Keresés

Részletes keresés

kenguru Creative Commons License 2002.07.31 0 0 29
Illetve még valami: hallottatok már oylanról, hogy valaki "clip-on" - nem tudom magyarul hogy hívják kormányt tett rá a cső helyett?

Kösz

Kenguru

kenguru Creative Commons License 2002.07.31 0 0 28
Tudok mindet, kösz!!!!

Kenguru

Előzmény: Zoil (26)
Zoil Creative Commons License 2002.07.31 0 0 27

Halika!

Egy-két Michelin guminak van néhány mumus motortipusa. Ilyen pl a Michelin Makadam-nak a Suzuki GSX600F. Ezzel hozzák gyárilag, de a futómú gyári állapotával elől kagylósra kopik. Más motorokon nem nagyon csinál ilyet, illetve más gumi (akát másik Michelin) ezen a motortipuson nem csinál ilyet.

Két dolgot lehet tehát elképzelni:
- vagy valami nem jó a ez első telód csillapításai körül, ezért kopik így a gumi.
- ez a gumi nem jó erre a motorra, vagy semmilyenre sem.

Nem tudom mi van gyárilag az xj600-on, de amennyiben Michelin Makadam akkor lehet, hogy a gumi a "hibás". GSX600F-eken valamelyik Dunlopra hallottam, hogy cserélték. (Hozzáteszem a páromnak 6000 kilóméter alatt a GSX600F-én a M. Makadam nem mutatott ilyen kopást, három másik ismerős gépén viszont igen. Nem hiszem, hogy mindnek a futóműve lenne rossz/rosszul beállítva :-))

Az elsőkerék fékezéskori megcsúszása sokmindenen múlhat. Ugyanis, ha már egyszer megcsúszott akkor, ha nem veszel vissza egy kicsit a fékerőből nem fuog ismét gördülni. Megcsúszni (inkább mikro-megcsúszni :-)) pedig utcán sokmindenen lehet: egy kis por, egy apró hepe v. hupa, _néhány_ csepp víz. Ezen felül első kerékre állítani nem minden motort lehet, speciel az XJ-t lehet, viszont úgy tudom, hogy nem egyszerű. A Hornetet sem egyszerű.

Továbbá, ha Makadam, akkor ez egy keményebb túragumi. Nem a tapadás ez egyetlen, avagy legfőbb cél, hanem, hogy több (tíz)ezer kilómétert menni lehessen vele. Ennek persze ára, hogy nem tapad annyira.

Előzmény: E30M40 (25)
Zoil Creative Commons License 2002.07.31 0 0 26
Választás: A Fazert-én akkor nagynak éreztem. Ennek oka valószjnűleg abban rejlik, hogy annak talán magasabban van a súlypontja, illetve, egy kicsit magasabban az ülése. Az én méreteimhez (már írtam asszem) ez passzolt, szerintem.

Kanyarok: Imádom vele a kanyarokat. Annak ellenére, hogy nincs sport kormánya, hanme viszonylag endurós elég jól lehet vele nyomulni. Viszont, ha _nagyon_ utazol a kanyarokra, azaz majdhogynem versenyszinten, akkor nem a te géped, mert nem lehet a gyári első futót állítani, illetve az S-es kormánya magas hozzá. Ha nincsenek ilyen nagyon sportos igényeid akkor nem lehet gond, ugyanis le lehet tenni a lábtartót így is :-)

Dönteni a széles kormány miatt nagyobb mozdulatokkal kell, mint egy sportmotort, de könnyedén bedől talán még egy kicsit túl könnyen is.

A bejáratási metódus csak saját passzió. Én szeretném, ha a motor minél jobb lenne, ezért voltam ilyen óvatos. No jó is lett, mostmár vége a kimélésnek! ;-)) Ha érdekel a pontos gyári ajánlás szerintem akkor előkaphatom otthon a szervizkönyvet, mert már nem emlékszem rá.

Nem szoktam teljesen kuplung nélkül váltani, de kipróbáltam. Felfelé értelmezhető fordulatszámon (>4000) és kivéve az 1->2 őt minden gond nélkül. Lefelé kell egy kis kuplung. A gázfröccsös verziót nem próbáltam. A váltó egyébként precíz, közepesen nagy utakkal, japán motorok közt még talán darabos és hangos is :-))

Még valami? :-))

Előzmény: kenguru (24)
E30M40 Creative Commons License 2002.07.31 0 0 25
Szia Zoil!

"Amennyiben még mindig Michelin Hi-Sporttal szállítják akkor, ha van egy kis pénzed javaslom, hogy rögtön vegyél rá mást, mert az első keréken (mint ez a gumi szinte mindig) fűrészfogasra fog kopni.Nekem kb 6000 kilóméter alatt megtette, ami nem is lett volna gond, ha a hátsó is vele kopik, tehát a keverékből következett volna a kopás. De nem, csak a első fogyott el és ilyen jellegzetesen ..."

Nekem egy XJ 600-asom van és 10150 van benne.A gumim nekem is Michelin és ugyan igy kopott:( Mit ajánlasz helyette??? Amugy egy nálam bátrabb srác megpróbálta az első kerékre állitani egy erős fékezéssel,de előbb csűszik meg mint,hogy emelje a fenekét:) Azt mondta,hogy egy kalap szar ez a gumi...

Előre is köszi az infót!

Üdv:Bálna

Előzmény: Zoil (12)
kenguru Creative Commons License 2002.07.31 0 0 24
Kérdés? Akad! :)

Miért ezt választottad, és mondjuk nem Fazert?
Mennyire jó a kanyarokban? Magabiztosságt ad, könnyű egyik oldalról a másikra dönteni? Olvastam a bejáratási metódusodat, nekem ez egy kicsit elnyújtottnak tűnt, ez a gyári előírás? A kuplung nélküli váltás simán megy vele?

Kösz!

Kenguru

Előzmény: Zoil (22)
ESI Creative Commons License 2002.07.31 0 0 23
Szia!

Nekem egy csupasz van egy kis plexivel. ez is franko 140ig utanna mar nem olyan kenyelmes, de 160 170 meg oke. Gondolom az S az meg frankobb ilyen tekintetben, de ezt irta ois Zoil markatars:-)
A blokkban nekem pont az tetszik hogy nem rezignalt egyenletes hanem kifejezetten sportos a karaktere.
A kanyarok tekinteteben en csak nagyon jokat hallottam errol a geprol, de az meg messze van, hoyg ezt ki is hasznaljam:-)

Egyebekent 1 honapja mikor vettem (3300Km before:-) en is ezen a triumviratuson törtem a fejem mint Te (honda-suzi-yam).
A fazer-t kihipozottnak talaltam es epphogy megfelelo kulsejunek, a Bandit gyonyoru de olyan jatekmoci erzesem volt rajta mikor mentem vele, az SV-nek elvezetes a v2-ese de mint a masik Suzi-nal is, vhogy ugy ereztem nincs igazan osszerakva ez a gep. A Hornetre raultem es ereztem hogy egy kicsit eggye valok vele. Nem bantam meg azota sem! Persze valszeg egyiket se bantam volna meg:-))

Előzmény: kenguru (21)
Zoil Creative Commons License 2002.07.31 0 0 22
Amiről szó van, amivel tapasztalatot szereztem az egy 2000-es CB600FS.

A szélvédelem 140-ig tökéletes, olyan 160-180-ig, oldalszéltől, időjárástól függően nem vészes egyenesen ülve. 180 felett mindenképpen le kell feküdni, ami nem is kényelmes az enduró jellegű kormány miatt: magasan van a kezed, és nagyon be kell hajlítani a könyököt.

A fejidomos világítása, amennyiben a tompított ban bekapcsolva szerintem tökéletes. Viszont sajnos egyetlen égő van a lámpatestben, tehát a reflektor annak egy másik szálát kapcsolja fel, a tompítottét pedig le. Ennek eredménye, hogy a reflektor messzire jól világít, de sajnos a közelebb lévő útfelületet nem látja eléggé a sofőr, szerintem. Nem is nagyon találtam eddig megoldást erre a problémára, hiszen két égőnek, künnyű munkával, nem lehet helyet csinálni, egy égőben pedig mind a két szálat égetni nem tanácsos.

130-140 környékén hatodik fokozatban 6400 és 6900 között pörög. Ez nagyon jó, mert ebben a tartományban a nyomaték jelentős része már rendlkezésre áll, erről a sebességről igen jól lehet gyors előzéseket csinálni.

Az alsóbb fordulatszám, a 12500-as felső határú tartományból legyen mondjuk 3000-ig :-)) Ez alatt a motor gyengécske, de ne feledjük egy pörgős 600-as blokkról beszélek. Nyugodt városi motorozás, vagy lassabb barangolás bármelyik sebességfokozatban igen kényelmesen végezhető 4000-es fordulat környékén, de kifejezetten lendületes előzés 5000 fölött lehet indítani.

Egyéb kérdés :-))

Előzmény: kenguru (21)
kenguru Creative Commons License 2002.07.30 0 0 21
Zoil!

Szóval meddig elegendő a Hornet szélvédelme? Persez nem tankra simulva, hanem lazán előrehajolva, vagy ülve. Milyen a fejidomos világítása?
Mennyit forog 130-140-nél? Alsóbb tartományban elég nyomatékos?

Kösz
Kenguru

ESI Creative Commons License 2002.07.05 0 0 20
Hát azt nem hiszem hogy valaha is olyan bátor leszek hogy a ringen az én kis Horny-mmal próbálkozzak a tömegben...
Persze nem kizárt hogy eljutok oda. Autóval is kellett vagy 7-8 év tömény vezetés mire elkezdett érdekelni a dolog...
Persze egy nem féltenivaló gixxerrel vagy bármi mással egy jó bőrruciban más a helyzet. Kipróbálni mennék sajáttal is de nem akarnám zavarni a nyílt napos tömeget, inkább gyakorlok és majd ha már biztosnak érzem.
Állítólag azért nem lennék jó versenyző, mert alulról és fokozatosan közelítem meg a határaimat. (viszont így olcsóbb:-))
Így aztán nem fűződik a nevemehz boratott vagy zúzott moci kopp, kopp, kopp :-)
Előzmény: Zoil (19)
Zoil Creative Commons License 2002.07.05 0 0 19
Ez inkább csak olzan babona :-)) Motorral meg teljesen más a ring, tök máshogy és máshol kell menni, mint kocsival.
Nekem amit legutóbb mértünk, félgázos GSX600R-el, a bukásom után az 2:25 volt, de a 6 mért kör során minden körben javult 2 másodpercet :-))
Ha meglesz a bukócső akkor érdekel engem is, bár tuvábbra sem szándékozom használni.
Egyébként először Hornetet előben egy olyat láttam amina felbecsült kár kb 1 milla volt, és így is megtetszett :-))
Előzmény: ESI (18)
ESI Creative Commons License 2002.07.05 0 0 18
Ok, ahogy gondolod...
Volt ott ket boritott hornet, azoknok megneztem es nem kamuzott a srac, az egyiken az elosztofedel stb, a masikon a hutosapka, takaromuanyag stb amortizalodott.
Ha nem tul esztetikátlan a cso en meg fogom gondolni a dolgot... Ajanlotta hogy a maxx ban biztos van is, szoval nem penzt akart latni.
Bukni en sem szandekszom de még allatkodni sem igazan szoktam.
Autoval mar kitapasztaltam a hatarokat (persze jopar ring utan) ott batrabb (es ugyesebb is) vagyok :-))) 2:20 korul megyek a VTi-vel.

Egyebkent nem olyan gaz a nagyobb seb, mar volt 140-150 is a lufi Hondas dzsekimben, zavaro kicsit, de nem annyira. Egy passzentosabb cucc csak jobb lehet!

Előzmény: Zoil (17)
Zoil Creative Commons License 2002.07.05 0 0 17
Ahogy leírtad ez a Cosmo elég tuti melót végez, lehet, hoyg a 12000-esen kipróbálom őket :-))

Bukócsövekre meg nem költünk, mert a motorral nem kell bukni. Ha állatkodni akarok megek a ringre :-))

Egyébként meg a meztelen Horneten egyébkét is gázos 120 felett, akár bőr, akár nem :-PP))

Előzmény: ESI (15)
ESI Creative Commons License 2002.07.04 0 0 16
Ja és Bridgestone-okkal kaptam gyárilag, bebe:-))
ESI Creative Commons License 2002.07.04 0 0 15
Jéé, most látom hogy válaszoltál. Nem tunt fel, tul hamar eltunt a topic.

Szoval ruhaugyben eleg dilemma van. A textil rucik felol a legnagyobb felelmem, hogy vitorlazni fogok bennuk, ami a sima Hornet-en mar 120 korul elofordulhat...
A tobbi szempontbol tokeletes lenne nekem.
Egyébként már beszereztem egy multhavi Moto Revut és jopar cimet vegiglatogattam szemelyesen, honlapbol meg az osszeset:-).
A legjobb valasztekot eddig a Black motornal (m3 kivezeto szak) meg a Pardi-ban talaltam, de a textiljuk nekik a leglufisabb, igaz a legolcsobb is (2reszes ruha ~80khuf)
A dunaplaza is jo de inkabb borben, jo a Spyke es jo arban is van.
A top moto-t meg feltetlenul meg akarom nezni, ennek a motor line-nak utanna nezek, nem remlik a helye.

Amugy megesett az 1000 es oilchange, a Cosmo-ban hoztak ossze a szerviz vezetovel, igy meg tegnap lezajlott. Motul-t kapott a kicsike. Atneztek a feknyereg csavarjait, utannallitottak a kuplung, gazkar, lanc holtjateknak is, villanyokat lecsekkoltak, meg azt is mondta a srac, hogy ne azt vegyem lancspréből ami van nekik, hanem majd kapnak tutit es szol. Vegig ott lehettem es nezhettem. Ajanlotta, hogyha van egy kis penzmag akkor bukokeretre koltsem. Ahogy neztem arcatlanul keves cso, nem tul bonyolult forma, ogen dragan 2Xezerért. Majd megnezek egyet eloben es eldontom. A srac szerint erdemes, mert ha boritod az elosztohaz stb iszonyu draga...

Hát kb ennyi:-)
ESI

Tovabbra is le vagyok nyugozve a vasparipa altal:-) Kepzelem mit tudhat a buvos 9ezer felett:-)))

Előzmény: Zoil (14)
Zoil Creative Commons License 2002.06.28 0 0 14
ízlés meg haszálat kérdése, hogy milyen ruhát vesz az ember.
Amennyiben csak hobbira akarod használni a motort, és nem akarsz pl munkába járni vele akkor ajánlom a bőrruhát + esőruhát, hiszen valószínűleg többnyire csak jó időben fogsz motorozni és nem minden nap. A bőr bevált, biztonságos, kényelmes viszont nem jó neki, ha elázik és nem olcsó.
Amennyiben mindennapi használat, vagy sok hoszabb túra, akkor mindenképpen valamilyen Cordura, vagy egyéb lélegző műanyag szövet külsejű ruhát ajánlok. Ezek igen praktikusak tudnak lenni a sok zsebbel, kivehető béléssal, és nem kell hozzájuk plusz esőruha, mert vízállók.

Hogy hol venném? Ahol a legolcsóbb :-)) Bőrruhából sok márka van, mindegyik egy kicsit más szabású azonos méretben. Véleményem szerint a Dianese aránytalanul drága. Ami árban is elfogadható az a Spyke és a Prexport Bering. Sok helyen árulnak ilyen tuhákat, pl: TopMoto, DunaPlaza parkoló felől talán a 2. emeleten. Cordura ruhákban nagyon jó a választék pl a MotorLine-ban Spidi ruhákbók. Alapvetően egy MotorRevü sokat segíthetne rajtad :-))

A szervíy szerintem szívügy. Én ott szervizelema gépet ahol vettem, a TopMoto-ban. Eddig soha nem vertek át és nincs panasz, igaz nem is volt komoly meló a gépen.

Előzmény: ESI (13)
ESI Creative Commons License 2002.06.27 0 0 13
Lesz még ezer az bizti. (Csak ulhetnek mar rája:-)
Tehát elso oil change 1000km. ok. Addig ugyse cincáltam volna meg :-)
Kelleni fog nekem majd midenféle jó mert a cucucaim kikoptak rendesen. Szeretnek majd egy komplett uj szerkot, ruha sisak, kesztyu, csizma. Szoval iylen lelohelyek is erdekelenek, jo ar/ertek aranyu cuccok foleg. Addig is nezelodok, amig megjon a penzmag :-)
Szervizt melyiket ajanlod?
Előzmény: Zoil (12)
Zoil Creative Commons License 2002.06.27 0 0 12
Ilyen nem lehet, mert az a kis piros háromszög a lábtartón Európában nem piros :-PPP

Bejáratás: Mint minden motornál itt is fokozatosan kell emelni a fordulatszámot. Én az első ezer kilóméter során nem mentem 4000rpm fölé, és utána is fokozatosan emeltem a fordulatszámot, kb a 2000. kilóméter környékén jutottam el a 9000rpm-ig, 3000-nél 11000-ig, és 4000 előtt nem húztam csőgázt alacsony fokozatokban.
Nagyon komolyan kell venni, hogy az 1000-es szervíz 1000 megtett kilóméternél legyen, és mondjuk ne 1200-nál, mert igen könnyen besül az grafitos olaj. Ezért is nem tanácsos az elején húzni. Az első 1000 kilómérből az első 500 3500rpm alatt pontosabban inkább 3000rpm-en volt, természetesen ezzel sok váltás jár, és így kellőképpen bejáratódik mind a 6 fokozat is. Amíg a gyári olaj van benne addig jobban melegszik, nem kell tehát megijedni, ha a hűtővíz hőmérséklet mutató 3/4-ednél áll, az normális. Később még túl hatékony is, 20 fok környékén 1/4-nél szokott nekem dekkolni, hacsak nem hajtom rendesen :-)

Gumik idővel bekopnak, a kötelező szervizeken kívül eddig nem is voltam máson ele(kop,kop)(eddig kb 7800 van benne). Amennyiben még mindig Michelin Hi-Sporttal szállítják akkor, ha van egy kis pénzed javaslom, hogy rögtön vegyél rá mást, mert az első keréken (mint ez a gumi szinte mindig) fűrészfogasra fog kopni.Nekem kb 6000 kilóméter alatt megtette, ami nem is lett volna gond, ha a hátsó is vele kopik, tehát a keverékből következett volna a kopás. De nem, csak a első fogyott el és ilyen jellegzetesen ...

Egyéb kérdés?

Előzmény: ESI (11)
ESI Creative Commons License 2002.06.27 0 0 11
Hát eloszor is gyonyoru, meseszep, alomkurvajo, meg minden amit el lehet mondani :-)

Szakasztott ilyen lesz:


Éhés már nagyon várooom :-)

Amugy bejaratas ugyben nem tudnal nehany jo tanaccsal szolgalni?
mit hogyan meddig stb

Előzmény: Zoil (10)
Zoil Creative Commons License 2002.06.27 0 0 10
Szine, meg ilyesmi? Egyáltalán tessék mesélni róla!!
Előzmény: ESI (9)
ESI Creative Commons License 2002.06.27 0 0 9
Öhh, izé.
Én is vettem egyet :-)))
Most már lesz itt a topicon egy burkolatlan is!
Zoil Creative Commons License 2002.05.13 0 0 8
A 900-ason látszik, hogy a 600-as tapasztalatait felhasználták: nem lóg ki a blokk mellé a hűtéscső, végra szimmetrikus a motor (két kipufogódob) stb.
Azért finom lehet az a nyomaték, de én, ha egyáltalán lecserélem a 600-ast, akkor is megvárom a félidomost :-))
Előzmény: Type-R (7)
Type-R Creative Commons License 2001.10.01 0 0 7
a MotoGP közvetítés közben a reklámban már láttam a 900-as Hornet reklámját Rossival!!!
nagyon állat!!!
és van 2 új VTR reklám is, iszonyat profi mindegyik, valahogy érzed hogy álomgépek:)))
Zoil Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6
Nos nekem egy ilyen idei 600-as van. Lassan gyulnek vele kapcsolatban a tapasztalatok, es amint lesz eleg megosztom a nagyerdemuvel. Egyelore teljesen pozitiv a dolog :-))
Előzmény: Allia (5)
Allia Creative Commons License 2001.10.01 0 0 5
Szerintem is szép gép ám a Hornet. :-)
Az idei is, a 600-as,

meg a jovo evi is, a 900-as.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Zoil Creative Commons License 2001.09.29 0 1 4
No, hogy legyen értelme is a dolgonak, és egy kicsit
feljebb másszon ez az igencsak lassúcska topic
írnék szeretetem tárgyáról
náhány szót:

A Honda ezt az
alaptipust(Hornet, CB600F) 1998-ban dobta piacra. Már akkor is az
európai piac volt a fõ célpont,
különösen a viszonylag zárt olasz területekre
akart a cég betörni egy új divatot a naked bike-ok
vonulatát meglovagolva. Nos a siker nem maradt el. Nem csak
Olaszorszagban (ahol jelenleg gyártjak a tipust) hanem
Nagy-Britanniában és Németországban is
jelentõs mennyiség szaladgál az utakon.
A
motor technikai szempontból félúton áll a CB
és a CBR sorozatok között, hiszen blokkját a
CBR600-astól örökölte, fékei viszont a CB
sorozatban fellelhetõek lettek. Formatervezése a Honda
tipusain belül is egyedülálló, nincs rokona,
elõdje egyedi darab :-))
Az évek során
fõképp a motor kezelhetõségét
javító módosításokat végzett a
gyár, mint az elsõ kerék 16"-ról 17"-re
növelése, a futómûvek és a
lengéscsillapítás komonyabban vétele. A
teljesítménnyel soha nem volt gond :-))
1999-ben
megjelent a Hornet félidommal elátott, CB600FS
névre keresztelt kicsit túrásabb változata.
A motor egy csepett gyengébb és nyomatékosabb, a
kormány szélesebb és magasabb, az
üléspozíció egy hajszállal egyenesebb,
cserébe a vezetõ tud hova bújni a szél
elõl.
Végül pedig igaza lett azoknak akik azt
hangoztatták, hogy ahova elfér egy hatszázas blokk
oda elõbb utóbb kerül egy 900-as, mert
jövõ tavasztól (2002 tavaszától)
megvásárolható lesz a Hornet 900 ccm-es
változata is, a CB900F. A FireBlade kicsit
átalakított blokkját ültették a Hornet
szívébe 954ccm-el, 110 lovacskával. A negyobb
blokkhoz jobb fékek és mindkét oldali
kályhacsövek is kerültek, de ezen "apró"
vál toztatásokon kívül a ngytestvér is
az ami: Hornet.
Mint minden valamire valo naked bike-ot ezt is
nekilattak a tulajdonosok/rajongók tuningolni, buherálni,
átalakítani. Természetesen nem maradnak el a
tuningsetek és nevesebb olasz
kiegészítõgyártó cégek szinte
véget nem érõ listákban ajánlanak a
blokkvédõtõl a miniatûr kék indexeken
át a könnyített hátsó
kapaszkódókig mindent a motorhoz. Persze borsos
áron :-)

Most nézzünk néhány
technikai adatot:




____________________________________________________________________________
|Tipus____________________________|CB600F_/_CB600FS__________________________|
|Megjelenés_éve___________________|1998_/_1999_______________________________|
|Szelepek_________________________|16_(_hengerenként_4_)_____________________|
|Hűtés____________________________|víz_/_olaj________________________________|
|Hengerűrtartalom_________________|599_ccm___________________________________|
|Furatmélység/Furatátmérő_________|65mm/45,4mm_______________________________|
|Sűrítés_mértéke__________________|12:1______________________________________|
|Teljesítmény_____________________|96_le_/_95,3_12.000_1/perc_fordulaton_____|
|Nyomaték_________________________|62,7_Nm_x_9.500_rpm_/_64,6_Nm_x_9.000_____|
|Sebességfokozatok_száma__________|6_________________________________________|
|Erőátvitel_______________________|O-Ring_lánc_______________________________|
|Első_fékek_______________________|296mm_kéttárcsás,kétdugattyús_____________|
|Hátsó_fék________________________|220mm_egytárcsás,egydugattyús_____________|
|Első_felni,_abroncs_az_F_tipushoz|Felni_3,50"x16",_abroncs_130/70ZR16,_gyári|
|_________________________________|alap:_Michelin_Hi-Sport___________________|
|Első_felni,_abroncs_az_S_tipushoz|Felni_3,50"x17",_abroncs_120/70ZR17,_gyári|
|_________________________________|alap:_Michelin_Hi-Sport___________________|
|Felni,_abroncs_hátul_____________|Felni_5,00"x17",_abroncs_180/55ZR17,_gyári|
|_________________________________|alap:_Michelin_Hi-Sport___________________|
|Tengelytáv_______________________|1420_mm_/_1425_mm_________________________|
|Utánfutás________________________|99_mm_/_103_mm____________________________|
|Hasmagaság_______________________|140_mm____________________________________|
|Ülésmagasság_____________________|780_mm_/_790_mm___________________________|
|Tömeg_üresen_____________________|176_kg_/_179_kg___________________________|
|Tank_mérete______________________|16_l_,_ebből_3_l_tartalék_________________|
|Fogyasztás_______________________|min._5,0_l_,_max._8,3_l_,_átlagosan_6,5_l_|
|Gyorsulás_0-100_km/h_____________|3,2_sec_/_55_m_(solo)_3,7_sec_(sozius)____|
|Gyorsulás_0-160_km/h_____________|8,2_sec_/_290_m_(solo)_11,4_sec_(sozius)__|
|Gyorsulás_0-200_km/h_____________|19,3_sec_/_810_m_(solo)_24,5_sec_(sozius)_|
|Végsebesség______________________|227_km/h_(solo)_207_km/h_(sozius)_________|
|Hatótávolság_____________________|240_km_(200_km_a_tartalékig)______________|



Végül egy-két a Hornettel foglalkozó oldal. Akik képeket, teszteket,
technikai adatokat szeretne, hát hajrá:

A német rajongói oldal, az angol (Hornet's Nest), és még egy német.


Nos sok sikert minden leendő és jelenlegi Hornet tulajdonosnak: Vegyétek, vigyétek, élvezzétek!!

Zoil

Zoil Creative Commons License 2001.09.29 0 0 1
Persze, hogy van!! Hehe ez a legjobb moci a vilagon. Na jo: hatszazasok kozt ez a legjobb :-))
De tavasztol mar a kilencszazasok kozt is a legjobb lesz :-))
Előzmény: dudascsaba (-)
Ficium Creative Commons License 2001.06.07 0 0 0
Talán sejtetted, hogy nulla ilyen áll a garázsomban.
dudascsaba Creative Commons License 2001.06.07 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Van valakinek itt ilyen motorja?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!