Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94271

Én is ilyen fényezésekre emlékszem, de ilyen fényezéssel jöttek ki a gyárból? Azért érdekes, mert a MÁV-os 211, 250 és 260-asok mind MÁV-os fényezéssel, azaz két kék csíkkal a feszlemezen és MÁV logókkal jártak, a homlokfalon pedig az ajtós oldalon MÁV felirat szakította meg csíkokat. 280-asban nem létezett ilyen fényezés?

Előzmény: BPO-105 (94270)
BPO-105 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94270

Szerintem inkább ilyen:

AIG-594

A Kisalföldnél még ilyen fényezésben is futottak egy ideig a szóban forgó buszok. Elvileg az ANT-knek is így kellett kinézniük, a TT-nél is ilyenre emlékeznek.

Előzmény: norbee601 (94269)
norbee601 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94269

És a MÁV-os 280-asoknak milyen fényezésük volt?

 

 

Ha jól tudom ugyanilyen:

 

Előzmény: Törölt nick (94268)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94268

És a MÁV-os 280-asoknak milyen fényezésük volt?

Előzmény: BPO-105 (94265)
torqmatic Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94267

Akkor ha félreérthető lett volna: a 415-ösökre gondoltam. Ezekben is DAF motor van, bizonyára jóval alacsonyabb km telítettséggel és biztosan jobb állapotban van az egész busz, mint a BKV-s társaik. Felújításnál azért nem mindegy, hogy milyen alapból dolgoznak. Mielőtt telipofával röhögsz, azért nem ártott volna visszaemlékezni, hogy nemrég még 405-öst is vett a BKV, hasonló okokból. De ha nem, akkor nem, majd valami vidéki városban jó szolgálatot tesznek még évekig.

Előzmény: AegonT (94255)
BPO-105 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94266

Egyébként erősen gyanakszom arra, hogy az FKL-813 a TRA280V4MW2RU0027, de csak azért, mert pont ott van nekem egy lyuk.

Előzmény: BPO-105 (94265)
BPO-105 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94265

A nagy sikerre való tekintettel esetleg össze tudnánk szedni a 280-asokat is csodás vasutunktól?

Nekem eddig az alábbiak jöttek össze úgy-ahogy:

 

Debrecen:

BV 88-70 > AKE-903, 280.17.4094.88, eladva

BV 88-71 > BCA-833, 280.17.4095.88, eladva

BV 88-73 > BCA-210, 280.17.4096.88, eladva

BV 88-74 > BCC-075, 280.17.4097.88, eladva

BV 88-75 > BCA-668, 280.17.4098.88, eladva

???, 280.03.1097.76, eladva

(BV 88-72-t ne keressétek, az az MGM-nél volt 396-os.)

 

Jászkisér:

AIG-594, 1989, megvan

 

Záhony:

ANT-601, eladva

ANT-605, eladva

ANT-606, 280.17.4089.88, eladva

ANT-608, 1988, eladva

FKL-813, 280.33O (280.40M-ként), eladva

FKL-815. 280.17, selejt

FKL-825, 280.17, selejt

FKL-826, 280.17, selejt

(Gondolom ANT-601-től folyamatos, de nem tudom, hogyan, és azt sem, hogy mi lett velük. Én ezeket tudom, ezek mind a Trans-Tourhoz kerültek.)

 

Apropó: BV 88-78 elvileg szintén egy 260.43 lesz, csak azt nem tudom, melyik.

Balázs1a Creative Commons License 2015.08.02 0 1 94264

Az EUC-333 is MÁV-os volt, igen. Lepsényben / Mezőszentgyörgyön "lakott" a '90-es évek végén, és még a Transmanhoz is MÁV-os festéssel került, csak 2001-ben fényezték át flottafényre. Egyik volt sofőrje írta itt (vagy más topikban), hogy utána Mezőszentgyörgy - Fevita, később Enying - Denso járatokat csinált.

Több éve áll megbontva a VT-s selejtsoron.

Előzmény: BPO-105 (94224)
504LACI Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94263
pumukli89 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94262

MB.O -3500.

Előzmény: Törölt nick (94260)
BPO-105 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94261

Nem Ikarus, az biztos.

Egy svájci csapaté, kedden Pesten utaztak át.

Előzmény: Törölt nick (94260)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.01 -2 0 94260

Sziasztok buszosok!

 

 Csak kíváncsi vagyok hogy vajon milyen típusú busz lehetett az amelyet a múlt héten a Mátrában, konkrétan Mátraházán fényképeztem?

 

Futtában, mert éppen indult Gyöngyös felé:

 

BPO-105 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94259

BZ 68-45(?), elöl-hátul levegős ajtóval...

Ebből mennyi lehetett?

norbee601 Creative Commons License 2015.08.01 0 1 94258

Esetleg még Győrbe jók lennének a Nabik a tesók mellé.

Előzmény: trizs77 (94250)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94257

Viszont nem lennék meglepődve, ha mondjuk a 415-ösök feltűnnének a KMKK-nál.

Előzmény: torqmatic (94249)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94256

Szerencsére már nem 2010-et írunk, akkor még szóba jöhettek volna a brutális kocsihiányt enyhítendő.

Előzmény: torqmatic (94249)
AegonT Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94255

HAHAHAHAHA

Komolyan, harmincéves, szarrá rohadt vacakot? Amennyibe ezek kerülnek, lenne/lehetne több O405(G)/ N4016/ NL202 flotta, és az még úgy-ahogy el is adható az utasközönségnek. Szarrá rohadt 200-as semmiképp. 

Előzmény: torqmatic (94249)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.08.01 0 1 94254
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94253

Ez talán még nem volt linkelve:

http://www.ikj-emlekor.hu/gallery.html

 

Akad pár érdekes kép, pl. a kalauzasztalos 435-ös és az élhajlított elemekkel készült 256-os.

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94252

Csak itt OFF, van az EAG-nak saját topikja.

Előzmény: nemeza (94251)
nemeza Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94251

Az E94-esek helyközibe kerültek, vagy csak itt off?

trizs77 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94250

Kaposvárról a felszabaduló kocsik közül a 9 db (?) HESS csuklóst (OFF jármű) éri meg megvenni, azt is helyközi, elővárosi viszonylatra.

 

A kaposvári IKARUS-k (ON járművek) oly annyira öregek már, hogy tovább üzemeltetésük igen csak kérdéses lehet.

Esetleg olyan tömeg igénybevételre, mint a jövő évi M3 metró pótlásra még jók lehetnek, s ott játszhatják el hattyúdalukat.

Előzmény: siófoki35 (94248)
torqmatic Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94249

Nem tudom, hogy halad a BKV-nál a 415-ösök felújítása, de lehet, hogy megérné megvenni ezeket, így a képek alapján elég jó állapotúaknak tűnnek.

Előzmény: siófoki35 (94248)
siófoki35 Creative Commons License 2015.08.01 0 1 94248

Kaposvár Ikarusai - aki még szeretne utazni velük vagy fotózni őket, siessen, mert lassacskán jönnek majd a gázbuszok...

BPO-105 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94247

Vajon az AFF-264-nek és a 265-nek (ex. BU 24-00) ugyanaz volt a tulajdonosuk?

Előzmény: Scatty29 (94241)
HBweb hu Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94246

T. Szakemberek!

 

Meg tudnátok mondani, hogy a BX 34-07 (Ik.284, a mai MTZ-547) 1984 és 1989 között kié volt és mit csinált?

fish70 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94245

Sziasztok!

 

Köszönöm mindenkinek a megerősítést!

Belső kialakításról nincs valakinek képe, dokumentációja?

 

Köszi

f

Előzmény: P.stephenson (94220)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.08.01 0 1 94244

Már igen.

Régen narancssárga/piros/bordó? (Épp mennyire szívta ki a nap :D) volt.

Előzmény: Scatty29 (94242)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.08.01 0 1 94243

FIS-527 már LZZ-031-ként jár.

Előzmény: Scatty29 (94241)
Scatty29 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 94242

+

 

Rendszám: AAD-399
Gyártmány: IKARUS
Típus: 211.01
Szin: BORDÓ
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

Ez amúgy kék-fehér....

Előzmény: Scatty29 (94241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!