Üdv!
A Vectra kipörgésgátlója nem a fékkel "operál", hanem a befecskendezéssel, durvább beavatkozáskor pedig a gyújtás elvételével. Tehát még az is lehet, hogy op-com nélkül is működni fog, ha berak egy oda illő kapcsolót.
Szia! Ha jól gondolom, sima ABS-es be szeretnél kipörgésgátlót? A kapcsoló beépítésével nem oldható meg, mert úgy tudom, hogy ahhoz más ABS vezérlőegység tartozik, de lehet, hogy a hidraulika egység is más.
Vegyél hozzá megfelelő kapcsolót, pár ezer Ft-os tétel. Lehet hogy kell neki egy kis okosítás Tech-vel, illetve OP-COM-mal. Ha ezután sem működik, akkor meg eladod a kapcsolót.
Üdv mindenkinek. Két hete vettem egy B 2.2Dti kombi Vectrát.2001.08.havi.
Kérdésem a kipörgésgátló lenne. Most nincs kipörgésgátló. Ez szoftveresen bekapcsolható? Ki van építve minden a vakdugók alatt, be lehet tenni TC gombot.
Remélem ez is olyan egyszerű mint a tempomat. Vettem hozzá kapcsolót, beraktam ma és láss csodát működik!:D Azt hittem vinnem kell Opel szervizbe, de nem.
Keresek hozzá hátsó ajtókba hangszórót és jobb hátsó hangszórótakarót.
Üdv. Az pedig azért van, mert az imo nem fogadja el az adott kulcsot. Lehetséges, hogy konkrétan ki van iktatva a gyári imo és ugyan a hibát érzékeli meg blokkolna is ő, de nincs mit.
Egyszerűen ki lehet próbálni. Kulcs szétszed kivesz belőle imo chip és ha indul a verda nem nyert az elméletem. Amúgy meg már én is csináltam ilyet bár az egy diesel volt. Meghalt az immós mágnes szelep simára cserél egy faintos gyújtás utáni pozitívra rákötni és már ment is a szekér. Hozzáteszem tulaj kérésére tettük mindezt XD
A kerékagy cserélhető biztosan. Ha ugyan nem is a b2esére (azt nem tudom, hogy egyezik-e) de b1esére 100%, mert ugye B1ben a 2.0 elől hátul tárcsás és 5csavaros volt. Itt a problémát a fékrendszer fogja okozni. Ha nem donor autóról akarod leszedni, felejtsd el!
Nos, mégegyszer megpróbálom mert eddig nem kaptam választ:
Olyan problémám van, hogy állandóan villog a motor check lámpa.
Ráraktuk komputerre és immobilizer hiba kódot írt ki.
A szerelési kézikönyv szerint akkor villog a motor check lámpa, ha nem jó a kulcs kód, illetve ha a kulcsot bezavarja valamilyen másik kulcs a kulccsomón.
Nos, a kulcsot nem zavarja be semmi, a motor indul, tehát a kulcskód is jó, töröltük a hibakódot mégis villog tovább a check lámpa és a számítógép ismét immobilizer hibát jelez.
Ha találkozott már valamelyikőtök ilyen hibával, vagy van valakinek valami jó ötlete, akkor kérem írjátok le, illetve megtudná valaki nekem mondani, hogy a 4 csavaros kerékagy csereszabatos-e az öt csavarossal? Egyezik-e a tengelycsonk? Fel lehet-e rakni a B2 Vectráét a B1-re?
Lehet, hogy nincs jól berakva az olajszűrő tömítése? Nekem a fostalicska micu lancerem csinált egyszer ilyet. Egy komplett olajcsere ment a levesbe a pöcs sufni tuningos szerelő miatt, aki bedarálta a tömítőgyűrűt a szűrő menetébe...
Motorolaj csere után (motormosó folyadékkal előtte tisztítva, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő szintén cserélve) 30 km után elment bő 5-6 literem a városban (benzines (x16xel)). Gondolom ez nem normális így. Egyébként azóta seperc felmegy 85 fokra a víz. Valakinek valami tapasztalat?:S (Elnézést az összeszedetlenségemért)
Nékem projektoros, gyári BOSCH lámpám van, elvileg az tudja ezt, viszont mégse csinálja. Szerinted azzal lehetne valamit kezdeni? Vagy így látatlanba jó kérdés? :)
De király, hogy nekem ha lesz is xenon fényszóróm az automata szintezőt úgy kihagyon belőle ahogy illik :D. Nem fogok ilyennel szenvedni. Majd meg henkelem, hogy lehessen a tekerőkével állítani meg kap egy ilyen okosságot : Lámpaszintezõ elektronika. Rendőrök nem b@szogatnak, én örülök tehát minden happy :D.
C omega fényszóró mosó spricnik után kutatok most :D, i500as ködlámpa is kellene egy pár. Hosszú a kívánság listám úgyérzem :D
Pont ilyennel nem találkoztam, nekem csak kontaktosak voltak az érzékelők folyamatosan, aztán tisztogatás után ideig-óráig működtek. Viszont az Op-Com-mal előfordul, hogy nem tökéletes rajta minden funkció, el tudom képzelni hogy a gyári műszer simán kalibrálná azt az ECU-t.
Azt nem tudom hol lehet ilyenre szert tenni, mert nálam még nem annyira zavaró a dolog, hogy beleássam magam jobban a dologba. De lehet, hogy bontóban van ilyen külön.
Valaki találkozott már ilyennel??? Xenon-os a gép, OP-COM-al próbáltam szenvedni annyit elértem, h a jobb első szintérzékelő hibát ír ki (nincs kalibrálva) OP-COM bemenet teszteknél néztem a szintérzékelőt, van jele.. viszont hibakód olvasás után ezt írja kihiába mentem a kalibrációra nem kalibrálta nem bírt csatlakozni az ECUhoz...
Szerintem amiért kialakult ez a hiba, az a vezérlés csere miatt, legalább is gondolom én, mert a jobb eleje fel volt bakolva és úgy lett beindítva.. és szerintem rossz értékeket kapott az ECU, csak nem értem, h miért nem szűnt meg a hiba... Valakinek van valami ötlete???
Jaja :D ott volt már csak anyag.. de hála ég már kész is van :) fater kivitte a melóhelyére ott meg van egy fiatal srác aki benne van a kipufogó témában, szépen megcsinálta. söré boré kb :D
Szerintem Neked is olyasmi hibád lehet, mint nekem. Konkrétan az üzemanyag szintmérődön egy részen az ellenálláspálya ki van kopva. Miután a szintmérő és az átlagfogyasztás alapján számol a BC ezért lehet az, hogy egyik nap ennyi, a másik nap annyi (üzemanyag tágulás/összehúzódás, autó állás szöge, napkitörés, IMF tárgyalások eredmény, és egyéb nyalánkságok is okozhatják a változásokat). Az enyém a tele szintet méri, meg az utolsó 15 %-ot. Nekem annyival jobb a helyzetem, hogy nagy BC van a kocsiban, ami méri az átfolyt üzemanyag mennyiségét is.
A benzinszintmérő javítása a következő: csere. Úgyhogy én inkább figyelem a napi számlálót, meg az átfolyt mennyiséget. Opel Vectra, én így szeretlek! :-)
Olyan miért lehet, hogy a benzin mennyiségjelsője (a műszerfalon) meg szokott viccelni? Tegnap este pl már az utolsó 1-2 piros csíknál volt, a computer szerint 25 km megtehető út volt hátra, égett a tankolást jelző lámpám is. Ma reggel viszont majdnem az első fehér jelzésig felment a jelső és 95 km lett a megtehető út. Mindig ezt csinálja, ha az utolsó fehér vonal alá engedem az üzemanyagot fogyni.