Repedést nem lehet javítani tisztességesen, csak a kőfelverődést. És nem is érdemes sokat tökölni vele, mert 15 ért kapni újat. Haszált szélvédőt meg nem lehet felhasználni mivel ragasztott nem kéderes.
Ha már elkezdett repedni, azt szerintem már nem fogják meg. Azt akkor kellett volna javíttatni, amimir friss volt a sérülés, amikor még csak a pont volt. Kivákumozták volna, utána meg ragasztják. A repedést nem hiszem, hogy még meg tudják fogni.
Sziasztok. Még pár hónapja kaptam egy kavicsot a szélvédőbe, ami most elkezdett repedni. Találtam helyben egy bontott autót, csak az a kérdés, hogy lehet kiszedni belőle a szélvédőt?
Igen ,hallani és úgy viselkedik ahogyan írod,illetve mint ahogy akkor is viselkedett mikor még ez a jelenség nem jött elő!Ha áll két-három napot mindig előjön.Ha reggel beindítom,utána egész nap akárhányszor indítom,már véletlenül sem fordul elő.Ezért én nem a benzinszivattyúra gondolok.
Nekem benzin -gázos,és gázon is csinálja. Üzemanyag kizárva. Motor diag a-b henger részleges gyujtáskimaradást dobott. Most fel lett cserélve a trafó c-d re,furcsamód újra megjavult. Most várunk mi lesz. Pedig még nem is hallottam,hogy így vacakolt volna trafó,csak meghalt egyik pill. a másikra. Vagy tudja cáfolni valaki? Megnyugtatna.
Mintha valaki írta pár hónapja, hogy neki abs nélküli dci-je van, és 200-as Lucas fék van rajta hátul. Még vita is volt belőle, hogy a benzinesen elöl Lucas van hátul meg Bosch.
Én nem merek még sak tipelni sem melyik lehet benne. 180-as mintha csak a benzinesekben lett volna, és csak az abs nélküli. De legegyszerűbb megmérni. Lpr-t vettem már párszor, nekem bejött, semmi probléma nem volt vele.
Nem vagyok teljesen biztos benne, de talán a nagyobb megy az abs-hez a kisebb meg a nélkülihez. Nekem nincs abs és a kicsi kellett bele (1,4 16v 2003).
Lpr tárcsát asszem egyszer használtam, igazából nem volt vele bajom, de a brembo nekem jobban bejött, ez bemelegedve(1-2 fékezés után) sokkal nagyobbat fog. (a betét textar) Elég sokat megyek úgy, hogy a kocsi terhelve van, meg többször húzok utánfutót is és nekem ez jobb...
Köszönöm az elhangzott tippeket, ma reggel lett időm kiszerelni a szondát az autóból, végigméregettem mind a négy lábát oda-vissza, totális szakadásokat mértem csak, úgyhogy meg is rendeltem egy újat, denso, ~20ezerhuf :( . Délután-koraeste lesz időm beszerelni, az új hibatörlés után majd megírom, mi a helyzet.
Szüségem lenne egy darab féltengelyre való ABS jeladó gyűrűre! Kompletten lehet csak kapni, viszont a féltengelyemnek semmi baja de a gyűrűt megette rajta az idő így kisebb fékeznésnél is elkezd darálni az ABS... Van valakinek otthon elfekvőbe?
Nem tudom. Ha nincs semilyen konkrét jel, hogy mi lehet egyértelműen a hiba, nem tudsz mást tenni, csak vagy végigméregetni a dolgokat, vagy minden lehetőséget kizárni valahogy. Gyújtást ezek szerint kizártad. Trafó, gyertya, kábelek rendben vannak. Indulj el azon az úton akkor, hogy átmenetileg elszegényedik a keverék. Nézd át a csatlakozókat, ha azzal már volt gond. Nézd meg a szívóoldali tömítettséget, hogy nem szív-e valahol falsot. Ellenőrizd az üzemanyagnyomást, ha nem volt üzemanyagszűrő még cserélve soha sem lehet azt is érdemes cserélni. ( meg egyszerűbb is cserével kizárni) Mérd meg az ac-t , hogy kap-e rendesen feszültséget. Sajnos így nem hinném, hogy rá lehetne mutatni pontosan mi okozza a problémát. Lehet akár egy összetett dolog eredménye is, egyszerre több minden.