Pontosan ilyen az enyém!Kivétel a felni,mert a márkakereskedő ahol vettem 5 évesen,szerintem lenyúlta a jeladós felniket és kaptam rá új sima felnit..De vettem rá szép gyári tárcsákat... :)
Jajaja....egy talira én is beneveznék! Anno a régebbi autóimmal is szerettem volna találkozóra menni, de sajnos sosem jött össze, mindig közbejött valami.
De most már feltétlen ott lennék, csak lenne!
Közben kutatok a ködlámpa után, mert tisztán emlékszem hogy autóvásárláskor mikor C5-öket nézegettem, volt egy darab, amiben ott figyelt a ködlámpa. Igaz, hogy az fullos felszereltségű volt, de gyárinak tünt a lámpa. Viszont, állapotra eléggé lelakottnak tünt, ezért sem lett az a nyerő. Ja, és piros volt......egy piros nagy hajó!
Ez a kékes-grafit szebbnek, elegánsabbnak hat..... ;)
Nagyon szép járgányaitok vannak,jó lenne egy tali keretében jobban szemügyre venni őket! :)
Sajnos enyém már megvételkor itt-ott karcos sérült volt..Na meg a tipikus hátsó lökhárító jobb oldali lógás is megvan..Pici rés az oldalán az illesztésnél...Na meg egyszer egy bmw-s elém tolatott miközben én tolattam..Szerencsére semmi komoly csak egy hátsó lámpa csere volt de a bmw-t szépen megrongyoltam...hehehe.... :D
Majd készítek képet én is és felteszem ,ha sikerül.. :)
Engem is érdekel a hőmérséklet jeladó, ha van még, továbbá kombira hátsó ablaknyitó. És még egy, nincs valami plasztikus rajz, vagy leírás, hogy hogyan juthatok a bal oldali fűtésállító motorhoz? Gondolom mindent szét kell szedni...
A turbó menne de valamiért nem ad a számitógép elég anyagot a motornak biztos ,hogy van valami baja de nem minden esetben ír hibát ha tudsz menj az M5-be és keresd a Lovas Károlyt ők értenek hozzá.
Köszi, az a helyzet hogy olyan mintha nem menne a turbó mert egyenesben simán megy 170 is de ha jön az emelkedő elkezd lassulni. Úgy vettem észre egyébként hogy tempomatot beállítottam 140 re és azt sem bírta tartani:( sőt az automata váltó ilyenkor vissza szokott váltani 6-5 be de most ez sem történik. Ha kiteszem manualba akkor visszaváltásnál hiába nyomok padlót olyan mintha fulladna, ha kicsit visszaengedem akkor mintha jobban menne. Tavaly Horvátországban voltunk vele ott semmi gond nem volt simán tartotta a 150-160 tempot is tempomattal, azt gondolom ez lenne a normális egy 140 le autótól. Azt nem értem hogy miért nincs hibakód, illetve semmi rendellenes jelenséget nem tapasztalok, nem füstöl nem zörög olajat nem eszi egyáltalán. Most az a helyzet hogy asszony 1.6 95Le suzukija versenyautó ehhez képest:(
Nem radaros helyen nézd meg ,hogy meg van e a végsebessége 1 év város után simán ellustul meg ebben a melegben minden autó egy kicsit gyengébb , dugják rá a lexiát oszt kanyarodjatok vele menet közben kell nézni az értékeket lehet egy elgyengült légmennyiségmérő ami még hibát nem jelez de lehet ,hogy semmit nem fognak találni. Nem hiszem ,hogy gázolaj probléma lenne.
Olyanra ötlet hogy elgyengül az autó? konkrétan egy 2007 2.0HDI C5 87.000 km. Érdi emelkedőn nem bírok gyorsítani 130 nál.:( tudom nem rakéta de azért 136 Le gyorsulnia kéne tavaly gyorsult is...most 1 éve csak Bp-n használom de most pályáztam vele 500 km-t de semmit nem javult a helyzet (azt gondoltam biztos lekormosodott a rendszer)
Hibajelzés semmi....lehet ez rossz gázolaj (csak OMW vagy shell kuton tankolok) vagy elhalt a turbó??
Holnap beviszem szervízbe de hátha tudtok tanácsot adni hogy mit nézessek meg mert tudom hogy szeretik lerázni az embert:( főleg hogy hosszabított garancia van az autón:)
csak a gyári kábelel megy ,milyen lexiád van ? az internetes sajnos csak egy butított verzió van amivel nem tudsz programozni, nekem van eredeti de azt úgy rakták fel nekem .