Keresés

Részletes keresés

DJGABI Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13295
Szólok is gyorsan, igényt tartanék egy komplett gyújtásra. (már ha lesz:)
Előzmény: Ricsi176 (13284)
miko? Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13294
"ÜTb" ?!

Hihihi,rájöttem,ez az: Üdv,Tóni bácsi!!!

Most jól szórakoztam! :-) (dédi motoron)
Látom a marhaság ragad!

Rád is vonatkozik emzoli !!!

mbp! (mentem babettát piszkálni)
Előzmény: Tóni bácsi (13293)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13293

Szia Zoli Pajtás!

 

MszMAkértvib!!! :-)))

 

Azaz: Mindjárt szólítom Mézga Aladár kollégát, és rögtön tudok veled is beszélgetni. :DDD

 

ÜTb

 

ui: látom miko? pajtinak azt írtad, hogy Dédanyád holnap versenygéppel gyakorol.

 

Előzmény: emzoli22357 (13290)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13292

Kedves miko? barátom!

 

Én is hasonlókat kívánok neked!

 

Igaz a fürdőszoba csempe lemosogatás nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, de majd csak túl leszünk rajta. :-)

 

Látod, én még a régi elnevezéseket használom, ezekkel az új rövidítésekkel nem vagyok igazán tisztában. Azt írja a fiú, hogy a szakirodalom is így emlegeti. Úgy látszik keveset forgatom mostanában "azt a fajta" szakirodalmat.

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: miko? (13289)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13291

Na, felhívtam a barátomat.

 

Az én mocimban Shell Spirax GX 80w90-es olaj van.

Előzmény: Hosszú01 (13275)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13290
Dhvgy:)
Előzmény: miko? (13289)
miko? Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13289
Kellemes hétvégét Tóni bátyám!

Persze nem esett le Neked mert az imbusz kulcsot sem hívjuk ik-nak, a csillag-villás kulcsot sem csvk-nak, vagy az olajszőrő leszerelő kézi készüléket sem olkk-nak(hehe).

(mert ezzel az erővel a fenti hozzászólásom is lehetne: pnelNmaikshiacskscsvaolkkso )

:-))
Előzmény: Tóni bácsi (13286)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13288

Szia!

 

Mérgelődöm, mert ami nekem top, azt egy autószerelő barátomtól kaptam, de nem a gyári flakonban, hanem átöntöttük az egyik 2,5 dl-es bekallibrált cumis üvegbe, (:D) amit az unokámtól "örököltem". :-))) (a másikkal a keveréket állítom elő) Így aztán momentán nem emlékszem a viszkozitási értékére. Annyi biztos, hogy Shell nyári hajtómű olaj.

 

Ám ha az általad használt olaj Gergőnek is bevált, akkor talán ezzel nem lesz baj.

 

Stunt62510 barátunk sokkal jobban ért ehhez nálam, hátha Ő is nyilatkozik ezügyben!

 

Lehet, hogy nem úszod meg a műtéti beavatkozást???!!! :-(

 

Csak azért akadékoskodtam, mert mint oly sok esetben, itt is érvényes, hogy csak akkor bontunk, ha végképp elkerülhetetlen!!!

 

Tóni bácsi 

Előzmény: Hosszú01 (13275)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13287

Hi Gergő!

 

Kicsit irígy vagyok! :-)))

 

Ez a moci szebb mint az enyém! :-((( Bár látszik, hogy még nem teljesen kész, de akkor is!

 

A sport légszürő mit változtat a működésében?

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Poluxx210 (13278)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.03 0 0 13286

Köszi, a francba, nem esett le. :-( Pedig logikus.

 

Persze azért, mert én ezeket prózaian torkszos, vagy imbuszos csavaroknak hívom, kialakítástól függően. Nincs új a nap alatt, csak ki így, ki úgy nevezi.

Előzmény: pati59 (13280)
miko? Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13285
Hi,
két dolog lehet:
1.nézd meg,hogy a kuplungpofák álló helyzetben hozzáérnek-e a dobhoz.
ha igen,akkor a javítása értelemszerű
2.ha van hézag a pofák és a dob között,akkor a pofavisszahúzó rugón kell feszíteni,
mert túlságosan kis fordulaton engedi a nyitást a pofáknak.
ha kőrrugós a megoldás (tehát a 3 pofát egy kőrbeérő rugó húzza össze), akkor
vágni kell a rugóból
ha 3 rugó van akkor azok beakasztó szárain kell hajlítani
Előzmény: bab1 (13282)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13284

Szerintem icipicit le kellene csiszolni a ferrodolból!

Nekem bevált az utángyártott de olyan hamar szétment hogy csak!

állítólag 2 hónapot bírt!(ezt a mostani gazdiától hallottam) na mind1 bonyolult dolog ez a röpsúlyos rendszer! Én személy szerint hamarabb összerakok egy 6 sebességes Cobra blokkot (váltó+kuplung esetleg még a gyújtás is!) mint egy Babettáét:D Szal én összeraktam ment kész nem is tudom mi lett volna ha xarul megy amúgy lesz egy rahedli Babetta cuccom nemsoká! 207-210ig! ha kell valakinek valami hozzá az szóljon (komplett blokk stb...)

 

bab1 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13283
Viccnek nem rossz : ) !
Előzmény: Ricsi176 (13281)
bab1 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13282
Sziasztok ! Olyan gondom van, hogy az új utángyártott kuplungpofák beszerelése óta/ és az nem most volt már / nincs igazán olyan , hogy ne hajtaná a motor a kereket , magyarul alapjáraton induláskor majdnem  kiviszi velem a kaput, ha nem vigyázok : ) ! Most néhányan akiknek minden  jó állapotban van a gépeteken régóta meg tényleg értetek hozzá biztos szörnyülködtök, hogy micsoda barbár gazdája ez...  de  akkoriba még borzasztóan örültem, ha be bírtam indítani, ha egyáltalán annyit csináltam a karbinak, hogy mennyen, a kuplunpofacsere meg még valamiféle mestervizsgának számított nekem. És a gép működni kezdett !!!  Mostanra viszont kezd a jószág minden része folyamatos renedeltetésszerű működést nyújtani, és jó lenne ennek az orvoslására is sort keríteni. Tudom, írtátok, hogy az utángyártott iszonyú rossz ,  de akkor azt hittem jót fogtam ki hiszen ment vele a gép VÉGRE ! : )  Tehát segítsetek légyszi mit lehet neki csinálni, vagy erőlköjek valamit a réginek, próbáljam meg azt elővadászni? Köszi a válaszokat  ! Olyat, hogy ferrodolozzam újra ne kérjetek , kertész vagyok nem gépész !
Ricsi176 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13281

Akinek elege van a Bóbitája tankrozsdásodásából az cselekedjen így!:D

http://www.vatera.hu/izirajder_babetta_mukodo_41212648.html

pati59 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13280
A bkcs-nak a a szakirodalom a belső kulcsnyílású csavarokat nevezi
Előzmény: Tóni bácsi (13269)
pati59 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13279
Amíg a nagy műtétre rá nem szánod magad kezd az egyszerűvel:
Cseréld le az olajat egy jó minőségűre és tisztára (mivel jön a tél ne legyen sűrű, mert sz.. beindítani) A legeslegjobb automata olaj, ezzel kb 3-4 hónapig kihúzod napi 10-20 km mellett, utána kezdődik előröl.
Persze most is megy, ha jár a motor úgy felpedálozod a sebességet, hogy a 2. fokozat kezdjen működni(mint a régi 207 babettánál)
Előzmény: Hosszú01 (13259)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13278

naa még ez is..

 

 

Poluxx210 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13277

találtam egy tavayi képet a mocimrol..friss festés után+teyyes motor gerenál+tuning után, a festésre kevés pénz maradt..de mayd át festem sztem még az idén..

 

Poluxx210 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13276

hali

 

az yau bele!

Előzmény: Hosszú01 (13275)
Hosszú01 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13275
Tisztelt Tónibá!
Kb 3 hete cseréltem az olajat kb 150km-t mentem az óta vele. Transmisson 80w90-es.A boltban azt mondták, h ez jó lesz.Igaz, én nem értek hozzá, a boltosra kellett hagyatkoznom
Ha nem príma, akkor légyszi írdd meg, h milyen viszkozitású kéne bele.
Előre is köszi
Feri_Vp Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13274

Sziasztok!

 

Van ám sok moped-mániás "kollégánk" :)

http://belsoseg.blog.hu/2007/11/02/mopedmania

 

Feri

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13273
Ha hidegen csinálja melegen meg nem, még mindíg fenn áll a nem megfelelő (túl sűrű) hajtóműolaj veszélye!!!
Előzmény: Hosszú01 (13272)
Hosszú01 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 13272
Szevasztok
Természetesen elolvastam a tanácsaidat Tónibá végig is zongoráztam,és a végső ekeseredés visz rá, h ilyen számomra nem egyszerű feladatra válalkozzak.Még azt is észrevettem, h ez a jelenség leginkább akkor szokott előfordulni, amikor indulnék, és relatíve magas a fordulatszám, a "szívatásnak" köszönhetően. Ezt úgy küszöbölöm ki, h megnyomom egy pár piillanatra a leállító gombot, leesik a fordulat, és jön megszokott kattanás, a rántással eggyütt. Ez után, már nincs gond az elindulással, és ha meg kell állnom pl egy kereszteződésben, akkor is indul rendesen.Tehát ez csak hideg motornál fordul elő.
Mégegyszer nagyon köszi a hathatós segítségeteket, remélem a továbbiakban is fordulhatok Hozzátok.
Ricsi176 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13271

NNa megvagyok aránylag...

szóval most az van hogy felpörög minden húz is. Csak az van, hogy ha leállítom és újra be akarom indítani úgy 2.-3. ra indul be és utána is kell várni egy picit ameddig olyan 400 as az alapjárat addig ha ráhúzom lehörög de miután MAGÁTÓL!!! felmegy az alapjárat úgy 1000 re akkor rögtön veszi a fordulatot! mi lehet a gond szerintem még mindíg magas egy picit a benzinszint vagy alacsony??:D

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13270

Nem, nem!

 

Szerencsére az én mocimnak (még) tökéletes a viágítása. :-)

Itt csak arról van szó, hogy miko? és kettőtizes barátaink jóvoltából felhasználói szinten már profik vagyunk motorszerelésből. Az egyedüli fehér folt a fejeinkben ez a fránya világítás.

Ezért bonyolódtam én annyira bele a hiba okának feltárásába.

Előzmény: subaaa (13240)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13269

Szia!

 

Milyenek azok a "bkcs" csavarok? Elég régen foglalkozom a szakmával, de ezt a rövidítést még eddig nem hallottam.

 

Le vagyok maradva?

 

 

Előzmény: pati59 (13248)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13268

Hi!

 

Elolvastad a 13178-as hsz-emet???

 

Kipróbáltad amiket ott írtam???

 

Vagy minden áron szét akarod cincálni a gépedet anélkül, hogy teljesen meggyőződnél a valós meghibásodásról???

Előzmény: Hosszú01 (13259)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13267

Köszi mindenki!

Ott tartok hogy tűszelep már jól zár minden patika tiszta a benzinszintet állítgattam már jobb valamivel még mindíg hörög a karbi is be van állítva már csak a benzinszintet kell állítani. Ja meg a gyújtást ami a babettához hasonló tirisztoros.

Ezt hogy állítsam? Stroboszkóp van a jelölős módszert azt mindjár kipróbálom, csak gondolom ti pontosabban tudjátok hogy kell csinálni. Én még nem csináltam ilyet azért akarom állítani a gyújtást mert későn gyújt ezt onnan veszem, hogy amikor rúgdosom akkor néha durran egyet a kipuffogó kis láng kíséretében. Szerintem még ez is lehet az oka a hülyéskedésének. Amúgy ha kész akkor lesz egy videó róla remélem 1szer majd készlesz!

miko? Creative Commons License 2007.11.01 0 0 13266
Ricsi!

Annyi motorod van,már tudhatnád a jelenségből miszerint a meleg motort ha nem tudod csak kínkeservesen beindítani, akkor benzinben dús a benzin-levegő keveréked!!!
Az okait is tudod,főleg hogyha még orrán száján is folyik a benya a karbiból.
Tehát,lehet hogy nem zár a tűszeleped,vagy iszonyú magas a benzinszinted.

Nem tudom,hogy mit értesz az alatt, hogy visszaköpköd a motorod a porlasztón, de azt tudnod kell,hogy minden kétütemű motor ami nem szívómembrános,az alapjárat közeli fordulatszámon visszaköpköd keveset a porlaszóba.
Próbáld ki: közvetlenül a porlasztó elé tarts egy tiszta fehér papírt meleg motornál alapjáraton.
Előzmény: Ricsi176 (13260)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!