olyat ne vegyél, az egy kalap sz@r...(próbáltam), semmit nem ér!!!!
Olyat vegyél, amihez adnak egy kb 50 cm hosszú csövet, azt be kell vezetni egyenként minden levegőnyíláson, plusz a pollenszűrőnél és fehér hab képződik belőle, ha nyomod.
Ez a hab öli meg a bacikat, illetve folyadékká alakul, elpárolog/kifolyik, miközben működteted a klímát.
Pl. a Homasitában van vagy 5-6 féle is, különböző árfekvésben....
Nekem egy olyan fajta sprayt mutattak,aminek lenyomva marad a gombja és belső keringetésnél csukott ajtók illetve ablakok mellett kell hagyni amíg ki nem fogy.Semmi olyat nem mondtak,hogy bárhova fújjam be..De nem is menne mert ha lenyomom a gombját megakad és jön belőle amíg ki nem fogy.Szerinte ez másfajta lesz vagy nem tudom...
Úgy emlékszem, hogy rögtön a pollenszűrő után, ha benyúlsz annak a nyílásán, kézzel ki is tudod tapintani. Kapcsold be a klímát, úgy jobban érzed, egy hideg, hűtőszerű valamit kell találnod....
Eszedbe ne jusson! Horror pénzbe kerül ahhoz képest amennyit elhasználnál belőle. Egy valamire való autószerelőnek van ilyen a polcán. Az én szerelőm, a szűrő cseréjekor, megkérdezte hogy fújjon, vagy ne fújjon. Nem kért érte semmit, pedig nem találkozunk hetente (remélem, sokáig így lesz).
Üdv jól fől kell öltözni az sokat segít az ülésfűtés hiányán, na ez csak vicc ,hát sajnos nem sok mindent lehet vele csinálni elég benne a fűtőszál hasonló mint a tükörfűtésnél ha szétbombázod az ülést megtalálod benne a fűtő párnát ha szerencséd van még azt is látod hol szakadt meg meg lehet próbálni áthidalni a szakadt részt de nem sokáig szokott utána jó lenni ha egyáltalán jó lesz ,vagy lehet bele mérgesdrágán újat venni ,vagy jó az úgy ahogy van ez legyen a legnagyobb baja.
Hát igen, akkor ez itten az összekeverés tényének beismerése lészen. Ámen! De érdekes hogy Tusky kolléga nem reagált, biztos megvette az autót, és azóta org.-a van. Hihi!
Most már világos! Összekeversz Tusky77 társunkkal. Én csak szimplán érdeklődtem a két motor közötti különbségekről, Tusky77 pedig egy konkrét autóval kapcsolatban.
Nem értelek! Te konkrétan azt az autót irtad ami fenn van a HU-n, minden stimmel, az ár , az eladó, az évjárat, tehát arról az autóról van szó. Ezt kérdezted, most meg nem ebben az árkategóriában keresel, meg nem találod? Nézd meg egyértelüen rajta van, minden adata az amit leirtál. Most akkor ki -kivel van? Meg hány éves a kapitány?
Tényleg betq kollega, ülséfűtés ügyben valami ötlet, vagy mit kellene cserélni, esetleg raktáron valami? 2001-es jobb oldali fűtés halott lett tavaszra, tököm tudja azon mi szart be...
én náluk vettem kocsit, illetve cseréltem be az előzőt, és hoztam el a 2.0 benzin C5-öt. Hát bajok vannak vele azóta is, azt ne feledd, hogy addig nyájasak, meg kedvesek, míg ki nem gurulsz a kocsival a kapun, Én hívtam őket pár nap után jelentkező hibaüzenetekkel, na akkor már csak terelt mindenki...
Alapvetően persze nem Ők tehetnek a kocsi sok gyermekbetegségéről, hanem a csigazabáló mérnöknek nevezett kretének, és kiderült nekem sincs több gondom, mint a többi C5 tulajnak átlagban, de az előtte 4 évig használt Xantia egy karter gázcső öregedésen-duguláson kívül semmi nem mutatott, masszív volt, ezek meg már műanyag szarok, alulméretezett alkatrészekkel.
Persze a 2007-es már nyilván valamivel jobb, sok dologra rájöttek közben, de legalább egy betq minőségű szerelőt ismerned kell, hogy ne kapj egyvérzést majd...
A használtautó-n kb 25 db 2.2-es c5 van, nem értem, hogy ezek közül melyikre kellene gondolnom, mert ha úgy írod, hogy "ez az", akkor szerintem egy konkrét autóra gondolsz. Egyébként én csak egyszerűen érdeklődtem, hogy van-e valami tapasztalat, stb, hogy melyiket érdemesebb hétköznapi használatra. Egyébként árban nem feltétlen van nagy különbség. Közben megtaláltam a biturbót, biztos jó, de nekem nincs rá szükségem, meg nem ebben az árkategóriában keresek autót.
Üdv 2.2hdi -ből van változó geometriájú turbóval szerelt 133le és a 2 c5 -böl van a 2.2 hdi biturbó 170le az egy finom darab. A 2.2hdi motor egy sokkal fejlettebb motor mint a 110 le 2.0hdi de valóban egy kicsit több a híbalehetőség,de mindegyik orvosolható, nekem 2.2hdi van egy 133 le felhúzva kb 165le én trélert húzok vele meg megpakolom de nagyon nekem gyenge lenne a110 le hdi de hétköznapi használatra tökéletesen jó és valóban egy kicsit egyszerűbb de nem jobb ,mert nem változó geometriájú a turbója ,nem 16 szelepes nem változó szivóhossz vezérelt stb stb ha kell az erő 2.2hdi rengeteg tartalék van benne, ha kis pénz kis foci kis motor kisebb költségek.