Keresés

Részletes keresés

Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12140

Sziasztok!Van egy kis gond a babimmal:nem stabil az alapjárata,egyszer jó,egyszer lefullad,egyszer felpörög.Ez mitől lehet?

Szerintem lehet,hogy valahonnan falslevegőt kap(talán a főtengelyszimeringeknél).///a henger,dugó,gyűrűk jó állapotban vannak,és kompresszió is van a gépben(első rugásra undul)///

 

Szerintetek mi lehet a gond vele?A válaszotokat előre is köszönöm,hy.

Babetta72 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12139

TiborGo köszi a tippet!

 

Miko várom a képet! :))

 

Köszi

miko? Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12138
hát én lefényképezek neked holnap egy levett 207-es láncot,de te számolod meg...
egyébként nekem még jószerivel egy mopedre se sikerült jó láncokat adni a boltosoknak,mindegyik hosszabb szokott lenni.
már feladtam az eladók megesketését is.
használandó tehát TiborGo módszere.
Előzmény: Babetta72 (12135)
bzsolti73 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12137

Észrevettelek:-) Majd Eszmétcserélünk.

Kösszi mindenkinek a tanácsokat valamelyik próbára lessz bocsájtva.

 

Előzmény: -Sziszi- (12134)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12136

Tóni Bácsi:

Húú, ezt a 207 vs. 210 dógot benéztem egy picit, de azért jól elmagyaráztam, nem? :)))

Igazad van, elég sűrűek most a napjaim, néha későig dolgozom.

Hál' Istennek a Husival csak apróbb gondok vannak, mindenhova azzal járok. Asszem jól járódott be.

Megint szívtam ezekkel a q...a utángyártott fékbetétekkel. Nincs köztük két egyforma méretű. A visszahúzó rugók elérik a dobnyúlványt és iszonyú csikorgó hangot adnak ki - ha forog a kerék. A csere meglenne 15 perc alatt, de a rugók helyzetének korrigálása és a "méretre szabás" plusz két óra hossza :-/

 

miko?:

Üdv a fedélzeten, már vártunk vazzeeeee :))

 

Babetta 72:

Van egy hosszabb láncod, mint kéne. Szedd ki a szemet, tekerd a fogaskerekek köré a hosszabb láncodat. Nézd meg, hogy melyik szemnél kellene vége lennie. Üssed ki belőle a felesleget. Tekerd vissza a helyére, tedd vissza a szemet és kész az erőátviteli szerkezet :)))))

Babetta72 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12135

Sziasztok!

 

Bocsi ha kicsit unalmas, de még mindig láncszemek felől érdeklődnék, gondolom mivel nem jött rá még válasz senki nem tudja hány szemes a lánca a 207esnek! Akkor az érdekelne mennyi a 210esé!!!! Mert msot vettem egy láncot, 112 szemes! Boltba azt mondták a babszimé, 98szemes! Namost én megszámoltam haverom 207esét, és 40szemre jött ki!!!!! Valaki segitsen pls!!!!

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12134

Hello!

Ha jól tudom az Polux-nak van. De szerintem elég gyenge az a rezo. Én jobban ajánlom a retrotunin.fw.hu-t. Nekem is onnan jött az ötlet. A cső bár egy kicsit hosszú, 207-es gépemen valahogy élfért.

Bzsoltinak üzenem ha kell neki vegye fel velem a kapcsolatot(bár én msn-re felvettem de eddig nem jelentkezett be).

 

 

Előzmény: tiger1342 (12133)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12133
Valakinek van itt a fórumon "gyári rezó"-ja babihoz, ha jól emléxem még méretezéssel ellátott tervrajzot is rakott föl róla mérések alapján. Azt a kész tervet lehet érdemes lenne kipróbálni.
Előzmény: emzoli22357 (12125)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12132

Jó, hogy szóltál, én ugye soha nem próbáltam legyártani, kipróbálni, így meg ránézésből semmilyen következtetést nem tudok levonni róla.

 

Ezután senkinek sem fogom ajánlgatni. :(((

Előzmény: emzoli22357 (12126)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12131

Háj!

 

Ne halgass az ellendrukkerekre!!!!!

 

A barátomnak van egy egész jó állapotó 1200-as Lada motorja. Azt kéne bele adoptálni! Igaz, a vázon is kell végezni pici átalakítást, de ez ne tartson vissza!!! :)))

 

Szólj, ha érdekel a dolog, tudok segíteni!!!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: S51racer (12128)
subaaa Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12130

S51racer te feltaláltad az MZ-t!!!!!

De ha te egy babettába beleteszel egy 125-ös blokkot, akkor minden elindulás előtt adasd föl a pappal magadra az utolsó kenetet, mert a babettával még 40km/h-nál sem egy leányálom vészfékezni ha valami gáz van, akármilyen jól be vannak csiszolva a fékek, nemhogy a 125-ös blokkoddal ami még 80-nál is többel megy...

Előzmény: S51racer (12128)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12129
Már megbocsáss, de hűűje e vagy?:)
Előzmény: S51racer (12128)
S51racer Creative Commons License 2007.08.17 0 0 12128

Sziasztok!

 

Érdekelne, hogy valaki próbált-e már beépíteni Babettába típusidegen blokkt. Mert szeretnék legalább egy 125-ös blokkot beletenni. Nézegettem a 350-es Jawa blokkját is, de az kicsit túl nagy :)

miko? Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12127
Finomítva persze minden picit más,igazad van.
Én szándékosan fogalmaztam sarkosan a jobb érthetőség kedvéért.
Mert valljuk meg,hogy a rezót hangolni kell arra a fordulatszám tartományra ahol a legtöbb teljesítményt várjuk a motortól.
Tehát sokkal kevésbé várhatunk a rezótól a teljes fordulatszám tartományra egyenletes nyomaték növekedést,mint egy egyszerű kompresszió emeléstől.
Előzmény: emzoli22357 (12126)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12126
Így a motor teljes fordulatszám tartományában plusz erőhöz jutsz,míg a rezóval csak részben"
Ez csak részben igaz, már csak azért is, mert ugye mint tuggyuk, a babszi eredeti kipuja is rezó, sőt, kb 50 éve minden 2t motor kipuja rezó elv szerint terveződik, csak általában igen lágy karakterisztikáju, széles ford szám tartományban dolgozó csöveket terveznek a gyárakban, több egymásnak ellentmondó követelményt figyelembevéve (pl design,gazdaságos előállítás, kis fogyasztás, kis hangkibocsájtás,stb) ezért aztán simán lehet olyan rezót tervezni, ami a gyárinál jóval erősebb a teljes tartományban, csak: 1; ronda mint az állat 2; macerás elhelyezni a motoron (leérhet, mert általában vastagabb) 3; 30 darabból van összerakva,vagyis igen bonyi jól megcsinálni.
Na, ma már többet nem okoskodok:)
Előzmény: miko? (12119)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12125
A szoci motoroson lévő program igen primitív, gyakorlatilag nem jó semmire, amivel Tuji tervez, az annó 70 rugó volt, és nem véletlenül. Amúgy Tuji nem csinál már kipukat megrendelésre sem. Ha van a szocin valakinek a kész terve,akkor nemszóltam.
Előzmény: Tóni bácsi (12118)
miko? Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12124
hali,
amikor arról beszélünk,hogy több-kevesebb nyomaték/teljesítmény többletet akarunk kihozni a gépből,az nyílvánvalóan több terhet jelent a motor mozgó alkatrészeire.
amit javasoltam az még csak nem is súrolja az eszetlen tuning határát,hanem egyszerűen úgy érzed majd hogy "felfrissült" a motorod.
az élettartama is csak akkor csökken,ha a folyton a picit megnőtt végsebességgel hajtod a gépet.
Előzmény: bzsolti73 (12121)
zacy Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12123

Igazad van, 100%-g jogos a megjegyzésed.

Egy kiskerekű egysebességes babetta. nem az újabb kétsebességes.

Előzmény: miko? (12120)
bzsolti73 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12122
Köszönöm a segédletet már meg is találtam.
Előzmény: Tóni bácsi (12118)
bzsolti73 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12121

Hali.

És ez nem ró nagyobb terhet a fötengelyre dugóra?(mármit a -0.5mm)

Vagy a rezó is nagyobb terhelést jelent, a visszatöltés miatt.

Üdv

 

Előzmény: miko? (12119)
miko? Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12120
hi,
azt se mondtad egyéltalán,hogy milyen babettáról van szó...
ráadásul a zalai helyszín is lehet sokakat eleve kizár az érdeklődési kőrből.
szerintem.
Előzmény: zacy (12116)
miko? Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12119
hali,
(bár lehet rezóval is kísérletezni) én azt mondanám neked,hogy első nekifutásra esztergáltass le a hengerfejedből (a hengerperselyre felfekvő felületből) 0,5 mm-t.
Így a motor teljes fordulatszám tartományában plusz erőhöz jutsz,míg a rezóval csak részben.
Ráadásul ez könnyebben,gyorsabban kivitelezhető.
Előzmény: bzsolti73 (12115)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12118

Szia Zsolti!

 

Valahol, talán a simsonos topikban található egy úr tuji kódnévvel, ő úgy tudom szokott rezonátorokat csinálni.

A szocimotoros weboldalon viszont pontosan le van írva az elkészítés módja méretekkel! Ha van ehhez affinitásod, megpróbálhatod magad is legyártani!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: bzsolti73 (12115)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12117

Szia!

 

Légy egy kicsit türelemmel, mert sokan közülünk nyaralni vannak, és nem olvassák a topikot!

 

Ha valakit érdekel, biztosan szólni fog.

 

Tóni bácsi

Előzmény: zacy (12116)
zacy Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12116

Még mindig senkinek nem kell a moci?

Mindene megvan csak szét van szedve,+ még van hozzá egy másik blokkmaradvány is......ha valakinek kell akkor írjon ide vagy irjon mailt mert ablakkeret meg fürdőkád lessz belőle.

Nincs helyem a tárolásra és időm a javításra.

Az árban megegyezünk, de ha nem hát nem....

 

Sziasztok

Előzmény: zacy (12100)
bzsolti73 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12115

Sziasztok.

Mindenkit üdvözlök. Kb. 1 éve olvasom a forumot, és 4 honapja van egy 207-esem 78-as évjáratu.

Eddig nem kérdeztem de olvastam és jó szintre hoztam fel a kis tablettát, az itteni tanácsok segédletek alapján. A motort munkába járásra használom, a súlyom 130 kg és elketyeg velem. Ez azért mond valamit:-).Az lenne a kérdésem a rövid bemutatkozás után, hogy a Babira valo rezonátort valaki csinálja-e esetleg megrendelésre? Mert jól jönne egy kis plussz az emelkedön.:-)

Köszönök mindent: B.Zsolti Komárom megyéből.

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12114

Kedves Barátom!

 

Örülök, hogy ismét látlak, remélem teljesen kipihentétek magatokat, jöhet a taposó malom! :)))

 

Szerintem a "levestészta szűrő" sem fér már a bőrében, csapj a lovak közé!!!

 

Tudod én minden Babszit tisztelek, de arra várok leginkább, hogy a 210-esed is lábra álljon! Biztosíthatlak, hogy azt mindenképpen személyesen fogom szemrevételezni, amikoris viszem magammal azt a speciális mérőeszközt, amivel a tárcsában hőkezelt kulináris segédeszközök ellenőrzését is el lehet végezni! :-)))))))) No meg a Husit is nagyon szeretném már látni, hallani!!! Szal Tibor barátunkat is be kell vonni a buliba! Ő is tekereg mostanában erre-arra, mert nem reagál a hozzá intézett irományaimra!

 

Üdv: Tóni bácsi

 

 

Előzmény: miko? (12113)
miko? Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12113

Tóni bácsi!

 

Megjöttem éves kis szabadságomról,és képzeld mindenhova vittem magammal A tárcsát!

Osztatlan sikert aratott mindenütt.Mégegyszer köszönöm!

Aztán már piszokul viszket a tenyerem egy kis babettázásra,ráadásul marhára le is vagyok maradva a nyári ütemtervemtől.

Szegény kis 210-esem a pincében árválkodik november óta. :-(

 

csőtoldat

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12112

Nincs kivezetés henger, meg bemenő sárga henger!!! :(((

Azokat kábel saruknak, vagy kábel csatlakozóknak hívják! Tessék megjegyezni!!!

 

Sajnálom, de mereven ragaszkodom az alkatrészek pontos megnevezéséhez, mert ha egyikőnk szanszkrittűl, másikunk bergengócul beszél, soha nem fogjuk egymást megérteni!

 

Hengere a motornak van, amiben a dugattyú végzi kedvenc alternáló mozgását!!!!!

 

A gyújtás töltö tekercs kivezetését (lila vezeték) leveszed a tirisztor "G" pontjáról!

Rákapcsolod a műszered egyik mérőkábelét, a másikat meg a tekercs felfogó csavarjainak valamelyikén testre rögzíted. Ha itt nem méred a 220 ohm körüli ellenállást, akkor le kell cserélni a tekercset!!!

 

A műszered mérési pontatlanságából eredő esetleges rossz tanácsaimért semmilyen felelősséget nem vállalok. Ezt remélm megérted!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Sinbiciklis (12103)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 12111

Ez a Börzsöny, közelebbről Nagyhideghegy és környéke.

 

Én egyébként Gyömrőn lakom. :-)

Előzmény: -Sziszi- (12110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!