Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Láttam, hogy 20vt, igen. Elférne itt. Nem tudom a belseje benne volt-e.
Szörnyű ezt látni a szívnek, de az ész és a realitás azt mondja ezek az elherdált példányok növelik folyamatosan az értékét.
Eljutott hozzám a V6 info is (köszi neked is és Theonak).
Az a véleményem, hogy azért ez mindenképp a kínálat felső harmadába eső darab ott pedig elengedhetetlen, hogy sokkal több fotó és részletesebb info legyen az autóról. Szerintem akik meg vannak célozva ezzel az autóval azoknál ez az alapfeltétel.
AHhhhhhhhh!!! Isten király vagy! Nem ugyanaz a cikkszáma, de nekem mindenképpen kellene az amibe 2 CSATLAKOZÓ megy. A középső képen látható fehér. Dobj egy mailt légyszives: polegrid@gmail.com
Érdeklődnék, hogy ettől a http://tedgum.pl-től bárki rendelhet, vagy csak te tudsz mint viszonteladó rendelni?Illetve te mint viszonteladó olcsóbban jutsz hozzá esetlegesen a szilentekhez?
A piros poliuretán szilentek 75sha-sak, én úgy tudom. Szerintem -saját véleményem- annyival nem ronthatják a menetkomfortot, pláne, ha nem mindegyik lenne pl ilyenre cserélve, csak mondjuk a problémásabb szilentek. Ugyanakkor előnyük, hogy ezek már sohasem szorulnak többé cserér, mert normál üzemi körülmények között elnyűhetetlenek.
Igen különösen azért mert az utángyártott szilentek tömege is nagyobb mint az eredetieké. Pld. emlékszem, hogy a nagyszilent sokkal nehezebb mint a gyári igaz masszívabb is ránézésre is tovább fog tartani.
Az a baj ezekkel, hogy a gyári gumik általában 70shoreA körül vannak vagy picit még az alatt is. Szóval már a piros is jóval keményebb ettől. És azért a Kappa is elsősorban egy kényelmes autó akar lenni és pont ez csorbul meg ezekkel a sportszilentekkel.
NEZZETEK be a Lancia Lybra forumra.Ma reggel linkeltem be egy oldalt pont szilentekkel kapcsolatosan.Hatha talaltok megoldast amire szuksegetek van....
A profik féktárcsa védőlemezét inkább csak el szokták hajtani az útból, mert eléggé bonyi előírásosan levenni. Aztán a csere után visszahajtás. Egy autó életében max 3x cserélik ezt a szilentet annyi hajtogatást túlél a lemez.
A lelkes amatőr szétszedi a kerékagyat, leveszi a lemezt ha már lenn van lepucolja, korróziómentesíti fémtisztára, alapozza 2 rétegben majd lefesti 3 rétegben utolsóban hőálló rücsivel és úgy össze.:-))
Az áron én is gondolkoztam, hogy pont ami kellene az majdnem a legdrágább, pedig az a legkisebb.
Már fázok a kerékagyban levőtől, nehogy az is rossz legyen, mert annak a cseréje elég érdekesen alakult az előző Kappámnál ki kellett venne az egész mindenséget.
Kiváncsi lennék egy profi hogy cserél itt szilentet?
Lifeg a gólyaláb, semmi ellentartás nincs. Ütni, megtámasztani nem lehet.
Egyébként érdekes az árképzésük itt látszik, hogy az ár nem mérettől inkább attól függ mennyit lehet eladni belőle. A 0554 a legolcsóbb, általában először az fekszik meg egy Kappa hátsó futóműben. A 1026 végű amiből 4db van a mérete még kicsit kisebb is az előzőtől, de ritkán kell, ezért 2x annyiba kerül.
Na akkor az van amit sejtettem. Neked a 8301 végű cikkszám kell a hosszlengőkarba tomsojer listájából.
A 5692 végű az szerintem tévesen van az oldalon az nem Kappa szilent.
Tomsojer!
Jövő kedden Érden lesz dolgom. Meglehet ez addigra?
.....1026 2720+á 4db a felső képen a középső rúdba való
.....5692 1760+á nem kérek
.....8301 3100+á 2db
.....8302 3050+á 2db a felső képen a fekete kar alsó nagyszilentje.
Valaki meg tudná mérni, hogy a régifajta (lemezből sajtolt) hosszlengőkarban a nagyszilent milyen átmérőjű?
Sooty! Összefényképeztem és mértem azt a két szilentet. Én azt látom nem egyforma a kettő. Az állítós rúdban lévő átmérője kicsit nagyobb, 30,3mm és az is látszik, hogy a belső hüvely fala jóval vastagabb, emiatt a szilentezett rész vastagsága kisebb. Emiatt az állítós rúd szilentje keményebb, kevesebbet csillapít.