Hát van 2 db 2.2 hdi is kibontva de én nem szedtem ki a veztengelyt de ha a főtengelyt és a veztengelyt nem stiftelted ki és úgy raktad össze nem indul 2-3mm eltérés a vezérlésben és nem indul mert a veztengely jeladó és a felső holtpont jeladónak szinkronban kell lennie különben nem fog beindulni de holnap rákérdezek gondolom a láncfeszítővel küzdesz. Ha elszakadt a szíj és azért szedted szét előfordul ,hogy a vezérműtengely végén lévő lánckerék elfordul és ezáltal soha nem lesz jó a vezérlés hiába cserélsz ki mindent előfordul ,hogy vezérműtengelyt is kell cserélni.
Üdv a hátsó lengökarban csapágy van nem szilent és ez a csapágy van eltörve minél elöbb ki kell cserélni mert kikopik a lengökar is és azt is cserélni kell ,én szívesen megcsinálom gyári csapággyal a 2 oldal munkadíjjal 40e ft ha nem kell lengökart cserélni.
Szétszedtem, összeraktam, nem indult, vezérlést ellenőrizni újra szét. Most a vezérkereket tekerve (szíj le) racsnizik és nem fordul körbe. A főtengely felső holtponton ékelve. Volt eltérés, de most oda-vissza kb negyed kört racsnizik a vezérkerék, de nem fordul át, így nem tudom jelen stiftelni, hogy feltegyem a szíjat. Valaki mondta, hogy valami racsnit vissza kell alaphelyzetbe állítani, rögzíteni, de az jó hete volt és nem veséztük ki és vele nem tudok konzultálni. Le kell újra vennem a két-vezérműtengely-házat??! Vagy van más megoldás?
Sziasztok!A C5-ünknél olyan probléma jelentkezett, hogy a hátsó futómű felől erős, éles, fémes csattanó hang hallatszik egyenetlen úton. Hálás lennék, ha megosztaná a hiba okát, aki hasonlót tapasztalt.Előre is köszönöm.
Olyan márkatársat keresek, aki otthon van a 16 szelepes (dupla vezértengely) dízel motorok javításában és nem irígy tanácsot adni, ha kérdezik valamiről.
Jelenségek: Odafele irányban többször "ESP/ASR system fault" csipogás. A trip computer warning log üreset mutat (no faults).
Amikor újra beszálltam az autóba, próbálok gyújtani, mire az akkumulátorjelző mutató gyorsan elindult a maximum felé, elérte, majd hopp, és minden sötét! Ezután gyújtás semmi, kulcsot dugom be, ki, semmi... Teljes sötétség, kampó, semmi meg se mozdul.
Motorházat kinyitottam, akkumulátor saru le, fél perc vár, majd fel... Szerencsére újraindult rendesen, és minden ment, hazaértem.
Gondolom ez valami BSI dolog lehet, remélem elmúlt a resettel.
Na olyat ne vegyél, az egy kalap sz@r...(próbáltam), semmit nem ér!!!!
Olyat vegyél, amihez adnak egy kb 50 cm hosszú csövet, azt be kell vezetni egyenként minden levegőnyíláson, plusz a pollenszűrőnél és fehér hab képződik belőle, ha nyomod.
Ez a hab öli meg a bacikat, illetve folyadékká alakul, elpárolog/kifolyik, miközben működteted a klímát.
Pl. a Homasitában van vagy 5-6 féle is, különböző árfekvésben....
Nekem egy olyan fajta sprayt mutattak,aminek lenyomva marad a gombja és belső keringetésnél csukott ajtók illetve ablakok mellett kell hagyni amíg ki nem fogy.Semmi olyat nem mondtak,hogy bárhova fújjam be..De nem is menne mert ha lenyomom a gombját megakad és jön belőle amíg ki nem fogy.Szerinte ez másfajta lesz vagy nem tudom...
Úgy emlékszem, hogy rögtön a pollenszűrő után, ha benyúlsz annak a nyílásán, kézzel ki is tudod tapintani. Kapcsold be a klímát, úgy jobban érzed, egy hideg, hűtőszerű valamit kell találnod....
Eszedbe ne jusson! Horror pénzbe kerül ahhoz képest amennyit elhasználnál belőle. Egy valamire való autószerelőnek van ilyen a polcán. Az én szerelőm, a szűrő cseréjekor, megkérdezte hogy fújjon, vagy ne fújjon. Nem kért érte semmit, pedig nem találkozunk hetente (remélem, sokáig így lesz).
Üdv jól fől kell öltözni az sokat segít az ülésfűtés hiányán, na ez csak vicc ,hát sajnos nem sok mindent lehet vele csinálni elég benne a fűtőszál hasonló mint a tükörfűtésnél ha szétbombázod az ülést megtalálod benne a fűtő párnát ha szerencséd van még azt is látod hol szakadt meg meg lehet próbálni áthidalni a szakadt részt de nem sokáig szokott utána jó lenni ha egyáltalán jó lesz ,vagy lehet bele mérgesdrágán újat venni ,vagy jó az úgy ahogy van ez legyen a legnagyobb baja.
Hát igen, akkor ez itten az összekeverés tényének beismerése lészen. Ámen! De érdekes hogy Tusky kolléga nem reagált, biztos megvette az autót, és azóta org.-a van. Hihi!
Most már világos! Összekeversz Tusky77 társunkkal. Én csak szimplán érdeklődtem a két motor közötti különbségekről, Tusky77 pedig egy konkrét autóval kapcsolatban.
Nem értelek! Te konkrétan azt az autót irtad ami fenn van a HU-n, minden stimmel, az ár , az eladó, az évjárat, tehát arról az autóról van szó. Ezt kérdezted, most meg nem ebben az árkategóriában keresel, meg nem találod? Nézd meg egyértelüen rajta van, minden adata az amit leirtál. Most akkor ki -kivel van? Meg hány éves a kapitány?
Tényleg betq kollega, ülséfűtés ügyben valami ötlet, vagy mit kellene cserélni, esetleg raktáron valami? 2001-es jobb oldali fűtés halott lett tavaszra, tököm tudja azon mi szart be...