Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221790

szerintem ezekben azért csak pontosabb van, hiszen meg kell találniuk az állomásokat/lezárókat is.

 

Előzmény: SzeZo (221778)
Friczy Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221789

Majd ha a rendőr szól érte, akkor jelentsen fel. A szabálysértési előadó meg majd elmagyarázhatja, hogy ha a gumin lehet fényvisszaverő, akkor a küllőn miért nem. És ha idáig eljutunk, akkor kifiizatem a büntetést, mert tényleg nem küllőprizma. Viszont ezek után igyekszem minél szélesebb körben közreadni az esetet. De szerintem idáig nem fogok eljutni.

 

Egyébként ez is fehér fényvisszaverő (ezt az anyaga biztosítja) körgyűrű (pontosabban henger) felület a kerékpántok közvetlen közelében (bár a jogalkotó feltehetően nem erre gondolt, viszont a funkcióját ellátja, legalább annyira, mint a gumin lévő fényvisszaverő csík)

Előzmény: tanárnéni kedvence (221788)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221788

Én elfogadom, valószínűleg a rendőrök többsége is, de ugye a KöHÉM rendelet...

legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy az ENSZ-EGB 88. sz. előírásának megfelelő gumiabroncsokon.

Előzmény: Friczy (221786)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221787

Shimano STX lenne ár/minöségben a legjobb manapság, de a te esetedben akkor le kéne cserélni még hozza a láncot, racsnit, söt valszin a monoblokkot is.

Előzmény: Törölt nick (221779)
Friczy Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221786

http://www.halfords.com/cycling/accessories/lights-reflectors/3m-reflective-spokes-36-pack

 

Én ilyet tettem a városi bringámon a WHR-550-re, annak még ritkábban vannak a küllői, mint a Fulcrum 5-nek.

Előzmény: Tibor1975 (221784)
bátyó Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221785

Kettő öntapadós fényvisszaverő sárga matrica összefordítva?

Biciklis boltban is kapható.

Előzmény: Tibor1975 (221784)
Tibor1975 Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221784

Sziasztok!

Lecseréltem az országútim kerekét Fulcrum Racing 5-re. Viszont az eddigi küllő prizmáim nem nagyon mennek rá. Van ötletetek arra, hogy milyet lehet rárakni?
Egy Cateye RR-317-et láttam keresgélés után, ami talán rámenne, de azt se találok a weben kis hazánkban.

Válaszotok előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221783

A hajtómű nagyjából még rendben van, pár év biztosan van benne.

Amúgy gondoltam az országúti váltóra, de ahhoz váltókart is cserélni kellene, és a későbbiekben kötném magam az országúti hajtóműhöz, elég a 48-as, tányér, tényleg nem nagy a különbség.

Alapvetően egy jól működő hajtást szeretnék, ahol pontosan működnek a váltók.

Előzmény: Friczy (221781)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221782

A váltó jó pozícióban van, nem ér hozzá szerencsére semmilyen állásban sem a lánchoz, a bowdenezést nemrég megtisztítottam (nem csak ezt) és nem olajoztam be, de sajnos így is elég keményen be kell nyomni a kart, mintha túl erős lenne a váltó rugója, hosszabb túrán megfájdul a hüvelykujjam.

Korábban szakította is a bowdeneket tőből a göbnél. Mióta jobb minőségű bowdent használok ritkábban szakad, de ugyanúgy nehéz.

Bowdenházat is cseréltem többször is legutóbb Shimano SP41-re.

A váltókar jól, akadálymentesen működik.

Magát a váltótestet szabadkézzel is nehéz mozgatni, és a rugója elég nagy erővel visszarántja.

 

Köszi a választ amúgy :)

Előzmény: Friczy (221781)
Friczy Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221781

A váltóbowden nem feszül attól jobban, hogy nagyobb lánckerékre kell feltenni a láncot. A nagyobb lánckerék használatának eredménye mindössze annyi, hogy az átdobó íve nem illeszkedik a lánckerékhez, és emiatt kicsit feljebb kell igazítani a váltót a nyeregcsövön, és persze előfordulhat, hogy emiatt a kis lánckeréken a lánc már kicsit hozzáér az átdobóhoz. De ez sem valószínű, nem akkora az eltérés.

 

A túlzásba vitt olajozástól pedig nem fog kikopni a váltótest. Persze ettől még elhasználódhatott a váltó, de ha amúgy is cserélni akarod a kotyogás miatt, akkor nem lenne egyszerűbb egy országúti váltót feltenni és meghagyni a hajtóművet? Amennyiben nem nagyon koptak el a lánctányérok, akkor ez a legegyszerűbb megoldás.

 

Ennél egyszerűbb már csak az, hogy kifűzöd a váltóbowdent, megtisztítod a bowdent is és a pályáját is (ezeket ne olajozd be), és visszarakod, megfelelően beállítva.

Előzmény: Törölt nick (221779)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221780

Hülyeséget írtam, az éves futás inkább max 3000km.

Előzmény: Törölt nick (221779)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221779

Hello,

 

Van egy Kelly's Shaphix trekking bringám, jelenleg egy Tiagra (FC-4403) hajtómű van rajta 52-es legnagyobb tányérral, FD-M511-es első váltóval üzemel (48-ig bírja gyári adat szerint), hát tulajdonképpen működőképes, de érezni, hogy nagyon feszül a bowden, és pár év alatt a váltótest is szépen kikopott, kotyog rendesen, de még mindig jól működik, bár jó erősen be kell nyomni a váltókart, hogy felváltson.

Viszonylag sűrűn kentem/mostam a váltót (műszarolaj, lánczsír), felmerült bennem, hogy esetleg túlzásba vittem, és ezért is koptak ki a forgáspontok ennyire.

 

Arra gondoltam, hogy lecserélném a hajtóművet egy 48-asra, és a váltót is a kotyogása miatt.

Sík terepen használom leginkább a bringát, fedett helyen tárolom, évente 4-5000km-t megyek max. jelenleg 8-as hátsó váltó rendszert használok.

Szóval nincs gyilkolva egyáltalán.

Tudna valaki jó hajtóművet ajánlani, ami erre a felhasználásra bőven jó?

 

SzeZo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221778

Nincs is szórakoztatóbb, mint a belvárosban rögzített track-log vizsgálata. Annak idején a loggert próbálgattam és látványos oldalirányú ugrásokkal tettem meg az egyébként egyszerű távot:-).

Előzmény: dhpage (221777)
dhpage Creative Commons License 2015.01.18 0 0 221777

hja, úgy könnyű :)

engem általában reggelre fogadott egy üres képernyő és nyilván nem jegyeztem meg az óraállást. :)

 

úgy hogy már régóta nem izgat a km.

de a Bubi login felületen azért csinálhatnának egy km  fület is, hamár van  benne gps, meg mindenféle jó. :)

Előzmény: J.K.F. (221769)
cobranco Creative Commons License 2015.01.17 0 0 221776

SzeZo Creative Commons License 2015.01.17 0 0 221775

HanemDePedig a Garmin nem dolgozik a szürke hétköznapokon. Terveim szerint idén bőven lesz dolga neki is.

Előzmény: kocsi (221773)
kocsi Creative Commons License 2015.01.17 0 0 221774

Hanem szép mondat lett :D

Előzmény: kocsi (221773)
kocsi Creative Commons License 2015.01.17 0 0 221773

Nekem hanem  mity volt, hanem at100. Jut eszembe,nem a gpst használod erre is?

Előzmény: SzeZo (221772)
SzeZo Creative Commons License 2015.01.17 0 0 221772

Vásárláskor az volt az egyik fő szempont, hogy be lehessen vinni az addig összegyűlt km értéket, mert a Mity előtt volt két analóg és egy Echo2 mérőm.

A másik követelmény a két résztáv mérés volt, míg a két kerékméret megadásának lehetőségét csak az utóbbi években használtam ki.

Kocsi órájában valami hatalmas kondi lehetett, mert az enyém egyből felejtett mindent, amint levettem a zárófedelet.

Szerintem tökéletes termék a Mity3, talán bánja is már a CatEye, hogy valaha is gyártott ilyet, mert ez nem akar tönkremenni.

Előzmény: J.K.F. (221769)
bátyó Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221771

Mit forgatod?

Most aztán a kontakthiba lenullázta az órád. :-)

Előzmény: SzeZo (221762)
kocsi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221770

Rég volt már Cateye órám, de az egy elemcsere alatt nem felejtett el semmit

Előzmény: dhpage (221768)
J.K.F. Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221769

Elemcserekor meg lehet adni neki az Odometer kezdeti értékét:

http://www.cateye.com/files/manual_dl/2/458/MT300_v3_E.pdf

Előzmény: dhpage (221768)
dhpage Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221768

az is szép, hogy ezt letekered, na de hogy bír ennyit 1 elemmel a Mity? :)

Előzmény: SzeZo (221762)
marcony Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221767

T. SzeZo!

 

Ez igen! Gratulálok.

 

Egy zuglói öreg manusz, Ostrosics József, 82 éves korában nyert korosztályos

VB-t azt, ami Ausztriában kerül évenént megrendezésre.

 

Minden lehetséges, csak nem kell feladni. :-))

 

Üdv:

M

Előzmény: SzeZo (221762)
Pinyo Creative Commons License 2015.01.16 0 0 221766

Szép!

Előzmény: SzeZo (221762)
SzeZo Creative Commons License 2015.01.15 0 0 221765

300 km már majdnem meg is van ebből:-)

Előzmény: Frajti (221764)
Frajti Creative Commons License 2015.01.15 0 0 221764
Előzmény: SzeZo (221762)
Frajti Creative Commons License 2015.01.15 0 0 221763

wow. grat!

Előzmény: SzeZo (221762)
SzeZo Creative Commons License 2015.01.15 0 0 221762

Ez a két kép ma készült a km-órámról. Eddig egyszer fordult át az ODO-m, úgy 2008. nyarának végén. Vajon lesz-e harmadik ilyen alkalom?

 

bátyó Creative Commons License 2015.01.15 0 0 221761

Kár...

Előzmény: Frajti (221760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!