Keresés

Részletes keresés

quasii Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12377
Hali!

Nagyobbra kell fúrni, menetet vágni bele és nagyobb csavarral rögzíteni.
Nekem már sikerült egyszer.

Q
Előzmény: Babetta72 (12376)
Babetta72 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12376

Sziasztok!

 

Ma este sikeresen elhagytam a kis 207esem kippufogo könyök tartó két csavart, igy egy két utcahoszt, nyilt hangal kellet végig mennem! Mondanom sem kell hányan néztek! Még nem nyultam a géphez, majd holnap reggel, de félek hogy elhaltak a menetek a hengernél, azaz nem tudom,  majd simán csavar viszatétellel rendezni a hibát! Ha tudok valami alternativát a könyök felfogatására azt szeretettel várnám! Ugyanis most uj hengerre két elhalt menet miatt nem tudok beruházni!

 

Várom az épitő ötleteket!
Segitségeteket előre is köszönöm!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12375

Hát emberek nekem bizony már nincs ilyen dús vagy szgény keverék megállapítási problémáim!:D Szerencsémre egyik autószerelő ismerősöm adott nekem, egy Üveggyertya készletet jó régi de tökéletesen meg lehet vele állapítani hogy milyen a keverék (azaz dús vagy szegény) mert az üveg test miatt lehet látni az égés színét és ezt addig kell állítani ameddig a színe nem lesz sötétkék akkor az optimális ilyen dolgot nem lehet már beszerezni (sajna betiltották mert sok durrant el amikor ráhúzták a nyélgázt mert ezek nem bírják a nyomást és hát a szemük bánta)

szóval aki tud nézzen szét a sufniában hátha van még nektek is!

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12374

Nos, ha minden ki lett cserélve és minden jó, akor annak mennie kell(lene)!!!

 

Valami olyan hiba lehet, amit így virtuálisan nem tudok kiszűrni. Tudod, van egy határ, amin túl már csak személyes közreműködéssel lehet segíteni. Már többször emlegettél villanyszerelőt, akivel konzultáltál. Ő nem találna rá a hibára???

 

Egyébként egy másik topikban olvastam, hogy egy kolléga tirisztorral szívott, de nagyon. Azt írta, hogy a végén a boltos odaadta neki a teljes raktárkészletét kipróbálásra, (volt vagy 6 db. ha jól emlékszem,)  ABBÓL CSAK EGY MŰKÖDÖTT TÖKÉLETESEN!!! :-(((

Előzmény: Sinbiciklis (12366)
miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12373
Annak a diagnosztikáját,hogy benzinben szegény avagy dús keveréket kap a motor,már leírtam.Olvass vissza.
Nem tudom,hogy nálad mi a helyzet,de attól hogy magas a benzinszinted,még simán lehet szegény a keveréked,mert fals levegőt szív a motor pl. szimmeringeknél.
Előzmény: subaaa (12372)
subaaa Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12372

Azt árulja el nekem valaki, hogy az hogyan és mitől lehet, hogy ha oly magas a benzinszint, hogy a szívótorok alatti kis lyukon ömlik ki a benzin, akkor ennek ellenére hogy produkálhat a motor alacsony benzinszintre utaló jelenséget?? Vagy magas benzinszintnél is ez van, hogy pedálozás közben gázadásra lehörög?? 

 

miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12371
Én Bp.-i vagyok.
Épp a gépmunkákkal nem volt soha problémám.
Múltkor azért nem kaptam dugattyút,mert egy szlovák (!) elvitte az összeset.
Gyűrűből Mahle-t veszek mindig.

Egyébként valóban rettenet az utángyártott cuccok minősége: pl. a fékpofák mm-ekkel keskenyebbek,a kuplung pofák (ahol a súly és a rugóerő meghatározó) össze-vissza,persze nem is működnek stb.

Ha van referenciád Szlovákiáról,ha árban is jó,sőt netán közel is laksz hozzá...
...akkor is Te döntsd el!
:-)
Előzmény: kkn (12369)
miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12370
Ez így természetes.
A bejáratás során a blokk belső ellenállása is csökkeni fog,amit érezni is fogsz a menetteljesítményen.
Előzmény: stakypot (12367)
kkn Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12369

Szervusztok!

Szüleimnél van két 207-es Babetta. Az egyiket újonnan vette hajdanán faterom a 70-es évek végén, ha jól emlékszem; a másik egy védőnő alól leselejtezett "szolgálati" gép. Az elsőt sokat használtuk, a második csak szét lett szedve festésre, és összerakva, de elég erőtlen volt, és már évek óta állnak. Most ajánlottak egy szlovákiai motoros-Babettás boltot, hogy ott 500 korona lenne az új főtengely, dugó, és a henger hozzáfúrása (hogy most ehhez gyűrű is jár, vagy külön kell venni, nem emlékszem). A trafón lévő tirisztor(?) is halott az egyiken, azt 170 korona körülire mondták. (Egy szlovákiai kollégám most újította fel a 210-esét, ő mondta az árakat.)

Van valakinek tapasztalata, hogy ezek megfelelő minőségűek lehetnek? Mert manapság azt hallom, hogy a régi szoci gépekhez csak silány új alkatrészeket lehet kapni.

fezlergabor Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12368
Hello!
Van egy 210es Babim. Arra az van írva hogy első 500 km-en 1:33, utána pedig 1:50 re kell keverni... Én mondjuk ugy 1:45-öt szoktam amivel teljesen jól elmegy!:):):)
stakypot Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12367

Sziasztok

 

Felújítottam egy 207-es blokkot.

A hátsó kihajtó lánckereket nagyon nehezen, szinte csak két kézzel lehet forgatni, nem a csapágyak hanem a szimeringek miatt mert azokat is kicseréltem... Ez baj-e, mármint az hogy nagyon nehezen lehet forgatni a szimeringek miatt? Én szerintem nem nagy baj, hiszen úgyis be fog kopni egy kis idő elteltével... De kíváncsi lennék a ti véleményetekre is!

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Üdv

Sinbiciklis Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12366

Ez az én Babettám. Mivel 1 fél napom volt rá, nem tudtam a dekompresszorral szórakozni. Ha +álltunk, lehúztam a gyertyapipát. Kb. a 3.-.ik után nem indult, és azóta sincs szikra, pedig minden ki lett raljta cserélve. Az eredeti jeladón csak sárga volt, az új így lett bek5ve.

Előzmény: Tóni bácsi (12359)
miko? Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12365
Le van az már írva ITT
Előzmény: ATTILA-26 (12364)
ATTILA-26 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12364

Sziasztok.

Érdekelne,hogy a 207 es babettában mijen csapágyak vanak a motorban?

 

Ha esetleg valaki tudja irja le.

 

A 210 be ha jol tudom ezek kellenek.

CSAPÁGY 6203 C3 2 db

CSAPÁGY 6202 1 db

CSAPÁGY 6006 1 db

 

Előre is köszönöm a segitslget.

miko? Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12363
akkor zsír! :-)
Előzmény: Poluxx210 (12362)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 12362

hali miko? és Tonibá!apám ékszerész szal kicsit ért az orákhoz!persze megnézettük 1órás mesterrel és őis monta hogy eredeti!sorszámmal meg mindennel ellátva na meg persze 14 karátos magyar fémjel!a sorozat szám alapyán 1900-1905 közé tehető a gyártás!jövö 7végén lessz pesten vmi börze oda felvisszük és meglátjuk!

 

 

Gergő

 

 

 

Előzmény: miko? (12361)
miko? Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12361
Szerintem csak akkor hidd el hogy van egy Patek Philippe órád,ha azt egy órás mester is mondja. Addig csak egy thaiföldi másolatod van.
Ha meg tényleg eredeti,akkor meg ne próbáld eladni,mert még rádhúzzák az orgazdaságot...
Előzmény: Poluxx210 (12356)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12360

Csákó!

 

Ha Te egy eredeti PATEK órát vettél 5 rugóért, akkor az eladónak fogalma sincs erről a márkáról!!! Nem is az a lényeg hogy arany, hanem az, hogy PATEK!!!

Qrvára irígyellek ezért az üzletért!!!

 

......1.00.000 ft alatt nincse ien óra eladó ......

 

Itt valami félreértés van. Normális esetben ennyiért esetleg a tokját kapod meg!!!

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, egy jó buliért lemegyek Szegedre!!! :-)))

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Poluxx210 (12356)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12359

Csak ismételni tudom a barátaink által elmondottakat. Nagyon kell figyelni a kontakt hibákra!!! A jeladón nem tudsz feszültséget mérni, azzal ne kisérletezz!!! Hogy kézi forgatásra hány voltot ad le a gyújtó tekercs, soha nem mértem, tehát nem tudom. Menet közben úgy 30-40 V a normális.

A jeladónak két kivezetése van. A sárga megy a tirisztor "I" pontjára, a fehér a test. Így van bekötve??? Gyertyakábelt és pipát ellenőrizted??? A trafo eredeti 4 V-os???

Nem lehet, hogy a leállító nyomógomb szarakodik és állandóan testre zár???

 

Még nem volt időm a saját gyújtótekercsem ellenállását megmérni, de: az utángyártott tekercseket esetleg vastagabb huzallal tekerték, akkor kisebb az ellenállásuk. Ellenben, ha a menetszám megegyezik, a töltő feszültségnek jónak kell lenni!!!

Hirtelen nem jut más eszembe.

 

De ha emiatt akarod eladni a mocidat, az nagy hiba lenne!!! :-((( Tessék a végére járni a problemá(k)nak!!!

Előzmény: Sinbiciklis (12354)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12358

Tiszteletem!

Ha megvetted légyszi csinálj róla egy pár mélyebre hatoló képet. engem az érdekel, hogy meddig lehet fúrni a 12-es dell'orto karbit. Ugyanis az én hengerem 16-os kéne, de azt nehéz bezserezni. Néhány német online olton láttam, de kérdés, hogy ér el az idáig. Előre is köszönöm!

Üdv: Sziszi

Előzmény: Tóni bácsi (12348)
subaaa Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12357

A kábelek milyen állapotban vannak?

Ha kontaktos egy kábel, az nagyon be tud ám szopatni, de ez nem csak babettára vonatkozik, hanem mindenre.

Előzmény: Sinbiciklis (12354)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12356

sziasztok!bocsi hogy nemirtam,csak rossz volt a gépem....:

megoldottam a babetta gyuytás hibáyát,a hiba forrás a gyuytás alapon lévő kis tekercs meghibásodása okozta,azt kicseréltem és tökéletesen megy megen a géép!más téma,minap vettem 5000ft ér egy arany PATEK PHILIPPE  órácskát, nézegettem a neten az árakat 1.00.000 ft alatt nincse ien óra eladó és az enyém vmi special edition fehér arany szám lappal..hát lehet rám mosolyog a szerencse,ha eltom adni,vendégeim vagytok egy hatalmas grill partira!de sztem még odébb lessz!

 

Gergőő

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12355
Szia.
Én ohmokat nem tudok, de elmondom nekem most legutóbb mi volt.
A gyújtó tekercs testelésének forrasztása olyan volt mintha a fémen lenne de mégsem.
SZóval mikor érintkezett ment d enem mindíg, nagyon becsapós mert lászatra OK, de mégsem.
Próbáltam forrasztani de nem sikerült így kicseréltem.
SZóval csak azt akarom mondani, hogy higgadtan próbálj keresgélni valami ilyen bagatel hibát.
Üdv.
Vili
Előzmény: Sinbiciklis (12354)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12354

Hali!

 

A régi gyújtótekercsen 189 OHM, cserélve. Marad a tirisztor, cserléve. Jön(én m1ek) a "motormágus". Az új tekercs 174 Ohmos, de kézi pörgetésre(nem a vázban van a blokk), 3,5-4 voltot lök a tirisztornak. Impulzus tekercs nem ad voltot, cserélve. Marad a trafó. Tirisztorral 1ütt cserélve. Közben új gyertyát is vettem. Mi van még?

Előzmény: Tóni bácsi (12352)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12353

Kedveskéim!

 

Már úgy összeolajoztuk magunkat, hogy megyek kezet mosni. :-)))

 

Nyilván csak viccnek szántam. Kell, hogy ilyesmiről beszéljünk, mert rohadtul befolyásolja kis kedvenceink élettartamát.

 

Én még továbbra is szívesen olvasgatom eszmefuttatásaitokat!!! Ahogy mondani szokták: a jó pap is holtig tanul.

 

Ezért van a Plébános Úr sírfeliratán, hogy: BEFEJEZTE TANULMÁNYAIT!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: miko? (12349)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12352

Cső!

 

Rettenetesen sajnállak!!! :-((( Őszintén!!!

 

Kár, hogy nem lakunk közelebb egymáshoz, mert akkor tudnék rajtad igazán segíteni!

 

Ki van zárva, hogy minden jó (szerinted) és mégsem megy a gép!!! Valami apró hiba szívathat!! Ezt szoktuk a legtöbben megenni!!!

 

Tóni bácsi

Előzmény: Sinbiciklis (12351)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12351
Kicseréltem mindent, rákölt5tem 8 ezer foriintot, még sincs szikra. Feladom, eladó a Babetta.
miko? Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12350
adagolásával ---> adalékolásával
Előzmény: miko? (12349)
miko? Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12349

"A speciálisan versenycélra fejlesztett kenőolajok nincsenek kiskereskedelmi forgalomban, mégcsak marketing elnevezésük sincs. Főleg gokartosok használnak ilyeneket"

 

Nyílván nem olyan olajokról beszélek amiket nem lehet kapni,hanem olyanokról,amikkel van tapasztalatom,mert beszerezhetőek.

Itt van pl. ez, ami VERSENY CÉLOKRA alkalmas,többek között az általad említett gokartokhoz is:

FINA

 

Egy lényegesen nagyobb hőterheléshez adalékolt olaj egy jó része a babetta motorjában egyszerűen nem ég el.Ténykérdés,tapasztalat,láttam.

Ezzel nem azt mondom,hogy amit Te használsz olajat az biztos hogy nem jó,csak azt,hogy a versenycélú olajok AUTOMATIKUSAN egyáltalán nem biztos,hogy jók a babettákba is.

 

Az 1:33, ill. 1:40-es keverési arányt mindenképpen célszerűnek tartom továbbra is,a mai korszerű (ez nem egyenlő a verseny) olajokkal már a füstölés az egyharmada sincs az Arol 2T-hez képest.

 

Egyébiránt a karburálással,az előgyújtással,valamint az olajok utólagos adagolásával kapcsolatos véleményeiddel teljesen egyetértek.

 

Előzmény: Stunt62510 (12337)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 12348
A karbit szinte biztos, hogy meg fogom venni. Amint megvan, rögtön szétszedem, és el fogom neked mondani, mit hogyan lehet rajta beállítani. Nincs olyan karbi, amin nem lehet benzinszintet állítani!!!
Előzmény: subaaa (12346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!