Újdonsült 2002-es II-es Sárimnál azt vettem észre, hogy ráz a motor, avagy ugrál. Sári 1nél ilyen jellegű dolgot nem fedeztem fel sosem, úgyhogy gondolom ez nem jelenthet jót. Ilyesmi problémája akadt már valakinek?
1.6 16V trafósor kérdés. Vettem újat, Beru-t. A "gyertyapipák" külön voltak, nem volt összeszerelve.
Ezeken a gumikon vannak jelölések.
Két pötty, egy fehér és egy narancs. A távolság közöttük változik, az egyiken egymás mellett vannak és szépen lineárisan távolodik a két pötty a többin.
Mintha valami sorrendet akarna ábrázolni.
Nem egyformák ezek? Nem mindegy, melyik pipa hányadik a sorban?
Cserélni kell a vezérlést. Nekem is 2003-as Xsara van, igaz 120.000e km van benne. A másik kocsi amivel járok egy 2006-os Skoda Oktavia Full-os, 270.000km-rel. Most volt szervízbe, azt mondták hogy kb. 500 km volt ahhoz hogy elszakadjon a vezézmű szíj. Ennyi megtett kilóméternél 70e-ként kell cserélni a vezérlést. Minél öregebb az autó, annál gyakrabban.
Nem ártana megpróbálni az ELIT-emmel is, mert ezek a kínai klónok nem mindig működnek megbízhatóan. Egy csomó kocsinál jártunk már úgy, hogy a Lexia-val nem ment, a gyári ELIT-el meg igen. Természetesen lehet tényleg kommunikációs hiba is, ilyenkor az OBD csati és az ECU közötti szálat meg kell vizslatni.
Hibakód kiolvasással lett kezdve az egész, nem hasra ütve. De egyértelmű volt szinte a tápszivattyú hibája, ami kiszerelés után be is bizonyosodott. Egy rozsdakupac volt az egész, a motor, és a ház/mérő rész is,plusz a szűrő is, magyarul kuka volt az alkatrész, egyáltalán nem működött, a lengőt meg sem lehetett mozdítani. Viszont szépen járt a motor hazahozatalkor,pont mint előtte, húzott, forgott. Nem, nem akarok így járni a kocsival, csak egy szerelőhöz gurulok el véle.Amúgy nem hinném, h a szerelőnél ment tönkre valami, jó szaki.A felsorolt hibák mibe kerülnek?Azért a gyertyákat megnézem magam.
Nem titok az ára, leírom ide, de ha gondolod társaloghatunk mélben is :) Irányárnak 40.000 Ft-ot gondoltam. Igen, Szekszárdon vehető át, de Paks és Bátaszék irányokban tudom szállítani...
Találkozott már valaki olyannal hogy nem indul a fűtés ventilátora, csak 2-3 percnyi autózás után? Miután megindul dolgozik rendesen, reagál a szabályzásra stb.
Okozhatja ezt a haldokló aksi?(néha megesik hogy a kulcs elfordítása meg az önindító megindulása között 1-1.5 mp is eltelik.
Gumi adatok: Dunlop SP Sport 01. 185/60 R15. 2010 közepén gyártották. 6-6,5 mm profilmélységűek.
Felni adatok: 15" átmérő. 6" széles. ET18. Gyári dísztárcsáim is vannak, de ingyen nem adom...
Még nem hirdetem őket sehol. Külön és egyben is eladók! Én Xsarán használtam, azért is írok először ide, hogy hátha valakit érdekelnek. A nyári gumi helyett most 205/45 R16-ot használok, és a lemezfelnin volt a téli gumim ami már a gyári alufelnire lett átszerelve. Így vált feleslegessé 2 hirdetett termék :)
Egy hibakód olvasással kellett volna kezdeni az egész műveletet és nem hasra ütés szerűen kiadni 40 ezret (én így szűrtem le a hozzászólásból) Az injektortisztító lötty is egy hülyeség volt, már bocs. A lerakódástól nem lesz ekkora hibajelenséged. Ott vagy trafó, vagy lambda, vagy MAP lesz a ludas, a kormolásból legalábbis keverrékképzési gonokra lehet gondolni. Így ne járj az autóval! Szerintem keress egy tapasztaltabb szerelőt...
Alapvetően igen, hisz megvan mind az 5 kereke, kormánya, etc :-D
És többnyire el is visz a végcélomhoz, minden nap (na jó, ez túlzás, eddig mindig) :-)
Nagyobb autó, benzines -> magasabb fogyi (+ nagy értékvesztés km okán)
Nagyobb autó, dízel -> több rizikó (ha nem rizikó, akkor fiatal, keveset futott és drága, és az értékvesztés lesz sok, meg eladhatatlan is lesz magas futással)
Kisebb autó (pl. csomagtartó), bármilyen -> hülyeség, mert minden, mint fent + el sem férünk...