sziasztok! Nem működik a tolatóradar. Amikor rükvercet kapcsolok egy folyamatos 3-4 másodperces sipolás van és utána nem is jelez ha van valaki/valami hátul. Tanácsot szeretnék kérni hol kezdjek neki, mi lehet a gond? A válaszokat előre is köszönöm.
Akkor lennék "nyugodt", ha mindig csinálná... mert akkor megtalálható, többé kevésbé. De így... marad a próbálgatás. Pumpám van, kicserélem, és kiderül. De aztán lehet, hogy az akksi kezdi megadni magát. Kényes jószág :-)
volt valami hasonló nyűgje az enyémnek is ...több mindent átnéztem de csak akkor múlt el mikor a kasztni test csatlakozásait megtakarítottam és kontakt spray-vel /WD40/ lekezeltem .. azóta nem jött elő egyszer sem ...de azt hiszem ezt már elmeséltem""legutóbb".. :-))
Én is a színezett polírra esküszöm! Ezt tavaly csináltam, de lassan újra előveszem, és tavasszal felkenem megint. A karcokat szerintem remekül és tartósan eltünteti!
Tegnap autópályáztam és előjött egy furcsa hiba. A központi kijelzőről (1.6, 6V SX) eltűnt a felső sor. Nem írja a rádióadók nevét vagy hogy a cd hányas számnál tart. A rádió ettől függetlenül rendesen működik. Csak az infók hiányoznak. Az óra, a hőmérséklet és a fedkomp adatai (fogyi, dátum, stb) működnek. Újraindítás után se. Meglazulhatott a csati a rádió mögött?
Hát én garfitszürkére grafitszürkét vettem, felkentem ahogy a leírás írta, utána tiszta ruhával kezdtem polírozni, és az egész egy fehér porból álló sz... volt, ami az apró karcokba belement és az összes karc szépen víritott:(( ennek már két éve, soha nem használok többet ilyet. ja és autósboltba vettem a cuccot.
Kérlek segítsetek, teljesen tanácstalan vagyok, tegnap óta teljesen megkergült az autóm! (1.6 16v)
Kezdődött úgy, hogy egy piros lámpánál induláskor éppen engedném fel a kuplungot és adnék gázt, mint mindig, de semmi reagálás nem volt, amikor teljesen felengedtem a kuplungot akkor megindult egy kicsit, de nagyon rángatózva, mintha valami visszatartaná az autót, vagy nem kapna elég benzint. Ezt megjátszva háromszor, leállítottam az autót. Újraindítottam, és ugyanúgy ment, mint eddig, minden hiba nélkül. Ma ugyanúgy eljátszotta ezt, gázadásra sem reagál, még csak felpörgetni sem tudom amikor be van nyomva a kuplung. A másik probléma vagy ezzel jött, vagy még eddig nem vettem észre az az, hogy van amikor a ventilátor úgy gondol, hogy 90 foknál kikapcsol, ezáltal felmelegszik 100 fok környékére a víz, és majd ekkor kapcsol be és hűt le 90re, aztán kikapcsol. De ezt sem mindig csinálja, van amikor teljesen normálisan működik. Én a hőgombát sejtem, hogy az a ludas.
Volt már valaki aki járt már így? Valami ötlet, hogy mi lehet a probléma?
Egy titka van: tiszta autóra kell rákenni, vigyázni az ablakra ne menjen, mert a viaszos, és ha szétkented, uána egy puha rongyal átpolirozod. és olyan lesz az autó mintha a szalonból toltad volna ki. Én télen, nyáron ezzel ápolom, a finom viaszos réteg védi a fényzést. Ha bátortalan vagy olyan helyen probáld ahol nem látszik. Sztem a boltokban kapható polirpaszták azért nem jó, mert ha felkented, utána mikor polirozod (hiába egyező a gyári szinnel) pinom fehér por lesz, és az apró karcokat nemhogy eltünteti, hanem jobban kiadja. Kétszer szivtam ilyen pasztákkal és soha többet, cyúnyább lett mint volt.:((( Soha ne vezek azóta ilyen kencéket.