Nem csak erről van szó. Láttam már pár mocit életemben, használtam is egyet-kettőt. Igaz sosem állt egyik sem 5 évet, de én is felajánlom a gépemet annak, aki 5 év csirkeólban állás után csak úgy egy rúgásra elindítja a masináját!
Mérjük meg a végsebességét a gyári állapotúnak, ha nem megy 60-at, akkor nekem adod, ha megy 60-at, akkor én adom neked mindkét Babettámat, jó? Azt hiszem ez elég jó ajánlat.
Az elmúlt 25 évben még nem láttam széria Babettát, ami megy 60-at... Lehet, hogy ez lesz az első?
hinnye be rusnya jószág a karbi kétségtelenül babié, meg a dobfékek mérete is ezt igazolja, a váz meg amolyan nemtommijen, mert a csomitartó az olyan mint a 207, de a váz az inkább 210 a blokkja az fektetetthengeres, de micsoda rút szóval ijet még nem láttam eddig, de ezután sem akarok nagyon bár kuriózunak elmegy
KÖRÜLBELÜL mennyi Pézért adod (hogy tudjam h van-e egyáltalán rá pénzem), továbbá helyileg hol található a moci?
Félig-meddig tervbe van nekem véve egy kettőtizes vásárlás, csak a problémák ott jönnek, hogy a szállítást nem tudom megoldani, Budapesten nem divat a babetta, Én meg Pesti vagyok.
2.: a fizetésemet szeptember 10.-én utalják, ha utalják.... Tehát még nem tuti hogy van pénzem.
Nagyon fontos lenne!! Szükségem lenne bab etta 210-es GYÁRI első lámpára és nem a nagyobbik gagyi utángyártottra. És mind ezt Budapesten, KP-ra cserélném Szóljon aki tud segíteni!!!
nem értem h miért örültök annyira h megy 60 at a babettátok .... nekem van 2 is az egyik 5 évig állt egy ólba és elsőre be is indult , és megy 60at a másik meg szinte teljesen új mert alig volt használva, de fel van picit fúratva és megy 70-et ;)
Légyszi, valaki segítsen ki egy csapágylistával 207-es hez. Előtúrtam a pincéből egy 15 éve ott álló kis babettát és bár sok alkatrészt róla az évek folyamán "kölcsön" adtam (aztán vissza nem került) a 210-esről pótolva sikerült beröffentenem. :))) A gyújtó tekercs igaz, hogy cserére szorult de végül megy a kis rozsdás. :) Sajnos a hangja veszedelmesen csúnya, ezért fel akarom újítani most teljesen.
OFF Erre kiváncsi leszek. Volt egyszer egy garellim olyan egybegumiröpsúlyoskuplungosbeindítós mopedem, na az valami szenzációs kis gép volt. Egyébként neked hány óra egy nap mert felénk 24. ON Bocs mindenkitől. Még mindig keresnék 210-es babi főtengelyt. (Újat nem akarok.)
Építek közben egy Puch Maxi tuningot is. Most Mopedekben utazom. ;-)
www.puchmaxi.nl Kultikus gép, kár, hogy nálunk csak lomizósok által behozott tragacsok vannak. Az enyém is egy ilyen, Riga világításkapcsolóval... :-(((((
Változó időket élünk, így egy darabig most eladó, izé akarom mondani elcserélendő sorba kerül a Kettőtizes. Komplett számítógép konfigurációért cserébe odaadom. Külső rúgós, királykék, felújított - blokk,henger - kifogástalanul működik kivéve a kmóráját, mert sajnos elkopott a meghajtó mechanikája neki. Képet a www.babettafeeling.blogspot.com oldalon lehet látni róla lent valahol. Kis fekete biciklis kosárkát kapott azóta... Ha nem kel el akkor folytatom a bejáratását és sok boldoh kilómétert nyomok bele, de ha mégis érdekel valakit akkor ne habozzon, mert záros az érdeklődési időhatár.
Sziasztok. Kérem, ha valakinek lenne elfekvőben 210-es főtengelye (még használható) keressen meg, mert az enyémről letört a hajtókar. Vecsés délpest környékén lenne a csúcs. :) Előre is köszi.
Lecseréltem a lácomat, viszont akadt egy kis probléma! Mivel még nem cseréltem láncot, a hosszát meg csak nézni, tippelni tudtam ezért első választásra hosszú lett, másodikra viszont pont rövid! Szoval azelső lett volna a jo választás, de hogy ne kelljen kukába dobni az uj láncomat, ezért megokoskodtuk egy oldaható láncszem plusz a régi oldaható láncszemmel! Kérdésem annyi lenne, hogy lehet e ezzel probléma hogy két gyengébb láncszem van egymás mellet!? Amugy igy már minden feszesség pöccre lett beállitva, mind a két lánckerék pöccös, és német, valamint cseh gyártmányuak szoval minőség! Van e annyi ereje a babettának hogy ezzel kár okozzon!??!?
Én eddig csak olvastam a fórumot, de most elérkezett az idő, hogy én is írjak.
Mint az a rengeteg beírásból is kiderül, akinek Babettája van egyben egy hobbija is van mert állandóan bütykölni kell. Sajnos nekem az utóbbi időben erre nem sok időm van. Ezért fájó szívvel, de úgy döntöttem, hogy megválok a kislánytól. Sajnos jelenleg nem üzemképes. Átmotoroztam vele Dunakesziről Gödöllőre és ott megmakacsolta magát. A karbit kipucoltam, úszószintet állítottam, de sajnos nem lett jobb a helyzet. Ezután megállapítottam, hogy a gyújtás hagy ki. Valami érintkezési hiba lehet, mert hol szikrázik hol nem.
Amúgy sok jót is tudok mondani: tavaly cseréltem ki az összes röpsúlyt, azóta nagyon pöpecül vált, idén új gumikat kapott, a végsebessége vízszintesen 52 km/h (biciklicomputerrel mérve merthogy az is van rajta) és végül, de nem utólsó sorban ez egy 225-ös vagyis berugókaros.
Szóval ha valakit érdekel írjon bátran a mail címemre: berugokarosbabi225@hotmail.com
És sajnos ezt a vevő bánja meg. Ugyanis tengelyt honnan fog szerezni az jó kérdés. Igaz nekem van egypár darab akár tudnék neki küldeni is, de a posta miatt nem szívesen küldök senkinek semmit. Az utángyártottról meg tudjuk, hogy szar minőség szóval az kilőve.
De ha ifjú barátunk nekiáll kicserélni a tengelyt legalább megtanul babit szerelni és egyben a motorgenerált is elvégezheti.
Hogy jobban megnéztem a képet feltűnt még valami. Mivel erősen oda lett hegesztve a szimeing szépen megolvadt és tiszta olaj ott minden-> a hajtóműből meg szerintem eltűnt az olaj.
Eccerűen megáll az ész ennyi barbárság láttán!!! :((( Nem olyan bonyolult kis szerkezetek ezek, hogy ne lehetne őket tisztességesen rendben tartani. Mi a fenének Babetta az ilyen embernek??? Persze tudom a választ, de akkor is fel vagyok háborodva!!! Ez hasonló ahhoz, amikor a 210-es váltóját összehegesztik, mert nem akar átváltani első fokozatból a másodikba. :(((
Na mindegy. Ifjú barátunk az instrukcióid alapján bizonyára rendbe tudja hozni az új szerzeményét!