Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
sooty: dánke, igen tudom, hogy a belső szivacs porladt el, nem emlékszel az anyag nevére? vagy bármilyen szivacs jó bele? és a ragasztó mi lesz? mert aszondja a szaki, hogy ha nem jó a ragasztó, akkor átüt a tetőkárpiton és full foltos lesz az egész .O
gondolom a munka-bszakodás sok vele, ezért mondta, hogy ennyi.
Nahh erre nem volt érkezésem. ;) Egy egész napos pöcsölés. Ülések, oszlop takarók ki. Azt vacakolni. S lehet nem is fogja meg rendesen az a ragasztó. ;)
17es 5küllős 55eft irányár.Megvan mind a 4keréknek a közepe.Nem üt nem ráz,nyugodtan el lehet vinni egy gumishoz kipróbálni.
16os 4db téligumival kb 50-60%os 60eft.Sajnos ezeknek nincs meg a közepe.Most lettek felcsiszolva a felnik,már csak lakk kell rá.Downer kolega nem akarja rábarkcsolni a Bravájára pedig ma is szemezgetett a felnikkel :D :D na jó ez csak vicc volt :)))
Egy nagytakarítás óta nálam is ilyen. (már a havernál kezdődött) A szövet vált el a funér /papírtól. Szép szép, nem,nem. De én nagyon pici és rövid csavarokkal raktam vissza. Nem kell nézegetni :D
Hátsó üléssort nem nehéz kivenni, ülőlapot meg kell rántani elöl felfelé. Két oldalon van a kasztniban egy egy furat, abba csatlakozik be az ülőlap alján található rugalmas trapéz alakú stift.
Háttámlát pedig alul fogja két anya, ezek oldása után felfelé ki lehet emelni, 3 kampó van a háttámlán, amik egy vájatba mennek bele a hátfalba.
Ha 5×108as akkor egy garnitura Thesis felnim van 16os de van 17es is.16os nak nincsenek meg a kozepei Gyari Lancia felni a 17es az 5kullos AZEV felnik.16os teligumikkal szerelt 17es nyari gumival ebbol 2db rossz gumi de van masik hasznalt gumim is.Keresre kepet teszek fel vagy emailen elersz pittyfair@gmail.com
Én bementem szivacsos/kárpitos boltba és ott néztem meg mik a lehetőségek.
Az árra már nem emlékszem, de megfizethető kategória. Adnak hozzá ragasztót is. A tartó rész gyakorlatilag egy pozdorja lap. Erről kell a régi szivacs maradványokat eltávolítani. Az új kárpit belső oldalán lesz az új szivacs, és ezt kell ragasztózni majd a pozdorjához ragasztani. Ez a szivacs az évek alatt elporhad és ezért kezd lógni a kárpit. A ragasztó valami 3ezer körül volt. Ha magadnak csinálod akkor 70ezerből a fél utcáét meg tudod csinálni. Ja a tetőkárpit a hátso ajtón fér ki, de nehezen.
Mármint a szövet anyag jött le a búrkolatról,vagy az egész burkolat jött le szövetestől,mert nem mindegy.Utóbbi esetben nem ragasztott,hanem patentok és tépőzárakkal van rögzitve.Ma ga a szövet ragasztás ha az a baj passzolom a kérdést de ha olyan sokba kerül,akkor új anyagot is tesz rá ?:)
előfordult esetleg már vkinél az az apró malőr, hogy a tetőkárpit ragasztás megadta volna magát? az enyém komplettül elengedett, és rálóg a fejemre szépen .DDD
a szerelő aszondja, hogy a tetőkárpit ragasztás a legmacerásabb művelet, és 70ezer hufos horrorral riogatott... .OOOOO
Ja még egy olyan megjegyzés kérdés: fordulhat e olyan elő Kappánál, hogy a féknyeregben meglazulnak az alkatrészek, rossz úton hallható csattogásokat generálva? Szakimnak olyan Toyotával volt dolga, ahol ez volt a probléma.
Egy 8.32 hajtás/pajtás se lenne rossz emberi áron. Blokk váltó féltengelyek bakok szóval mindaz amitől beugorhat egy ilyen egy Kappába. De persze olyan amiben nincsenek átfordulva a veztengelyek.
Sejtettem, hogy valami megbicsaklott az Alfa bizniszben.
Nyilván lehet olyan akit valamilyen módon felizgat egy 156 V6, dehát azért az autó unikumnak semmiképp sem nevezhető és az érdeklődés iszonyat vékony réteg. ..
Mondjuk nálam a Busso blokk.... azért a háromezres/háromkettes nem 2,5, más liga.
Lehet ha már eddig tartogatta az olasz tartogathatná akkor talán még az elképzelés is nagyobb valószínűséggel jöhet be.
Bár őszintén mondom nekem pld a GTA-nak az ülése nagyon nem tetszik.
Emiatt az ajtó tartó pánt miatt lóg a bal első. Nem csodálkozok ugyanis taxiztak ezzel a kocsival. De egy ilyet keresek akinek van az írjon légyszíves : polegrid@gmail.com
Szóval egyszer nem vettem meg Marklartól 1db boxer 16V Alfa szívószelepet.
Tartott valamikor (úgy 15 éve..) egy kiárusítást kevésbé kurrens gyári új Boxer alkatrészekből. Akkor elég sok minden általam feleslegesenek vélt dolgot vettem Tőle:-) amelynek meglepően nagy részét felhasználtam vagy továbbadtam annyira, hogy ma asszem semmi nincs már meg belőle, de arra pont azt mondtam, hogy na ez aztán végképp nem kell, nekem 8V Alfám van, soha nem fog ez a szelep kelleni nekem (pláne 1db) ......
Na pár hónap múlva Tatán szembe jött velem egy hajtókar leszakadt 145 16V boxer motor amit sajnos nem sikerült kikerülnöm:-)
A szétszedés után kiderült, hogy a furatot a blokköntvényben másfél mm-el arrébb ütötte(!) a leszakadó hajtókar szóval az öntvény menthetetlen viszont a két hengerfej meg a 4 vezérműtengely használható. Illetve az egyik hengerfejben 1db szívószelep kicsit furán nézett ki......
Szóval egyszer megvettem Marklartól 1db Alfa boxer 16V szívószelepet.:-)