Ez a fekvőrendőrös nyekkenés nálam is jelen van ha beköszönt a hideg. Most volt műszakin a kocsi, átnéztek mindent elötte, nem jelezték hogy gond volna a futóművel. Axiálcsukló, talpasgömbfej, toronycsapágy, mindenféle csodát cseréltek már nekem, de ha hideg van, nyekereg sajnos.
Ugyanígy jártam. Nem tudtuk elképzelni, hogy amikor átmegyek egy fekvő yardon mi roppan akkorát. Meg lett rázatva a futómű . Lengéscsillapítók bemérve. Vakartuk e fejünket. Aztán az egyik ismerős autószerelő véletlenül kiszúrta, hogy valahogy bepattant egy kavics a lengőkarhoz felülre. És amikor a lengőkar mozgott a követ felszorította és ropogott. Négy nap után végleg eltört a kavics. Az volt a baj , hogy nem bírtuk kipiszkálni.
Apum autója fura dolgot produkál a kb 1 hónappal korábbi (márka)szerviz látogatás óta. A karbantartás alkalmával a szerviz jeelzte, hogy a kormánymű környékén valami alkatrész előbb vagy utóbb cserére szorul, de most még nem akut.
Az olajcsere után ma szólt apum, hogy hallgassam meg milyen hangot ad ki az autó amikor átmegy egy fekvő rendőrön (30-as övezetben laknak, tehát elkerülhetetlen), reméli nem valamit nagyon megrángattak a szervizben ami meg is adta magát.
Én először a hidegre gondoltam, hogy a lengéscsillapítók nyekkennek, mert ha nagyon lassan megy át akkor úgy kell fülelni, de ha jobban berugózik az autó akkor hangosabb. Aztán eszembe jutott egy dolog. Az olajcsere alkalmával a lökhárítót leveszik a szervizben, nem lehet, hogy valamit nagyon szarul raktak össze és az nyekken?
Volt valakinek hasonló tapasztalata, érdemes megnézni valami banális dolgot, vagy szerviz?
nézd meg a levegő csövedet ami a levegőszűrőtől megy a szívócsonkra lehet elrepedt .ilyenkor a szivó levegő érzékelő megszokott hüjülni. a repedést a csövön lévő érzékelő és a szívocsonk közöt keresd .
nekem még a clio csinált ilyet, a vízhőfok mérő mért állandóan 70 fokos vizet, ezért nem "szivatott", de k.jó lett a fogyasztása a rövid bárosi utakon. egyik november regelén viszont már nem akart indulni, ki kellett cserélni.
Segítségért fordulok Hozzátok!Ha már valaki ezzel kapcsolatban kérdezett,bocs,de csak most csatlakoztam.
2008-as 1,6 16V,benzines Scenic ii-esem van. 85000 km,eddig hibátlan. Most jelentkezett az alábbi hiba.
Hidegindításkor az autó elindul gombnyomásra,majd a fordulatszámot rögtön elejti melegjárati ford-ra,kb 800,ezért rögtön leáll.Garázsból indulva ez még pont elég,utcai parkolásnál viszont kevés.Viszont indítás után rögtön pici gázadással jár a motor normálisan.Olyan érzetem van,hogy vmelyik érzékelőm nem érzékelné hidegnek e motort,nem ad elég üzemanyagot.Kérnék tanácsokat!
nekem a rendszerváltás körüli idők járnak a fejemben. amikor hazánk fiai hordták haza a külföldi autókat Magyar rendszámmal.és értetlenkedtek vajon miért szúrták ki őket a határőrök .
néhány hónapnak el kellett telnie ,hogy rájöjjenek hogy az országjelző betút és a külföldi rendszámtartó keretet is levegyék.
Utána jött ,hogy szép fényes csavarral rakták rá a külföldi autóra a rendszámot,mert annyi eszük nem volt hogy régi autóra régi rendszámon csak a vaknak nem feltűnő a fénylő csavar.
itt is az lehetett hogy magyar rendszámmal hozták haza ,mert megspórolt 60 eurot az ideglenes táblán.inkább be vállal 2 ezer euro büntetést ha megfogják a németek vagy az osztrákok.
Szerintem első lépés /ha messze vagy tőlük/ ott az alvázszám a hirdetésben! Az alapján Renault m.szervíz megpróbálsz infót kérni /valszeg nem biztos, hogy egyből adnak (személyiségi jog stb...), de csak arra kérdezz rá, hogy amit Te tudsz km-óra állás azzal egyezhet-e a nyilvántartás.
Ha nem adnak... keresel olyan egyént aki hozzáfér a nyilvántartáshoz! :) Van ilyen a fórumon is! /Nekem is itt segítettek annó/
aztán tovább kételkedsz.... És elviszitek állapotfelmérésre /ha nem m.szervíz akkor a kapott infóval m.szervíz a tulajjal, hogy a teljes előéleti listával összevessétek a független szervíz által leírtakat/
Aztán gyorsan végig olvasod a fórumot :) az 1,5DCI kapcsán megelőzés/alku céljából
Még mindíg kételkedsz..... alkudsz
És döntesz....
az, hogy mi van a rendszámtábla kereten ne befolyásojon /lehet kapcsolat a két cég között, pld.: rendbetetették náluk, és reklám céljából rátették 8több helyen alkalmazzák ezt a reklámfogást.../ de pld. OFF: Barátomék vettek egy Volvot anno, rendszámtábla tartóval nem foglalkoztak... hajtották, majd pár évre rá eladó sorba került. Bevitték egy szervízbe állapotfelmérésre, rendberakásra, és mikor a szervízes megtudta, hogy eladásra megy, szólt nekik, hogy cseréljék le a rendszámtábla tartót, mert egy befuccsolt autókereskedésé, és aki ismeri azt a kereskedést annak nem biztos, hogy nem lesz gyanus a kocsi, annak ellenére, hogy az adásvételhez semmi köze nem volt a cégnek anno, de az előző tulajszintén off kocsijáról tette át, mert a volvo-n el volt törve.../
Apróság, de miért kell rá új szekszárdi renós rendszám-alátét? Estleg le van egyezve velük, hogy bólintsanak, hogy minden OK?, ... hisz ök a legközelebbi szakszerviz.
Mivel még nincs honosítva, kérd el az auto francia papírjait, szervizkönyvét, és próbálj magadban okos lenni... A türkiznek inkább a világoskékhez kell lenni közelebb.... Akkor most mi van?
Csaknem francból hazatelepült hazánkfia, aki frissen vezérlést cserél és adja tovább? ... és közben még rá sem gyújtott! ...hisz ő az első tulaj: csak tudja!