Csináltam két képet. Az egyiken a vezető ülés, a másikon aszi anyós. Az anyag amit látsz a vezető ülés oldalán pont az ami az anyós ülés háttámlájának a lenti sarkában van. Emlékeink szerint a GSII-nek is volt valami szövet része.
Akár álló helyzetben is kipróbálhatod, elkezded emelni a fordulatszámot, ha egy bizonyos fordulat felett jelenik meg a piktogram, akkor tojás alakúra kopott a kollektor a generátorban, és a szénkeféket magas fordulatnál már elpöcköli a "púp", nincs érintkezés, nincs töltés.
Alacsony fordulaton még tudja követni a szénkefe a kollektor alakját, magason már nem.
Fel lehet szabályozni + érdemes csapágyakat cserélni benne.
Nincs valakinek véletlen egy gyári elől lévő cd-táras fejhez csaló egy soros csatlakozója bekötési instrukcióval. Szőrén szálán elűnt pedig ezekre kínosan szoktam vigyázni fejcsere esetén.
Üvegtető projekt szerdán folytatódik, már pénteken megérkezett a szervizbe a tető, de csak szerdán lesz időm odamenni.
Közben voltam egy 500km-es úton, a dupla kukazsák+ragasztószalag megoldás nem is volt rossz, de egy kissé hangos. Parkolni csak fedett-őrzött helyen mertem.
Kihasználva az üveg nélküli állapotot, igy mindenhez jól hozzá lehet férni, majd kérek a szerivzben egy alapos pucolást és újra kenést a gyári anyaggal (bár lehet hogy ezt kérés nélkül is megcsinálják).
ha esetleg nem lenne töltésem, a generátor meghibásodása miatt, és ezért nem tölt, és jelenik meg a műszerfalon a "LOW BATTERY" felirat, ennek van visszajelzése valahol hogy nincsen töltés?
de csak a vezető ülésé lenne javítva/cserélve és csak az ülőlap oldala és ugye ez a szövet van a támla oldalán is meg a másik ülésen is, engem zavarna ha elütne
Ha esztétikusan van megcsinálva akkor tök mindegy eltérő-e az anyag. A GSIII-ban garanciában cserélték a vezető oldali ülés kárpitot, mert kirepedt. A sunyi Renault Hungária amelyikkel hadakozni kellet emiatt persze elhallgatta, hogy a gyár is változatott és nem végig, de a kényes helyen egy sötétszürke szövet rész van már a cserélt új darabon.
Mi lehet a gond, ha az 1.9dci páramentesítőjének (automata klímás) bekapcsolása után az első ablak páramentesítése nem megfelelően működik.
Lassan fújja a levegőt. Kezdetben lassan megy a ventilátor, majd felgyorsul. A kijelző mutatja akkor, hogy maximumon megy. Sajnos a páramentesítés nem megfelelő ilyenkor. Ha a kocsi elindul, utána sem változik a helyzet.
Érezhető, hogy nem megfelelő hideg levegőt fúj az ablakra.
Régebben a páramentesítő a bekapcsolása után zúdította a levegőt az ablakra. Most nem.
A klíma működik, megy azért a levegő az ablakra. Páramentesít, csak nem úgy mint régen.
Kézzel be kell segíteni neki, törölni kell az ablakot. Ha várnék több időt, többet, akkor talán nem kellene kézzel törölni.
Ha csak néha csinálja, akkor tényleg segíthet egy pillangószelep tisztítás, de lehet valahol fals levegőt szív, mert valami nem jól van illesztve.
Csak hidegen csinálja? Vagy melegen is előfordul?
Attól, hogy a diag nem mond hibát, attól még lehet...
A motorvezérlő szoftver csak egy "buta doboz", csak azt tudja, amire megtanították. Arra szerintem nincs betanítva, hogy felismerje, ha valamelyik szenzor hazudik. Ha lenne benne olajhőmérő, akkor az értékeket lehetne beprogramozni, hogy ha hidegen túl nagy a különbség, akkor visítson...
Meg kellene nézni hideg motorral, hogy hány fokos vizet mutat a szenzor. De ha nem mindig csinálja, akkor ezt is csak akkor bírod elcsípni, amikor éppen hazudik a szenzor.
Egyszer valaki kérdezte itt, hogy minek kellhet egy nem szakképzett autószerelőnek az ELM327...
Na pont erre! Reggel beülsz, megnézed a hőfokot, és lehet, hogy elcsíped a hibát...
Azt szeretném kérdezni ,hogy miért írja ki a műszerfalra a "LOW BATTERY" felíratott, és sípol közben. Gondolom mert az akkumulátor merül, kb két napja csinálja, és egyre gyakrabban. Vegyem le a sarukat és tegyem töltőre, ha feltöltött és visszaállítom az eredeti állapotot, akkor a rádió kódján kívül van más tennivaló is?
Gázolajba kizárólag a tankoló nyíláson tud a víz bekerülni ,esetleg a szuszugó csövön ha a szelep nemzár le.
3lehetőség van.
1 sokat kancsózták az üzem anyagot
2 a benzinkúton tankoltál vizet
3 ami a benzinkútun vizezésnél valószínűbb az hogy kicsapodott a gázolajhoz adagolt bioetanol. ugyanis hurrá uniós előírásnak megfelelően x százalékot kell adagolni az üzemagyaghoz .
Nos, hát szeretetben és megbecsülésben, nálam egyetlen technika sem szenvedett hiányt sosem, még a kenyérpirító sem, mindig is tudtam, belém nevelték, hogy mindennek ára van, mindenért meg kellett küzdeni és ami meglett, azt meg kellett becsülni és ezt adom tovább a kölkeimnek is, hát hogy mi marad aztán ebből bennük, a mai világ "mindenbe beleszarok" hozzáállásával a fax tudja!
Visszatérve a magyar mentalitásra a közlekedést illetően, szóval a nagy kocsik itt nálunk a ffitársadalom a farkának meghosszabbítására veszi, tartja, és akkor ő az ász, ha kis autóban kuporog a polgár, az meg azért veszélyes, mert mindenhová betolakszik, hogy úgyis befér még, mert nem hagyja magát kiszorítani a belső sávból, tehát így aztán megy a hadviselés az útjainkon, jómagam funkcionálisan vettem e matuzsálemet, mivel Édesanyám, így 90 felé, csípőprotézissel mindkét "futóművében" hogy stílusos legyek a hagyományos autókból való ki beszállás, felért egy atlétikai olimpiával! Most inkább már csak azon kell fohászkodjak, hogy az RX4-gyel, minél tovább kihúzhassuk!!
Mert ez is műbőr és lehetetlen kiszállni a kocsiból anélkül, hogy ne nyomnád össze minden alkalommal ergó gyorsan szétmegy.
Nálam full bőr és ez a tapasztalat....
nekem szövet és az is el van foszolva 4-5cm hosszon, szerintem az a baj, hogy magas a műanyag ahhoz nyomja mindig oda az ember lába
múlthéten megnézte egy kárpitos, ki tudja cserélni az oldalrészt 4e pénz csak félek nagyon más lesz, na meg most nem is fogok nekikezdeni kiszedni az ülést majd tavasszal esetleg, de emgfordult a fejembe venni egy ugyan ilyen kárpitos ülést és arról lebontott anyaggal javítani
Hülyeségen vitatkozunk. A víz nem a hűtőrendszerből kerülhetett a gázolajba mert ha nincs a kocsiban előmelegítő a víz közelébe sem kerül. Ha hengerfejes lesz a gép a vízbe nyomja az olajat, mivel a hengerben nagyobb a nyomás, vagy az olajteknőbe folyik le a víz ha nem a henger felől szakad át.
óvlak a szélvédő polírozásától. nem olcsó és garantáltan elfog vakítani még a szentjános bogár is.
1x elkövettem a hibát 9 gurigáért políroztattam , onnétól még napszemüvegben sem tudtam vezetni . mert minden fény szét szaladt a szélvédőn. még az utcaiközvilágítás fénye is.
szerintem nem az a lényeg mennyire erős egy autó ,inkább biztonsággal vigyen el a ból b be.
érdekes Magyar mentalitás ha erős vagy drága autónak vélik amiben ülsz kevesebben pimaszkodnak . Gyakorlatból tudom hogy amikor a 26 éves golfommal közlekedek / nem is sejtik micsoda erőmű van beépítve / akkor még az 1000ccm matizos is megpróbál letolni az útról. Ha pedig claussal megyek valahova akkor a nagy BMW is kitud kerülni. Pedig ez az autó csak nagy hodály 110 pacival , ami mára jóindulattal is csak 90 öszvér
Van sok alkatrészem ,de csak január közepén második felében megyek Kalocsa mellé. ugyan is én Pesten lakom, de az ottani házamban tartom az itt felesleges dolgaimat.
Árban ,meg fogunk egyezni ,mert amit elkérek érte majd kicsivel lesz több mintha a Méhbe vinném
Nos megvettem az RX4-et, hát nem vészes a dudorgása a kipufogókönyöknek, de azért, ha megegyezünk kicserélném, aztán hát nem tudom mid lenne még, mert ehhez a márkához, úgy átlagban 2-3 ruháskosárnyi apró szar szerintem nem árt, már így a tizedig autóm után, megszoktam, hogy minden kütyüt begyűjtök, a "majd jó lesz az még valamire" jelmondattal!! Egyébként megyeget, nem egy muraközi, de pl a húzósabb emelkedőt, eszi szépen! Hja... esetleg, ha alsó motortartó, rezgéscsillapító gumibakod lenne, arra is vevő lennék, egyelőre ez a két leggyengébb pontja a Scénic-nek, na arról nem beszélek, hogy pl mindkét fényszórótest megfakult, jól megszívta már a nap, a szélvédőre, valami TESCO-s ablaktörlő húzott "tavaszi szántást", hát talán egy polírozás segít, no, de nem finnyáskodunk, hanem közlekedünk és igen, azért ezzel a "döggel" nem szorongatnak és érdekes, hogy hazafelé, kivétel nélkül megadták a keresztutcákban az elsőbbséget, ki hinné!!!???
Biztos, hogy fix? Nem volt egy kerek bumszli a belső tükör felett? A képeken pont nem látszódik, de a fix tető nagyon ritka volt, igazából csak a Helios kivitelnél találkoztam vele, semmilyen más autóban sem. (Ami azonban nem zár ki semmit.)
Igen az volt ,csak egy roló volt elől + hátul még egy.
Szerintem meg gyanúsan olcsó. Hat évesen az új ára negyedéért árulják, kevés kilométerrel (ha igaz), vezetett szervizkönyvvel (ha igaz). A hirdetés szövege szerint most végeztek nagyszervízt, vezérléscserével, fékcserével, állítólag márkaszervizben - az még Magyarországon sem állna meg 200-250 ezer alatt (de reális a 300 is). A 17-es felniken a Michelin gumik állítólag 7 mm-esek.... Annak a gumiszettnek az új ára szintén 160-180 ezer volt....
Igen a szervíz igaz tünik ránézésre de papíron nem ellenőriztem van e számlarola 17 gumik szerintem ránézésre csak 5mm volt de mivel széles csalhat a szem
Hozzáértő látta az autót? A szervizkönyv tényleg makulátlan?Sikerült leellenőrizni?
Hozzáértő csak akkor lesz ha komolyra ál a dolog egyenlőre gondolkodunk mi is legyen. Szervizkönyv nem volt nála. Elméletileg bármelyik renaultnál leellenőrizhető.
a motorból az a pár tíz csikó, már ki tudja hol járhat, de nem ebben az erőműben, úgy azért megyeget, de csak mintha a 105 lovas dci lenne alattam, [...] akinek 2 ezres 16 szelepes motor dohog a lökhárítója mögött, írja már meg legyen oly emberbarát, hogy ő sem tapad az ülésébe gyorsításkor, vagy sürgősen be kell avatkozzak, egy motorgenerált illetőleg!!
Szerintem egy szívó benzinest ne hasonlítsunk egy turbó dízelhez.
Az F4R nem egy versenymotor, szép nyugis a nyomatékleadása, felül egy kicsit erősödik, érdemes pörgetni. Lagunában volt nekem, háromban is. A Scénic viszonylag nehéz autó, és rengeteg levegőt tol maga előtt, nagy csodát nem szabad várni tőle.
A 300 ezer km egy nagyobbacska szívó benzinesnek egyáltalán nem valami extrém, ha megkapta a normális karbantartást, akkor most tart az élettartama felénél-harmadánál. Ha nem most volt frissen szervizen, egy minőségi olaj, új gyertyák, tiszta légszűrő hozhat egy kis javulást, illetve ha eddig városi üzemmódban használták, egy alaposabb kikormolás hatását is meg lehet érezni.