Fura jelenség, hogy a karácsonyi olajcsere óta 3000 kilométert mentünk vele és nem fogyott az olaj, ellenben az alapjárat elkezdett szórakozni és hidegindításnál nagy kilengései vannak 800 és 2500 között aztán elmúlik. Két hete hibakódot is adott, a szervizben már szivattyúcserét javasoltak, törlés óta a hibakód nem jött újra elő. Az olajfolyás megszűnését nem tudom hova tenni, nem cseréltünk semmit :). Lehet összefüggés a két jelenség között?
Zolysys, egy 2013-2014-es járgányba utólagosan be lehet installálni a navit? Ha igen kb mibe fájna?
Más. A 3008 topic halott.
RNEG rendszerhez nézegetnék valami külső hangforrás lejátszót, de sajna az enyémben nincs RCA/jack csatlakozó. Milyen egyszerű/ vagy ktg hatékony megoldást tudnál javasolni?
Sajnos egyik autó sem jött be. A másik 2000 cm3-es biztosan vissza lett tekerve, mert a leírt 66e km helyett 98e volt az autóban. 3 éves volt, de szerencsére a szervizesek láttak egy 2 évvel ezelőtti garanciális javítást. Akkor volt 92e benne. Szóval utána 2 évben, hogy csak 6e km ment bele, az enyhén szólva is gyanús kategória. A 112 LE-s robotizált váltósat pedig nem néztem meg, mert olyan nekem nem kell (vagy legyen rendes automata vagy manuális).
Úgyhogy inkább kinéztem egy új 308SW-t 115 LE-s eHDi motorral. Holnap meg is rendelem.:) Az legalább nem lesz visszapörgetve.
Sziasztok! Köszönöm mindkettőtök válaszát de se nem volt nagyobb csomag berakva és úgy is kipróbáltam, hogy az összes övet bedugtam a helyére és még akkor is csipogott! Kb. 2 hétig állt a kocsi a mínuszokban és ma indítottam be és kiszálltam tankolni majd kb 2 km után elkezdett pittyegni majd ezek után a tele bevásárló szatyromat kötöttem ki :) na és akkor abbahagyta de remélem hogy holnap nem kezdi előröl mert kb 1 órás utam van és megőrülnék útközben! Ezért is kérdeztem, hogy nem e tudtok valami trükköt amivel ki lehet kapcsolni ha még is előjön! Azért még egyszer köszönöm és várom a tippeket! Sziasztok :) !
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy peugeot 308 sw-m 2010-es1.6 hdi és fent a visszapillantó előtt van ez a biztonsági öv visszajelző egység amit nem lehet valahogy kikapcsolni? Ma minden előzmény nélkül el kezdett pittyegni és azt mutatta hogy hátul nincs bekapcsolva az öv pedig egyedül ültem az autóban! Na ilyenkor mit lehet tenni?? Kikapcsolni vagy esetleg valami trükköt tud valaki? Előre is köszönöm!
307-es kombiban az emelő a pótkerek tartó dobozban van, a kerékkulcs és a vonószem a jobb hátsó lámpatest mögött belül a műanyag takaró mögött. Ezzel a kerékkulccsal tudod leengedni a pótkereket, a csomagtartó közepén lévő takarót felhajtod és a kerékkulcssal leengeded. Gondolom 308-ban sem sokat változott.
A nyomatékot kell nézni abból a szempontból, hogy mennyire gyorsul. Végsebesség a lóerőktől függ. 90 LE 120-al erőlködés nélkül ment föl Udinéből Tarvisio felé 4 személlyel, csomagokkal. Még csak meg sem nőtt a motorhőmérséklet.
A 2 literes autó sajnos kiesett a körből, mert nem volt túl bizalomgerjesztő: szakadt gumik, rozsdás teleszkópok a csomagtérnél, földes motortér, ja és olyan külföldi rendszám amilyet még nem is láttam. Telefonban persze nem ezekről volt szó.
A másik jelölt egy 112 LE-s szekvenciális váltós.
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a 112LE-s mennyire tűnik érzetre gyengébbnek a 140-esnél? A 140-es szép könnyedén mozgatta az autót. Bár nincs sok eladó a 140 LE-ből. Egyet még láttam ami esetleg szóba jöhetne, de abban nincs bluetooth, és GPS.
Illetve, hogy a szekvenciális váltó mennyire felhasználóbarát? Rángatós, vagy azért lehet azért szépen menni vele?