Még annyit: gondolom megadta magát az eredeti gy.kapcsoló, azért kellett cserélni ezeket. Nálam csak a gyújtáskapcsoló lett cserélve, amikor tönkrement az enyém és az eredeti kulcshoz lamellázták át a másik gy.kapcsolót, amit használtan vettem. Mindennel együtt 10eft-ból kijöttem.
Valamint talán az új immot lehet hozzá kell tanítani az autóhoz...
Nagyon sürgős választ kérek és pontosat, az éjjel hatalmas eső volt és áll a kocsiban a víz
egy egész tó, a nagyobb része az anyósülés előtt és mögött, valamivel kevesebb a sofőr ülésnél és mögötte pedig száraz!Kerestem vissza de nem nagyon volt pontos segítség a szélvédő alatti esőelvezető a jobb oldalon teljesen száraz és pókhálós valószínűleg nem ott ázott be akkor hol?????
A külső elvezető amelyik az ajtók fölött van az az ajtóba viszi a vizet ott látok benne sarat meg koszt,onnan bekerülhet a lé?
Most ki kell szednem sürgősen az összes alsó kárpitot és az alatta lévő szivacsokat mert beszívták a vizet, ebben tudna valaki segíteni?!Azt látom, hogy az üléseket ki kell szedni de hogyan, a sebváltó boxot is?
A fűtőradiátor nekem már régóta ereszthet mert már régen érzem a fagyálló szagát mikor bekapcsolom a fűtést. Most se a víz, hanem az olaj fogyása miatt vettem észre. Eddig egy decit se evett meg de most feltűnt hogy hiányzik egy kicsi, akkor csekkoltam le a hűtővíz tartályt és láttam hogy tiszta fekete a víz....
Van egy olyan elméletem, hogy akkor lesz hengerfejes a k7j ha a fűtőradiátor ereszteni kezd, és mivel fellevegősödik a primer kör, nem lesz egyenletes a hőelvezetés, össze vissza melegszik lokálisan ami kicsinálja. De ez csak egy elmélet. Nekem mióta rendben van minden a hűtéssel, egy milliméter víz nem hiányzik a kiegyenlítő tartályból, és a mutató is sokkal sokkal stabilabb, alig mozog amikor üzemmeleg a motor. Viszont amikor valahol levegősödött ennél sokkal többet ment fel-le a víz hőmérséklete.
Annyit tudsz spórolni, hogy a vezérlés többi részét talán nem kell cserélni, hanem elég csak a szíjat. Ha ez vígasztal nekem 3000-sem ment el vezérléscsere után amikor tönkrement a hengerfej, majd azt követően 2000km után elkezdett ereszteni a vízpumpa. Szóval mire a motor minden része teljesen rendben lett 3-4 szer kellett szétszedni a vezérlést. Most lekopogom hibátlan az autó. Remélem marad is így egy jó darabig. Mondjuk elég szart vettem, mert úgy voltam vele, hogy inkább megcsinálom magam mert akkor azzal biztosan nem lesz több baj. Persze ezt is megcáfolta az élet, mert azóta 2 szer kellett hűtőt illetve gyújtótrafót cserélnem hibás alkatrészek miatt.
Én nem értek hozzá így 100% hogy nem én fogom csinálni. Holnap reggel a szerelőnél kezdek, kérek egy időpontot hogy mikor tudnak ránézni. A vezérlés dolog kicsit szíven ütött mert még csak 16 ezret futott csere óta... Az olaj meg amúgy is cserés lett volna kb ezer km múlva...
Ez munkadíj? Mert annak tényleg kicsit sok, mivel aki gyakorlott az 2 óra alatt kényelmesen kicseréli. Ha az alkatrész is benne van akkor meg ingyen van.:)
Síkolni tilos. Meg kell nézni, hogy el van-e húzódva a hengerfej, és ha minden rendben van, nincs szelep probléma stb akkor mehet vissza. 5 század a megengedett maximális deformáció. Kell egy hengerfejtömítés, egy csavar készlet, szívó illetve kipufogósor tömítés, plusz vezérlés csere mivel tilos visszarakni vezéműszíjat. Az olajat meg a vizet meg lehet menteni, ha nem keveredett, csak szétszerelés előtt le kell engedni. Tisztességesen meg akarod csinálni egy napot szánj rá.
A mult héten tototálkárossá törték szeretett (időnként nem szeretett) talicskámat. Keresek másikat, ha van valakinek elado, vagy tud ilyet 350 000 és 400 000 Ft közötti áron kérem irjon az info@videocegtar.hu-ra.
Úgy néz ki hogy 296.000km majdnem gond nélküli használat után, engem is elért egy K7J700 típusbetegség, a hengerfejtömítés hibája. Milyen kiadásra kell ilyenkor kb. számolnom? Csak a tömítést kell cserélni vagy síkolni a hengerfejet stb stb. Eléggé elszomorított a dolog mert most hirtelen elég sok mindent kell cserélnem mint pl kuplung, balos komplett féltengely, másik oldalon gumiharang...
Szia. Elég érthetően szoktam beszélni, úgy gondolom nem értette félre az illető, mert megis kérdeztem, hogy a tizedesvesszőt nem e nézte el!? 29 000 ft mondott.
Sziasztok! Szeretnék vezérműszíjat cserélni, 1.4es 8 szelepes tháliámon. A miskolci márkaszervízben rosszul lettem, mikor kimondták az árát. Márkára lennék kiváncsi,akinek van tapasztalata e téren, melyik a legmegbizhatóbb, segíthetne a döntésbe! Segítségeteket előre is köszönöm!
Tanácsot szeretnék kérni.A slusszkulcson lévő távirányító egyszer csak felmondta a szolgálatot,nem nyitotta ki az ajtókat.Kicseréltettem az elemet,de így sem működött.Most a kulccsal mechanikusan nyitom az ajtót,de nem nyitja egyszerre mindet.A csomagtartóra mindig külön kell figyelnem.Megköszönöm,ha tudtok valamilyen tanácsot adni.
A hűtő ventilátorra gondolsz az mostanában nem hallottam,hogy beindult volna igaz annyira nem is melegedett fel a motor. Azt hogy tudom megnézni,hogy csak kuplungja kopott el ahhoz, hogy elektromágnesese be tudja húzni az ékszíj által hajtott forgótárcsa mellé, illetve a frissebb fajta, folyamatosan forgó kompresszoroknál a nyomáskapcsoló szeleppel lehet gond.De amikor bekapcsolom a kondit akkor hallok kattanást és a motorfordulaton is érezhető a változás.
Nem nagy dolog kicserélni. Akna nem árt ha van. Benyomós gyorscsatlakozó van mindkét oldalán. Benzin azért folyik belőle, de csak amennyi benne van. A legnehezebb dolog kiszedni a műanyag keretből, mert 10 év alatt rendesen bele tud rohadni.
A francokat, semmi időm nincs... De nagyon cserélni kéne! Lehet ma öcsémmel kicseréljük! Aztán kiderül. Hogy készüljek? Mennyi üzemanyag folyik el? Amennyi a szűrőben van? Csak, hogy tegyek-e alá valamit, vagy ne?
Elég kevés infó amit megosztottál, de hátha segít az én történetem.
Nem hűtött, pedig télen még jó volt (időnként akkor is bekapcsolom). Feltűnt, hogy a klíma gomb benyomása után nem hallok kattanó hangot. Kiderült hogy nincs nagy baj, a relé ment tönkre. A relé indította a ventilátort. Vagyis nem volt elég hőelvétel, hiába volt autópálya sebesség.