Hát igen, aki fúrta az sima Baumax parkolóban lévő fószer, de többet oda nem megyek, nem is ajánlom senkinek. Most a Pilkingtonnál voltam Debrecenben, ott fogom csináltatni.
Szélvédő cserére tényleg csak olyan szervizt vagy szakembert keress aki nagyon érti a dolgát mert iszonyatosan meg lehet szívni. Láttam olyan autót aminek kilyukadt a teteje, mert szélvédő cserekor megsértették a fémet és idővel átrohadt. Illetve sok rosszul beragasztott folyamatosan beázóval is találkoztam már az ismeretségi körben. És egy rossz ragasztás egy új szélvédő, nem lehet újra beszerelni.
Erről a fúrásról azt mondta az aki nekem csinálta a kocsim, hogy aki megfúrja az azért csinálja, mert nem vette meg hozzá a drága célszerszámot amivel be lehet juttatni rendesen a ragasztót. Szóval ahol ilyet csinálnak az eleve necces.
Most voltam megkérdezni. Ám mikor kapta a kavicsot, akkor is reppent kis pókhálószerűen. Akkor megfúrták, de mondták, hogy 70%, hogy tovább reped. Ez kb. fél éve volt. Na most mondták, hogy repedést nem nagyon javítanak, és bontottal se érdemes szórakozni. 7000-ért cserélik plusz az üveg, ami kb. 13.000 Ft. Van drágább is a hővédős, de az 50-60.000 ft :
Nézd meg a tárcsa felületét belül, hogy nins-e rajta vakrozsda és teljes felületen fog-e a betét. Ha az ok, valamint nem üt, és a vastagsága is megfelelő akkor át akar baszni. Milyen tárcsa van rajta? Hűtött vagy sima?
Nekem aki csinálta a kőfelverődést az mondta, hogy nincs értelme. Ezekhez az autókhoz olcsó a szélvédő, a javítás meg drága, főleg ha nem is lesz tökéletes. A srác marha rég ezt csinálja, én hiszek neki. Valamint amit javított az 100%-osan láthatatlan ellenben azzal amit előttem valaki csináltatott a thalian. Na az elég szarul néz ki...
Elbaszott egy dolog az biztos. Fél centivel lenne nagyobb a csavar 2 perc lenne összerakni. Én alá szoktam bakolni az autót a stabilizátor alatt, és ráengedem. Akkor össze lehet csavarozni viszonylag könnyen.
JA igen kicseréltam a hétvégén a stabpálcákat, meg a bólintásgátlót, no problem minden O.K.
Hanem a stabrúd szilenttel nagyon megküzdöttem, nem tudtam a bilincset összehuzatni az új szilenten(pedig próbálkoztam mindennel amivel hozzáfértem), végül feladtam, és visszaraktam a régit (na azzal is szívtam mire a csavart beküzdöttem a helyére), végül is a régi szilentnek sincs baja, minimális repedezettséget látni a gumi külsején, ami 12 évesen nem meglepő.
Az autószerelőm szerint kikéne cserélni a féktárcsámat (25e km mentem vele a csere óta), de én semmi rendelleneset nem látok rajta, de szerinte a belső fele kopottab. Majd leszedem a kereket, és rámérek, mert így aknából tapintva nem érzek különbséget, meg ha a vállát nézem a tárcsának(felfogatásnál), olyan 0.5 mm a kopás.
Nemtudom most szivatni akar-e(mert az alkatrészt én veszem), vagy vagy vagy..............
Repedést nem lehet javítani tisztességesen, csak a kőfelverődést. És nem is érdemes sokat tökölni vele, mert 15 ért kapni újat. Haszált szélvédőt meg nem lehet felhasználni mivel ragasztott nem kéderes.
Ha már elkezdett repedni, azt szerintem már nem fogják meg. Azt akkor kellett volna javíttatni, amimir friss volt a sérülés, amikor még csak a pont volt. Kivákumozták volna, utána meg ragasztják. A repedést nem hiszem, hogy még meg tudják fogni.
Sziasztok. Még pár hónapja kaptam egy kavicsot a szélvédőbe, ami most elkezdett repedni. Találtam helyben egy bontott autót, csak az a kérdés, hogy lehet kiszedni belőle a szélvédőt?
Igen ,hallani és úgy viselkedik ahogyan írod,illetve mint ahogy akkor is viselkedett mikor még ez a jelenség nem jött elő!Ha áll két-három napot mindig előjön.Ha reggel beindítom,utána egész nap akárhányszor indítom,már véletlenül sem fordul elő.Ezért én nem a benzinszivattyúra gondolok.
Nekem benzin -gázos,és gázon is csinálja. Üzemanyag kizárva. Motor diag a-b henger részleges gyujtáskimaradást dobott. Most fel lett cserélve a trafó c-d re,furcsamód újra megjavult. Most várunk mi lesz. Pedig még nem is hallottam,hogy így vacakolt volna trafó,csak meghalt egyik pill. a másikra. Vagy tudja cáfolni valaki? Megnyugtatna.