Ha elengedte a gázt az lehet rakat okból, nem feltétlenül lyukas a kondenzátor. Utóbbi esetben amúgyis akut a probléma, hiába tölteted fel, pillanatok alatt elszökik megint. Eleve ilyenkor nyomáspróba, szivárgáskeresés. X tömités- szelep anyagfáradás is lehet a baj.
Sajnos nekem is elengedte a klíma gázt :'( Nem tudom, hogy évi 2-3 töltéssel járok-e jól, vagy csere a hűtő. Szintén keresek jó és gyors szerelőt Gyula-Bp vonalon.
Szélvédő lett rajta cserélve előírásszerűen, nem olcsó üveggel, az esőszenzor gélje is cserélve lett, azonban azóta nem működik , illetve folyamatosan töröl, az automata állásban (és a lámpa is folyamatosan ég az Automatic Lighting Active bekapcsolása után) .
Lehet ez szoftveres probléma (a szenzor csatlakozója le lett húzva , esetleg újra kell tanítani) , vagy a szenzornak kaput van, (esetleg mégsem kompatibilis az üveggel)
Szia! A kompresszorban valószínűleg a mágneses kuplungnál van a gond, szerintem a tekercs menetzárlatos lehet. Most egy bontott van fent és annak a tekercs ellenállása nagyobb mint a régié. Azzal holnap megyek próbára, jó-e vagy sem. Különben manuális a klímám.
Sziasztok! Tud valaki klímakompresszort javító vállalkozást? Ha lehet Tatabánya környéke volna jó, de ha más nincsen, akkor Budapest is lehet. Lehetőleg megbízható, jól dolgozó kellene. Köszönöm.
távirányítóújrainicializálása:Vegyük le a gyújtást.Adjuk rá a gyújtást.Nyomjukmegrögtön az A gombot.Vegyük le a gyújtást és vegyük kia kulcsot a gyújtáskapcsolóból.A távirányító újból működőképes.
Van egy 2004 decemberi 307 1.4 16V benzines autóm és olyan hibát produkál, hogy nyáron vagy meleg időben menet közben kiírja hogy antipollution fault és kidobja a szervíz jelet. A motor "leáll", elmegy belőle az erő, dadog csak, nem pörög fel a motor. Félrehúzodok, leállítom, a gyújtás nem tűnik el róla a kulcs kivtele után sem, ég az aksi lámpa, megy a rádió, bezárni nem tudom az autót. Leveszem az aksiról a sarut majd vissza és hibátlanul indul és megy, kiolvasás után semmi hibaüzenetet nem mutat. Teljesen tanácsatalan vagyok. Találkozott valai már hasonlóval, valami ötlet?
Szia! Nekem is volt ilyen, nekem SW-m van, de szerintem ugyanaz a szerkezet... Először azt hittem, hogy elektronikus a gond, de később rájöttem, hogy a csomagtér padlólemezében felfogatott U alakú rögzítőfül lelazult, így az ebbe "kapaszkodó" köröm megszorulhatott rajta. 2 db torx csavar meghúzásával megoldódott a gond!
Az mitől van hogy mostanában olyan nehezen akar kinyitni a csomagtartó ajtó? Break! Nymogatom a gombját de sokszor semmi, ki-be zárom az autót és utána nagynehezen kibirom nyitni.
Űdv mindenkinek,tud valaki segíteni abban,hogy 407 1.6 osban a központi zár csak akkor működik ha kulcsal zárom és nyitom,távkapcsolóval vagyis a kulcsal nem nyit nem zár a kulcsot bemérték és ad le jelet de nem nyit.volt már valakinek ijen???
Szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy és ha szerencséd van, akkor a munkahengert nem kell cserélni. Nekem most volt cserém, hasonló gondjaim voltak, de olyan állapotban volt, hogy a munkahengert is ki kellett hajítani. LUK márkájú szettet vettem amúgy, remélem tartós lesz. :)
Sziasztok! Segítséget kérnék; 307 SW 1.6 benzin, 2003-as, kuplung bowden állítás érdekelne, a pedálút felső részében fog csak, nem csúszik még, de már kopott gondolom. Csere tervezve van, addig lehet valamit kezdeni vele? Köszi!