Remélhetőleg nemsokára keresni foglak, de lehet h csak augusztus lesz belőle.
Azt meg lehetne majd oldani, hogy összefussunk? Több szem többet lát alapon, amúgy meg jó lenne ha te is diagnosztizálnád az autóm, mert nem biztos, hogy én mint laikus, jól írtam le neked mindent.
szinte mindegyiknél van egy kis olaj pára amibe beleragad a por de neked egészen más gond van az autóddal mégpedig a hátsó lengökar csapágy van szétmenve azt kell minél előbb kicserélni mert ha tovább így jársz akkor a végén lengökart is kell cserélni. Az adatlapomon megtalálod a tel számomat ha érdekel a javítása.
Akkor ne is aggasszon az, hogy kicsit olajsáros a jobb hátulja, a porvédő és a gömb körül? A másik amit észrevettem, hogy picit nyikorog. Nem vészes, de amikor kinyitom a csomagtérajtót, beülök, vagy nyomkodom a kasztnit lefelé, akkor nagyon minimálisat, de nyikorog. Én azt hittem ez az olajtól, vagyis annak hiányától lehet, de még pontosan megvizslatom, hogy honnan hallatszik.
Viszont nem ül le a kocsi egy éjszaka alatt, szépen emel-süllyeszt ahogy kell. Amikor beülök, akkor jár egy keveset a hidr.motorja, aztán elhallgat.
Teljesen rossz a diagnózis a ha gömb át van szakadva akkor ott nincs rugózás én szívesen adok neked gömböt hiszen ebből élek de nem az a gond a gumiharangból megy két cső ami a résolajat visszavezeti , az úgynevezett résolaj a munkahenger mozgása közben keletkezik amit ezeken a csöveken vezetnek vissza ha a gumiharang elöregszik akkor ott elkezd folyni az olaj ezt biztosan cserélni kell ,ha a munkahenger már nagyon kopott akkor megnő a résolaj mennyisége ekkor munkahengert kell cserélni. Gömbtől nem tud folyni maximum ha nincs rendesen meghúzva vagy rossz a tömítés de nem ez szokott a hiba lenni egy gumiharang kb 1200 ft kell hozzá bazi nagy kábelkötöző és kész a gyári bilincs beteg áron van.
Anno volt egy autószerelő srác nálam, rááltunk az aknára a kocsival.
Jobb oldalt a porvédő bilincsét megpróbálta meglazítani és lehúzi a gumit, de onnan elkezdett csepegni az olaj. Azt mondta erre, hogy érdeklődjek utána, és vegyek gömböt, mert átszakadhatott a membrán.
Viszont azóta nem csöpög, de ami zavar az az, hogy megtakarítottam a gömböt meg a környékét olajtól, meg a sártól ami rajtavolt, de pár száz km után megint koszos. Azért gondolom, hogy valami bibi van vele.
Azért veszek most bele LDS-t, hogy feltöltsem a tartályt, ha azóta apadt a folyadék. Ha az utántöltés után elkezd csöpögni, akkor veszek gömböt, de azért a biztonság kedvéért előtte még megkérdezlek Téged, Titeket! :D
Hátha valaki segít rajtam, mert ez a C5 még nekem is új! :))))
Köszönöm a segítségeteket, egyenlőre várom az LDS-t :D
Fére értés ne esék a gömbökel kapcsolatban,nekem nincs semmi gondom a gömbjeimel.Csak azért kélrdeztem mert egy haverom mondta,hogy jó rá a régi is.És kíváncsi voltam,hogy ti mit tudtok róla.
Hát nemtom.... viszont nem olyan drága (szerintem)
Vaterán kerestem bontott jobb hátsó gömböt, mert az enyém egy picit ereszti a hidr.folyadékot, anno mondott a srác a komplett jobb hátsó "egységre" 10.000,- forintot..
Viszont nemsokára azért veszek egyet. Sokan azt ajánlották, hogy inkább gyári, bontottat vegyek, mint új utángyártottat. Asszem egy-két hónapon belül ki is cserélem-cseréltetem.
Szóval, 10.000,-be ajánlották nekem, én azt hiszem, ez nem egy horror ár.
A biztos már akkor lesz, amikor a kezemben, illetve a flakonban lesz az 5 liter, és eredeti, bontatlan flakon TOTAL LDS lesz nálam. Na, csak akkor fizetek érte :D