Köszi hát ahogy nézem tényleg megérné! De egy fényév választ el tőlle én hajdu megyéből vagyok mire haza hozatnám meg ujra forgalomba helyeztetném akkor mennyibe is lenne?
ja igen aláírom nagyon szép és téll megérné megnézni ha gépvásárlás előtt állnék :) De ez úgyis ott dől el én be is indíttatnám és váratlanul érnék oda h ne melegítsék elő :D
nekem csak annyi fenntartásom h ha ezen minden újítva van akkor miért ennyi? ha a gumik téll 500 üó-sak akkor az 99,9% szóval számoljunk alsó hangon 300e-el hidraulika vezérlés 60-80 között motor felújítás 50-100 között mozog anyagtól függően. és még a gép vas értékét nem is néztem miért éri meg neki ennyiért eladni holott csak a papírért elkérnek 150-200-at ez csak egy röpke felvetés. Amit mi vettünk abban olajat kellett cserélni kompletten mindenhol 80e hidraulika felújítás közel 100e nyáron kuplungolás kuplungszerkezet nem tudom milyen lehet... gumik öregek pótkocsizásra nem szívesen használnám az is csere lesz 300e és magát a gépet 800-ért vettük. Jó tudom itt Sz-Sz-B-ben kicsit el vannak szállva az árak. Vioszont annak örülök h a motor és váltó szerintem meg ismerősöm szerint is nagyon rendben van. Jelen pillanatban én ezt nem adnám oda milla alatt h legalább 0-ra jöjjek ki :D De tudom h ennyiért senki nem venné meg, ezért ez addig fog itt szolgálni míg a kohóba nem megy vissza :D
Van ám a fát én is tegnap pakoltam el kintről ,mert igen hideg van most is , csak hogy fúj a szél kint !Pláne még ha hó is jön akkor fasza lesz.Még aki eddig tudott traktorozni kinn az adjon hálát az égnek ,eddig kegyes volt ránk az idő a múlt héten még fáért jártam az erdőre rendesen melegem volt mikor pakolásztunk!
Olyat hogy szar, itt, senki nem jelentett ki az 50-esről !
Kizárólag, összehasonlítások történtek.. hogy kinek melyik a jobb,az attól függ, hogy mire akarják használni. Sok mindenben jobb a 80-as, és néhány dologban jobb az 50-es ! ..a vele-való munkák jellegétől függően...
Érzelmeket ,nem érdemes a tulajdonságokkal keverni szerintem..
Üdv MTZ-sek!Én az ötvenesemmel szoktam együtt dolgozni haverok nyolcvanasaival,kicsit lassabban,kicsit több fogyasztássak,de mindent megcsináltam,amit ők a nyolcvanassal.Ha nem huzol rohadt nehéz vontatmányt,akkor a kis váltó hiánya sem egetverő dolog.Husz évig,a nyolcvanasok előtt is ment a munka az ötvenesekkel is,nem állt meg az élet a felező hiánya miatt.A kardánnnál,meg ugye két fokozat a nyolcvanasnál,de általában valamelyiket ugy is kidobálja.A taposós difizár ugye korszerűtlen,de hatásos.A nyolcvanasnál az eredeti olajos,kényes,meg ugye kormány elforditására kikapcsolodok magától.A levegőre átalakitás meg olyan,amilyen.A két gép hideginditási jellemzőit megint nem kell magyaráznom.Szóval mindegyik gépnek van előnye,meg hátránya,de azt kijelenteni,hogy a nyolcvanas kisfülkés az gép,az ötvenes meg szar,az igen buta gépészre utal,szerintem.
Akkor van mit csinálni neked is :-)Az én kettes ekém is olyan, hogy könnyen alakítható hármasra, de nem is gondolkodok rajta .. :-) Inkább fát fűrészelek, mert befagy a seggünk állítólag az időjósok szerint..
Ha kisfülkésben gondolkozol akkor csakis 80-ast vegyél. Modernebb motor, erősebb az 50-estől. 2x annyi sebesség fokozat mint az 50-esben. Ja jobban elfér mint az 50-es kiskertekben.
Szevasz igaz csak figyelek ,olvasgatom azért a fórumot eke felújítás előtt állok megint csak várom a jó időt ami még odébb van !Ezt akarjuk hármasra csinálni már minden meg van hozzá ,a vázhoz a szög vas is nem unatkozunk van tenni való ,a szártépőt is alakítani kellett ,mert az új kardán hosszú volt !
Igaza van a havernak ,ha már veszel nyolcvanast vegyél és meghálálja pláne mikor kell az erő!!!A nagy bátyám ötvenese nagyon kaki a nyolcvanashoz képest hidd el nem a levegőbe beszélünk!A felező sokszor aranyat ér!