Tud valaki segíteni, hol lehet immo gyűrűt beszerezni, 98-as megane (tudom, hogy thalia topik, de aktívabb, mint a megane) :-) szóval szinte mindenhol négy lábú csatlakozósat lehet kapni, sajnos azért nem tudom indítani az autót, de nekem hat lábú kellene...
Öcsém a muskolci Unixban dolgozik. 6400 Ft ott a Gates vezérműszíj az 1.4-es 8 szelepeshez. Még lehet olcsóbban is el tudja hozni. De a 6400 sem sok érte! Menj majd be oda!
Szóval kerék és dob le, és mielőtt leszedném a munkahengert egyeztessek! Ez már a 2. szett munkahenger, amit alvázszám alapján adtak! Bezsibbadok, ha harmadszor is cserés lesz!
Szerintem ez nem lesz jó. Ez a TRW (lucas) féle. Neked meg szerintem bosch van. A hátulját nézd meg mielőtt nekikezdesz a cserének, ahol a fékcső belemegy. A Bosch-nak van kétoldalt ilyen két kis füle vagy mi.
Ez nem munkadíj. Megvan a feszítőgörgő,és a pumpa is, - csak egy szíjat szerettem volna amit a renault cserél, de brutális árat mondott. Ezért érdeklődnék melyik márka a megbizható, mert máshol venném meg.
Na akkor ezt is tudjuk, hogy nem kényes rá. Én is utángyártottat vennék egyébként bele. Valaki lehúzza őket, de amennyibe a gyári kerülne jó párat lehet venni.
Én használtam kb. két hónapig úgy, hogy ki volt herélve a katalizátor, semmi hiba nem volt azon kívül, hogy bili hangja volt. Vettem bele egy univerzális katalizátort és az van benne azóta is.
Nem igazán. Persze ki lehet szedni, meg lehet trükközni műszakin, de én cserélném. Nem tudom mennyire rinyálna pl a motorvezérlő, hogy nincs benne. Mert valamelyik autó eléggé figyeli a két lambda jelét, és ha nincs eltérés vagy minimális akkor rögtön kigyújtja a MIL-t, hogy cserélj katalizátort.
Még nincs egy éves a kipufdob az autón,mégis úgy néz ki,mint amit lecseréltem,csak még éppen nem lyukas.A leírások alapján ez is katalizátor hibára utal.
Valszeg a katalizátor nem megfelelően átjárható,aztán szerencsétlen ott fúj ki a katalizátor előtt,ahol tud.Vélhetően volt ennek már előzménye,mert a sárga lámpicsku addig világított míg az őzike meg nem igazította a katalizátort.Voltam én diagon a lámpa miatt,de nem tudtak csatlakozni az autohoz valami miatt,így nem derült ki,hogy mit akar mondani szegénykém.A katalizátoros hibaleírások mind ráillenek a enyémre,és ismerve az előzményeket el is fogadhatom a dolgot.Gondolom akkor lehetek biztos a hibába,ha kikerülöm a katit,és úgy sziporkázik a gép.Hát köszi Köhike,hogy felhívtad rá a figyelmem.
Hallható időnként csörgő-zörgő hang is főleg indításkor,a forrását próbáltam megtalálni az autó alján lévő dolgok sűrű mozgatásával,de nem volt eredményes.Viszont utána rövid időre megjavult minden.A katalizátor nem régen kapott egy nagyobb maflást egy őztől,akit szerencsétlent egy kamion durván elém tessékelt(az őznek akkor már vélhetően nem fájt).Külföldön voltam,nem volt módom nagyon nézegetni éjszaka,asszony-gyerek bömböl,az auto tünetmentes,mentünk tovább.Hazafelé megjegyeztem,hogy mintha kifujna a kipufogó.Itthon kiszedegettem a maradványokat az auto aljáról,nem láttam semmi rendkívülit.A kifújó hangot csak terhelés alatt hallom,üresben a jelenség hogy nem pörög fel a motor csak valameddig,és ott némileg dadog.Elképzelhető,hogy a katalizátorban összeborult valami?Köszönöm az előző válaszodat is!
Katalizátor egyben van? Nem állt keresztbe? Ha a hengerfej rossz mármint a tömítés ott vagy összemegy az olaj a vízzel, vagy belefúj a vízbe, de mindenesetre forralni fogja a vizet. De ott nem lesz semilyen kifújó hang. Ha valahol kifújhat és valóban azt hallod az vagy a gyertyák egyike, vagy a kipufogó lesz kezdve a csonktól egészen a végéig.
1.4 8 v bruthalia 2-2500-ig valamilyen kifújásra emlékeztető hanggal,de megyeget.
A felett pedig erőtlenné válik a motor.Üresben sem képes felpörögni a maximumáig.
Pontosabban nem tudom megfogalmazni a jelenséget.Sárga lámpa nem világít,olaj,és víz tiszta,benzin szűrő ma cserélve.Valakinek esetleg nincs ötlete,hol lenne érdemes szétnézem szervíz előtt?Köszi előre is.