Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JILING Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44183

köszönöm

Természetesen nem a felszereltség a legfontosabb, de ha azok között találok, nem lelakott, rendben lévő autót, akkor inkább azt választom.

A motor kérdése nehéz dolog, de mindenképpen ragaszkodom egy "független" állapotfelméréshez, teljes jegyzőkönyvvel a végén a hibákról. Ha erre nem hajlik az eladó akkor megyek tovább...

Sajnos volt már nagyon rossz autóm is az életben, de volt használható, vagy teljesen jó!

Előzmény: stevie-13 (44182)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44182

sajnos nem látom jól a kilincset, de valóban azt gondolom hogy ez nem privilege.

 

 

Ez egy Authentique Plus.

 

 

ez biztosan privilege, de a monaco sem kizárt...

 

 

Ez valóban Privi. A Monaconak fekete félbőr belseje van.

 

De ne foglalkozz a felszereltségnél. Egy tíz éves dízelnél szinte csakis az autó állapota a döntő. Érdemes egy megbízhatóbb állapotú, de gyengébben felszerelt autót választani, mint fordítva.

 

Ha ilyen tíz év körüli dízeleket nézel, mindenképp tartalékolj 2-300 ezret javításra, mert ennyi idős korban már mindenféle baj lehet. Ez nem Renault-specialitás, ez minden 10 év körüli dízelre vonatkozik.

Előzmény: JILING (44181)
JILING Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44181

Köszi!

sajnos nem látom jól a kilincset, de valóban azt gondolom hogy ez nem privilege. Az is is fura hogy nem tudja a tulajdonos hogy mi a neve aa autójának ami a tulajdonában van? (senic)

találtam egy másikat ami tetszetős...

http://olx.hu/hirdetes/renault-grand-scenic-1-9-dci-privilege-7-szemelyes-ID2CnU9.html

ez biztosan privilege, de a monaco sem kizárt...

Előzmény: zerik1 (44180)
zerik1 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44180
Sajnos a gazdi nem kényeztetett el információk halmazával, de szépnek szép. A digit klíma nekem külön szimpatikus, tempomatot viszont nem látok. Megkímélt állapotúnak tűnik.
Előzmény: JILING (44179)
JILING Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44179

madárcsicsergős szép napot!

Köszöntem minden hasznos információt!!!

Találtam egy számomra ideális példányt: http://olx.hu/hirdetes/renault-grand-senic-gyonyoru-llapotban-ID2Eq5N.html

Ha szabad kérnem a kíméletlen véleményeket az autóval kapcsolatban...

Előzmény: stevie-13 (44172)
vargamunka Creative Commons License 2014.12.06 0 0 44178

szia 

meglepő de kijön fentről ,kicsi a hely de nem lehetetlen ....(azért ne törj semmit össze )  ha nem megy bízd inkább szakira .

Előzmény: Zsoop (44175)
zerik1 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44177
Nos én olvastam valahol, hogy valaki lerobbant Olaszországban. Generátort kellett ott helyben cserélnie. Sehogy nem tudták kivenni, mert pár milliméter mindig hiányzott. Végül egy vascsővel hátrafeszítették a motort és úgy jött ki.
Nem hiszem, hogy ez lenne a megfelelő megoldás, mert a szerelőm pikk-pakk kikapta, de azt sajnos nem láttam hogyan.
Előzmény: Zsoop (44175)
szalaics Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44176

Sorry, de Én úgy értettem, hogy egy évre =teljes= 3632 Ft, és nem havonta. Ezért  írtam, hogy keveslem.

 

Előzmény: Trotter66 (44170)
Zsoop Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44175

Sziasztok!

Egy nagyon nagy kérdésem lenne.

Következő a problémám: (2004-es, 1.9dci Scenic) generátorom sajnos nem tölt semmit sem, és az lenne a kérdésem,hogy valaki szedte-e már ki, és ha igen,akkor hogyan?

Nézegettem ma, igazából nem nagyon jöttem rá, hogy merre, illetve hogyan lehetne kivenni.

Köszi előre is

 

Üdv

Airbag. Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44174

és zokszó nélkül fizeték a 90eft-os szélvédő kárt....

Előzmény: Airbag. (44173)
Airbag. Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44173

B10/C10, éves dijfizetéssel

10% vagy 50eft önrész

20362ft/év.

Előzmény: Trotter66 (44170)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44172

Azon gondolkodom régebb óta hogy egy Renault Mégane Grand Scenic II. veszek, de semmit nem tudok erről az autóról sajnos! Nincsen a környezetemben sem senkinek, ezért nem is láttam még ilyet. Esetleg ha valaki tudna használható információkkal segíteni nekem, még a vásárlás előtt azt megköszönném! Azt biztosan tudom hogy dieselt veszek vagy 1,5 de az 1,9 sem kizárt. Vagy monaco, de a privilege felszereltség sem kizárt. Mire kellene figyelnem, mik a sarkalatos problémák ennél a típusnál?

 

 

Ahogy Trotter kolléga írta, elég komplikált a kérdés.

 

A SII egy rettenetesen jó koncepció: nagy utastér, nagy csomagtartó, világbajnok használhatóság, kiemelkedő biztonság, alapváltozatokban is magas felszereltség.

 

Ugyanakkor az autónak praktikusan több gyenge pontja is van, különösen a 2007 augusztusa előtt gyártott Phase I-nek. (Vetítőlencse nélküli fényszóró.) A Phase II jobban összerakott, lényegesen problémamentesebb.

 

A motor gyenge pontja a kezdetben eltúlzott gyári szervizperiódus a maga 30 ezer kilométerenkénti olajcseréjével, amihez nem párosult - mint más márkáknál - a komolyabb olajok használatának előírása. Tehát a Phase I autókban 30 ezer kilométerenként cseréltek olajat, gyakran kifejezetten alap szintű, félszintetikus típusokat, hiszen az is teljesítette az alap ACEA A3/B4 előírást...  Emiatt más autókhoz képest nem ritka a kenési hiányosságokra visszavezethető motorikus probléma.

 

Van egy csomó másik széles körben ismert hiba is, ezek az autó maga korában szokatlan, újszerű extráihoz kapcsolódnak, amik még nem voltak kellőképpen kiforrottak. Tipikusak az elektromos kézifék (bovdenhibák), a digitális műszerfal (vezérlés hibája), kulcs nélküli zárvezérlés problémái (szenzorok és mikrokapcsolók).

 

A Phase I autókban "normális" a gumírozott bevonatok kopása, már alacsony futásteljesítménynél is (ajtóbehúzó, sebváltógomb, ablakemelő kapcsolók körüli műanyagbetétek).

 

A gyári kopó-fogyó alkatrészek olyan 130-150 ezer kilométerig bírják, utána folyamatos költséget jelentenek a futómű alkatrészek, lengéscsillapítók, a hajtáslánc elemei, a motor- és váltótartó bakok, a kipufogó rendszer részei, beleértve a katalizátort (illetve a fiatalabb évjáratokban a részecskeszűrőt).

 

A dízelmotorokkal előfordulhatnak drága javítások (befecskendezők, turbó, intercooler), de ez a veszély minden korszerű dízelmotor esetében fennáll.

 

Specialitás, hogy a hátsó féktárcsa csak a kerékcsapággyal és az ABS-jeladóval együtt cserélhető, így egy ártatlannak tűnő kopott hátsó féktárcsa cseréje szokatlanul magas költséggel járhat.

 

A Grand gumimérete a viszonylag ritka, ezért relatív drága 205/60R16. (A gyönyörű 17-es felni esetén még magasabbak a költségek.)

 

A napfénytető szuper dolog, de a mozgató mechanizmus karbantartását (kenését) el szokták felejteni, a műanyag csúszkák kopás miatti cseréje nem olcsó dolog.

 

A gyári alkatrészek néha meglepően olcsók lehetnek (az idősebb autók kedvezményt kapnak, illetve elérhetőek a Renault Motrio alkatrészek), de széles a választék utángyártott alkatrészből is (kivéve műanyag karosszériaelemek), és a bontókban is van sok Renault-ra specializált vállalkozás.

 

A hirdetésekben feltüntetett felszereltségi szintek az esetek túlnyomó részében tévesek. Felszereltségekről őszintén itt: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=121672670&t=9098903

 

 

Előzmény: JILING (44166)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44171

Szia!

 

Ha van konkrét esélyes, akkor megköpködjük. Így általánosságban összefoglalni bő 10 év tudását (itt a fórumban) szinte lehetetlen.

 

 

Előzmény: JILING (44166)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44170

Rendben, kevesled.  

Én ennek ellenére ennyit fizetek a teljes Casco-ért, hiszed, nem hiszed. Vidéki város B10/C07 kategória, Union.

 

Megnéztem a kedvedért, mennyi pontosan a havi díjam, mert utalásban van. 3.632.- HUF, vagyis 132.- HUF-al több, mint amire emlékeztem és korábban írtam. Én kérek elnézést. :)

Előzmény: szalaics (44163)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44169

ja és még valami a biztosításhoz

 

azt sose szabad számolni, hogy húúúú eddig ennyit befizettem, azt kell nézni havi 4e-t megér nekem ha holnap a gyerek én a nejem elbénázz egy jeges kanyart és totálra töri az autót, akkor se lesz világvége

 

1988-tól van jogsim és 90-től autóm

tavasszal az 2 hetes cégest sikerült megtörnöm mert elbambultam egy út közepén lévő táblát, pedig 1hete ott volt a csatornafedlapon....

az előttem menő sávot váltott én pont lenéztem a műszerfalra mire felnéztem már csatt...

szerviz ceruza is vastagon fogott 600e volt a számla

-lökös+ fényezése

-alsó motorvédő

-lámpa

-intercooler

-motorháztetőn egy körömnyi festéklepattanás javítás

azt hiszem ennyi volt cserés és csak gyári új lehetett minden

Előzmény: bnorci71 (44168)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44168

sose volt Cascom

most úgy döntöttem lesz, családi hitelből lett finanszírozva többek között ezért is

na meg egy szélvédő csere ha befigyel....

a településen van kavicsbánya rengeteg teherautó jár ide ........ igaz az előző Scenic megúszta,

 

Előzmény: szalaics (44164)
Bolti Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44167

Első szélvédő csere 170e lett volna, Casco-val ingyen. Nekem 62/év a casco, így mondhatom eddig "megérte". A tetőablak már önrészes , csak a szélvédőnél van önrész nélkül.

A csuszkákkal én játszadoztam, sokszor volt leszedve az üvegtető, be is feszült egy párszor a szétkopott csuszka miatt, szerencsére egyben van. Hogy ott mi történt a fene se tudja, én csak egy nagyobb kőre tudok gondolni - bár tetőn hogy kap követ a fene se tudja.

 

Előzmény: szalaics (44164)
JILING Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44166

esőmentes szép napot mindenkinek!

Azon gondolkodom régebb óta hogy egy Renault Mégane Grand Scenic II. veszek, de semmit nem tudok erről az autóról sajnos! Nincsen a környezetemben sem senkinek, ezért nem is láttam még ilyet. Esetleg ha valaki tudna használható információkkal segíteni nekem, még a vásárlás előtt azt megköszönném! Azt biztosan tudom hogy dieselt veszek vagy 1,5 de az 1,9 sem kizárt. Vagy monaco, de a privilege felszereltség sem kizárt. Mire kellene figyelnem, mik a sarkalatos problémák ennél a típusnál?

Előre is köszönök minden választ!!! :) :D

DAndras79 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44165

Nem, felújitás nem volt, csak kenés (a gyári anyaggal), feszegetés-buherálás nem volt.

A biztositás - általánosságban - nem rossz, pl. a lakásbiztositással tavaly egy káreset miatt annyi pénzt fizetett a biztositó nekünk, hogy 4 év teljes befizetése "megtérült", és a kár helyreállitása nekem egy fillérbe sem került.

Cascóm eddig nem volt, de még lehet. Apránként fizetni a biztositást nem olyan nagy dolog, mint egybe kifizetni 6 számjegyü összegeket. De igaz, ha a mostani 4 évet nézem, nem állok szarul. Viszont ha a jövő héten kitörik a szélvédő is, már igencsak hiányolnám a cascót......

 

Előzmény: szalaics (44164)
szalaics Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44164

Te csináltál tetőcsúszka felújítást?! Nem lehet hogy akkor lett megfeszegetve, vagy történt valami? /csak eszmefuttatás....

Egyébként Casco-ra vissza térve 4000 Ft/hó-ról ír Bnorci71 Az évente 48 eFt (és ott fityeg az önrész), 4 év alatt 192 eFt /még mindíg ott fityeg az önrész/ Ha neked kb 120 eFt-ért cserélik újra, akkor 72 eFt-al akár sielni is elmehetsz még! :)

 

/Valóban jó a Casco, de kicsit hazárdírozás, mint szinte minden biztosítás, de..../

Előzmény: DAndras79 (44162)
szalaics Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44163

Ezt keveslem 1 évre! Vagy csak rosszul fogalmaztál, hogy teljes Casco-re /vag Én értem félre... :)

/Bnorci71 4 eFt/hó-ról mesél(t)/

Előzmény: Trotter66 (44155)
DAndras79 Creative Commons License 2014.12.05 0 0 44162

Van ilyen, de elég ritkán fordul elő, idén pl. már volt 1 náluk. (persze az más, ha rádől egy fa vagy egy balesetben törik ki).

Hogy mitől lehet, azt csak találgatják: feszültség az anyagban, kő.....stb. Előjöhet nagyon göröngyös, egyenetlen úton, ahol bizonyos mértékben mozog "tekeredik" a karosszéria, esetleg szétpattinthatja az üveget (én az autópályán voltam).

Ami érdekes volt, azt mondták, hogy ez az edzett üveg tető nem reped. Tehát olyan nincs mint pl. a szélvédővel, hogy van egy repedés, ami vagy tovább nő, vagy nem. Ez ha tönkremegy, akkor szilánkokra törik-robban. Sérülést-vágást nem okoz.

Előzmény: bnorci71 (44152)
cefo Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44161

Nem lehet, már sokat próbáltam. Ez sajnos már vallási kérdés... Mindenki mást mond. Én egyelőre nem cserélek. Ha elkezd rakoncátlankodni, akkor viszont azonnal.

Előzmény: Gabee555 (44153)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44160

A váltüknál nem az van amit ha jól emlékszem Stevie írt egyszer, hogy kretén módon a jobb hátsó kereket kell megemelni és akkor kijön minden olaj?

 

 

Az a Lagunáknál van, és betöltéskor :-) (Hogy minden a helyére folyjon.)

Előzmény: ThomBoy (44157)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44159

a 2007-esre most kötöttem 4e/hó

10% 50e az önrész

Előzmény: DAndras79 (44158)
DAndras79 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44158

Ez mondjuk tényleg megéri. Annyira nem foglalkoztam cascóval, hogy meglep, hogy csak ennyi.

Előzmény: Trotter66 (44155)
ThomBoy Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44157

A váltüknál nem az van amit ha jól emlékszem Stevie írt egyszer, hogy kretén módon a jobb hátsó kereket kell megemelni és akkor kijön minden olaj? A franciák közismertek ilyen furmányos megoldásokkal, simán el tudom képzelni.

Előzmény: Trotter66 (44156)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44156

Ez így van. Nem jön ki, vagy legalábbis nehezen jön ki az ATF folyadék a gömbből. Van egy jó automataváltós enciklopédia fent a neten, de momentán nem találom, régebben olvastam.  

Előzmény: Gabee555 (44153)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44155

Nekem nemrég a szélvédőm kapott. Ingyenbe volt a durwa drága üveg.  Havi 3500.- HUF-ot fizetek teljes cascora.  Szerintem megéri.  Üvegkárnál nincsen önrész, vagy, ha van, akkor általában benyeli az üveges cég.

Előzmény: DAndras79 (44151)
egymellé Creative Commons License 2014.12.04 0 0 44154

ez "csodás"... :S

7végén napfénynél (ha lesz) átnézem enyém tetejét is, mm-ről mm-re...

Előzmény: DAndras79 (44150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!