Először is le kell cserélned az első féktárcsát a 210-esére, mert ebben van km spirál meghajtó. Venned kell egy spirált, meg egy órát. Nem bonyolult megcsinálni, de a költségeket nem tudom, mert én még ilyet nem csináltam. Nekem 210-esem van.
Néz szét a Hubermotor, vagy a Mofaker honlapján az árakat illetően!
Szal gratula a motorodhoz, tényleg szépen néz ki! És ha a karburátoron nem kell a benszinszinttel szarakodni, az egy külön főnyeremény! :)
A benzintankba pedig kis kövek mehetnek, vagy kicsi csavaranák, oszt rázni kell, utána meg rozsdaoldót önts bele, és hagyjad úgy egy ideig. A rozsdaoldó a legfontosabb, az viszi le a legjobban a rozsdát, legalábbis én nagyon szép eredményeket értem el vele, a fémet pedig nem marja szét!! :)
Egy kérdésem lenne: A Babetta 207-eshez a kilóméter órát hogy lehet felszerelni? Azt tudom, hogy a helye az első lámbában van, de azt már nem tudom, hogy-hogy kell felszerelni. Ez időigényes munka?, meg lehet csinálni? és végül sok pénzbe kerülne?
Azt mondtad, van több ilyen blokkod, és ebben mintha vállcsapágy volna a főtengelycsapágy(mondom, hogy kreidler az a blokk:) nemlehet megsasolni a maradék blokkokat?
Dávid vagyok, új forumozós tag. Van egy Babetta 207-500-asom. 1983-as évjárat.
Felfuratva még nincsen de tervezem majd. Egyébként tuningolva nincsen. 1 hónapja van nálam. Most a 100%-os felujításon dolgozom. Jelenleg a benzintankot tisztitom meg a rozsdátol. A motor állapota nem rossz. Van egy két hibája de ezeket még ne orvosoltam. (pl.: alapjáratot kell majd megcsinálnom), de majd fogom. Mellékelek egy képet a motoromról.
Hali mindenki! Ahogy ígértem itt a Puch Cobrám videón is csak az a baj, hogy fogyott a benzin és eléggé lehörgött sajna most nem ment annyira mint akartam na mind1 majd bepótolom szóval a link:
értem értem! nem nagyon akarok variálni!igy 1szer proba kép felteszem a magam gyártott szivócsövet, meglátom milessz, de szerintem mayd vissza rakom a gyárit!
köszi még1szer! amugy a levegőszürőt csak tisztitani kel,mer ugye használtan vettem a karbit!
értem értem! nem nagyon akarok variálni!igy 1szer proba kép felteszem a magam gyártott szivócsövet,meglátom milessz, de szerintem mayd vissza rakom a gyárit!
köszi még1szer! amugy a levegőszürőt csak tisztitani kel,mer ugye használtan vettem a karbit!
Emlékszel? Mindíg ragaszkodtam a pontos kifejezésekhez. Nem változtam. :) Leömlők, felömlők, átömlők a hengerben vannak!
Azt hiszem, Te inkább egy szívócsövet csináltál a karbihoz. Rosszul gondolom? Mi bajod a gyári szívóházzal? Sztem jól mutat a gépen, én ki nem cserélném! A levegőszűrője meg van?
Lehet növelni a külső szívócső átmérőjét, de összességében csak annyi levegőt kaphat a gép, amennyi a gyári (kallibrált) Dellorto szívóházon átfér!!! Ezesetben figyelned kell a fojtásra! A több levegővel mindíg benzinszegény lesz a keveréked. Ennek a gázosítónak nem lehet a benzin adagolását állítgatni mint a Jikovnak a schúbertűvel!!!
Gondolj arra, hogy a Jikovban van egy 63-as főfúvóka, meg egy 35-ös üresjárati fúvóka. A motoron kialakított levegőszűrő rendszer ehhez van kallibrálva. A Dellortonak mindössze egy 52-es fúvókája van! No az ehhez megfelelő levegő mennyiséget kell a hengerbe bejuttatni.
Köszi! Kisebb-nagyobb karcok/rozsdafoltok azért vannak rajta, látszik, hogy használva volt, de műszakilag teljesen rendben van, a motorja jól húz, a fékek is meglepően jól fognak! Csak egy karbipucolás kellett neki és az olajcsere!
hogy amit vettem dellorto karbi, annak terveztem egy leömlö csövet,mer a gyári nem nagyon teccet!2mm vastag vörös rézcsöböl alkottam meg,de még vannak finom munkálatok!az lenne a kérdésem,hogy az uj leömlő átméröye kicsit nagyobb mint a porlasztoé, ez okozhat valami fajta problémát a motor müködésében?vagy lényegtelen?
bocsi hogy elöszöm nem tuttam megértetni magam veled!
Köszönöm a jótanácsot, már le is cseréltem az olajat, és láss csodát, megjavult a gépezet! Mondjuk ami kijött belőle, az nem igazán hasonlított olajra(inkább a tejfölre), de azért nem hittem volna, hogy egy olajcsere ilyen javulást hozhat! Köszi mégegyszer!
A gépet egyébként 13eFt-ért vettem, azért volt ennyi, mivel nem indult be(tankban nem volt benzin). És a kép róla:
haali Tóni bá! a kérdésem a következő lenne: a leömlő cső átméröyének megkel egyezznie a porlasztó átméröyével?ha kicsit nagyobb a leömlő átméröye az bay?
Én vagy 5 évvel ezelőtt kerültem először számítógép, illetve internet közelbe. Az első próbálkozásaim eredményeképpen találtam "valakit" (emlékeim szerint egy pesti srácot) a NET-en, aki nagyon szimpatikus volt a veterán, azon belül is a magyar motorkerékpárok szeretete miatt. Még fényképeket is küldtem ennek a "valakinek", mert scannelni nem tudtam.