Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DGabee85 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56901

Akkor ezért tudom most tövig benyomni a fékpedált járó motornál! A fékem fog, nem is levegős...de a szerelő akinél volt a kocsi, mivel csak a hátsó dolgokat buzerálta, úgy légtelenített, hogy csak a hátsó 2 keréken...szóval elbaszta... Állhatok neki újra légteleníteni akkor az egészet, gondolom, emiatt lett ilyen a fékem, hogy tövig be tudom nyomni a vákuumos rásegítésnél! Mer előtte nem tudtam!

Előzmény: Köhike (56898)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56900

Mutattam bsanzikának, nekem is csinálja, igaz nem tér ki annyira a mutató, mint neki, de látni, hogy feljebb megy kicsit, ha elengedem az ablakemelő gombokat, visszaáll az eredetileg mutatott értékre! Mondtam is neki, hogy neki se fogjon méregetni, ha ennyi Thaliasnak csinálja, valami típushiba lehet, nem tulajdonítanék neki nagy jelentőséget!

Előzmény: Köhike (56899)
Köhike Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56899
Kipróbáltam, igaz nem üzemmeleg állapotban, de nekem nem csinálja.
Előzmény: mcngoht (56892)
Köhike Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56898

Nem engem kérdeztél, de megpróbálok válaszolni remélem nem haragszol. A boscht írom le, neked is az van. 30-as csavar fogja a dobot. (de lehet 32-es nem emlékszem pontosan) Utána úgy kell forgatni a dobot, hogy a csavarlyukon kereszül lehessen alul látni a kézifék kart, ahol a bowden csatlakozik. Ott kell benyúlni egy erős csavarhúzóval, és vissza kell nyomni alaphelyzetbe a mechanikát, amitől valamennyire visszamennek a pofák alaphelyzetbe, és akkor jön le a dob. Ha nagy válla van már, ráadásul elég rozsdás is akkor elég nehéz lesz leszedni sajnos, mert el fog akadni benne a betét. Igazából ez tud lenni a legszarabb része a szerelésnek. Ha szét van szedve gyakorlatilag csak csavarozni kell, meg rugókat ki-beakasztgatni. Érdemes megvenni a rögzítő készletet az új rugókkal, mert minden tiszta rozsda lesz, és nem nagy összeg. Egyszerre egy oldalnak állj neki ha bizonytalan vagy benne, és akkor a másik oldalról tudsz puskázni mit hogyan kell visszarakni. Munkahenger csere nem nagy dolog, két csavar fogja. Légtelenítési sorrend kereszben van(ABS nélküli). Mondjuk jobb hátsó bal első, majd a bal hátsó jobb első. Kb ennyi.

Előzmény: DGabee85 (56897)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56897

Most olvasom, hogy te már csináltál hátsó dobfék cserét. Le kéne szednem a dobot, a csapágyat, új fékpofák, és új munkahengerek! Egy részletes leírásnak örülnék! Bárkitől e-mailben! Köszönöm!

Előzmény: ÖregMackó (39087)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56896

Sziasztok..

Meg tudná nekem valaki írni,hogy a központi kijelzőbe hogy tudom becsatlakoztatni a külső hőmérő vezetékét? és,hogyan tudom kiszedni a kijelzőt?

Nagyon szét kell szedni a műszerfalat? vagy csak egy-két csavar?

Előre is Köszönöm...

rentha92 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 56895

Mindkettőt?? ::))

Előzmény: DiZzEe (56883)
mcngoht Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56894

Clio 1.4 16V 2000-es évjáratú

Előzmény: bsanzika (56893)
bsanzika Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56893

Mikori és milyen az autód? 1.4 8v?

Előzmény: mcngoht (56892)
mcngoht Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56892

Szerintem ezt az ablakemelős dolgot mindenki próbálja ki, mert pl. nekem is ezt csinálja... Nem lehet hogy ez valami széria hiba? 

Előzmény: bsanzika (56877)
diakgszi89 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56891

Nekem az 1.6-os 16V-s Clio a 15-ös téligumival hosszútávon elmegy 5,5 literrel, de ez 80-90 km/h max. Pl.: Debrecen-Miskolc 4 személlyel 5.3 l/100 km jött ki. Nyáron a 16-os felnivel plusz szélesebb gumival inkább a 6-hoz van közel. De vegyesben nekem is 6.6-6.8 liter szokott kijönni. Szóval az az 5 liter úgy jöhet ki, hogy beáll 60-70-80 km/h-ra és úgy gurul ötödikben :D

Köhike Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56890
Nem értettem félre. Engem igazából a miértje miatt érdekel.
Előzmény: DGabee85 (56889)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56889

Félreértés ne essék! Nem rád értettem ezt a nagy benzin ár figyelést! Hanem csak úgy megemlítettem! Nekem sosem sikerült 7 alá vinni a fogyasztást, igaz én dinamikusan, sportosan vezetek.

Előzmény: Köhike (56888)
Köhike Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56888
Biztosan nem eszik 5-öt. Az 100%. Engem csak amiatt érdekel a dolog, hogy a nagyobb autó miért eszik kevesebbet. Igazából nem tartom soknak a 6.7-et, csak érdekel.
Előzmény: DGabee85 (56887)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56887

Ennyire azért nem mélyedtem bele, meg igazából nem is nagyon érdekel, hogy mennyit eszik! Menni kell vele, ha meg menni kell, tankolni kell. Egy hónapban elkocsikázok 2 tankot, azt kész. Ez van. Azért nem fogok tojást rakni a pedál alá, hogy csak 1,99 tankot használjak el. Soha nem értettem azt sem, hogy mit számít az a 10 Forint árkülönbség a kúton?! 40 literen nem veszem észre. 1 év alatt, lehet, hogy "sok", viszont mire a 12. havi tankolásomnál járok, már eszemben sincs az 1. havi. Szóval tök feleslegesnek tartom ezt az "erre a kútra menjünk, mert itt 5 Ft-tal olcsóbb a benzin" dolgot sem. A lényeg, hogy ne írjunk már olyat, hogy a 8 szelepes csak 5 litert eszik... Szerintem még pályán sem 100-zal...

Előzmény: Köhike (56886)
Köhike Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56886

Ezen én is csodálkozom mindig, ha ilyet olvasok. Nekem vegyesben most nyáron olyan 6.7 körül eszik. És nem nagyon nyomom neki. Viszont az is érdekes, hogy ugyanezzel a motorral a Logan hasonló használat mellett min fél literrel kevesebbet eszik. Közben nyomoztam, mert nem nagyon értem hogyan lehet az, hogy egy nagyobb autó, nagyobb kerekeken ugyanazzal a motorral kevesebbet eszik, és két dologra jutottam. Váltóáttétel, és motorvezérlés. Jó lenne megtudni, hogy át lehet-e szerelni bele a logan féle motorvezérlőt. Az is kiderült közben, hogy a 16 szelepes is már ezt az újabb vezérlőt használja. ( a 8 szelepesben sirius 32n van, a 16-osban meg ems 3132) Elvileg ugyanaz a lábkiosztása, kíváncsi lennék, hogy kivitelezhető-e a csere.

Előzmény: DGabee85 (56884)
Garfield007 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56885

Hát, ha a majdnem 6 vagy a 6 azaz 5 liter, akkor igaz is lehet NAGYON nagypapás üzemben, soha nem járva városban.

Nekem a 16 szelepes 6,8 és 9,5 között bármennyit tud enni :o)

 

Előzmény: DGabee85 (56884)
DGabee85 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56884
Most olvastam hahun, hogy ugy hirdetnek egy 1.4-es 8 szelepes Thaliat, hogy alacsony fogyasztas, 5 liter! Ha valakinek sikerult ennyivel eljarnia egy 8 szelepes benzinessel, ossza meg velem kerem, hogy hogyan es mint sikerult ezt elerni, mert nekem 7 ala nem megy...
DiZzEe Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56883

az ablakemelő kapcsolót, vagy az automatikus magasságállítást?:)

Előzmény: rentha92 (56876)
Köhike Creative Commons License 2014.05.28 0 0 56882
Hát az biztos. Lehet egy kis probléma is, de akár egy nagyobb előjele is. Érdemes utánajárni.
Előzmény: bsanzika (56881)
bsanzika Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56881

Szépen lassan elindulok akkor majd a töltéstől. Nem zavar a dolog de ennek azért nem így kéne működnie... :D

Előzmény: Köhike (56878)
desavel Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56880

sziasztok, szeretném megkérdezni tapasztaltabb kollégáktól, szerintetek 1.5 dci mocinál (K9K702) 0.3-as szívószelep hézagnál már becsattoghat a motor finoman...?

 

0.25 - 0.45 - 0.30 - 0.45 - 0.30 - 0.45 - 0.25 - 0.35 (lendkeréktől indulva)

 

köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56879
Testelés, nem földelés.
Előzmény: Köhike (56878)
Köhike Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56878
Leesik a kapocsfeszültség. Ennyiből nem fog kiderülni mi a hiba, méregetni kellene egy kicsit. Akksi, töltés, földelések, ect szenzor feszültsége hogyan változik ilyenkor. Ennyiből nem biztos, hogy meglesz a hiba forrása. A mutatót az ecu szabályozza, nincs közvetlen kapcsolat a szenzorral.
Előzmény: bsanzika (56877)
bsanzika Creative Commons License 2014.05.27 0 0 56877

Újabb érdekes dologgal lepett meg ma a kicsi kocsim. Vízhőfok normális értéken, felhúzom közbe az ablakot (villanyos) és mikor eléri az ablak a felső vagy alsó pontot ahol már nem mozog akkor nemes egyszerűséggel azt mutatja a vízhőfokjelző hogy elkezd főni a vizem... Ha elengedem akkor visszaáll normális értékre. Szerintetek merre kezdjek keresgetni? :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=AFFI8rl4-_E

Itt van egy kis videó is a hibajelenségről...

rentha92 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 56876

Hmm.. Mutatsz pár képet hogyan oldottad meg? :P

Előzmény: DiZzEe (56875)
DiZzEe Creative Commons License 2014.05.26 0 0 56875

Én az ablakemelő kapcsolókba cseréltem ki ledesre, a magasságállítót kiiktattam, mert automatikus van már :)

Előzmény: rentha92 (56873)
Köhike Creative Commons License 2014.05.25 0 0 56874
Izzó van az elakadásjelző kapcsolójában is.
Előzmény: rentha92 (56873)
rentha92 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 56873

Köszi a gyors és pontos segítséget! Amit  linkeltem ledet jó is lesz bele szerintem.

Most igyekszem mindenhova ledet tenni ahova lehet. / 56632 hsz. /

Azt nem tudjátok, hogy az elakadásjelző kapcsolója izzós vagy ledes megoldású? Érdekes, hogy az ablakfűtés kapcsolója gyárilag ledes megoldású :) A fényszóró magasság állítóba rakott valaki ledet? Én próbáltam, de csak a közepét világította meg.. 

Előzmény: Köhike (56872)
Köhike Creative Commons License 2014.05.24 0 0 56872

Az kimaradt, hogy ha a szivargyújtó ki van húzva, látszik belül két sárga pöcök (a keret része), amit ha benyomtok még egyszerűbb kihúzni a fém szivargyújtó csatlakozót.

Előzmény: Köhike (56871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!