Én is ilyen fényezésekre emlékszem, de ilyen fényezéssel jöttek ki a gyárból? Azért érdekes, mert a MÁV-os 211, 250 és 260-asok mind MÁV-os fényezéssel, azaz két kék csíkkal a feszlemezen és MÁV logókkal jártak, a homlokfalon pedig az ajtós oldalon MÁV felirat szakította meg csíkokat. 280-asban nem létezett ilyen fényezés?
A Kisalföldnél még ilyen fényezésben is futottak egy ideig a szóban forgó buszok. Elvileg az ANT-knek is így kellett kinézniük, a TT-nél is ilyenre emlékeznek.
Akkor ha félreérthető lett volna: a 415-ösökre gondoltam. Ezekben is DAF motor van, bizonyára jóval alacsonyabb km telítettséggel és biztosan jobb állapotban van az egész busz, mint a BKV-s társaik. Felújításnál azért nem mindegy, hogy milyen alapból dolgoznak. Mielőtt telipofával röhögsz, azért nem ártott volna visszaemlékezni, hogy nemrég még 405-öst is vett a BKV, hasonló okokból. De ha nem, akkor nem, majd valami vidéki városban jó szolgálatot tesznek még évekig.
Az EUC-333 is MÁV-os volt, igen. Lepsényben / Mezőszentgyörgyön "lakott" a '90-es évek végén, és még a Transmanhoz is MÁV-os festéssel került, csak 2001-ben fényezték át flottafényre. Egyik volt sofőrje írta itt (vagy más topikban), hogy utána Mezőszentgyörgy - Fevita, később Enying - Denso járatokat csinált.
Komolyan, harmincéves, szarrá rohadt vacakot? Amennyibe ezek kerülnek, lenne/lehetne több O405(G)/ N4016/ NL202 flotta, és az még úgy-ahogy el is adható az utasközönségnek. Szarrá rohadt 200-as semmiképp.
Rendszám: AAD-399 Gyártmány: IKARUS Típus: 211.01 Szin: BORDÓ A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van