Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73461

Attól félek én is, elvileg lett cserélve első gátlókkal együtt, de majd megnézetem.

Előzmény: DVlad (73459)
DVlad Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73460

"... De már elmúlt." :DDD

Teljesen különböző autókról van szó.

Előzmény: sooty (73456)
DVlad Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73459

A ropogás nem lehet valamilyen torony hiba?

Esetleg a motor tartó spéci szerkezet nem lehet kikopva? Én pl. vettem olyat évekkel ezelőtt, mert kellett.

Előzmény: DonPrego (73455)
hangacsi Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73458

Igen, itt kicsit belekeverted. :) A Freemont itt Dodge Journey-ként, később Fiat Freemont-ként volt kapható.

Előzmény: sooty (73457)
sooty Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73457

Lehet keverem a chrysler-rel. A fene se tudja ezt már követni.

Előzmény: sooty (73456)
sooty Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73456

Van valakinek tapasztalata chevrolett orlandoval? 1.8 benzin 2012-es. Délután megyek egy ilyet megnézni. A multiecuscan viszi ezt? Ebböl lett a freemont ugye?

DonPrego Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73455

Érdekes ez a Kappa futómű. Vásárlás előtti próbakörön hallatszott hogy kopog valami a futóműben. Megvettem, elvittem átnézetni egy vizsgaállomásra: rázópadon hallotta a hangot, de kézzel átmozgatva minden alkatrészt nem sikerült behatárolnia a hibát. Saját szakim persze első blikkre megtalálta a hibás pálcákat, de azóta is kísért a dolog, hogy menet közben érzem/hallom hogy valami nem 100-as a futóműben, de szakik mindent rendben találnak. Már régebb óta van valami fémes csattogás macskaköves úton, szerintem a lengőkar még érintetlen szilentje lesz, van kis ropogás kormánytekerésnél, de úgyis esedékes lesz pár km múlva egy olio csere, majd akkor megnézetem.

Előzmény: Marklar T ie (73450)
picifelhö Creative Commons License 2016.09.12 0 1 73454

Nekem az van rajta,sokkal jobb vele,szerezz rá nyugodtan!

Előzmény: Marklar T ie (73452)
granturismo Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73453

Nos igen. De ezek a váltók azért nem arról szólnak, hogy az öt normál mellett van egy kímélő hatodik. Inkább arról hogy 5-ös váltónál 5 tartományt van a hol a motor az ideálishoz legjobban közelítő viszonyok között pörög hatosnál meg hat. (Már akkor ha a megfelelő helyettesítő hatos váltó megy fel.) Viszont a tengelykapcsoló igénybevétele biztosan nagyobb egy 6-os váltónál egyszerűen a több váltás. 

Előzmény: Marklar T ie (73452)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73452

Amúgy érdekel a téma is. Haver 10V 150 lovas 156 osával voltunk most Erdélyben. 4 fő megpakolva 6,5-6,7L es fogyi lett. Neki 6 os váltó van benne. S átlagban 500 al alacsonyabb a fordulatszám is. ... ;) Ha sokáig marad a JTD, akkor bármi lehet ;)

Előzmény: downer (73445)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73451

Volt egy kis csúszásom. Ülés Cs is aznap lesz .... ;)

 

Előzmény: Marklar T ie (73449)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73450

Igazából már kb 1 hónap után gyanús volt valami. Ha 4fő ,v+  (csomagok is) ültünk az autóban, akkor rossz úton valami felkoppant hátul. Még a vizsgán is nézték, de a gátló hibátlan volt a padon. Persze ott nem is kopogott. Így kizárásos alapon a rugókra gondoltam. Az olaj cserével egybe kötött, egyéb munkák közé volt betervezve a rugó csere. Elutaztunk, autót szerelőnek leadtam. Így nagy "örömömre" hívott, hogy csáposon az autó és az egyik gátló is szar. Megvette (nem olyan jó áron) s mire haza jöttünk kész lett.... Most fentebb van a popó. Nem is ültünk még annyian benne, de remélem jó lesz. ;)  

Előzmény: DonPrego (73448)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.12 0 0 73449

Nincs elfelejtve. Nem voltunk itthon, Érden vannak a cuccok. Szerdán megyek Érdre... ;)

Előzmény: LanciAdam (73447)
DonPrego Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73448

"sajnos a Kárászinál felújított gátló 15k-t sem bírt"

Bíztatóan hangzik :D

Előzmény: Marklar T ie (73444)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73447

Meg tudnád nézni a korábban említtett világítás időzító egységet?

Előzmény: Marklar T ie (73444)
tintacska Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73446

Ha meg hatra tennel b3l3 egy egy legrugot akkor lenne az igazi:) Fent hordana a farat:))

downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73445

:D

Végre valami ontopic!

Ez így már sokkal méltóbb egy nagyautóhoz.

Előzmény: Marklar T ie (73444)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73444

Bocsi, hogy nem váltó téma. :D

Új hátsó rugó és gátló csere volt.

(sajnos a Kárászinál felújított gátló 15k-t sem bírt)  :/

Előtte:

Utána:

 

 

downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73443

Ja, és a megnövelt kapacitású befecskendezőkhöz.

Előzmény: downer (73442)
downer Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73442

20V stroker, jó hangzik. :)

Építenék, de sok még a változó. De megvan a Marea, odaát teszek fel képet.

 

A 2.0-ból lehetne egy az egyben 2.4 JTD furat-löket, mint ahogy ez az átépítés a Punto 1747 VFD-ből csinált egy 1.9 JTD-nek megfelelő furat-löketű motort:

http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?t=3321

150-160 lóerő az eredeti Hitachi vezérlővel, ami képes volt alkalmazkodni a megnövelt lökettérfogathoz. :O

Előzmény: bojo (73435)
Lönci Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73441

Szia!

 

Ha fékjavítás után ráz, akkor szinte biztos, hogy gyengék, vagy szakadtak az első lengőkar  hátsó szilentjei

 

Előzmény: **ADAM** (73436)
sooty Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73440

Került-e valami kosz a tárcsa mögé, bár ez nem jellemző. Másik, hogy a féknyeregben a munkahenger könnyen mozog-e, illetve a csúszka rész szintén könnyen mozog-e. Lehet valami szorul és úgymond egy oldalas a fék tehát elferdíti fékezés közben a tárcsát. Én ilyen cserekor kifújok egy csomo féktisztítót és zsírozom a kívánt alkatrészeket. 

Az alfánál még nyűgösebb a fék, pláne a hátsó.

Előzmény: **ADAM** (73439)
**ADAM** Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73439

De mit tudok nézelődni egy új tárcsán és betéten ? :)

Előzmény: granturismo (73437)
sooty Creative Commons License 2016.09.11 0 0 73438

Esetleg még gumi, de ez tipikus fék probléma.

Előzmény: **ADAM** (73436)
granturismo Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73437

"Első féktárcsa és betétek pár hete voltak cserélve, tehát elvileg kizárható."

Vagy pont ott kellene nézelődni először...

Előzmény: **ADAM** (73436)
**ADAM** Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73436

Sziasztok!

 

Műszaki kérdés:

Nagy tempóról fékezésnél beráz a kormány - például 180-200-ról visszalassításnál 100-120-as tempóra autópályán.

Első féktárcsa és betétek pár hete voltak cserélve, tehát elvileg kizárható.

Mi lehet még a gond szerintetek?

 

 

bojo Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73435

Strokert építel? 

Előzmény: downer (73434)
downer Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73434

Aha, ez világos. Mondjuk a munkahengerhez menő hidraulikacső meghosszabbítása vagy teljes cseréje lenne a legkisebb feladat. A többi általad felsorolt problémalehetőség már gázosabb.

Csak úgy magamban forgatom a képzelgéseimet...a 2.0 20V motorba mondjuk bekerülne a 2.4-es főtengelye hajtókarokkal, a furat és a saját dugattyúi maradnának, ott úgyis csak 1 mm különbség van, lenne belőle egy alulról 2.4-es azért. 

Valószínű kéne a 2.4-es hengerfej a nagyobb hengertöltés és átáramló keresztmetszetek miatt. Aztán még át kéne írni a motorvezérlőt, kis plusz tuning. Mondjuk 190 ló egy szívó Mareába. :)

Az már bírhatná a hosszabb áttételeket esetleg.

Na, jó messzire mentem...a lehetőségek még nem is teljesen ismertek pedig, aztán akár még bontás is lehet a dologból.

 

Előzmény: granturismo (73431)
LanciAdam Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73433

Hmm... oké. Köszi a képeket. Holnap nekiesek és akkor kiszedem.

Előzmény: probody (73426)
tintacska Creative Commons License 2016.09.10 0 0 73432

Majd megnézi élőben ha eljön segíteni kiszedni a mocit a Thesis--ből :DDDD. De jó lett volna ha így van a váltó mikor a kuplungot cseréltem.

Hogy ne kelljen leengedni a bölcsőt,kivettem a kulisszát és kijött annyira hogy mindenhez hozzáfértem.Nem volt egyszerű,de megoldható volt.

Előzmény: granturismo (73431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!