Nem nem melegszik , stabil a hőfok ... Az a baj , hogy már volt 1x hengerfej javítva , mert beletörték a gyújtó gyertyát. Nem tudom érdemes e még egyszer megcsináltatni egyáltalán.... Beszéltem Vito dokival is telefonon , de ő nem tudott érdemben hozzá szólni , mert az újabb CDI-sekkel foglalkozik.
Most állok egy autóvásárlás előtt, sokat filóztam hogy VW Transporter vagy Vito legyen (98-2001 közötti) és bár nagyon elrentettek a Vito hulladék bélyegzésével, valahogy nem akar ráállni a fogm a VW fapadosságához. Ezért gondoltam megkérdezlek bennetek, Vito tulajokat hogy mi a tapasztalat? Vegyek egy T4es Turbó dízeles népautót, vagy bátran nézegessem a Vitokat is? Ausztriából venném mindenképpen, a magyar kínálat borzasztó 3000-3500 euró körül. Jobban is tetszik a Merci, csak a meghibásodásokról olvasva, "népítéleteken" átrágva tartok tőle hogy megint belenyúlok egy pénztemetőbe, mint a jelenlegi Renault Espace-emmel.. Illetve abban tudnátok segíteni hogy vannak felszereltségi szintek? Ahogy figyeltem, nincs erre vonatkozó jelölés, a 108-110-112 csak a motor típusokat különíti el?
Sziasztok , van egy szerintem hengerfejes Vitom (110TD ). Kinyomja a túlfolyón a vizet. (200 km alatt lefogy s jelez a szintjelző ).Csak megerősítést szeretnék kérni ....Jó a diagnózisom ?
Ha már vákuum: DEPO névre hallgató első lámpákat szerveztem a vitohoz. Kicióccó a vákuumos magasságállítót úgy am block kihagyta belőle, a fene a kezét. Természetesen a csonk az rajta van a házon, rá is dugtam a csövet, csak egy idő után elkeztem hallgatózni, hogy mi szuszog a motortérben. Természetesen a vákuum szívta a friss levegőt... Változás nem volt a motorban, nem lassult le, nem tiltott. Azóta persze ledugóztam, majd alkalomadtán beénekelem a vákuumdobot a régiből... :-(
Nekem ugyan nincs légtömegmérőm, de régebben egy sprintert hajtottam, na az tudott rendesen elgyengülni, mikor leszutymákosodott a légtömegmérő. Egy alapos tisztítás segített rajta.
Sziasztok nekem egy mercedes sprinter 208 CDI-m van es az a baj hogy ha mar egy kis domb jon mar nem bir felmenni... csak maximum 3.-ban es ez autopalyan nem tul jo... lehet a turboval van valami vagy valakinek valami otlete hol keressem a bajt? es a valto olaj beonto nyilast merre talalom mert olyan mintha kicsit szarazon futna a valto.. nagyon szepen koszonom!!!!
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni: Vito 115cdi / 2006. évjárat / fűtőmotor ellenállást kellene cseréljek. Hol keressem? (mármint az autóban...)
Én az automataváltó kioldómágnesére tettem. Ez annyiból jó, hogy indításkor, illetve mindaddig, míg rá nem lépek a fékre csöndben van, ha ráléptem, akkor meg egy öntartó relén keresztül világít.
(Nekem vezérlőboxos a nappalifény - a remote szálat meg a helyzetjelzőre; így ha felkapcsolom a lámpát, automatikusan megöli a nappalit. Ha nem lenne ilyen, akkor meg szerintem negatívként használható, ha felkapcsolod értelemszerűen megszűnik a feszkülönbség)