No üdv mindenkinek a per nem valószínű ,hogy bármire is vezetne nem minden c5-ön ilyen a féknyereg meg az autó már olyan régi ,hogy megmagyaráznák ,hogy szakszerütlen javítás miatt rohad össze stb stb .A féknyereg a lengőkarhoz képest fordul el egy pár fokos szögben, jövő héten fogok csinálni épp egy ilyet ,de pl ,az enyémről sem jön le a bal oldali a jobb meg simán lejön , 6e ft-ért van féknyergem az angolokról simán lejön mert ott nem sózzák az utakat . A lengőkarcsapágy pl az angoloknál mindegyiknél jó volt pedig bontottam 300ekm is ott az utak nem olyan szarok mint nálunk, a csapágy egyszerűen széttörik a kihulló tűgörgök szétdarálnak mindent szétmegy a szimering befolyik a víz elkezd nyikorogni . Az autó természetesen nem tökéletes, de a rossz utak miatt sokkal hamarabb tönkre megy a futómű és sok minden más is de sajnos ez ellen nem nagyon tudunk mit tenni .
Azért nem derült ki a hiba mert téli kerekem is gyári alu és ott van hova elfordulni viszont a pótkerekem gyári lemez felni egyszerűen nem fordult el a kerék mikor felraktam
Nagyon nehezen értem, amit írsz. Legalább pontokat és vesszőket írj kérlek, mert fizikai megterhelés eljutnom odáig, hogy rájöjjek, mit is akarsz.
A kérdésedre: az autóban van egy csomó mozgó alkatrész, amik idővel elkopnak. Ez egy ilyen üzem. Ha használod, akkor ne csak akkor vidd szerelőhöz, amikor lóg a bele, hanem foglalkozz is az autóval. Mivel pl. évente minimum két alkalommal kerül sor kerékcserére, így azért egy ilyen hiba hamar kiderül. Persze más kérdés, ha havi 10e km-t raksz a kocsiba.
Vagyis igen, lehet ez egyfajta típushiba, aminek _egyik_ oka, hogy nem időben javíttatod. Szerintem.
És akkor most lehet lehurrogni.
(Egyébként ez nem neked szól elsősorban, de meglepve olvasom itt a topicban is a hibákat, és főleg azt, hogy egy csomó hibát otthon akar mindenki megjavítani. Egy ekkora vasnál, mint a C5, ez számomra nemcsak furcsa, de kicsit felelőtlen hozzáállás is. Én valahogy úgy vagyok ezzel, hogy egy ilyen autóval foglalkozni kell, meg kell adni neki azt, ami jár, és ezek egyike a szakszerelő. Nem szervíz, de minimum szaki. Aki nem így gondolja, az vegyen Suzukit, az bírja, ha nem törődnek vele.)
Nekem ugyan C5-öm nem volt, de a francia autóimba Purfluxot raktam. 6 és 7 ezer forint között mozog kb (ha minden igaz, az ő termékük van a gyári dobozban is, vagy leglaábbis mintha régebben így lett volna). Ha nagyon számít az ár, akkor a Mecafilter se rossz márka, az valamivel olcsóbb (6ezer alatt). Valeo esetleg, az meg picivel drágább.
Milyen gyátmányu pollenszürőt érdemes vásárolni eddig a gyárit rakattam de sokalom a 10000 ft os árát aktíszenes szükségeltetik az autom digit klímás és 2001 es évjaratu SX 2000 köbcentis benzines
hogy van ez leflexelés mármint a féktuskó levétele hátul és mibe kerül ezt felujítani csavarokat alkatrészt beszerezni légyszí írd meg nekem meg mibe kerül mert nem tudom a hátsó féknyereg csavart kiszedni
Az enyém is elmozdul nem megy fel a pótkerekem meg cserélni kellene a tárcsát is
Van egy költéghatékony megoldásom a hátsófutóművek problémáíra köztük az
elforduló hátsó féktuskókra a közlekedési hatóságot idelye volna értesíteni én például ugy tudtam meg hogy van ilyen probléma hogy hátsó defekt után n em tudtam felrakni a gyári pótkereket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ITT LENNE AZ IDEJE BEPERELNI ŐKET EGY PERKÖZÖSSÉGET ALAKÍTVA
MIT SZÓLTOK HOZZÁ ?????
KÉRLEK JELENTKEZZETEK!!!!!!!
Aztán ingyen javíthatja a citroen!!
Szerintem ez gyári hiba viszont 100 000 Ft nél indul a javítása
A fékkel azért ne játszunk meg esetleg valakinek az életével
Gondoljátok meg mert szerintem mindenki fog ezzel a hibával találkozni
Leengedve még nem néztem meg,de majd nemsokára meglesem.Köszönöm!
A klímaállító motor mostmár nagyon idegesít,szerintem ebben a hónapban találkozunk tisztelt mester!Mostmár nem akar átfordulni véletlenül sem és így a klíma használhatatlan..Legalább megnézed a vasat még mi mindenre kellene kőltenem! :)
Majd hívlak,a számod megvan.Inkább hó végén lesz aktuális,mert most 2hétig folyamatosan minden éjjel őrködöm és hulla leszek nappal... :)
Az nem csapágy probléma a vas lengökarra fel van csavarozva az alúminium féktuskó ami egy galván elemként dolgozik, az aluminium erős rohadásnak indul és olyan mennyiségű aluminium oxid keletkezik ami elfesziti a féktuskót akár 4-5mm-is és fékezéskor a fékezési erő még tovább mozditja kb 1mm-ert és beleér a felnibe ha szerencséd van és a két csavart ki tudod csavarni ami a féktuskót tartja akkor egy flex segitségével meg kell tisztitani mindkét felületet az oxidtól és ezek után bezsirozni és így összeszerelni ,de ez sajnos sokszor nem sikerül ugyanis a 2 csavar úgy belerohad a féktuskóba ,hogy féktuskó csere én már jártam úgy, hogy nagy flex-el le kellett vágni a lengökarról ezt egy valószínüleg erősen részeges francia elmebeteg mérnök tervezte.
akkor motor hiba csináltam már c5 -öt ezzel a hibával kontakthibás a motorban a szénkefe de nem lehet szétszedni mert szét esik darabokra én cserélni szoktam.
Szia
Nekem is 6 fokozatú van és tökéletesen működik szerintem nem nagyobb a hibalehetőség tök mindegy hogy 1 -el több fokozat van benne vagy nem ha el akar romlani akkor az 5 fokozatú is elromlana. Én nem csak autopályán használom már 90Km/h-nál berakom hatosba és forog 1500-at ilyenkor KB 4-4,5 Liter a fogyasztás én mindenképpen a hat fokozatút venném meg.
Köszönöm. Ez teljes értékű 6 fokozatú, úgy értem, hogy nem csak belepaszíroztak még egy fokozatot? Nem nagyobb hibalehetőség? Ritkán járok autópályán, tehát nem biztos, hogy nagyon kihasználnám. De az egyik, amit kinéztem, az már 6 fokozatú, és nem sokkal kerül többe, mint az 5 fokozatú, ami egyébként öregebb is.
Csöröghetsz de nem fogsz tudni elérni mert tönkre ment a sim kártya a telefonomban és balatonon vagyok a hétvégén érek haza holnap körülnézek hátha ki tudom cseréltetni Üdv.