Keresés

Részletes keresés

Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3350
Na ezt majd még átbeszéljük egy(-két-három-négy-...) sör mellett, ha már úgyis személyesen veszem át. Viszont az órát ne kapd szét, csak szedd ki kérlek és fotózd körbe. Előre is köszi!
Előzmény: repepe (3349)
repepe Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3349

Szia Fricc,

 

A km óráért semmit, azzal úgysem tudok mit csinálni, ha BP-n laksz személyes átvételt tudom preferálni, ha vidék, akkor az emilemre küldj egy postacímet és elküldöm.

 

Kb. 2 hét múlva jutok le Kalocsára, akkor tudom megnézni, hogy milyen is a kilóméter vekker. Szétkapom majd és küldök róla képeket.

Előzmény: Fricc 58/1 (3338)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3348
Kérj meg egy danuviást, hogy mérje le:))
Előzmény: Bubi36 (3345)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3347
Én is erre az eseményre saccoltam, de gondolom azt már az öreg isten se tudja, mikor volt (főleg, hogy általában nem egy adott időponthoz köthető a váltás - lsd. Danuvia alkatrészek:)) )...
Előzmény: frundsberg (3344)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3346
A stabi nem ritkaság... 7 évig voltam katona, tudom mik kerülnek elő "M" zárolt készletből...
Előzmény: frundsberg (3342)
Bubi36 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 3345
Hello!
Meg tudnád nekem mondani, mit jelent a "szélesebb felni"? Mekkora a szélessége, centibe meg tudnád mondani? Lehet, hogy az enyémen is olyan van, mivel elég kései darab 1957-es...
Előzmény: frundsberg (3344)
frundsberg Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3344
Szerintem akkortól mikor elfogyott a Csepel művekből kapott felni, és beüzemelték a saját gépsort.
Előzmény: Fricc 58/1 (3337)
frundsberg Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3343

3. pontként még hozzátenném hogy nincs olyan anyag sem mint 30évvel ezelőtt, mert amíg akkoriban a környezetvédelem magasról le volt szarva ma már a vagyszerek nagy része is más -a végeredményt tekintve rosszabb- alkotóelemekből van.

 A ciános galvánfürdőt pedig betiltották pedig igazán szép mélyfényű krómot csak azzal lehet csinálni. 

Előzmény: repepe (3329)
frundsberg Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3342
Jah és ezzel a senkinek ninccsel nagy bakot lőnél mert csak én tudok 3 ról ami vadi új pótblokk volt! Igaz 2 db Danuvia belőle de lényegét tekintve ugyanolyan ritka. Stabilmotorokból ami Csepel motorral van hajtva meg kb 50db került elő nemrég egy raktárból. Az  is új, soha benzint nem látott.
Előzmény: xoyox (3326)
frundsberg Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3341
Engem 50ért érdekelne ha tényleg új.
Előzmény: xoyox (3324)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3340
Ahogy mondod... és pont úgy nézhetett ki, mint Bubi szaki utolsó képén...
Előzmény: motorost1 (3336)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3339
Én is. Ez nem túl hétköznapi festés nem túl hétköznapi állapotban fennmaradva. Ha mégis le akarná maratni a kolléga, inkább adja nekem és cserébe egy ugyanilyent adok, ugyanilyenre festve, belülről lekezelve...
Előzmény: Nyulasmotoros (3331)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3338
Pepe, a kilométeroráért mit kérsz? Tudom, hogy szar állapotú, de alkatrésznek még jó lehet (feltéve, ha a spirál rész menete ép...)
Előzmény: repepe (3322)
Fricc 58/1 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3337
Köszi. Mikortól szerelhették vajon a D-Csepeleket a szélesebb felnivel? Mert hogy nem a kezdetektől, azt tutira merném venni...
Előzmény: frundsberg (3319)
motorost1 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3336

Üdv!

Szép motor, ez egy kezdeti T-csepel. Gratulálok! Elég ritka darab, nem túl sok van belőle. A motor tankját tedd el emlékbe, semmiképpen ne fesd le. A későbbiekben, jó lesz mintának.  A lámpafejnek nem kivehető gyújtáskulcsosnak kell lennie. A km-óra csepelé, de nem látom rendesen. Az oldaldobozok rá valók, ezek még borda nélküliek voltak. Sima, felirat nélküli kormányszorító való bele.

A vázszám szerint KB: 1952-es kiadás. A D-csepelétől csak kicsit tér el a kormánya, a kuplung és a fékkar felfogatása kiscsit keskenyebb. A sárvédőkről nem tudok biztosat. A teleszkópok nem telibe krómozottak, szerintem. Az én motoromon festett ráfok vannak,de a csíkozás is fehér volt eredetileg.

 

Előzmény: marcyt5 (3323)
Bubi36 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3335
Hell!
Kerestem neked egy kis szépirodamat:
Kép1
Kép2
Motorod
Előzmény: marcyt5 (3323)
Bubi36 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3334
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!
Rosszul linkeltem be őket...
Ha valaki kéri, elküldöm e-mailben!
Előzmény: Bubi36 (3333)
Bubi36 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3333
Eladó egy Csepel ülés jó állapotú ülésgumval együtt 6000Ft; D-Csepel 125-ös első sárvédő jó állapotú, helyenként a csíkozás is meglátszik, nincs elrohadva 5000 Ft; lemezvillás Csepel biluxkapcsoló szép kinézetű (egybe van) 2500 Ft; számomra ismeretlen eredetű szép állapotban lévő kormányszorító 2000 Ft; D-Csepel 125-ös főtengely (körsonkás) nem kotyog 2500 Ft; Az ár akkor ennyi, ha külön külön kell, ha egybe elviszed az egészet 16500 Ft. Érdeklődni: 06-20/2356850 CSAK DÉLUTÁN 2 ÓRA UTÁN!!!
klisz.andras@freemail.hu

Képek a cikkekről:
<a href="http://jpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_4.jpgjpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_1.jpg" target="_blank">Ülés1</a>

<a href="http://jpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_4.jpgjpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_2.jpg" target="_blank">Ülés2</a>


<a href="http://jpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_4.jpgjpg.motor.hu/Bubi36-f12031620_3.jpg" target="_blank">Sárhányó</a>



Bilux2


Kormányszorító
csep-el Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3332

Helló!

Motorost1-et keresd itt a fórumon,lehet tud tanácsot adni.Neki is ilyesmi van.

Előzmény: marcyt5 (3323)
Nyulasmotoros Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3331
Remélem nem akarod lemaratni erről a festéket?????
Előzmény: marcyt5 (3323)
repepe Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3330

A minél kevesebb melóval minél több pénzt beszedni hozáállás lemardt, mert inkább ez az általános hozzáállás, tisztelet a kivételnek.

 

Azért valaki mégiscsak nyilatkozhatna a Zichy utcaival kapcsolatban, ha van tapasztalata...

 

 

Előzmény: repepe (3329)
repepe Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3329

Igazad vagyon, de ez sajna sok mindennel így van ebben az országban.

 

Nagyon sok a gyorsan sok pénzt ide nekem azonnal mentalitású emberke.

 

Pl. vegyük a Krómozást, egy jó pár éve elég jól kidolgozott, kiforott és használt technológiáról van szó :

 

szerintem 2 féle képpen lehet nem megfelelő krómozást csinálni:

 

1, a nem megfelelő előkészítése a munkadarabnak

 

2, nem a megfelelő ideig áztatott ( galvanizált ) munkadrab, ergó vékony lesz a krómréteg, ami nem időtálló, pl az így kezelt kipuf is ezért lilul be ideje korán.

 

Mindkét hiba egyértelműen a minél rövidebb idő alatt minél több munkadarabot megcsinálni, mert abból van a lé hozzáállásnak köszönhető.

 

Hallottam olyan helyről, ahol mind a kettő hibát ötvözik.

 

Ja és azért valljuk be nem hiszem el, hogy ezt nem lehetne jól, vagy jobban csinálni, mert azzal meg ne jöjjön senki, hogy azt meg nem fizeti meg senki, mert akkor kár belevágni bármibe is, ha megelégszünk a "jó középszerrel".

 

Ahogy apám szokta mondani: vagy csinálj meg valamit rendesen, vagy neki se állj, mert abból csak monyákolás lészen.

 

 

Előzmény: Zoli_t5H (3328)
Zoli_t5H Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3328
Jo kromozohoz egy kicsit messzebbre kell utani... mondjuk a hataron kivulre.
Sajna egyetlen hazai kromozo sincs, akire egyertelmuen minden kuncsaft jo velemennyel lenne... ez van.
Előzmény: repepe (3327)
repepe Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3327

 

Budapesten a VI.kerületi Zichy utcai krómozóról van valakinek tapasztalata?

 

Hozzám momentán ez nagyon közel van, de ha nem csinálják jól, akkor elmegyek szívesen messzebbre is krómoztatni.

 

 

 

 

xoyox Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3326

Tudom :))

Ti is olyanok vagytok mint itt az Ostrakok !

nekik is minden ingyen, es azonnal kell :)

 

De: sajnos ilyen cuccok s e h o l  nincsenek, ha valaki meg egyet tud mutatni, ingyen nekiadom az enyemet !!

/ meg Museumban sincsenek be nem inditott 50 eves motorok !! /

azokat is valaki mar buzeralta, allitgatta, pucolta stb

nekem viszont VAN  !:))

a csepelemet is nyugodtan megvehetne valaki, aki ert persze a dolgokhoz, es nem flex-ell kezdene a Restauralast :))

mert barbarokkal mar sok helyen talalkoztam, :))

Előzmény: Zoli_t5H (3325)
Zoli_t5H Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3325
Ne akard tudni, mert rogton szivrohamot kapsz! :)))

Előzmény: xoyox (3324)
xoyox Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3324
neked mennyit er meg ?
Előzmény: ado88 (3299)
marcyt5 Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3323

 

 

   Szép jó napot mindenkinek!

 

  Most állok neki ennek a csepelemnek a restaurálásának, és kellene pár infó, vélemény.

 

-A kilóméter óra ebbe való e? ez ugyanis T csepel az eredeti haszn. utasítás azt írja hogy az összeset km. órával szerelték.

-Az oldaldobozok még bordázatlanok láttam ilyent is és olyant is T csepelként a váz száma BC12546.

-A T és D csepel kormánya eltérő volt e? Illetve a sárvédők szerintem nem egyeznek a D csepelével mert egymás mellé téve őket a T csepelé magasabb és szélesebb. A hátsó telók ezen teljesen krómozottak alul felül( vagy ilyen fényes anyagból vannak de nagyon szép állapotban.)

A kerekeket egy D csepelét sikerült szereznem azok jók e illetve ehez kellene küllő készlet.

A kerék ráfok krómozottak voltak e vagy festettek?

A blokk sajnos nem belevaló, de teljesen fel van ujítva.

 

Várom az észrevételeket illetve esetleg képeket ilyen típusról.

 

Előre is köszönöm a segítségeket.   Üdv Ernő

 

ui. Frundzi kiváncsi vagyok a véleményedre kifejezetten!

 

 

 

 

 

 

 

repepe Creative Commons License 2007.12.03 0 0 3322

Jó napot mindenkinek,

 

Szereztem lámpát, igaz danuviáét, de a foncsort meg üveget esetleg a gyujtáskapcsolót is tudom használni belőle D-Csepelhez, ha jól tudom ugyanaz.

 

http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmotor/megnez/71469/

 

Volt vagy 1500 forint, a blokkot már sajnos elvitték.

 

Üdv: repepe

 

 

frundsberg Creative Commons License 2007.12.02 0 0 3321

az összes csepel és Danuvia blokkba ugyanazon méretű csapágyak és szimmeringek kellenek.

 

Főtengelyhez 3 db 6203 ha lehet C3 as, szimmering 16*30*10 és nem mosógépbe való 300forintos KTT szar hanem valami MINŐSÉGI darabot vegyél bele!!

 Váltóba 4 db 6202, lánckerékszimmering 15*30*10.

 

A berúgótengelyre is érdemes szimmeringet venni ha esetleg még a filces tömítésü fedeled van. Oda nem tudok méretet mondani, de el kell vinni a tengelyt a fedéllel és van belevaló asszem 5mm széles.

Előzmény: Bubi36 (3318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!