Sziasztok! Használ közületek valaki Payoneer kártyát? Paypal számláról szeretnék Payoneer-re utalni, ami elvileg tavaly óta nem lehetséges, de találtam olyan idei cikkeket, ami szerint igen. http://techleaks.us/transfer-funds-from-paypal-to-payoneer/ Ez működőképes? Van valakinek erről tapasztalata? Köszönöm előre is!
Nyitsz egy ügyet, ahol kérik majd a "Transaction ID"- t. Megkérnek, hogy a PP felületén küldj az eladónak egy levelet. Ebben természetesen részletesen írd meg az esetet, hogy a problémád számukra is teljesen érthető legyen. Innentől kezdve - a várakozáson kívül persze - részedről nincs tenni való, mert a PP az eladó hozzád (is) intézett válaszára vár. Levélben értesítenek a fejleményekről.
Ilyen "felszívódott" eladóval kapcsolatban nincs tapasztalatom, de egyébként nem túl hosszú idő alatt le szokott menni az ügy.
Ha problémád van - főleg ha nagy értékről van szó - az eBay (meglehetősen bürokrata) "vásárlóvédelmi" részét nagy ívben tojd le. A visszafizetést úgyis a PP fogja rendezni. Jobb egyenesen ott tenni az ilyen jellegű panaszt. Számos nagyobb összegű visszafizetésem volt már így, és sosem vettem igénybe az eBay felületet.
ertem en hogy eluthette a vonat, de az se koser hogy igy uldogel a loven. persze varok mi mas tehetnek.
kozben hosszas keresgeles utan eljutottam az ebayon is valami felulethez ahol lehetett irni emailt (vagy inkabb uzenetet?) az ugyfelszolgalatnak, itemnoval egyutt, igy hat oda is irtam...
azt se ertem hogy az ebay minden feluleten hagsulyozza hogy mennyire vedve vagy a csalok ellen meg 2 nap alatt visszakapod a penzed es hasonlok, aztan mikor odajutsz akkor jon a keresgeles mert valodi segitseg az minimalis, csak ilyen okoskodo ablakok jonnek fel, meg kuldozgessek uzenetet.
A lényeg a lényeg, hogy indítottál ügyet a PP oldaladon. Írjál az eladónak - annak az eladónak, aki neked semmit nem küldött a pénzedért- mert ott is ez az első lépés. Ha nem ír vissza semmit, amiatt ne idegeskedj, mert ez annak a jele, hogy nem akar veled együttműködni. Ilyen esetben a PP egyértelműen neked itéli az ügyet, és jó eséllyel visszakapod a pénzedet. De ez sajna egy kis idő....
Egyébként meg az is benne van a pakliban, hogy valami baleset érte, és magatehetetlenül fekszik egy kórházban, vagy ne adj isten meghalt.
embertol ebayon buyitnow vettem egy cuccot, pp-el lett fizetve. a joember francia, a cucc franciaban van (kiiras szerint), 100%-os ertekelesu, voltak nagyobb erteku eladasai is, ezert batorkodtam beleugrani. persze nem jott semmi, ebay statust se valtott, track szamot se kuldott. tobbszor irtam neki nem valaszolt egyszer sem.
a vasarlas 2 hettel ezelott volt (egesz pontosan 16 naptari napja). probaltam az ebay resolution centert de nem sokra jutottam, kb mindig az lett a vege hogy irjak egy uzenetet az eladonak es varjak tiz napot hatha valaszol (minden esetre irtam, nem valaszolt).
lehet meg ott valami mast tenni? azon kivul hogy feldobja a vegen hogy beszeljek az ebay ugyfelszolgalattal telefonon (annyira nem vagom a nyelvet hogy beszeljek), szivesen leirnam levelben a szitut, hisz ok latjak az uzeneteket is, de nem tudom van e mod erre. sot alapvetoen azt se ertem, hogy lehet e még az ebayon belul valamifele case-t nyitni?
a dolog pp oldala:
beleptem inditottam egy disputet. bar nem teljesen ertem hogy most ez megint azt jelenti hogy uzeneteket kuldok csak most a pp-n belul? oszt mi van ha ott se valaszol? meddig kell ezt a jatekot jatszani? nem annyira jo hogy a penzemen ulnek igy heteken at...
az se annyira tetszik hogy a faxirol a neven kivul semmit nem tudok, az ebay szamlan se volt semmi, a pp-n is csak egy kisbetuvel irt nevet latok, se cimet se semmit.
Nem az, hogy nem foglalkozik a részletekkel, hanem nyilván van egy szabályzatuk, hogy mikor lehet visszahúzni a zsetont, és ez nem az a szitu. Meg ellenőrizhetetlen az egész, oké, hogy küldöd ctrl-c+ctrl-v-vel a mail másolatát, de azt maga is odakanyaríthatta az ember. És az oké, hogy eladó hibázott, én ezt értem, de mást nem tudsz tenni. Paypal se őt "védi", hanem a pénzt akkor tudja az ember visszahúzni minden esetben, ha visszaküldte.
Én hagynám az egészet a fenébe, feltenném ebay-re, vaterára, pár helyre és elpasszolnám az alkatrészt. Rögtön pénzednél vagy.
Hát azt észre vettem, hogy a paypal nem foglalkozik a részletekkel.
Csak azt nem bírom elfogadni, hogy nem én hibáztam, én azt összeget küldtem, amit az eladó kért: nem kevesebbet, nem hamisat, nem más "pénznemet", ő volt az, aki hibázott, figyelmetlen volt, és a paypal ezt figyelmen kívül hagyja.
Még, ha vissza is küldeném ( ami persze esélytelen, mert a postaköltség a termék árának kétszerese lenne, és azt nekem senki nem adná vissza), mi rá a garanci, hogy a következő termék már a leírásnak megfelel?
Ezt a történetet már buktam, csak nem értem, miért azt védi a paypal, aki hibázott?
És miért nem tudok senkihez fordulni?
Köszönöm, hogy Te legalább válaszoltál, mert a paypal asszisztens még erre sem méltatott!!!
Én nem azt mondtam, hogy lehúzni akarod, csak azt, hogy ez lenne a csalók gyakorlata, elég könnyen megjátszható kapu lenne nekik.
Az is oké, hogy beígért egy másik alkatrészt, de az már egy teljesen más történet (főleg, hogy írod, nagyon rég nem jött meg, valszeg nem is gondolta komolyan a dolgot...), Paypal azzal nem fog foglalkozni. Ha tetszik, ha nem, vissza kell küldeni, ez van.
én nem lehúzni akarom, az eladó ajánlotta fel, hogy küld egy másikat, az elsőt pedig tartsam meg/ adjam el, stb., mert a 20e Ft-os terméket 55e Ft-ért tudnám visszaküldeni. Erről meg van a levelezésem is (sajnos nem tudom ide becsatolni).
Miért én fizessek azért, mert ő nem a megfelelő terméket küldte?
"
Hi there, Don't worry. "If you cannot post the product without any costs for me" my answer "yes, we can send it to you without any costs for you "
i have apply this for my boss. he promise to send the replacement to you without payment. we will mark it as gift.
Küldd vissza, mást nem tudsz tenni. Ilyen alapon mindenki így húzná le az eladókat, hogy elküldeti, aztán indítja az escalation claimet, és visszahúzza a pénzt bemondásra. :/
ebayról vásároltam egy autóalkatrészt paypalon keresztül fizettem. Meg is jött a csomag, amiben két egymástól eltérő, nem a hirdetésben szereplő típusú termék érkezett. Jeleztem az eladónak, és hosszas levelezés után abban állapodtunk meg, ( a vételárat nem akarta visszafizetni, és akkor a posta- és vámköltséget nem is említem) hogy küld egy másik terméket olyan módon, hogy nekem ne kelljen még egyszer semmit fizetnem. Azt ígérte, küldi a tracking numbert is. Mivel a rossz termék részemről való visszaküldése elég magas összeg lett volna, ettől az eladó eltekintett.
06.28. óta még mindig nem kaptam tőle semmit. Mivel nem tudtam vele zöld ágra vergődni, a paypalhoz fordultam segítségért. Már az escalation claim-ot is elindítottam, mire a paypaltól azt a választ kaptam, hogy küldjem vissza az eladónak a rossz terméket, és adjam meg a tr. numbert.
Ez egyszerűen nonsens, hogy nem az én hibámból történt az eset, én nem azt a terméket vettem meg, amit az eladó küldött, és még én küldjem vissza borsos áron a csomagot?
Sajnos nem tudok a paypalnak erre az utolsó hozzászólására reagálni, mert a rendszer kéri tőlem a tr. numbert.
Írtam a paypal asszisztensnek is, amire azt a visszaigazolást kaptam, hogy 24 órán belül reagálnak levelemre, de már lassan 72 óra is letelik, és nem reagálnak.
Igen van. Nod 32.v8 Az beleszólhat? Paypal is visszaírt, de kimerült a segítsége a cookie ürítéssel. Pedig próbáltam privát böngészőbe, más böngészőkbe és ismerőseim gépén, ahol sose volt még paypal használva. Elég vicces, hogy nem tudnak megoldást mondani rá.
Nekem korábban a felhasználó nevet és a jelszót kérte, ezért lepődtem meg, hogy tegnap, mikor ránéztem, az email címet és a jelszót kérte. Vásárlásoknál mindig az ebay lapjáról léptem át.
3 éve van nekem is, igaz, áprilisban vásároltam utoljára.