ha megveszed az autót szolj és adok neked ezért a pénzért 5 dbot
de ha csak 1 db kell azt olcsón megszámolom neked.
Én 1 kia clarust hajszolok. gyári váltótartó bak 170 ezer. szerettem volna tenni bele ködlámpát , bontott a holdon sincs. rendelhetek gyárit 0 km el . 99 ezer ft / db áron . és ez olyan ami nélkül elmegy az autó életem végéig .bele gondolni is rossz mennyibe kerülne ha nélkülözhetetlen lenne .
Köszönöm szépen a gyors és hasznos segítséget! Megoldódott a probléma , most már minden frankó :) Amúgy akkumulátor csere oldotta meg a problémát, gyenge volt és "kipurcant" .
Köszönöm még egyszer (vannak még kedves emberek :) )
Nos, köszönöm az őszinte véleményeket, mint kiderült a motor az F4R-es sorozatú, a tulajdonos, amúgy, egy talpig Úriember, azt az infót adta, hogy a nyár folyamán, nem kevés anyagi ráfordítás mellett, teljes vezérműcserén és motordiagon esett át a verda és ott rendben találtatott, aztán hallottam olyan szólamokat is, hogy a korábbi modellekben vannak, 400 ezer km- felett futott példányok is, amelyek még vígan róják, hazánk ukrajnai minőségű útjait!! No, de többet tudok, Szombaton este! Más, egy kisebb hiba van a márkán, név szerint a kipufogó leömlő könyök, ki van égve és ez, valami hihetetlen mérnöki teljesítmény révén, típusbetegsége ennek a sorozatnak, kérdésemre a helyi autósboltban, hogy mibe fáj, egy ilyen kis "apró" alkatrész, gyorsan hoztak egy széket, és hideg borogatást, mielőtt közölték, volna, hogy 200 ezer a gyári, mivel a bontott hiánycikk..., nos ezzel együtt sem tántorodom meg és ismét, Renault-os leszek, mivel pár éve, már volt egy R19 II. a seggem alatt és azzal nagyon elégedett voltam, amit elvártam tőle azt nyújtotta és mindazt olcsón is!!
én minden képpen lebeszélnélek olyan autóról ami 300 ezret futott. ezek nem ennyire lettek tervezve.max 200 ezer és kapufa.
régi R5 10 11 19 21 még örök életre voltak tervezve. de a maiaknál ez felejtős.
én amondó vagyok inkább vegyél 100 -150 el drágábbat és fiatalabbat kevesebb km el. hidd el ha benézel valamit akkor rengeteget költhetsz az olcsóbb autóra.
Minden esetre,nem akarok turkálni a pénztárcádban ,de ha csak ennyi pénzed van akkor informáld le az autót. szervizkönyv alapján a márkaszervizben minden rögzített javításról adnak tájékoztatást,még akkor is ha a kötelezőjavításhoz hozzá csaptak egy izzócserét is . a márkaszervizek számítógépei az egész országban össze vannak kapcsolva mint önálló hálózat.
de ragaszkodj egy kompresszió méréshez is mert sokat elárul az autó állapotáról.de akár vidd el a gazdival egy vizsga állomásra kérni egy állapot felmérésre is. ez a 2 dolog amit írtam max 12-14 ezer ftba fog fájni. de ha azt mondják hogy kezelába kivan az autónak és 6-7 a kompresszió a kopott motor és szelepek miatt.akkor csak 12-14 ezret dobtál ki az ablakon . nem száz ezreket egy rakás ócska vasért.
Valami gáz van az autóval .keress egy 80 A biztosítékot .ez lesz a fő biztosíték.
Nem rémítgetni akarlak , de a jelenségnek 1 épkézláb magyarázata lehet. RÁGCSÁLÓ ami a garázsban lehetett és be bújt a jó meleg autóba és unalmában rágcsálta a vezetékeket. Nagyon imádják az elektromos dolgokat.
340 ezret maga mögött tudó 2 ezres 16 szelepes motorú Scénic
Kérdezz rá a motorszámra. Ha úgy kezdődik, hogy F5R, akkor felejtsd el. Ha úgy kezdődik, hogy F4R, akkor oké.
Amúgy egy 340 ezer km-t futott autónál minden azon múlik, hogyan tartották karban, megkapta-e a szükséges törődést, ha alkatrészt kellett cserélni, milyen minőségűt építettek be, ha esetleg volt egy kisebb koccanása, azt hogyan javították ki. Ennyi idősen, ennyi kilométerrel vannak még nagyon virgonc autók, és vannak végletesen lestrapáltak is...
sok rosszat hallottam erről a típusról
Amatőr pszichológusként azt tudom tanácsolni, hogy ne vegyél meg olyan terméket, amihez negatív érzelmeid fűződnek.
Nem találtam külön Renault Scénic I. es fórumot, így itt próbálkoznék!
A történet annyi lenne, hogy a héten lennék elvileg, egy 2000-es évi, I-es RX4 "boldog" tulaja, na és itt a lényeg, hogy vajon jó boltot csinálok e, egy amúgy megkímélt, de 340 ezret maga mögött tudó 2 ezres 16 szelepes motorú Scénic-nek? Nagyon sok rosszat hallottam erről a típusról, viszont az árát, talán megérni látszik!
Szóval, ha valaki korrekt, nem elfogult tárgyilagos infót tudna, megköszönném!!
Szerencsétlenül jártam tegnap és nem tudom mi tévő legyek , kéne egy kis " segítség " ! ( Hátha valakinek volt ilyen problémája már ) Tegnap mikor ki szerettem volna állni a kocsival , a kizárt ( ajtót nyitva hagyott ) ülésre helyezve pár percre ott hagytam a kocsit, ( ami még akkor nem volt beindítva ) . Amikor visszaértem és megpróbáltam beindítani a kocsit AZ NEM MENT ! Szóval a világítások és minden ilyen " elszállt " a kocsiból amint megpróbáltam beindítani. Az akkumulátor lehet a hibás ? Meghalt? Vagy a kártya? (Kártyával ki-be zárni tudom a kocsit azzal nincs baj, csak nincs világítás belül nem tudok kapcsolni semmit ) ( Próbáltuk bebikázni , + rátölteni az aksira de se kép - se hang ) Valaki tud valamit ajánlani vagy esetleg ötletet adni hogy mi lehet a hiba? Az autót kemény 1 hete vettük , ( nem újonnan bár ez lehet lényegtelen információ )
Szal a lökös kuka, ezer helyen eltörött, egy rögzítőfüle sem maradt, mindössze két csavar tartotta a jobb oldalon. A balos fényszóróból kitört egy darab a külső részből, ugyanúgy a belső oldalon is, kuka. A jobbos menthető, csak a fülei mentek le.
Viszont elment a jobb nyúlvány is, vagy 8 centivel jobbra. Húzatni kell sajna...
Ha városba kínzod a kocsit, nem indul el a folyamat vagy több sikertelen folyamatot tárol el a számítógép, akkor egy üzenet jelenik meg, ami addig ott marad, amíg nem végzed el (80 km/h 6-ban x km-en keresztűl) teljes regenerálást. :-)
A folyamat mindig elindul, hiszen a gép nem tudja, hogy két sarok múlva leparkolsz-e.
A regeneráláshoz a korszerű DPF-ek mellett nincs szükség "x km-en keresztül" egyenletes tempóban haladni, a regenerálást bármilyen motor üzemmódban el tudják végezni, akár üresben is, gáz nélkül, de a regenerálás időszükséglete eltérő lehet.
Az a motor, amiben nem alakulnak lerakódások (a napi 2 x 25 kilométer országút erre elegendő biztosítéknak látszik), csak igen ritkán regenerál.