A napokban elvittem a haverokat kocsikázni. Oda voltak, nem gondolták volna, hogy a Fiat ilyen jó, ha tudták volna, most nem OFF-okkal kavarnának, csorgott a nyáluk. :)))))
Szerintük TÖKÉLETES, kívűl szép, belül gyönyörű. Hízott a májam. Amikor sz@r utra értünk halkan megjegyezték, hogy alig van egy kis zörgés, bezzeg az övéikben. ( Úgy néz ki mindenkinek mást jelent a zörgés, cicergés ). Amikor visszakanyarodtunk egy agyon foltozott útra, de gödrök már nem voltak, ők nem is hallottak semmit csak a futóművet. Aztán egy jó útszakaszon toltam egy kicsit a gépet,( itt már szerintem is néma csend volt a kocsiban) na mit mondjak, majdnem összecsorgatták a nyálukkal a kocsit. Alig bírtam kirakni őket.
Sikerült megváltoztatni pár ember véleményét a fiatról. :)
A frászt...:( 120 lóerős és nagyon nem hajtom mivel még csak 700km-nél járok. Nehezen tudom elképzelni, hogy egyszer 9 alá jutok főleg ha már nem kell kimélnem! :)
Kép nincs, de körbe az 5. ajtón lévő műanyag borítás széle és a fém közé ahová csak lehetett. Nem szedtem le hozzá a burkolatot! Ezzel egy kicsit megfeszítettem a műanyagot és nem zörög.
Nekem a küszöbborítás tűnik még nagyon puhának, amire érdemes vigyázni. A kosz sem jön le róla nagyon könnyen, törölgetés után még egy kis "szín" visszamarad. Az a baj, hogy akkora a műanyag elem, hogy ki-beszálláskor nem könnyű átlépni - 120 kilóval és 187 centivel.
Gyere a székesfővárosba, vmi jópofa külső kerületbe mondjuk. Bár a belsők sem jobbak feltétlen. Van itt minden: kátyú, keresztborda, mutatóban sem burkolt vasúti átjárók, macskakő... :(
Hát most mégnagyobb gondban vagyok:-( Kicsit valszeg még hezitálok...holnap mégsem lesz rendelés... Kaptam 2 ajánlatot bravora és még meg kell gondolnom... Ráadásul bejött még 1 kedvező ajánlat 2.0 diesel Lancerre is... baxus amikor már azt hittem, hogy könnyebb lesz dönteni... most még nehezebb lett:-(
Diamond a márka és 49.000,-Ft. volt beszereléssel együtt. (többórás munkára számíts és jó két héttel korábban kell bejelentkezni) Viszont tökéletes munkát végeztek, nem zörög semmi, igaz nehéz a zárhoz hozzáférni, ha a jobb hátsó ülésen utazik valaki és ezért picit előrébb kell húzni az anyósülést. Ilyenkor kényelmetlen a nyitás-zárás. Ja és mivel levették a váltószoknyát a tépőzár már nem akar egészen tökéletesen zárni. :(
Nem elég, hogy belém szúrod a kést Te is, még meg is forgatod?? :-))))
Igazad van, már várom :D
A fóliával kapcsolatban személyes tapasztalatokról ugyan nem tudok Neked beszámolni, de itt a sarkon a dekorosok (biztos tudod kikre gondolok) tettek már fel pár autóra és nagyon dícsérik. Nekem is van itt egy kis darab abból az anyagból amit erre a célra használnak (3M) és elég meggyőző. Puha, kicsit gumis (olyan szilikonos tapintású), de jó vastag. Ja és qurva drága -szó szerint így mondták-
A karbonutánzatú borítás baromira karcolódik, nekem a jobb1-be ülő utasom, aki 1x nagy pakkal beült előre sikeresen össze is karcolta a tasijaival, ki is akadtam rendesen. Ezután aki előre beszáll pakol mindent hátra a csomatartóba!
Akkor az valami kókány Astra lehetetett. Nekem eddig az volt a legjobban összerakott kocsim. Igaz azt nem Lengyelo.-ban gyártották, mint a magyar piacra szántakat, hanem Belgiumban.
De egy köteg polifoamnak köszönhetően már a Fiat is sokkal csendesebb...
Zolikám,csak hogy jobban fájjon...,én is du-n jöttem fel a Balcsiról :-)))))))))))))))))
De Te is útra kelsz hamarosan!!!
Szakmai:
Nagyon megy az autó.Még mindig meglepődöm egy kicsit.(150 Le Sport)
Egy nyugisabb kameramentesnek hitt(gondolt) helyen bekacsintott 200 fölé...
Nem most de vmikor a közelmúltban megkaptam az első kövemet én is.Elég ronda és nem is túl kicsi.
Szinte látom pár ezer km után a sok fehér pöttyöt a feketén...Kiver a viz. :-(
Már gondolkodtam rajta,de most el is döntöttem nagyon hamarosan lefóliáztatom a lököst és a gépháztető legalább alsó harmadát.Sok jót igérnek róla,tapasztalatom nincs.Esetleg valakinek?
Nagyon brutál a provocatore nero ,de iszonyat kényes.Ahhoz ,hogy a mosóból normális állapotban jöjjön elő(bogár és szutyokmentesen),mindegyik mosás az autó elejének polirozásába torkolott.Pedig nem engedtem ,hogy minden rá aszalódjon az autóra...Remélem a fólia ezen is segit valamit.
Jelentkezem! Bravo Sport 150 LE. Maranello. 5.000 km. Javasolnám, aki azon gondolkodik, hogy 120 vagy 150 le., az próbálja ki a sportgombot. De ne autópályán, mert sztem nem arra készült, hanem városban vagy szerpentinen, rendőrlámpa, stb. Ha valaki megengedheti magának a különbözetet, ne gondolkozzon! Azt nem tudhatom, mennyire lesz tartós ez a motor, de ad egy kis élményt az autózásból. Én egy 155 Le-s szívó olaszból ültem át (170.000km-t tettem bele, nagy hiba nélkül). Néhány napig furcsa volt, ma már nem kérdés, melyik a jobb. Ez sztem nagy élmény. És az autó szép is, kívül-belül! Kpzár gondom nekem is volt kb. háromszor. Sokat kell mosni, mert csak tisztán szép, én magam mosom. Rovarok nehezen jönnek le az elejéről, a belső kicsit kényes. Váltó majdnem jó, fékasszisztens klassz és nagy meglepi, ilyenem még nem volt.
Neked is csak megszületni volt nehéz :-))))) Balcsi mi? Én meg gübbedtem a munkahelyemen :-(( Nembaj jövő héten ilyenkor remélem már a tengerben áztatom magam.
Tényleg, hogyha már így felhoztad, sikerült már meghozni életed egyik "nehéz" döntését?