Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ropi600f4i Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6271

Nem nem melegszik , stabil a hőfok ... Az a baj , hogy már volt 1x hengerfej javítva , mert beletörték a gyújtó gyertyát. Nem tudom érdemes e még egyszer megcsináltatni egyáltalán.... Beszéltem Vito dokival is telefonon , de ő nem tudott érdemben hozzá szólni  , mert az újabb CDI-sekkel foglalkozik. 

Előzmény: kékled (6270)
kékled Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6270

melegszik is?

 

Előzmény: Ropi600f4i (6268)
aethel Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6269

Üdv Nektek!

Most állok egy autóvásárlás előtt, sokat filóztam hogy VW Transporter vagy Vito legyen (98-2001 közötti) és bár nagyon elrentettek a Vito hulladék bélyegzésével, valahogy nem akar ráállni a fogm a VW fapadosságához. Ezért gondoltam megkérdezlek bennetek, Vito tulajokat hogy mi a tapasztalat? Vegyek egy T4es Turbó dízeles népautót, vagy bátran nézegessem a Vitokat is? Ausztriából venném mindenképpen, a magyar kínálat borzasztó 3000-3500 euró körül. Jobban is tetszik a Merci, csak a meghibásodásokról olvasva, "népítéleteken" átrágva tartok tőle hogy megint belenyúlok egy pénztemetőbe, mint a jelenlegi Renault Espace-emmel.. 
Illetve abban tudnátok segíteni hogy vannak felszereltségi szintek? Ahogy figyeltem, nincs erre vonatkozó jelölés, a 108-110-112 csak a motor típusokat különíti el?

Ropi600f4i Creative Commons License 2015.05.05 0 0 6268

Sziasztok , van egy szerintem hengerfejes Vitom (110TD ). Kinyomja a túlfolyón a vizet. (200  km alatt lefogy s jelez a szintjelző ).Csak megerősítést szeretnék kérni ....Jó a diagnózisom ? 

 

András

Bxthomas Creative Commons License 2015.05.02 0 0 6267

Frankon jol vetted.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6265)
Bxthomas Creative Commons License 2015.05.02 0 0 6266

Azbazzeee

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6265)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.05.01 0 0 6265

Tíz pénz volt a kettő valamelyik vakeraoldalon...

Előzmény: Bxthomas (6263)
Bxthomas Creative Commons License 2015.05.01 0 1 6264

;)

Előzmény: Bxthomas (6263)
Bxthomas Creative Commons License 2015.05.01 0 0 6263

En mar csak azt a lampat nem csereltem. Nekem az osszes depo mar. iranyjelzok, hatsok. Mind uj. Elso mennyi deposbol?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6259)
t.arc Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6262

Izzítórelé v.gyertya.én már végigjártam,nekem relé volt.10-15e.mérd ki a gyertyák elenállását.ez a kezdet v.Vitó Doki...

t.arc Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6261

Nem világít semmi a műszerfalon.most vette èszre mert eddig nem mentem pályán.először megy mint a barom aztán kb:1-2km és 3000 fölé egy hanggal sem.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6260

Hibajelzés. Valamelyik gyertya kakukk.

Előzmény: Dediati (6258)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6259

Na ez engem is érdekel...

 

Ha már vákuum: DEPO névre hallgató első lámpákat szerveztem a vitohoz. Kicióccó a vákuumos magasságállítót úgy am block kihagyta belőle, a fene a kezét. Természetesen a csonk az rajta van a házon, rá is dugtam a csövet, csak egy idő után elkeztem hallgatózni, hogy mi szuszog a motortérben. Természetesen a vákuum szívta a friss levegőt... Változás nem volt a motorban, nem lassult le, nem tiltott. Azóta persze ledugóztam, majd alkalomadtán beénekelem a vákuumdobot a régiből... :-(

Előzmény: webinas (6256)
Dediati Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6258

Inditás után világit a az izzitás visszajelző! Érdekelne mit jelent. Aki tud segítsen. Köszi 2000-es 112cdi

peter820107 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6257

Hol található ezek a vákumcsövek? Ahogy néztem nincs légtömegmérőm, hibát nem dob az óracsoporton! 

Előzmény: webinas (6256)
webinas Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6256

Szia!

velem ez 2x fordult elő, minden alkalommal valamelyik vákuum cső csúszott le.

Előzmény: t.arc (6252)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6255

Nekem ugyan nincs légtömegmérőm, de régebben egy sprintert hajtottam, na az tudott rendesen elgyengülni, mikor leszutymákosodott a légtömegmérő. Egy alapos tisztítás segített rajta.

Előzmény: peter820107 (6254)
peter820107 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6254

Szia! ugyanez a szitu nálam is,de nem mindig tilt le! műszerfalonnem jelez semmit!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6253)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6253

Szia!

 

Magasnyomás szabályzószelep, légtömegmérő (ha van), MAP szenzor, esetleg kényszerüzemben van a motor. Műszerfalon nem világol semmi?

Előzmény: t.arc (6252)
t.arc Creative Commons License 2015.04.30 0 0 6252

Sziasztok.vitó 110cdi 3000 fölé nem pörög.mitől lehet?

Előre is köszi...

jahdenemam Creative Commons License 2015.04.28 0 0 6251

simán kipattintod

Előzmény: dspower (6248)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.28 0 0 6250

Ha van légtömegmérőd, akkor inkább ott...

Előzmény: Sprinter 208 CDI (6247)
dspower Creative Commons License 2015.04.28 0 0 6249

Szia! Eladtad a Westfaliat?

Előzmény: BMW-GMBH (5642)
dspower Creative Commons License 2015.04.28 0 0 6248

Sziasztok! Hogy kell kivenni a szélvédo alatti hangszorokat?  Fedelét levettem, csavart nem látok alatta... Koszonom

Sprinter 208 CDI Creative Commons License 2015.04.26 0 0 6247

Sziasztok nekem egy mercedes sprinter 208 CDI-m van es az a baj hogy ha mar egy kis domb jon mar nem bir felmenni... csak maximum 3.-ban es ez autopalyan nem tul jo... lehet a turboval van valami vagy valakinek valami otlete hol keressem a bajt? es a valto olaj beonto nyilast merre talalom mert olyan mintha kicsit szarazon futna a valto.. nagyon szepen koszonom!!!!

opi064 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 6246

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni: Vito 115cdi / 2006. évjárat / fűtőmotor ellenállást kellene cseréljek. Hol keressem? (mármint az autóban...)

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.23 0 0 6245

Én az automataváltó kioldómágnesére tettem. Ez annyiból jó, hogy indításkor, illetve mindaddig, míg rá nem lépek a fékre csöndben van, ha ráléptem, akkor meg egy öntartó relén keresztül világít.

(Nekem vezérlőboxos a nappalifény - a remote szálat meg a helyzetjelzőre; így ha felkapcsolom a lámpát, automatikusan megöli a nappalit. Ha nem lenne ilyen, akkor meg szerintem negatívként használható, ha felkapcsolod értelemszerűen megszűnik a feszkülönbség)

Előzmény: RÉMES (6244)
RÉMES Creative Commons License 2015.04.23 0 0 6244

Szia!

 

CDI-nél hová a legegyszerűbb bekötni a menetfény tápját? ( hol van az a pont, ahol legkönnyebben hozzá lehet férni egy "gyújtás pozitív" pontra?

 

A tompított relézést megoldom, de hátha van valami egyszerű betáp megoldás.

 

Köszi!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6242)
webinas Creative Commons License 2015.04.23 0 0 6243

 

Anyóst be kell ültetni hátra egy generátorral...

Tekerje Mama!! :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6242)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.23 0 0 6242

... ha az ECU, meg a magasnyomás- szelep, meg még pár kütyü nem tilt le az alacsony feszültség miatt. (11,6V alatt)

Előzmény: webinas (6241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!