Szia
Lehet, hogy rosszul fejeztem ki magam, de természetesen elektromos ablakok.
Nem a motor rossz az tuti néha csak úgy sikerül felhúzni, hogy egyszer ki kell nyitni az ajtót és újra becsukni. Akkor működik, lehet ez szoftveres gond? Nem igazán használom, mert mindig megy a klíma, de amikor néha lehúzom igen kellemetlen, ha nem akar fel menni.
Üdv :Zoli
Megint egy kérdés: a motorok összehasonlításában kaptam néhány véleményt. Most az érdekelne, már akinek van tapasztalata, hogy ugyanazzal a motorral szerelt autók közül az 5, vagy a 6 sebességes jobban használható. Mindkettő C5, csak az egyik fiatalabb, és már 6-os váltóval szerelt.
Nem sokkal fék csere után elkezdett valami nyikorogni a jobb hátsó futóműnél. Először azt hittem, a fék, de aztán kiderült, nem az. Főleg lassú haladásnál zavaró nagyon, és inkább melegben csinálja. És lassan, de fokozódik... Van valakinek tippje, mi lehet az? És hogy csere érett-e valami, vagy csak kenni kell?
Iszonyú hangja van gyorsításkor..Zörög ...Jövőhónapban lesz némi mellécashem és amennyi telik a vasra költeném.. :) Még a klímaállító motoron is gondolkodom,mert már agyamra megy..Főleg most a változó hőmérsékletben..Egyik nap még hideg kell másik nap már melegre kellene állítani..Nincs már kedvem szórakozni vele..
lengőkarcsapágy is beteg..Szóval most kell ráköltenem..Amire futja az lesz csináltatva.Eddig szerencsére nem sok bajom volt vele,sőt.
csak nem ez az http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-21137220/ no ez is kamu szerintem, na ezt is megkeresem valahol biztos megtalálom kb 10e euróért.
Többször olvastam hogy milyen problémás a pollenszürő cseréje. Most csináltam életemben először, öt perc alatt kész volt. Ugy emlékszem azt irták hogy mindenféle kicsavarás ,lebontás, és káromkodás után lehet hozzáférni. Nálam olyan volt a burkolat hogy látható volt a zárófedél, csak le kellett pattintani oszt jónapot. Régi ki-uj be. Ennyi. De az is lehet hogy egyszerüen csak zseni vagyok. Szépnapot, gyerünk meccselni!
Nekem 2,2-es automata a járművem. Váltásnál éreztem, hogy ránt mindíg, meg leállításnál nagyon beremegett a motor, hátramenet kapcsolásakor furán berezonál az egész autó. Nem tudod. nem észrevenni. Ez az alsó-hátsó belengésgátló gumibak, amiről alább valaki képet is küldött. A felsőt is kicseréltem, az nem csinál akkora galibát, de javaslom a cseréjét, nem bonyolult, mielőtt az alatta lévő nagy gumibakot is tönkretenné.
Tegnap meg volt a művelet, amire nem számítottam és tanúlság, hogy nem kellett volna leengedni a váltóból /automata/ olajat, ugyanis a féltengely kihúzásakor nem folyik ki belőle. Belső szimmeringes és ez jó.
NO megnéztem az expresszt 430eft azt a csoda c5-öt ennyiért ilyen nincs ennek a reális ára + 1mft a mobile.de vagy az autoscouton valószínű megtalálod olyan kb 5000eur-ért ennyi km -rel ilyen felszereltséggel onnan szokták leszedni a képeket de a mobile-is van egy csomo ilyen és mindegyik éppen Londonban van és beszélni egyikkel sem lehet .