Köszke, eleg lesz. :) Ha talalsz meg közelebbi fotokat akkor majd meg azert kesöbb. A belseje erdekelne engem meg, ha van jobb felbontasu keped roluk. Ezekröl a 270cdi-s gepekröl. Ülesek, belsö resz stb. A cicil valtozatokkal mar mar az a baj neha (nem csak mercedesnel), hogy szinte csak luxus belsövel (börüles stb.) lehet öket megkapni. :( A 100-as toyoknal is ez a tendencia ...
Na nalam eddig ez a dijnyertes kep ! Talan meg annyit akartam hozzafüzni ezekhez a katonai kivitelekhez, hogy eleg sok sajnos a ponyvas amit eladnak a vegen a civil forgalomba. Azok meg nem az igaziak ! Nem kell reszleteznem miert, ugye ? :) Egy zart es hosszu kivitel nem pancelozva + terepszinezve sivatagi szinekben, OK !?! En akkor leadtam a rendelest nalad, jo ? Mennyi a varakozasi idö ? :))
PS.: Kepet is rakhatsz fel ilyenröl, de inkabb elöben hozd !!
Ha hidegen hajtják akkor igen. Da emi ebben van 2700 cdi az már 3800-as fordulatnál tilt (pedig mint az E-ben is látszik menne ő még szívesen), úgyhogy melegen nem lehet megölni szerintem. Ép ésszel legalábbis. Nem is érdemes nagyon pörgetni mert 1200-tól nagyon szépen húz.
Hogy tetszene ..??! Na ne marhulj ! :)) Jo kis BFG gumik rajta. Jajjjjjjjjjjjjjj ...! :) A katonai kivitellel nem lenne gond, söt a terepszin meg jobb is mint a matt zöld vagy v.mi mas normal ....
Nyugodj meg az a motor még be sincs járatva. Mi Sprintert és E-t hajtunk és 30 000 km alatt 2l-t esett a fogyasztás mire bejáratódott. Az olajat újan csipageteik, de 60 000 km nel elhahógyják. Nekünk van már 600 000 km-es Sprinter is és több ismerős is ment már ennyit (2200 cdi-vel is), motorhibáról nem tudok, max magasnyomású szivattyúk mentek tönkre 300 000 km felé. Szóval én nem hinném, hogy gyengült a moci. 3000 cm3-ig több dízelt próbáltam, de a 2700 cdi nagyon ott van, és a 2900-as tdi is nagyon jó, bár annál nagyon nagy a turbólyuk hosszú váltóval... Szóval a Sprinter 26-28 mázsával a hátán is tudja a leszbályzást, ami itt tényleg leszabályozás (persze egyenes kell) -166 km/h GPS-el is.
Közúton igazából nem akarom használni, arra van más.
Két dolog miatt szeretnék terepjárót.
1: nem férnek be rendesen a horgászbotjaim a szedánba, meg megmondom őszintén még saját magamat is gagyinak nevezem, hogy e osztállyal járok horgászni, meg nem is tesz jót a futóműnek a földút, meg a göröngyök.
2: jó lenne az asszonynak, meg még az egyenlőre csak tervben lévő gyerekeknek. nyugodtabb lennék, ha tudnám hogy egy több mint két tonnás biztonságos terepjáróban rójja az utat.
azt pedig mindannyian tudjuk, hogy sokszor nem a józan ész, hanem a szív diktál, még az autóvásárlásban is.
Igaz, hogy hallani már: -a mai Mercik nem a régik, sok a hiba, stb...biztos így van.Viszont az is biztos így van, hogy még mindig a legmegbízhatóbbak egyike.
Még régebben írtam, hogy meglepődve tapasztaltam, hogy a 4 tonnát milyen jól viszi a 2.7 cdi. ezek zsír újak voltak akkor.
most meglepődve tapasztaltam, hogy a 10 ezer kilométert ment autóban mennyire más már a motor. már most észre lehet venni rajta, hogy gyengébb, hangosabb.
pedig ez még amit ma vezettem fél tonnával könnyebb is mint az átlag.
szóval azért látszik, hogy nem arra tervezték ezt a motort, hogy ilyen súlyt mozgasson nap, mint nap.