Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2086
Akkor kell leflexelni ha 2 rögzitő csavar nem jön ki, én írtam és értem ,hogy miért kell de ha valaki tud jobb megoldást akkor kiváncsian várom.
Előzmény: bordóc5 (2083)
betg Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2085
No üdv mindenkinek a per nem valószínű ,hogy bármire is vezetne nem minden c5-ön ilyen a féknyereg meg az autó már olyan régi ,hogy megmagyaráznák ,hogy szakszerütlen javítás miatt rohad össze stb stb .A féknyereg a lengőkarhoz képest fordul el egy pár fokos szögben, jövő héten fogok csinálni épp egy ilyet ,de pl ,az enyémről sem jön le a bal oldali a jobb meg simán lejön , 6e ft-ért van féknyergem az angolokról simán lejön mert ott nem sózzák az utakat . A lengőkarcsapágy pl az angoloknál mindegyiknél jó volt pedig bontottam 300ekm is ott az utak nem olyan szarok mint nálunk, a csapágy egyszerűen széttörik a kihulló tűgörgök szétdarálnak mindent szétmegy a szimering befolyik a víz
elkezd nyikorogni . Az autó természetesen nem tökéletes, de a rossz utak miatt sokkal hamarabb tönkre megy a futómű és sok minden más is de sajnos ez ellen nem nagyon tudunk mit tenni .
Előzmény: bordóc5 (2084)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2084

Tiszetlt Konrád

 

Azért nem derült ki a hiba mert téli kerekem is gyári alu és ott van hova elfordulni viszont a pótkerekem gyári lemez felni egyszerűen nem fordult el a kerék mikor felraktam

 

 

Bordóc5

bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2083

Tisztelt Konrád!

Igazad van !

Mennyi időközönként kell cserélni a hátsóféknyergeket???

Azt nem értem hogy miért fordul el maga a féknyereg???

 

Látom mások sem értik "mert ugy flexelik le"

Egyébként igazad van vettem mellé egy 205 gti nem régen.

 

Üdv bordóc5

 

 

Előzmény: Konrad (2082)
Konrad Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2082
Nagyon nehezen értem, amit írsz. Legalább pontokat és vesszőket írj kérlek, mert fizikai megterhelés eljutnom odáig, hogy rájöjjek, mit is akarsz.

A kérdésedre: az autóban van egy csomó mozgó alkatrész, amik idővel elkopnak. Ez egy ilyen üzem. Ha használod, akkor ne csak akkor vidd szerelőhöz, amikor lóg a bele, hanem foglalkozz is az autóval. Mivel pl. évente minimum két alkalommal kerül sor kerékcserére, így azért egy ilyen hiba hamar kiderül. Persze más kérdés, ha havi 10e km-t raksz a kocsiba.

Vagyis igen, lehet ez egyfajta típushiba, aminek _egyik_ oka, hogy nem időben javíttatod. Szerintem.

És akkor most lehet lehurrogni.

(Egyébként ez nem neked szól elsősorban, de meglepve olvasom itt a topicban is a hibákat, és főleg azt, hogy egy csomó hibát otthon akar mindenki megjavítani. Egy ekkora vasnál, mint a C5, ez számomra nemcsak furcsa, de kicsit felelőtlen hozzáállás is. Én valahogy úgy vagyok ezzel, hogy egy ilyen autóval foglalkozni kell, meg kell adni neki azt, ami jár, és ezek egyike a szakszerelő. Nem szervíz, de minimum szaki. Aki nem így gondolja, az vegyen Suzukit, az bírja, ha nem törődnek vele.)
Előzmény: bordóc5 (2081)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2081

Tisztelt konrád

 

 

A per vagy a hiba  szerinted a vasat aluval összerakod nem eszi meg egymást ??

Az hagyján 4-5 millimétert elfordul a hátsóféknyereg és egy idő után beleér a felnibe

 

Lehet hogy csak nekem gond meg csikorgő wc ajtóhangu lengőkar csapágy

 

Tisztelt forumozók ha van fényképetek erről valaki már felrakta hogy megette egymást a két fém????

 

údv bordó

 

 

Előzmény: Konrad (2080)
Konrad Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2080
"MIT SZÓLTOK HOZZÁ ?????" - hülyeség.
Előzmény: bordóc5 (2076)
Leadfoot Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2079
Szia!

Nekem ugyan C5-öm nem volt, de a francia autóimba Purfluxot raktam. 6 és 7 ezer forint között mozog kb (ha minden igaz, az ő termékük van a gyári dobozban is, vagy leglaábbis mintha régebben így lett volna).
Ha nagyon számít az ár, akkor a Mecafilter se rossz márka, az valamivel olcsóbb (6ezer alatt). Valeo esetleg, az meg picivel drágább.
Előzmény: bordóc5 (2078)
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2078

Sziasztok

 

Milyen gyátmányu pollenszürőt érdemes vásárolni eddig a gyárit rakattam de sokalom a 10000 ft os árát aktíszenes szükségeltetik az autom digit klímás és 2001 es évjaratu SX 2000 köbcentis benzines

 

bordó c5 

 

 

 

bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2077

 

Szia!

 hogy van ez leflexelés mármint a féktuskó levétele hátul és mibe kerül ezt felujítani csavarokat alkatrészt beszerezni légyszí írd meg nekem meg mibe kerül mert nem tudom a hátsó féknyereg csavart kiszedni

 

Az enyém is elmozdul nem megy fel a pótkerekem meg cserélni kellene a tárcsát is

 

 

üdv bordó

 

címem kaposi5@freemail.hu

 

 

 

 

bordóc5 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2076

Sziasztok!

 

Van egy költéghatékony megoldásom a hátsófutóművek problémáíra köztük az

elforduló hátsó féktuskókra a közlekedési hatóságot idelye volna értesíteni én például ugy tudtam meg hogy van ilyen probléma hogy hátsó defekt után n em tudtam felrakni a gyári pótkereket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ITT LENNE AZ IDEJE BEPERELNI ŐKET EGY PERKÖZÖSSÉGET ALAKÍTVA

MIT SZÓLTOK HOZZÁ ?????

KÉRLEK JELENTKEZZETEK!!!!!!!

Aztán ingyen javíthatja a citroen!!

Szerintem ez gyári hiba viszont 100 000 Ft nél indul a javítása

A fékkel azért ne játszunk meg esetleg valakinek az életével

Gondoljátok meg mert szerintem mindenki fog ezzel a hibával találkozni

 

 

üdv mindenkinek

 

gaz.69 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 2075
Bocs, nem"UTÁN", hanem alkalmával, cserekor, stb...
Előzmény: gaz.69 (2074)
gaz.69 Creative Commons License 2010.07.03 0 0 2074

betq!

Légyszíves, írd le nekem, hogy 1,6 Hdi (16szelep) C5 szíjcsere után hogían kell beállítani a vezérlést??!

ELőre is köszi.

 

Birdiee Creative Commons License 2010.07.02 0 0 2073
Jah,ok! :)
Előzmény: betg (2072)
betg Creative Commons License 2010.07.02 0 0 2072
Felső szervizállásra gondoltam.
Előzmény: Birdiee (2071)
Birdiee Creative Commons License 2010.07.02 0 0 2071

Leengedve még nem néztem meg,de majd nemsokára meglesem.Köszönöm!

A klímaállító motor mostmár nagyon idegesít,szerintem ebben a hónapban találkozunk tisztelt mester!Mostmár nem akar átfordulni véletlenül sem és így a klíma használhatatlan..Legalább megnézed a vasat még mi mindenre kellene kőltenem! :)

Majd hívlak,a számod megvan.Inkább hó végén lesz aktuális,mert most 2hétig folyamatosan minden éjjel őrködöm és hulla leszek nappal... :)

 

Előzmény: betg (2070)
betg Creative Commons License 2010.07.02 0 0 2070
1-2Liter lds szerviz állásban legyen egy kicsit minimum felett az már jó.
Előzmény: Birdiee (2069)
Birdiee Creative Commons License 2010.07.02 0 0 2069

Egy sürsős kérdés urak!

Ha a hidraulika olajam a Base szint alatt van kicsivel,akkor mennyi leiterrel kell feltőlteni?Épp nem éri el a Base szintjelzést!2001-es C5 !

S.O.S. Köszönöm!

John Zero Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2068
Ja, ha valakit érdekelnek az árak, márkaszervízben 134 ezer egy első szélvédő csere (ami szerencsére jó CASCO miatt 0%-al futott nekem.)

Ebből kb. 100 ezer bruttó a "szélvédő + beépítőkészlet", ha jól emlékszem.
betg Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2067
De ha ilyen állapotú a féktuskó akkor valószínű a lengökar csapágy sincs rendben érdemes ilyenkor átnézni mindent ne kelljen többször szétszedni.
Előzmény: m-tom4 (2065)
betg Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2066
Az nem csapágy probléma a vas lengökarra fel van csavarozva az alúminium féktuskó ami egy galván elemként dolgozik, az aluminium erős rohadásnak indul és olyan mennyiségű aluminium oxid keletkezik ami elfesziti a féktuskót akár 4-5mm-is és fékezéskor a fékezési erő még tovább mozditja kb 1mm-ert és beleér a felnibe ha szerencséd van és a két csavart ki tudod csavarni ami a féktuskót tartja akkor egy flex segitségével meg kell tisztitani mindkét felületet az oxidtól és ezek után bezsirozni és így összeszerelni ,de ez sajnos sokszor nem sikerül ugyanis a 2 csavar úgy belerohad a féktuskóba ,hogy féktuskó csere én már jártam úgy, hogy nagy flex-el le kellett vágni a lengökarról ezt egy valószínüleg erősen részeges francia elmebeteg mérnök tervezte.
Előzmény: m-tom4 (2065)
m-tom4 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2065

betg,

 

Az a jelenség is a csapágy problémához köthető, amikor - különösen fékezéskor - a féknyereg elfordul egy picit és beleér a felnibe?

Lehet/érdemes ezt csak az egyik oldalon javítani? A másik oldalon még nem tapasztalom....

 

Köszi,

Előzmény: betg (2055)
betg Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2064
akkor motor hiba csináltam már c5 -öt ezzel a hibával kontakthibás a motorban a szénkefe de nem lehet szétszedni mert szét esik darabokra én cserélni szoktam.
Előzmény: zzoollee (2062)
zzoollee Creative Commons License 2010.07.01 0 0 2063
Szia

Nekem is 6 fokozatú van és tökéletesen működik szerintem nem nagyobb a hibalehetőség tök mindegy hogy 1 -el több fokozat van benne vagy nem ha el akar romlani akkor az 5 fokozatú is elromlana. Én nem csak autopályán használom már 90Km/h-nál berakom hatosba és forog 1500-at ilyenkor KB 4-4,5 Liter a fogyasztás én mindenképpen a hat fokozatút venném meg.

Előzmény: zoli913 (2061)
zzoollee Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2062

Köszi megnézem de érdekes hogy egy ajto nyitás csukás után azonnal felmegy.

Előzmény: betg (2057)
zoli913 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2061
Köszönöm. Ez teljes értékű 6 fokozatú, úgy értem, hogy nem csak belepaszíroztak még egy fokozatot? Nem nagyobb hibalehetőség? Ritkán járok autópályán, tehát nem biztos, hogy nagyon kihasználnám. De az egyik, amit kinéztem, az már 6 fokozatú, és nem sokkal kerül többe, mint az 5 fokozatú, ami egyébként öregebb is.
Előzmény: betg (2056)
feketec5 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2060
Köszi a választ!
A számom fent van az adatlapon,ha tudsz csörgess meg és visszahívlak.
Jó pihenést!
Előzmény: betg (2059)
betg Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2059
Csöröghetsz de nem fogsz tudni elérni mert tönkre ment a sim kártya a telefonomban
és balatonon vagyok a hétvégén érek haza holnap körülnézek hátha ki tudom cseréltetni Üdv.
Előzmény: feketec5 (2058)
feketec5 Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2058
Szia betg!
Holnap csöröghetek a turbó ügyben?
betg Creative Commons License 2010.06.30 0 0 2057
Nem szoftveres gond az ablakmotor kontakt híbás elöfordul,hogy az ajtóátvezetőnél lévő csatlakozó kontaktos de általában a motor szokott rossz lenni.
Előzmény: zzoollee (2045)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!