Keresés

Részletes keresés

petrex Creative Commons License 2004.09.11 0 0 1865

üdv.

Eladnék egy 81-es piros babettát. Nem nagyon értek hozzá asszem 100 as ha van olyan.

20 évig garázsban állt, és most előkapartam. Szerintem mindene működik, a karburátort kitisztítottam csak a csavarokkal kell állítgatni. Az üllést kicsit megette az idő. Monoron lakom. tel:06/70 519-1464. e-mail:peter.bokros@freemail.hu

Kikiáltási ár:15E  :-)

Sum Creative Commons License 2004.09.11 0 0 1864
Szerintem a gyújtótekerccsel lehet gond. Valszeg ki kell cserélni.
Előzmény: JAWArudee (1862)
Davidnv Creative Commons License 2004.09.11 0 0 1863

Hali!

Hogy lehet hozzáférni a kuplungröpsúlyokhoz? Milyen szerszámok kellenek hozzá?

 

Majd ha egészen kész lessz lefényképezem még.

 

Csá!

JAWArudee Creative Commons License 2004.09.10 0 0 1862
Tsá! Megint Rudee vagyok és most gondban. A babim nem képes elindulni. Benzint kap, szikra van, de nem akkora, mint szokott. Mi lehet a gond.
Kösz!
Rudee
BUSZNYI Creative Commons License 2004.09.09 0 0 1861

Képeidet köszönük !

Felhelyeztem mindet de ha lehet a kész gépről kéne még készítteni!!

 

Busznyi!

Előzmény: Davidnv (1860)
Davidnv Creative Commons License 2004.09.08 0 0 1860
Elküédtem pár képet a kustos@szamalk.hu -es e-mail címre. Légyszi tegyed fel. Majd még csinállok, ha egészen kész lesz.
Davidnv Creative Commons License 2004.09.07 0 0 1859

Hi!

 

Kész a csoda! Össze lett rakva (és még működik is). SZerintem nagyon zsír. Majd küldök róla képeket arra az e-mail címre amit a múltkor adtatok (milyen volt-milyen lett). Most már csupa retek szegény, de ha ráérek lemosom és lefényképezem. Pár cucc még kell rá (matrica, kipufogó,,rendszer"), de csak 2 hét múlva hozzák meg.

Addig megyek így Komár dobbal (kicsit lyukas és így király hangja van).

 

Csátok!

Dóczi Creative Commons License 2004.09.06 0 0 1858
kurvaannyát rohadt indexnek: http://www.tar.hu/doczi2/babdoboz.jpg
Előzmény: Dóczi (1857)
Dóczi Creative Commons License 2004.09.06 0 0 1857
[link1]
karyka Creative Commons License 2004.09.06 0 0 1856
Szerintem lenni kellene minden generátoros ketyerén feszabályzónak. az engyémen is van, csak nem szabályoz. még jó, hogy csinál szikrát. mint már irtam arréb: alapjáraton úgy 5 V, odatekerve meg 18 V-ig is elszáll. csodálkoztam is, hogy a boltos 6V-os égőt akar rámsózni, pedig én 12V-ost raktam be, de az is izzik rendesen... az hogy "kicsit zárlatos", az jópofa...hehe....kicsit... és ha nagyon zárlatos, akkor vagy agyonüt, vagy nincs áram??? mindenesetre nekem is kell elektromosságot átnézni a héten,,,, Kary
Előzmény: Sum (1855)
Sum Creative Commons License 2004.09.04 0 0 1855
Akkor az nem mindengyik Babin van. asszem azon amelyiknek baj van a gyujtás részével.
Előzmény: Joceee (1854)
Joceee Creative Commons License 2004.09.04 0 0 1854

Hát igen, a babettákban biza nincs feszszabályzó, hiába keresitek, vagy találjátok?! :P

 

Joc

Előzmény: Arth_ur (1853)
Arth_ur Creative Commons License 2004.09.03 0 0 1853

Az enyém is egysebességes, de semmi fesz. szabályozót nem leltem fel rajta.

 

Ettől függetlenül az eredeti bajom (1929-es hozzászólás: alapjáraton szépen megy - még világítással is -, de felkapcsolt világítással nem húz, kihagy, sőt lefullad) egy csapásra megszűnt, amikor a generátorban kicseréltem a gyújtás tekercsét (a felső a négyből, amelyiknek sűrűbb a menetszáma). 

 

Boltban mondtak nekem olyat, hogy lehet csak kicsit zárlatos is egy ilyen tekercs. Olyankor ugyan van normálisan szikra, amikor próbálgatja az ember, de nagyobb fordulatszámnál nem ad le akkora feszültséget, amennyi a gyújtásnak kell. Kicsit zavarosnak tűnik a magyarázat, de a csere nekem nagyon bejött.

Mintha az egész motort kicseréltem volna, két év alatt soha ilyen jól nem ment, mióta nálunk van. Tegnap mentem vele kb. 40 km-t, és zokszó nélkül tartotta 35-40 között a sebességet, persze lámpával! (Az asszony mérte, jött mögöttem kocsival, benne fél garázsnyi szerszámkészlettel.)

 

Szóval király!!!

Mégegyszer kösz a segítséget a rajzokkal, gépkönyvvel!

Arthúr

=====

 

Előzmény: Sum (1847)
Davidnv Creative Commons License 2004.09.02 0 0 1852
Pedig ráolvadt ha mondom!
Előzmény: Dóczi (1851)
Dóczi Creative Commons License 2004.09.02 0 0 1851
Ráolvadt a műanyag burkolat?? ÁÁÁÁÁÁÁÁ Annak nem kéne:P
Előzmény: Davidnv (1850)
Davidnv Creative Commons License 2004.09.01 0 0 1850

Ha-Hó!

 

Haveromnak van 1 210-e, és ráolvadt a röpsúlyoknál a burkolat, meg lassan ment (szerintem csak 1-es volt benne). Én azt mondtam neki, hogy a 2. röpsúlyai vannak elpusztulva. Lehet valami más baja még esetleg?

Ha minden igaz hétvégén festik az én laptikámat. Jövő héten összedobom, oztán megírom, hogy megyen-e.

Dóczi Creative Commons License 2004.09.01 0 0 1849
NNNaaaaaaaaa!!4 Azért írhatnál vmi keveset ide:) Szép-e a még a babi? Volt-e azta vele nagyobb gond sötöbö-sötöbö...
Előzmény: Fischi (1848)
Fischi Creative Commons License 2004.09.01 0 0 1848
Sziasztok! Jo reg jartam erre,most sem Babi ugyben vagyok! Busznyi "kellene" nekem!:) Van egy kis etikai problemam,es megemlitettem a nevet,egyaltalan nem nagy ugy,csak irnak neki ez ugyben! De nem tudom a mail cimet! Ugyhogy: Busznyi! Legy szives kuldj egy mailt a fisi@vodafone.hu cimre!!! a tobbit maganban!!! Koszi! fisi
Sum Creative Commons License 2004.08.31 0 0 1847

Nekem 1 speedes Babim van. Ebben a generátornál van a szabályzó asszem. A 2speedesnél nem tudom, azt nem ismerem.

Előzmény: karyka (1846)
karyka Creative Commons License 2004.08.31 0 0 1846
http://www.extra.hu/babetta/210/pic/gyu.gif ezen van egy doboz, ami nekem is van és nincs hozzá külön gyújtótrafó. minden 2 sebességesnek ilyen van? a külön trafó a régi tipusoknál van csak? Kary
Előzmény: Joceee (1845)
Joceee Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1845
Hol van a feszszabályzó????
Előzmény: Sum (1844)
Sum Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1844

Joceee!

Jobb tudnod hogy van feszültségszabályzó is! Egyébként ha a gyertyán helyesen van a hézag beállítva, akkor nem ingadozik az alapjárat és bekapcsolt lámpánál sem!

Előzmény: Joceee (1839)
Joceee Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1843
Az úgy van jól, nem loptak le róla semmit!
Előzmény: karyka (1842)
karyka Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1842
héééé most látom, hogy a lentebb lévő rajzon van gyújtótrafó. Nekem a kétsebességesen NINCS trafó! ellopták??????? nekem egy kis műanyag egybeöntött doboz van ahova bemegy a trafóból a drót, oszt kimegy a világításhoz, meg egy gyújtózsinór a gyertyához. és nincs trafó! ezen ebben van a fesszabályzó meg a trafó is? hahó! kétsebességes lótulajdonosok!! heeeelp!! KAry
Előzmény: Joceee (1840)
karyka Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1841
1, légszűrő: nekem is szhar, hogy nincs "fojtás" a levegő útjában. anno amikor szétkaptam meg összeraktam kihagytam a rozsdás drútkupacot, sőt a karbi elején lévő műa. fedőt is. és egyáltalán nem akart beröffenni. amig rá nem jöttem, hogy összerakjam rendesen, stb, stb. tettem még bele egy kicsi szivacs darabot, amitől egyszerre beröttyent mint állat !! persze a szivacs vastag volt úgyhogy attól meg nem eakart menni... erre egy kicsi darabot faragtam be és úgy jártam vele persze melegíteni akkor is kellett, emrt lefulladt. tegnap kivettem a szivacsot is és natur kapja a levegőt szűrés nélkül. megy is mint állat, de mocskos szemét, mert állandóan leáll, amig jól be nem melegszik. tegnap is vagy 200 métert tekertem meg rugdostam, - ki is fulladtam rendesen - aztán mikor elkapta mert mégiscsak felmelegedett ment mint a mérgezett egér. úgyhogy kell valami fojtás szerűség a levegő elébe. 2, áram: nekem is 6 V-ot ír a könnyv, de 18 is kijön belőle. még jó hogy 12 v-os égők vannak benne. igaz a km órában már a harmadik égett ki mire meguntam és inkább megmértem. alapjáraton úgy 5 V van, de ha felpörög felmegy 17-18 V-ra is. Ezek szerint a fesszabályzó bekrepált? Szabályoz-e valamit? JA és melyik a szabályzó? ahonnan a gyújtókábel megy ki doboz, vagy a lendkeréknél van valahol a tekercsek környékén? még megnézem a többi kivezetést, nincs-e valahol stabil 6 V. Kary
Előzmény: Joceee (1840)
Joceee Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1840

Hát a teljesítményen nem kéne megérződnie, csak az alapjárat szokott lejjebb esni, ha felkapcsolod a lámpát. Ezért én felkapcsolt lámpával szoktam alapjáratot állitani.

 

Joc

Előzmény: Arth_ur (1837)
Joceee Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1839
Te milyen feszszabályzóról beszélsz amúgy? :D
Előzmény: Sum (1836)
Arth_ur Creative Commons License 2004.08.29 0 0 1838

Hol találok feszültségszabályozót a gépen?

A Babettás weblap gépkönyvében sem találkoztam ilyennel.

Előzmény: Sum (1836)
Arth_ur Creative Commons License 2004.08.29 0 0 1837

Először is köszönöm a segítséget mindenkinek!

A kapcsolási rajzok alapján rendberaktam a drótokat (volt benne kavarás elég), belekerültek a korrekt izzók is. Ezek után a "lada generátor"-ból bekapcsolt világításnál már tényleg állandó 6-7 V jön ki alapgáz és nagy gáz mellett is.

 

Viszont sajnos továbbra is ki-kihagy a motor nagyobb gáznál bekapcsolt világítás mellett. Meg szabadna egyáltalán érezni a motor erején, hogy az a két lámpa be van kapcsolva?

Előzmény: Joceee (1834)
Sum Creative Commons License 2004.08.28 0 0 1836
Artúr! Ja azt elfelejtettem írni hogy a te feszültséged elég nagy, úgyhogy szerintem a feszültségszabályzót nem ártana megnézni, ill. kicserélni! De ha az izzókat kicseréled arra amit leírtam, hátha nem lesz gond. Ha kiégnek hamar akkor feszültségszabályzót kell megnézni!
Előzmény: Arth_ur (1829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!