Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1985
Szervó csövek ? 300e km és gyári , a híbatárban bizonyos híbák törlésénél be kell írni a km óra állást ezt nem szokták kitörölni az óra tekerésnél és ez visszanézhető de ha nem volt gyári gépen akkor szinte lehetetlen megállapítani ,hogy mennyit futott pontosan ,vagy van még egy megoldás a zöldkártyánál felírják a km óra állást és a neten ezt rendszám alapján meg lehet nézni na de ez is a múlté 3 éves autóban híhető a 97ekm .
Előzmény: John Zero (1984)
John Zero Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1984
Én is találkoztam olyan C5-el (már írtam), ami kb. 180 ezerről volt 100 ezerre visszatekerve.

A vicc, hogy még a márkaszerviz se vette észre a tekergetést, pedig computerre is dugták, teljes állapotfelmérés. (Tudom, tudom, a márkaszervizek bal...ok, ez így is van.)

Valóban nem a kilométerórát kell nézni, hanem az állapotot! Tehát: milyen hibák vannak? Szervó csövek vannak-e cserélve? (Ha igen, az már 140 ezer feletti állapotot mutat.) Stb. stb.
Előzmény: oszcilloszkop (1983)
oszcilloszkop Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1983
Ne már! Kilométerórát vagy autót akarsz venni? Mindig az állapotot nézd, ne az órát! az max dísznek jó, leírom miért.
Előző autóm egy Brava volt amit hiába hirdettem 228e kilométerrel, a kutyának sem kellett. Még csak egy telefont sem kaptam, hiába volt hibátlan állapotban, senkit sem érdekelt. Viszont a pénzre szükségem volt, úgyhogy beadtam egy kereskedőhöz, aki azzal kezdte, hogy visszatekerte az órát 89e-re! Egy hét alatt elment 250e forinttal drágábban mint én hirdettem...mindenki boldog volt. Persze ezt megcsinálhattam volna én is de nem vagyok óravisszatekergetős fajta.
Előzmény: Tusky77 (1971)
csipesz1960 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1982
ja és 120000km volt benne
csipesz1960 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1981
én a2201 es 2000sx met 1300000ért vettem de azota csak ékszijat és olajat cseréltem
unomma Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1980
Igazad van, de én itt nem a2.2 hdi- re gondoltam, hanem az 1.6-ra.
Előzmény: betg (1979)
betg Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1979
Hát azért egy c5 III 2.2hdi 170hp nem egy millával drágább szerintem a 2.0hdi meg nekem gyenge híába 136 hp abban a kaszniba az gyenge , minden autómba ami eddig volt minimum 200e km volt megvételkor mert kis pénzért akartam sok extrát
még soha nem bántam meg viszont mindegyikben tényleg annyi volt a mostani autómban 2.2hdi majdnem 300e van de úgy néz ki mintha 100e lenne benne én rendszeresen karbantartom olajcsere max 12e-nél így a turbó is kíbirja kb 400e-ig.
Előzmény: unomma (1978)
unomma Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1978
Visszatérve az árra! Egy kb 30-50-et futott két éves c5II ára kb 1 millával ólcsóbb csak mint egy c5 III ujan!!!!! Bolond aki nem az ujat veszi.Már ha van rá mani.
Előzmény: Tusky77 (1971)
Xantia Break SX 2.0 16v Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1977
Jelenleg hajtok egy mentöautó-Jumpert, 2,2HDi, 320000 van benne.Van egy újabb is a mentöszolgálatnál,40000km el,semmi különbség a kettö közt,ugyanúgy gyúllik a sokat futott is mint az újabb,menetteljesitmény se rosszabb! Igaz szervizelve vannak rendesen.
Előzmény: betg (1974)
unomma Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1976
Pedig nem beszéltünk össze!!!!!
Előzmény: betg (1974)
unomma Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1975
Szerintem nem sok az a 100e- km, ha valóban annyi van benne, és normálisan hajtották. Ha kevesebbet futottat keresel, ott meg az ár lesz a problema! Én emlékszem a saját autóimra, mert ez megmaradt bennem, hogy százezernél olyanok voltak szinte mint az ujak, semmiféle probléma, vagy teljesitményromlás nem volt.
Előzmény: Tusky77 (1971)
betg Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1974
Jézus épp ,hogy be van járatva ne vicceljünk már ez nem skoda tudok nem egy 2.2hdi -ről amiben 400e felett van és a motornak semmmmmi baja minden eredeti benne jumperek ezzel a motorral 600-800e km elmennek szóval 100km a motor be van járatva ennyi én amikor még ment az autóbehozatal volt ,hogy 1 év alatt 100ekm tettem az autómba, inkább egy 100e km futott autó mint valami visszatekergetett autó, vagy csak városban használt mondjuk 60e km autó sokkal rosszabb bocs de teljesen felhúztam magam ekkora badarságon .
Előzmény: Tusky77 (1971)
gaz.69 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1973
Szóval azért szedtem szét, mert a két vezteng közötti lánc feszítője tönkrement, cserélni kellett. Elvileg ugyanoda lett visszatéve, de tegnap szétszereltem és eltérést mutatott. Mint írtam, valaki mondta, vissza kell állítani valami racsnit, de nem tudom, hogyan? Vagy service manual-t tudnátok-e? Hogy letölteném, vagy...??
Előzmény: betg (1970)
Leadfoot Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1972
Nem akarok beledumálni, pláne nem okoskodni. De a keveset futott követelmény és a dízelmotor együttes megléte (+ gondolom árban is van egy limit) eléggé be fogják határolni a lehetőségeket.

Kisautókból nem különösebben nehéz olyat kifogni (főleg pár évesen), amiben kevés kilométer van. De a C5 kategóriájú kocsik 6-7-8millió forintba kerültek újonnan. Ennyi pénzért senki nem fog autót venni (vagy legalábbis nagyon kevesen) azért, hogy a garázsban álljon. Pláne nem dízelt.

A kocsiban, amit néztél, van 97ezer km 3 évesen. Ez ~ évi 33ezer. Egy ilyen kategóriájú dízel autónál szerintem itt kezdődik a reális futásteljesítmény.
Előzmény: Tusky77 (1971)
Tusky77 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1971
Nem vettem meg a 2.2 HDI-t, sok az a majdnem 100e km.
Igyekszem kevesebbet futott autót vásárolni.
betg Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1970
Hát van 2 db 2.2 hdi is kibontva de én nem szedtem ki a veztengelyt de ha a főtengelyt és a veztengelyt nem stiftelted ki és úgy raktad össze nem indul 2-3mm eltérés a vezérlésben és nem indul mert a veztengely jeladó és a felső holtpont jeladónak szinkronban kell lennie különben nem fog beindulni de holnap rákérdezek gondolom a láncfeszítővel küzdesz.
Ha elszakadt a szíj és azért szedted szét előfordul ,hogy a vezérműtengely végén lévő lánckerék elfordul és ezáltal soha nem lesz jó a vezérlés hiába cserélsz ki mindent előfordul ,hogy vezérműtengelyt is kell cserélni.
Előzmény: gaz.69 (1968)
betg Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1969
Üdv a hátsó lengökarban csapágy van nem szilent és ez a csapágy van eltörve minél elöbb ki kell cserélni mert kikopik a lengökar is és azt is cserélni kell ,én szívesen megcsinálom gyári csapággyal a 2 oldal munkadíjjal 40e ft ha nem kell lengökart cserélni.
Előzmény: worlock (1966)
gaz.69 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 1968

Szia, Betq!

Szétszedtem, összeraktam, nem indult, vezérlést ellenőrizni újra szét. Most a vezérkereket tekerve (szíj le) racsnizik és nem fordul körbe. A főtengely felső holtponton ékelve. Volt eltérés, de most oda-vissza kb negyed kört racsnizik a vezérkerék, de nem fordul át, így nem tudom jelen stiftelni, hogy feltegyem a szíjat. Valaki mondta, hogy valami racsnit vissza kell alaphelyzetbe állítani, rögzíteni, de az jó hete volt és nem veséztük ki és vele nem tudok konzultálni. Le kell újra vennem a két-vezérműtengely-házat??! Vagy van más megoldás?

Előzmény: betg (1965)
worlock Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1967

Uhh.

Elnézést a nagy betűkért. Ennyire azért nem sürgős...

worlock Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1966
Sziasztok!

 

A C5-ünknél olyan probléma jelentkezett, hogy a hátsó futómű felől erős, éles, fémes csattanó hang hallatszik egyenetlen úton. 

Hálás lennék, ha megosztaná a hiba okát, aki hasonlót tapasztalt. 

Előre is köszönöm.

betg Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1965
üdv mi a kérdés?
Előzmény: gaz.69 (1964)
gaz.69 Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1964

Üdvözlet Mindenkinek!

Olyan márkatársat keresek, aki otthon van a 16 szelepes (dupla vezértengely)  dízel motorok javításában és nem irígy tanácsot adni, ha kérdezik valamiről.

Előre is köszi.

betg Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1963
Üdv ez inkább kábelezés testkábel oxidos váltónál vagy a doblemeznél vagy az akusarunál vagy a + kábelnél, nem valószínű ,hogy bsi
Előzmény: John Zero (1962)
John Zero Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1962
Hu, ez a mai eset a C5-el kicsit para volt.

Jelenségek:
Odafele irányban többször "ESP/ASR system fault" csipogás. A trip computer warning log üreset mutat (no faults).

Amikor újra beszálltam az autóba, próbálok gyújtani, mire az akkumulátorjelző mutató gyorsan elindult a maximum felé, elérte, majd hopp, és minden sötét! Ezután gyújtás semmi, kulcsot dugom be, ki, semmi... Teljes sötétség, kampó, semmi meg se mozdul.

Motorházat kinyitottam, akkumulátor saru le, fél perc vár, majd fel... Szerencsére újraindult rendesen, és minden ment, hazaértem.

Gondolom ez valami BSI dolog lehet, remélem elmúlt a resettel.
betg Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1961
igen igen ez ami valamit ér
Előzmény: m-tom4 (1960)
m-tom4 Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1960

Na olyat ne vegyél, az egy kalap sz@r...(próbáltam), semmit nem ér!!!!

Olyat vegyél, amihez adnak egy kb 50 cm hosszú csövet, azt be kell vezetni egyenként minden levegőnyíláson, plusz a pollenszűrőnél és fehér hab képződik belőle, ha nyomod.

Ez a hab öli meg a bacikat, illetve folyadékká alakul, elpárolog/kifolyik, miközben működteted a klímát.

Pl. a Homasitában van vagy 5-6 féle is, különböző árfekvésben....

Előzmény: Birdiee (1959)
Birdiee Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1959
Nekem egy olyan fajta sprayt mutattak,aminek lenyomva marad a gombja és belső keringetésnél csukott ajtók illetve ablakok mellett kell hagyni amíg ki nem fogy.Semmi olyat nem mondtak,hogy bárhova fújjam be..De nem is menne mert ha lenyomom a gombját megakad és jön belőle amíg ki nem fogy.Szerinte ez másfajta lesz vagy nem tudom...
Előzmény: m-tom4 (1957)
m-tom4 Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1958
Úgy emlékszem, hogy rögtön a pollenszűrő után, ha benyúlsz annak a nyílásán, kézzel ki is tudod tapintani. Kapcsold be a klímát, úgy jobban érzed, egy hideg, hűtőszerű valamit kell találnod....
Előzmény: Birdiee (1956)
m-tom4 Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1957
Max 2e Ft. És az összeset (max. kb 500 ml) bele kell fújni a levegőjáratokba...
Előzmény: guzzirider (1954)
Birdiee Creative Commons License 2010.06.18 0 0 1956
Klíma hőcserélője?Nos az hol van?:) Nem értek hozzá,én vagyok itt a leg laikusabb!! :)
Előzmény: m-tom4 (1953)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!