Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ThomBoy Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44333

Csináltam két képet. Az egyiken a vezető ülés, a másikon aszi anyós. Az anyag amit látsz a vezető ülés oldalán pont az ami az anyós ülés háttámlájának a lenti sarkában van. Emlékeink szerint a GSII-nek is volt valami szövet része.

Feltöltöm gépről nemsokára mert tömöríteni kell.

Előzmény: ThomBoy (44321)
Alec123 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44332

> Mi lehet a gond?

 

A pollenszűrő mikor volt utoljára cserélve?

 

 

Nyár elején volt cserélve a pollenszűrő.

Igaz azóta a kocsi ment vagy 6-7 ezer km-ert.

 

Meg fogom nézni, kicserélem majd és remélem ez megoldja a problémát.

Előzmény: stevie-13 (44320)
Oczu Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44331

Ez leginkább fesz szabályzó hiba szokott lenni.

Előzmény: JILING (44326)
S.P Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44330

A felvillanás csak magasabb fordulaton van?

Akár álló helyzetben is kipróbálhatod, elkezded emelni a fordulatszámot, ha egy bizonyos fordulat felett jelenik meg a piktogram, akkor tojás alakúra kopott a kollektor a generátorban, és a szénkeféket magas fordulatnál már elpöcköli a "púp", nincs érintkezés, nincs töltés.

Alacsony fordulaton még tudja követni a szénkefe a kollektor alakját, magason már nem.

Fel lehet szabályozni + érdemes csapágyakat cserélni benne.

Ha random villog a töltésjelző, akkor passz...

Előzmény: JILING (44326)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44329

*csaló=való

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44328

Nincs valakinek véletlen egy gyári elől lévő cd-táras fejhez csaló egy soros csatlakozója bekötési instrukcióval. Szőrén szálán elűnt pedig ezekre kínosan szoktam vigyázni fejcsere esetén.

stevie-13 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44327

elkezdett az agyam járni mi van ha a generátor nem tölt?!

 

 

Akkor kb 20-30 kilométer múlva megáll az autó :-)

Előzmény: JILING (44326)
JILING Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44326

köszönöm, de nálam nem folyamatosan világít az akkumulátor piktogram a műszerfalon, hanem fel-fel villan...

igaz egyre gyakrabban, remélem haza tudok vele menni.

Természetesen azonnal töltőre rakom, csak elkezdett az agyam járni mi van ha a generátor nem tölt?!

Előzmény: bnorci71 (44325)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44325

ha töltés nincs akkor az aksi lámpa ég

Előzmény: JILING (44323)
DAndras79 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44324

Üvegtető projekt szerdán folytatódik, már pénteken megérkezett a szervizbe a tető, de csak szerdán lesz időm odamenni.

Közben voltam egy 500km-es úton, a dupla kukazsák+ragasztószalag megoldás nem is volt rossz, de egy kissé hangos. Parkolni csak fedett-őrzött helyen mertem.

Kihasználva az üveg nélküli állapotot, igy mindenhez jól hozzá lehet férni, majd kérek a szerivzben egy alapos pucolást és újra kenést a gyári anyaggal (bár lehet hogy ezt kérés nélkül is megcsinálják).

Majd jelzek, hogy milyen lett a végeredmény.

JILING Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44323

Esőmentes szép napot!

ha esetleg nem lenne töltésem, a generátor meghibásodása miatt, és ezért nem tölt, és jelenik meg a műszerfalon a "LOW BATTERY" felirat, ennek van visszajelzése valahol hogy nincsen töltés?

bnorci71 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44322

de csak a vezető ülésé lenne javítva/cserélve és csak az ülőlap oldala és ugye ez a szövet van a támla oldalán is meg a másik ülésen is, engem zavarna ha elütne

Előzmény: ThomBoy (44321)
ThomBoy Creative Commons License 2014.12.15 0 0 44321

Ha esztétikusan van megcsinálva akkor tök mindegy eltérő-e az anyag. A GSIII-ban garanciában cserélték a vezető oldali ülés kárpitot, mert kirepedt. A sunyi Renault Hungária amelyikkel hadakozni kellet emiatt persze elhallgatta, hogy a gyár is változatott és nem végig, de a kényes helyen egy sötétszürke szövet rész van már a cserélt új darabon.

Előzmény: bnorci71 (44312)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44320

Mi lehet a gond?

 

 

A pollenszűrő mikor volt utoljára cserélve?

Előzmény: Alec123 (44319)
Alec123 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44319

Sziasztok!

 

Mi lehet a gond, ha az 1.9dci páramentesítőjének (automata klímás) bekapcsolása után az első ablak páramentesítése nem megfelelően működik.

Lassan fújja a levegőt. Kezdetben lassan megy a ventilátor, majd felgyorsul. A kijelző mutatja akkor, hogy maximumon megy. Sajnos a páramentesítés nem megfelelő ilyenkor. Ha a kocsi elindul, utána sem változik a helyzet.

Érezhető, hogy nem megfelelő hideg levegőt fúj az ablakra.

Régebben a páramentesítő a bekapcsolása után zúdította a levegőt az ablakra. Most nem.

A klíma működik, megy azért a levegő az ablakra. Páramentesít, csak nem úgy mint régen.

Kézzel be kell segíteni neki, törölni kell az ablakot. Ha várnék több időt, többet, akkor talán nem kellene kézzel törölni.

 

Mi lehet a gond?

S.P Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44318

Ha csak néha csinálja, akkor tényleg segíthet egy pillangószelep tisztítás, de lehet valahol fals levegőt szív, mert valami nem jól van illesztve.

 

Csak hidegen csinálja? Vagy melegen is előfordul?

Attól, hogy a diag nem mond hibát, attól még lehet...

A motorvezérlő szoftver csak egy "buta doboz", csak azt tudja, amire megtanították. Arra szerintem nincs betanítva, hogy felismerje, ha valamelyik szenzor hazudik. Ha lenne benne olajhőmérő, akkor az értékeket lehetne beprogramozni, hogy ha hidegen túl nagy a különbség, akkor visítson...

Meg kellene nézni hideg motorral, hogy hány fokos vizet mutat a szenzor. De ha nem mindig csinálja, akkor ezt is csak akkor bírod elcsípni, amikor éppen hazudik a szenzor.

 

Egyszer valaki kérdezte itt, hogy minek kellhet egy nem szakképzett autószerelőnek az ELM327...

Na pont erre! Reggel beülsz, megnézed a hőfokot, és lehet, hogy elcsíped a hibát...

Előzmény: cápi26 (44298)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44317

igen lemerült az aksi,

de ne töltögesd, ha gyári és 6-7 éves kuka, ha már volt cserélve és 3-5éves akkor is :(

ha sokat mész városba rövideket, akkor esetleg segít a rátöltés.

A legbiztosabb ma felrakod tölteni holnap meg ráméretsz terhelővillával hogy milyen kondiba van az aksi

 

sok és érzékeny elektronika van az autóban egy rossz aksival nem lehetetlen ezt azt hazavágni :(

Előzmény: JILING (44316)
JILING Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44316

sziasztok!

Azt szeretném kérdezni ,hogy miért írja ki a műszerfalra a "LOW BATTERY" felíratott, és sípol közben. Gondolom mert az akkumulátor merül, kb két napja csinálja, és egyre gyakrabban. Vegyem le a sarukat és tegyem töltőre, ha feltöltött és visszaállítom az eredeti állapotot, akkor a rádió kódján kívül van más tennivaló is?

köszöntem a válaszokat...

1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44315

Gázolajba kizárólag a tankoló nyíláson tud a víz bekerülni ,esetleg a szuszugó csövön ha a szelep nemzár le.

 

3lehetőség van.

 

1 sokat kancsózták az üzem anyagot

 

2 a benzinkúton tankoltál vizet

 

3 ami a benzinkútun vizezésnél valószínűbb az hogy kicsapodott a gázolajhoz adagolt bioetanol. ugyanis hurrá uniós előírásnak megfelelően  x százalékot kell adagolni az üzemagyaghoz .

Előzmény: stevie-13 (44284)
0go-cart0 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 44314

Oké, köszi, addig biztosan kitart a cucc!

 

Nos, hát szeretetben és megbecsülésben, nálam egyetlen technika sem szenvedett hiányt sosem, még a kenyérpirító sem, mindig is tudtam, belém nevelték, hogy mindennek ára van, mindenért meg kellett küzdeni  és ami meglett, azt meg kellett becsülni és ezt adom tovább a kölkeimnek is, hát hogy mi marad aztán ebből bennük, a mai világ  "mindenbe beleszarok" hozzáállásával a fax tudja! 

Visszatérve a magyar mentalitásra a közlekedést illetően, szóval a nagy kocsik itt nálunk a ffitársadalom a farkának meghosszabbítására veszi, tartja, és akkor ő az ász, ha kis autóban kuporog a polgár, az meg azért veszélyes, mert mindenhová betolakszik, hogy úgyis befér még, mert nem hagyja magát kiszorítani a belső sávból, tehát így aztán megy a hadviselés az útjainkon, jómagam funkcionálisan vettem e matuzsálemet, mivel Édesanyám, így 90 felé, csípőprotézissel mindkét "futóművében" hogy stílusos legyek a hagyományos autókból való ki beszállás, felért egy atlétikai olimpiával!  Most inkább már csak azon kell fohászkodjak, hogy az RX4-gyel, minél tovább kihúzhassuk!!

 

Előzmény: 1.bendeguz (44310)
bnorci71 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44313

fvcc írta, hogy onnan van, én csak szeretném megtudni hogyan kerül oda

 

egyébként nem vitatkozni akarok, puszta kíváncsiság

bnorci71 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44312

- kormány oldalt az ülésen kezdet kitörni a bőr.

Mert ez is műbőr és lehetetlen kiszállni a kocsiból anélkül, hogy ne nyomnád össze minden alkalommal ergó gyorsan szétmegy.

 

Nálam full bőr és ez a tapasztalat....

 

nekem szövet és az is el van foszolva 4-5cm hosszon, szerintem az a baj, hogy magas a műanyag ahhoz nyomja mindig oda az ember lába

múlthéten megnézte egy kárpitos, ki tudja cserélni az oldalrészt 4e pénz csak félek nagyon más lesz, na meg most nem is fogok nekikezdeni kiszedni az ülést majd tavasszal esetleg, de emgfordult a fejembe venni egy ugyan ilyen kárpitos ülést és arról lebontott anyaggal javítani

 

Előzmény: Bolti (44302)
gabocsiga Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44311

Hülyeségen vitatkozunk. A víz nem a hűtőrendszerből kerülhetett a gázolajba mert ha nincs a kocsiban előmelegítő a víz közelébe sem kerül.  Ha hengerfejes lesz a gép a vízbe nyomja az olajat, mivel a hengerben nagyobb a nyomás, vagy az olajteknőbe folyik le a víz ha nem a henger felől szakad át.

Előzmény: bnorci71 (44297)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44310

Ha szeretni fogod ,és úgy gondozod ahogy illik . ő is szeretni fog ,és hűséges társad lesz.

Előzmény: 0go-cart0 (44306)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44309

óvlak a szélvédő polírozásától. nem olcsó és garantáltan elfog vakítani még a szentjános bogár is.

 

1x elkövettem a hibát 9 gurigáért políroztattam , onnétól még napszemüvegben sem tudtam vezetni . mert minden fény szét szaladt a szélvédőn. még az utcaiközvilágítás fénye is.

 

a szélvédő csere meg belekerült 15 ezer ft ba .

Előzmény: 0go-cart0 (44306)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44308

szerintem nem az a lényeg mennyire erős egy autó ,inkább biztonsággal vigyen el a ból b be.

 

érdekes Magyar mentalitás ha erős vagy drága autónak vélik amiben ülsz kevesebben pimaszkodnak . Gyakorlatból tudom hogy amikor a 26 éves golfommal közlekedek / nem is sejtik micsoda erőmű van beépítve /  akkor még az 1000ccm matizos is megpróbál letolni az útról. Ha pedig claussal megyek valahova akkor a nagy BMW is kitud kerülni. Pedig ez az autó csak nagy hodály  110 pacival , ami mára jóindulattal is csak  90 öszvér

 

Van sok alkatrészem ,de csak január közepén második felében megyek Kalocsa mellé. ugyan is én Pesten lakom, de az ottani házamban tartom az itt felesleges dolgaimat.

 

Árban ,meg fogunk egyezni ,mert amit elkérek érte majd kicsivel lesz több mintha a Méhbe vinném

Előzmény: 0go-cart0 (44306)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44307

mindkét fényszórótest megfakult, jól megszívta már a nap

 

 

Fel kell polírozni. Pár ezres és olyan lesz, mint az új.

Előzmény: 0go-cart0 (44306)
0go-cart0 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44306

Szervusz!

 

Nos megvettem az RX4-et, hát nem vészes a dudorgása a kipufogókönyöknek, de azért, ha megegyezünk kicserélném, aztán hát nem tudom mid lenne még, mert ehhez a márkához, úgy átlagban 2-3 ruháskosárnyi apró szar szerintem nem árt, már így a tizedig autóm után, megszoktam, hogy minden kütyüt begyűjtök, a "majd jó lesz az még valamire" jelmondattal!! Egyébként megyeget, nem egy muraközi, de pl a húzósabb emelkedőt, eszi szépen!  Hja... esetleg, ha alsó motortartó, rezgéscsillapító gumibakod  lenne, arra is vevő lennék, egyelőre ez a két leggyengébb pontja a Scénic-nek, na arról nem beszélek, hogy pl  mindkét fényszórótest megfakult, jól megszívta már a nap, a szélvédőre, valami TESCO-s ablaktörlő húzott "tavaszi szántást", hát talán egy polírozás segít, no, de nem finnyáskodunk, hanem közlekedünk és igen, azért ezzel a "döggel" nem szorongatnak és érdekes, hogy hazafelé, kivétel nélkül megadták a keresztutcákban az elsőbbséget, ki hinné!!!???

Előzmény: 1.bendeguz (44242)
Renault70 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44305

  Biztos, hogy fix? Nem volt egy kerek bumszli a belső tükör felett? A képeken pont nem látszódik, de a fix tető nagyon ritka volt, igazából csak a Helios kivitelnél találkoztam vele, semmilyen más autóban sem. (Ami azonban nem zár ki semmit.)

 

 

  Igen az volt ,csak egy roló volt elől + hátul még egy.

 

 

        Szerintem meg gyanúsan olcsó. Hat évesen az új ára negyedéért árulják, kevés kilométerrel (ha igaz), vezetett szervizkönyvvel (ha igaz). A hirdetés szövege szerint most végeztek nagyszervízt, vezérléscserével, fékcserével, állítólag márkaszervizben - az még Magyarországon sem állna meg 200-250 ezer alatt (de reális a 300 is). A 17-es felniken a Michelin gumik állítólag 7 mm-esek.... Annak a gumiszettnek az új ára szintén 160-180 ezer volt....

 

  Igen a szervíz igaz tünik ránézésre de papíron nem ellenőriztem van e számlarola 17 gumik szerintem ránézésre csak 5mm volt de mivel széles csalhat a szem

 

 

          Hozzáértő látta az autót? A szervizkönyv tényleg makulátlan?Sikerült leellenőrizni?  

 

Hozzáértő csak akkor lesz ha komolyra ál a dolog egyenlőre gondolkodunk mi is legyen. Szervizkönyv nem volt nála. Elméletileg bármelyik renaultnál leellenőrizhető.        

Előzmény: stevie-13 (44303)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 44304

a motorból az a pár tíz csikó, már ki tudja hol járhat, de nem ebben az erőműben, úgy azért megyeget, de csak mintha a 105 lovas dci lenne alattam, [...] akinek 2 ezres 16 szelepes motor dohog a lökhárítója mögött, írja már meg legyen oly emberbarát, hogy ő sem tapad az ülésébe gyorsításkor, vagy sürgősen be kell avatkozzak, egy motorgenerált illetőleg!!

 

 

Szerintem egy szívó benzinest ne hasonlítsunk egy turbó dízelhez.

 

Az F4R nem egy versenymotor, szép nyugis a nyomatékleadása, felül egy kicsit erősödik, érdemes pörgetni. Lagunában volt nekem, háromban is. A Scénic viszonylag nehéz autó, és rengeteg levegőt tol maga előtt, nagy csodát nem szabad várni tőle.

 

A 300 ezer km egy nagyobbacska szívó benzinesnek egyáltalán nem valami extrém, ha megkapta a normális karbantartást, akkor most tart az élettartama felénél-harmadánál. Ha nem most volt frissen szervizen, egy minőségi olaj, új gyertyák, tiszta légszűrő hozhat egy kis javulást, illetve ha eddig városi üzemmódban használták, egy alaposabb kikormolás hatását is meg lehet érezni.

 

 

Előzmény: 0go-cart0 (44301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!