Bocsi az eltűnésemért. Kórházi kezelés alatt állok, most kerültem haza.
Nos. Félreérthető voltam. A kerék úgy komplett, hogy van egy fékdob, a küllők és a felni (természetesen egyben) és van egy komplett fékagy a pofákkal és a karral. Nincs tengely, se közdarab.
Bátorkodom ismét megemlíteni, hogy a 80-as gtl 8,5 lovas az 50-es ami neked van, az 6,5. Mindenesetre a német szakik a kreidlerből 18-20 lovat faragtak ki már 80' körül is, 16 ezer körüli fordulaton. Na de inkább babetázzatok, mint itten kredler-puch offoljunk:)
Hamarabb hasonlít a belseje a testvérmodellre a Zündapp KS50 Re a 8.5 lovas henger az a léghűtéses modellen volt. És nem Krediler blokkos! (Mivel birtokomban van egy Krenyó is :)) majd küldök képeket amin lehet összehasonlítani. Jól.
Amúgy ma megint elszállt a motor:D
Hehe :D
Az a KVA gyújtásék!! Elnyírja az edzett saválló acélt! Pedig teljesen meghúzom!
Egyszerűen túl sok az erő benne:D Möhöhöhö:D Az a baj hogy a videóban nem lesz km mérő mivel eddig GPS es móddal mértem mivel valami gány Puch gyorsasági tipushibája van!:( na mind1 majd valahogy lesz addigis küldök pár videót ami kb olyan mint az enyém. Ja és Zolinak igaza van! a Kreidler RS t gyártották Cobra blokkal teljesen ugyanaz volt a motor csak a deklik másak meg az ülés+tank meg pár helyen de lényegében uggyan az! Ja és ami van azon a zöld Cobrán az a Lebutított Bing karbi! Ez már kéziszivatós de le van folytva a motor mivel elég sokan meghaltak ilyenen. (az a mendemonda járja, hogy ezért el sem kezdték a 175 ös Cobra gyártását :(:(:( (Alias Zündapp KS 175) na mind1 szal a videjók
Na ez a Cobra blokkos Krediler! Még a kerekek is ugyanazok!:D
Ja és 3. ban van meg neki a 100:D ha figyelitek az órát
BOcsi az OFF ért
ON
amúgy ma láttam egy öreg papót egy 210 esen olyan halk volt a motor, hogy azt hidtem hogy gurul de dombra fel:D Hát a Babetta nem speedelésre való ennek a motornak külön feelingje van pl amikor nekem volt a 207 esem és sokszor nem indult és hosszas utcai tolásra elindult nagy füst közepette néha elordítottam magam hogy ízirájder öcséééém:D
Igen, az még egy dolog amikor teletűzdelik ágakkal azt a babettát, ez még akár lehet humoros is, meg ahogy üvöltözik rajta hogy ízirájder, de ez a felborogatás... ezt kihagyhatták volna. Egyébként nézd a dolognak a másik oldalát:én ismerek olyan gyereket, aki emiatt a film miatt szerette meg a babettákat! :D
A film költségvetéséhez, illetve bevételeihez képest egy babetta filléres összeg, de valóban nekem is sajog a szívem amikor eldől. Az én babettám is dőlt már el, s még mindig működik, de szándékosan nem fogom borogatni :)
De üvöltözni róla, mint az őrült, hogy ÍZI RÁJDER ÖCSÉÉÉÉM azt fogok. :D
Ezen a moccon : http://www.bikepics.com/pictures/205757/ konkrétan kreidler henger van, ilyennelmegy, (mármint hengerel) a fél mezőny a volt ndk területén megrendezett 50-80 ccm es veterán bajnokságokban. Ezzel mindössze egy baj van, hogy ez ugye nem a gyári hengere, merthogy az mint már mondtam 8,5 lovas.
háy! hát nézd meg rihárd hengerét! lee ri rolla hogy tuning henger!a szine és a bordázata alapyán!csak az még ködös hogy a porlasztó az mér gyári?mer ha gyárilag tuning hengerrel szerelik akk a porlasztot is cserélék nagyobbra! sztem kifogta a tutit..csak meg ne hayyon vele..
Holnap jön haza Talma, és pár motoros haverral szerveztünk egy kis ovációs fogadóbizottságot:) a reptérre, gyertek minél többen, üdvözöljük Talmát világbajnoknak kijáró üvöltözésel:)
A pontos érkezés: 2007.11.06. kedd, Ferihegy 2B terminál, 12:05"
Mi fél 12-re kint leszünk, páran a suliból, mások a melóból lógnak el, gyere te is!
Na, tovább keresgélve, rákadtam egy oldalra,ahol kiderült, hogy volt a gtl hez 13 lóerős metrakit tuning henger, szóval lehet, hogy belenyúltál valami tutiba, csak az előző gazdinak fogalma sem volt róla. (jól elvitatkozgatok itt magammal:)
Na, kicsit rákerestem, a kép alapján, neked cobra50 gtl-ed van, ennek ránézésre nem sachs, hanem kreidler blokkja van, de egy kutya, az 50 es 6,5 lóerős, a 80-es 8,5, tehát kb 9, ahogy az előbb mondtam.
Igazán nem akarlak megbántani, de amiket leírsz.... Ha jól tudom a cobrában sahs blokk van, abból volt 80-as is, az sem volt 13 lóerős... De lehet, hogy nem sachs, mindenesetre a kereke, az ugyan az a grimeca ami a sachsokban-herkulesekben volt, de nem is ez a lényeg. "15 mp alatt van 100 on" hát megbocsáss, de legfeljebb álmodban Egy átlagos ellenállású motornak(naked) ami 160 kg pilótával együtt, ennek kb 10 lóerőre van szüksége ahoz, hogy elérje a 100 km/h-t, de korántsem 15mp alatt, mert ehez több mint 20 lóerő kellene...
Csak összehasonlítás képpen, a korabeli(80-as években gyártott-tervezett) hasonló moccok:
Ezek mind 80 asok, 5000 alatt halottak(pedig membrános mind!)kb ott adják le a teljesítményt mint amit a cobrára írtál, és egyik sem forog 10 fölé 6.-ikban(dettó mint a cobra) és ezzel a fordulattal mennek 100 körül. Nem szemétkedés, csak kicsit, mintha "megszaladt" volna a billentyűzeted.
Félreértés ne essék! Nagyon tisztelem Rudolf Petit azért amit csinál, de mi a fenének kell azt a szegény oldalkocsis Babettát minden jelenetben felborogatni??? Micsoda közönséges, durva lelkület kell az ilyen snittek bevágásához???!!! :-) Nem elég humoros már a sörösrekeszes megjelenésével is???
Miért nem a szamarat inzultálták??? (hátulról) Ja, persze, az állatvédők lehet többen vannak mint mi Babettások!
Persze nem vagyok dramaturg, lehet, hogy a "köznépnek" (mert aki nem Babettás, az a köznép nemde?) ez kell???!!! :-)))
Én viszont egy elvetemült Babettás vagyok!!! :-)))
teljesítmény: kb 12-13 LE (gyári a motor teljesen)
fékek: elől hűtött+lyuggatott brembo fék hátul dob
Lengéscsillapítás: Hátul: egyszerű rugóstag állítható keménységgel Elől: Bilstein olajos rugózás
Fogyasztás: nem tudok pontost nekem úgy 3-4 et eszik 100 on 4 nél picit többet ha húzom mások azt mondják megeheti az 5-6 ot is!
Karburátor Bing 21 es tölcsértorkú 1/21/60 as
Végsebesség Eddig az általam mért 4 es majdnem üveghang 87-88 km/h 5. fokozat közepe 100km/h 6. nem tudom nem volt merszem és nincs elég hosszú út amúgy ha jól megyek 15 mp alatt megvan a 100 ami szerintem nem rossz egy 50 es membrán nélküli motortól! És az a baja a motornak, hogy 6000 ig annyi ereje van mint egy gyári Simsonnak de utááána! elszabadul a pokol!!! 6000 től 9200 nál adja le a maximális lóerőt és az enyém 11 et pörög és az óra pontos! Eddigi trófea: Honda Lead 70ccm tunning (nem high end) és már indulásnál lehagyom akárhogy nyelezi:D
SZÓVAL emberek Cobrát mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!!