Keresés

Részletes keresés

szasszo Creative Commons License 2008.02.06 0 0 756
Kedves Leon-1! Nagyon köszönöm a válaszodat, igazán hálás vagyok érte. Ugyanakkor be kell vallanom, hogy az engem izgató problematika megértéséhez nem kerültem közelebb - bizonyára azért, mert abszolut laikus vagyok. És mint ilyen, természetesen nem is a képlet részleteit szeretném megtudni, de mégis érteni szeretném, hogy milyen fő irányelvek mentén szabályozódik a dózis adagolása, mik azok a szempontok, amelyek meghatározóak. Bizonyára van valami elv, amely akár a bemenet, akár a kimenet szintjén alapvető irányvonal, mondjuk hogy mekkora legyen majdan a működőképes pajzsmririgyállomány, stb.  Ez bizonyára kötözködésnk tűnik, pedig nem az: egyszerűen csak ha már "elvesznek" a testemből, tudni szeretném, hogy mennyit és miért pont annyit; és leginkább, hogy mire számíthatok végeredményként (Basedow-kórom van).
Előzmény: Leon-1 (752)
Zitka Creative Commons License 2008.02.04 0 0 755

Személyes tapasztalati kiegészítés: masszív alulműködésem volt/van, és oylan tüneteket (is) produkáltam, amik egyértelműen túlműködésre utaltak. Tkp. így derült ki, hogy egyáltalán van pm. rendellenességem.

Ide-oda lötyögött a szívem, fogytam (!!!!!), stb. stb.

A tünetek másodlagos része persze már alulműködéses volt (bőrszárazság, hajhullás. stb.), de ezek simán lehettek volna pl. a vashiánytól is.

 

De azért csak nyugodtan kiáltsd ki magadat szakértőnek, én nem fogok vitatkozni veled.

Előzmény: Zitka (754)
Zitka Creative Commons License 2008.02.04 0 0 754

Köszi szépen a ledorongolást, te már csak tudod... Gondolom, orvos vagy, és évi többezer esettel találkozol...

 

Egyébként ott volt a forrás: egy másik fórum alulműködős betegei írták le a tüneteiket, és ezeket összegezte egy fórumtárs.

Előzmény: Bridget1978 (753)
Bridget1978 Creative Commons License 2008.02.04 0 0 753

Sziasztok!