Akkor a Pannoniámról is rakok föl képet.Nincs rajta rendszám,de ha csináltatnék akkor sem adnám le,inkább letagadnám.Én is rendszám nélkül szoktam motorozni.
Vannak dolgaim amiket esetleg Csepel alkatrészekre vagy a darabtól függően komplett de felújítandó Csepelre cserélnék, végső esetben eladnék.
ízelítőnek: gitár, majzer
emilem odorpetikukacfreemailponthu
- ON -
Akinek lenne D-Csepelhez:
- kuplung és lendkerék oldali deknije
- lámpaüvege, foncsor, krómozott lámpakeret, esetleg jó állapotú lámpabelsőrész
- gyújtáskulcsa
- lábfékpedál
- kormány
- "stander"
- első féklap
- fékpofák
- Számnéküli üres blokk, vagy számos blokk alkatrésznek, stb...
Ha végre hazajutok anyámékhoz szétnézek milyen Danuvia cuccom van esetleg cserébe olyat is tudok adni. Régen, még gyermekkoromban egy szürke danuvia lett elbontva otthon, csak pár burkolati elem maradt belőle, kormány, meg tán pár danuvia-blokk oldaldekni van otthon.
elado egy "vadonatuj "125-ös Csepel Blokk, meg sem olajat, sem benzint, sem szikrat nem latott, / megszakitojat nagyitoval lehet nezni / tehat meg nem volt sehova beepitve, nem volt üzemben !
akit erdekel, irjon arajanlatot
( ritkasag, teljesen egyedi darab, meg mernem kockaztatni, hogy Magyarorszagon egyaltalan nincs meg egy ilyen darab, meg Muzeumban sem !!)
Pillanatnynilag , mint egy falidisz, dekoratio van kiallitva egy fem Traverzen, falra erösitve :))
semmi esetre sem szabadna egy szölö-kapalogepbe beepiteni, ilyen celra mar kertek tölem, de erröl szo sem lehet .
Na ezt valamikor én is megnézegetem... Mindenesetre a blokkpárosítót biztosra merem állítani, hogy nem ütötték be a vázba... Sőt nálam még a motorszámot sem, mert nekem az sincs. Csak rendszám... a vázon is meg a blokkon is...
Frundzi mentségére mondom, hogy a kezelési nem mérvadó, mert szerintem az utolsó szériához is olyan kezelésit adtak, amiben mondjuk a lámpatök még a kisebbik fajta volt és még sorolhatnánk...
Hál' a jó égnek a Csepeles és Danuviás "törzsgárdában" még én sem csalódtam:) Szerintem a szakik nem fogják bánni, ha a T1-esról is dobsz fel képet. A Danuviás topik nagyon "off-tűrő". Amúgy csak szürkeforgalmija van, vagy azt is megtarthattad?
Hát a rendszámmal lesz dolgom, bizony... ha nem terveznék hosszabb túrákat, nem is tennék fel. Felénk a Vértesben nagyon jól el lehet motorozgatni rendszám nélkül és a környezet is pazar (na jó, a Mecsekhez vagy a Bükkhöz képest nem annyira...).
Nekem nem egyezik a blokkpárositó számmal.Szerintem csak sima vázszám.De én sem tudom pontosan. A blokkpárosító szám szerintem csak a motorblokkra vonatkozik, és csak a motorszám volt egyező a vázon lévővel. Hétvégén én is megnézem a többi motorjaimon mert ezt még én sem tulajdonítottam fontosnak. ....
....Ja és köszönöm a jókívánságot, remélem hétvégén lesz időm és tudom folytatni a motor felújítását.
Én is örülök ha új barátokat találok,és tudok segíteni.Szombaton igérem fényképezek meg írok pár dolgot a Dancsimról.De már azt az ehez megfelelő fórumra. A szomszédom T1-esét vettem meg,mert nagyon kellett neki a pénz.
De,hogy ne kerüljön messzire nekem eladta.Pedig sokan kérték tőle.Neki is megvan a szürkeforgalmija.Hát így kezdődött nálam.Sok sikert a rendszám intézéséhez,azzal még lesz dolgod.
Kösz a bíztatást,nyáron már szeretnék ezzel is motorozni.
Hellosztok! Új vagyok itt a fórumban, röviden bemutatkozom... Nemrég vettem egy D-Csepelt, ezzel kezdem motoros pályafutásomat. A Csepel egy fellelt állapotú gép, itt a kép róla:
Aztán most lassacskán újítgatom fel, itt egy kép róla szétszedve:
A motorhoz kéne nekem egy hátsó fékkulcs (rugóval, tengellyel stb...), és szintén a hátsó féhez fékpofák rugóval. És ha van valakinek, egy jó állapotú gázkar felőli (eredeti fehér) markolat , az is jól jönne... Kösz Bubi36
Ha még megvan a telefonszámom este hívj fel és csapágy meg mindenfajta méret ügyben felolvasást tartok a" Mótorkerékpár, kerékpár, és varrógépek kereskedelmi képes árjegyzéke" című műből. Sajnos a Csepelre vonatkozó robbantott ábrákat elfelejtettem kimásolni pedig esküszöm szándékomban állt mellékelni a vasdarabokhoz.
Köszönöm szépen a segítséget, így a gumigondom megoldódott.
Viszont meg szeretném / bátorkodnék megint kérdezni.
A Csepelem restaurálásánál ki fogom hajítni az összes csapágyat úgy a motorból, mint a kerekekből, meg is venném őket így előre a simmerring-ekkel egyetemeben hogy ne azért álljon meg a motorgenerál, mert nincs otthon az adott csapágyból illetve simmerring-ből.
Szóval körülményes kérdésem légyege az vala, hogy van-é valaki aki meg tudná nekem mondani, hogy milyen méretű csapágyakra, simmerring-ekre és hány darabara van szükségem a D-csepelhez.
Mindezek és az előzmények alapján szerintem '57-től számozták a vázakat is, külön egy 5jegyű azonosítóval, (ami nem a blokkpárosító szám, ugye?) fogaskerekes beütést még nem láttam vázon, de majd jobban megnézem, az M betű pedig lehet, hogy a hegesztő, vagy a MEO-s, vagy valaki későbbi kalóz kézjegye, mindenesetre apró érdekesség, hétvégén ha lesz időm jobban körbesasolom az enyémet és beszámolok, addig is kösz a képeket, és jó munkát a továbbiakhoz.
Részünkről a megtiszteltetés:) Kiváncsi vagyok a vasra... A T1 kezdésnek elég komoly. Danuviából viszont tényleg elég nehéz találni megfelelőt... nem kímélték és nem is nagyon kedvelték szegény jószágokat. A 4 közül nekem is három romos állapotban került hozzám, de ami végül leghamarabb elkészült, lábon jött haza. Ennek már lassan 10 éve és csak most fogom rá intézni a rendszámot... úgyhogy ne csüggedj, ha lassan haladsz;) Jó munkát!
Mert kismotor is... a Simson az "smkp" és azért elég jó konstrukció (Mondjuk a Starnál jobbat már nem tudtak összehozni). Műnyagmotor meg nem nagyon lesz 50 éves veterán, mert egyrészt összetörik (pl. tegnap néztem az assistanceunk statisztikáját a Yamaha R6-osok beszállításának okáról és 80%-a baleset miatt volt), másrészt széthajtódik (de leginkább széthajtják), de ha kímélik is, a sok öregedő alkatrész nem bírja a strapát... :P
Amúgy nekem is élménymotor a Csepel meg a Danuvia és a 60-as tempónál még a tájat is látom. Jövőre - ha lesz rendszámom és üzembiztos lesz a vas - nagyobb túrákat is betervezek a Danajkámmal régi túrakönyveken felbuzdulva...