Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.28 0 0 23
Hadd kérdezzek én is T. Guruk/
Processzor-Professzorok !
Icike-picike masinám "kötelező azonosító" adatai:
Intel Pentium 150 Mhz (200-asnak mondják)
Acorp alaplap
98,6 MB RAM ; Win'95; 1,2 MB S3 Trio 64 V2 videoktya; 2,5 Gb és 810 Mb -os winchesterek.
(Hellyel-közzel) minden jó, de a nagyobb képek iszonyú lassan töltődnek be.
Kérdés : mi gyorsítana ezen ? ( Új processzor mondjuk 800-as + új alaplap ? további RAM ? nagyobb teljesítményű videoktya ? más operációs rendszer ? ) Tudom, hogy mindez együtt lenne a legjobb, de ezek közül melyik LEGINKÁBB - hisz pl. ha más processzor kell, azzal egyúttal az alaplapot is ki kell dobnom.
Kérlek, válaszoljatok - legalább a fő elvek vonatkozásában -.
JLA Creative Commons License 2001.10.28 0 0 22
Mély meghajlás a Guruknak!
Mivel kezdő vagyok úgy gondolom jogosult vagyok egy valszeg lamer kérdés felvetésére:
A gépem kb. 2 napja úgy 5-10 percnyi magárahagyás után ezt a hibaüzenetet küldi:
Helpctr hibát okozott a következőben:OLE32.DLL
Ez azt hiszem valahogyan az IE-hez kapcsolódhat, mert ha becsukom ezt az ablakot az IE ikon villan egyet...
Help me, please!!!!
Smithi Creative Commons License 2001.10.27 0 0 21
Hali hin!

IE 5.5 alatt Eszközök - Internet beállítások - Tartalom - Automatikus kiegészítés menü alatt leled.

Smithi

Előzmény: hln (20)
hln Creative Commons License 2001.10.24 0 0 20
Sziasztok!

Egy végtelenül egyszerű -bár nem tudom megoldani :(- problémára szeretném, ha gyógyírt ajánlanátok. Mikor a Win nagylelkűen felajánlotta, hogy megjegyzi az adott UserName-hez tartozó jelszót én "No"-t nyomtam, és a kis check-box-ot is bepipáltam, hogy többé ne kérdezze meg. Hogy tudnám rávenni, hogy mégis eltárolja? Mifelénk (Ajka) lehet a legrosszab Net-előfizetéseket kötni, így nem akarom, hogy ezzel menjen el az időm. A segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

hln

Görcs Creative Commons License 2001.10.24 0 0 19
Ezer kösz!
Előzmény: TaXiN (18)