Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Hajmáskéren az orosz lőszerraktárnál a képeken látszanak nagy háromszög keresztmetszetű mőldkupacok. Ezeknek mi a funkciójuk? A köztük levő kaktárakat védték robbanás esetén, vagy ezekben is volt valami? Charlie21 képén látszik sok sánc, ezek is robbanásvégők voltak? http://marvell.index.hu/imgfrm/3/3/6/1/BIG_0001953361.jpg
Tároltak itt valamit a föld alatt is, vagy csak abban a néhány betonoszlopos épületben voltak anyagok, amik a képeken látszanak? Üdv, Berci
meg valami a gazhoz---ha autopalyas utazoautod van, pl 1,6 l, 100 loero vagy folotte, kulon jo hogy ha van gazuzemed---ket es felszer olyan messzir el tudsz menni minta sima benzinesek egy tankolassal, ha mindket rendszer teli van.A turbodizelek tenyleg megelegszenek 4-5 literes fogyasztassal, de nezd meg a kocsi arat...mennyibe kerul a benzineshez kepest+utana s zervizek hozza, mert mas olaj kell, hozza, stb.Erre msot jonnek ra nyugaton, hogy ez a gaz technologia megsem olyan rossz, a dizel is szenyezi a levegot a koromkibocsajtassal foleg. Terepen mondjuk bizonyos heylzetekben kell az ero, de ott hogy mesz tobbet szamit---tehat a gondolkodas, mikor veszed el agazt, mikor adsz gazt. Ero, akkor kell ugyis a motornak, ha valamit huzol magad utan---nehez utanfuto, ilyesmi, aminek nagy a legellenallasa. Gazuzemu autot ha veszel, tobbfajta gazrendszer van, nekem szemely szerint algjobb, amikor te kapcsolod egy kapcsoloval hogy gazzal, mesz vagy benzinnel, hutoviztol fugggetlenul,ezzel sok benzint megtakarithatsz, mert a motor akkoris megy es megvan a ford. szama, akkor kapcsolhato neki a gaz, megha a hutoviz hideg is, ellentetben azzal a verzioval, amii nezi a hutovizet, es ha za eleg meleg akkor atkapcsol automatikusan, addigra sok benzin bemegy.Egyrekell vigyazni, ha telen laellitod, at kell allitani benzinre, mert reggelre befagy a reduktor, es nem indulsz el, csk nagy nehezen, mire a tapszivattyu feltermeli hatulrola motorba a benzint, este benzin uzemmodban kell leallitani ennyi. Az audis megszivta volna, mert az a2-esek kasznija is!!!+futomu elemek!!! is alubol volt, ott javitas nem lehetseges, csak csere!!!Mert alut viiszhuzni, es hegesteni is nehez, sok muhelynem is tudja, mert nincs hozza hegesztotechnikaja, a Ladan meg csak viisza kelltt volna hajlitani a vadracsot+a vonohorgot
Az alsó karikára tudom a választ: az OLP központi harcálláspontja (almaz-rendszer, ha ez mond valamit...) volt, a 90-es évek elején szűnt meg. Körben 2 szögesdrót, áram a középső kerítésben, harapós kutyusok, meg amit akarsz ;) A föld alatt meg izgi dolgok, na meg az ifjúságom egy része :( Ma sem kihalt, valahol korábban azt hiszem említették már itt.
Ilyen számítógépek adták az intelligenciát a rendszernek (nemcsak ennek, ilyenek voltak Érden is) Ma persze már a PDA-mnak nagyobb a számítási tudása, de a célnak akkor azért megfeleltek. Ha meg a megbízhatóság a fontos, még mindig ilyet választanék ;) csak kicsit sok áramot fogyaszt...
ez egy örök tema---jo e a gaz a motornak vagy nem--kornyezetvedelem szempontjabol jobb, penztarca szempontjabol is jobb, mert hiaba a többletfogyasztas--olcsobb most meg a gaz.Regebbi motoroknal lehet gond, a gazzal, ott anno motort is 91-es 87, es üzemannyaggal terveztek, mert akkor olyan volt meg csak szinte--ott beleszamoltak azt hogy olmozott volt a tuzeloanyag, ezzel noveltek anno az oktanszamat olommal, es az tudta kenni a szelepszar szimmeringet, amikor szivta be a motor az uzemanyag levego kevereket. Mai motorik, meg meg jol is jarnak gazzal, mert szarazabb a gaz, igaz erotlenebb lesz a motor, mint benzinnel, viszont benzin hideg motornal, lasd automata szivato--nem eg el, amikor hideg a motor, hanem lefolyik a hengerfalon es felhigitja a motorolajat.
"Coop" kérdésére a következőt tudom válaszolni, ha jók az információim:
1: A Kislóki lőtér maradványa (régen orosz lőtér volt a sárbogárdi orosz Hk. ezred? itt hajtott végre lövészetet a löveggel párhuzamosított géppuskákkal) amúgy ha jól tudom gyalogsági lőtér volt.
2: A 104. lérak ezred és a mellé rendelt Rt zlj. harcálláspontja, valamint a helyi szd. eszközeinek területe. (Szarvaspuszta).
3: Ha jól tudom a 104. lérak. ezerd HÁP, híradó biztosítását végző hír aeg. objektuma.
4: Halvány fogalmam sincs, pedig jártam arra felé.
ha jot akarsz magadnak, benzin gazosat vegyel-ez igaz amugy a nivara is, mert különben benzinkut is kell hozza.... En Nivara gyujtok egyebkent...mert olcso hozza az alkatresz, relative jolegyben van, nem kerulnek annyiba mint a nyugati gepek, es ki lehet vinni terepre is, nem kell felteni hogy megkarcolodik, letörik a tükör stb....telen meg leht huzgalni vele az utcaba a többi többtizmillios-- idezojelbe csodaautot---es plusszba otthon is lehet meg szervizelni, nem kell a szervizhienakhoz vinnni---csak ellrettento pelda 2002-esVW Passat szervohibajat nem birtak megcsinalni, pedig szakszerviz... Ehhez van egy jo tortenetem,Margit hid delutani forgalom, feherlada niva elol gallytoro elol hatul-ahogy az kell--ratapadva hatulrol egy agyonszolariumozott no, roskadsig arannyal a nyakaban, egy alu A2-vel, fektavon belul, es meg villogtatott is, hogy lassu a Niva, no comment..nem tudja, ha nekimegy a no, o hizza a rovidebbet
Szia kis uazos miki, uaz 469(parancsnoki) erdekelne?Mert van meg az elodje a csoros uaz, az is kemeny gep. vadasztarsasagok vettek belole sokat, csak ok le is harcoljak az a baj. Fogyasztani szeret az Uaz, 14-22 l per 100 km lazan bemegy neki a motorba. Ezert atalltak a vadaszok a Nivara, de azok nem esznek annyit, csk olyan 8-15 l kozott szazon, visszotn nem lehet annyira küldeni oket terepen mint az uazokat, kicsit finomabbak.
nem tudom meg kell nezni, hogy nyitva van e a bolt--mert ott van az uton ha mesz Marcaliba Böhönye felol, parkolo odebb van--alcahalot tartoval , kis satrat(terepszinu), meg nagy satrat is arultak(zold), en vettem is tüluk, kb 100 negyzetmeter alchalot, anno, meg het kis satrat, meg egy nagy satrat, alu kerettel
Mezőfalván ott volt az összes légvédelmi rakéta és tüzér technika. Volt jócskán csöves tüzérségi eszköz. Rengeteg műszaki munkagép és ponton. Volt bőven hídvető harckocsi. Különféle rakéták (még most is van jó néhány). Helikopterek. A különféle légvédelmi alakulatoknál használt járműtechnika, értsd rakéta szállító, töltő és más kiszolgáló járműveket. Volt egy halom különféle busz, és egy csomó KrAZ tartálykocsi. Ott ácsorgott egy halom VS FUG. Viszont ami neked kellene, az ott nem volt. Ráadásul ott alkatrészt sem lehetett kapni. Járműtechnikát Celldömölkön és Mátyásföldön tároltak, stb....