Belső felső takaró le, 2 lukon benyúlsz csavarhúzoval és a fület elnyomod óvatosan hogy ne törjön és kifelé ki kell húzni a lámpatestet. Jó ha valakinek hosszuuuuu a keze :)
SW pótféklámpám nem ég. Mivel egyik izzó sem és pofonra bekapcsol, ezért biztos, hogy kontakt problémája van. Melyik részén álljak neki a kipattintásnak? Félek, hogy elpattan a búra, ha feszegetem. Jótanács, mielőtt nekiesnék?
Amúgy Fót-Dunakeszi-Bp. körzetben házhoz is megy a srác aki nekem javított. Idejött, klímát leszedte, elvitte, másnap visszahozta új csapággyal, feltöltötte, tesztelte és nem is volt vészes.
Lehet egyszerűbb ha megadom a számát, segítőkész, biztos megmondja a csapágy típusát/beszerzési helyét.
Martinka linkjen latod a nyilast, de az abran a jobb oldali van ahol ha rosszul szigeteled le a nyilast akkor beazhat a BSI es mehetsz Zolysyshez karbantartasra vagy cserere.
Ez az a rács, amelyik az esővizet vezeti el a szélvédő két oldalának alján? Hülye kérdés lesz, nincs előttem az autó, de oda van közvetlen kapcsolat a motortérből?
Szembe állsz a kocsival és bal és jobb oldalon a szélvédő alatt van egy szerviz "rács", azt kipattintod a BAL oldalon és ott találsz behatolási "pontott".
Javaslat: műszerész csavarhúzó hegyét melegísd fel és azzal csinálj lyukat.
Vettem egy új rádiót, és egy átalakítót, ami a QuadLockból ISO-t csinál, plusz fantomtápja is van a rádióhoz.
Kicserélem a rádiónál a sárga-piros szálat (szerencsére már okos megoldás, átdugható simán), összedugom az átalakítóval és rá a gyári csatira.
Rádió szól. Memória is megmarad. De gyújtás levétele után nem kapcsol ki.
Na mi lehet, szétszedem. Látom, hogy az átalakítón, a piros-sárga egy tőre van kötve. Szét is szedem, csinálok csatit a 11-es helyre (csak a 12-ben és a 16-ban van a táp ill. föld az átalakítón), összerakom és még mindig nem jó.
Megint szétszed és akkor meglátom a lényeget, hogy a gyári csatin, ami régen a rádióba ment, nincs külön csatlakozó a gyújtásnak, a neten meg minden kiosztáson volt, én meg nem értettem. Gondolom akkor CAN buson tudta a régi magnó, hogy most akkor kapcsoljon ki, mert nincs gyújtás.
Hogyan lehet ezt megoldani legegyszerűbben? Van olyan tű a gyári csatlakozón (külső antenna, mute meg nem tudom mi a 3. van még szabadon), amiből tudok gyújtásos jelet venni? Vagy rá kell kötnöm mondjuk a szivargyújtóra? Köszi!!!
És még egy kérdés: hol van a titkos lyuk a tűzfalon, ahol át tudom vezetni az akksitól az erőlködő tápkábelét? Állítólag valahol az utasoldalon, de én sehol nem találom. Köszi ezt is.