Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2251

Új kép - Tallózás - Kép felirata - Feltölt.....ahogy megjelenik a kép, bal oldalán "beszúrás", és már megjelenik...utána már írogathatsz alá-mellé is :)

Előzmény: ace100 (2250)
ace100 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2250
Hát ez az.Hogy kell felrakni képet?
Előzmény: Gyuszo78 (2249)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.15 0 0 2249
Hun van??? :)))) Nem látom
Előzmény: ace100 (2247)
vbaluka5 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2248

 Helo Forumnick!

 

A kuplung automata állítású.

nem ez a baj ( nekem is volt ilyen 38000 km -nél.)

A kettőstömegű lendkerék ment el haza és vitte a kuplung szerkezetet is magával.

Ha garis próbáld kiverni belőlük, ha nem próba a szavatosságra.

Kifizetni igen húzós.

 

 

b

Előzmény: forumnick (2238)
ace100 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2247
Ime az én gépem
bordóc5 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2246

Sziasztok

 

Ma elvittem a vasat hátsóféknyergeket rendbetenni sokat tapasztalt szerelő barátomat is meglepte ez a probléma.

 

Előkaptam a gyári lemezfelnit és mutatam neki hogy nem forog el!

Hat elkezdtük bal oldalon helyből eltörtük a tőcsavart valami anyaghibás lehett mert félig bevolt rozsdásodva ami repedésre utalt

A többit a légkulcs kihajtotta !

A gyártó rendesen beragasztotta a féknyergekbe a csavarokat ettől volt nehéz lecsavarni viszont a nyergek alatt kb 5mm es oxidáció volt elég mélyen berágta magát az aluba és ez elfordította pár fokot a féknyerget.

Talán fékbetét cserekor mindig lefogom vetetni a nyerget és átvizsgálni sok költséget lehet megtakarítani !

 

Üdv Bordó C5

 

 

 

 

John Zero Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2245
ace100:
Az a baj, hogy a C2-es gépjármű súlya sokkal kisebb, mint a C5-ösé. Tehát egy (gyári) C5-ös alufelninek nagyobb súlyt kell elviselnie, mint egy C2-esének.

Legalábbis ezt mondták, de nekem logikusnak tűnik... A kátyúktól (amikbe belementem) 2 (talán 3) keréken is elég komolyan látható beütődések vannak (körben a perem nem kerek, hanem deformálódott).
Én hihetőnek tartottam a sztorit, hogy hiába is javíttatnám meg a felnit, az nem C5-re való, nem ekkora súlyra tervezték, ezért se bír annyit kátyúból sem, mint kellene. A felfogatással nincs gond.

De ha jobb szakvéleményetek van, kíváncsi vagyok :-)
Előzmény: ace100 (2244)
ace100 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2244
Mért nem lehet centírozni a felnit?
A felfogatás miatt?
Mert akkor megoldható!!!
Előzmény: John Zero (2243)
John Zero Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2243
Köszönöm!
Privát emailt küldtem! Ha jó az ár, akkor benne vagyok az üzletben :-)

Azért még most is le vagyok sokkolva... Nem semmi, hogy C5-ösre képes valami barbár C2-es felniket rakni... Szerintem ráadásul nem is lehet annyival olcsóbb.
Előzmény: Gyuszo78 (2241)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2242
Ja, elfelejtettem...gyári 16-os Citroen C5 alufelni!
Előzmény: Gyuszo78 (2241)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2241

Szia!

 

Ha érdekel C5 I.-re való 16-os alufelni gumikkal, akkor tudok neked egy elérhetőséget adni, mivel a haverom C5 kombija bontásra került. Elméletileg még acélfelnije is van szintén gumikkal.

 

Remélem tudtam segíteni.

 

Üdv: Gyuszi

Előzmény: John Zero (2240)
John Zero Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2240
A mai (szomorú) sztorim: vittem centíroztatni a C5-öm, mert a kátyúknál kapott a felni. A felnit nézve a helyzet elég rossz, gyakorlatilag centírozhatatlan.

De a slusszpoén: egy éve vettem az autót használtan, és C2-esre való könnyűfém felniket raktak rá. Ránézésre ezt senki se szúrta ki, csak most. Hát, nem vagyok boldog...
Most 4 felnit le kell cseréljek, a gumik újak.

Most gondolkozom, lehet, hogy acélfelnis lesz a C5 (kombi), mert nem olcsó mulatság a csere...

Esetleg van valakinek eladó acél vagy alufelnie? 205/55 R16 méret.
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2239

A hőmérséklet szenzor biznisz majd meg tudjuk oldani valamikor? Persze, amikor az időd engedi.

Köcc :)

Előzmény: betg (2197)
forumnick Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2238
Sziasztok,

C5II, 2.0HDI, 6 sebességes váltóval szerelt kocsi kuplungállítása milyen megoldású? Az utóbbi hónapokban az asszony hordja az aprónépet a kocsival, de múltkor elengedtek egyedül is a kocsival. :-)
Az éreztem, hogy kb. 90-100-nál ha lepadlóztam a kocsit, mintha csúszott volna a kuplung. Lehet rajta állítani vagy valami önbeálló megoldású?
Egyik megoldás tudom, ne padlózzam le, és váltsak vissza. :-) Valós 80000km van a kocsiban.

Köszönöm!
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2237
Rendben Uram, előre is köszönöm :)
Előzmény: betg (2236)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2236
Felhívsz és megböszéljük ......
Előzmény: Gyuszo78 (2235)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2235

Rendben Uram, köszönöm a segítséget!

 

Remélhetőleg nemsokára keresni foglak, de lehet h csak augusztus lesz belőle.

Azt meg lehetne majd oldani, hogy összefussunk? Több szem többet lát alapon, amúgy meg jó lenne ha te is diagnosztizálnád az autóm, mert nem biztos, hogy én mint laikus, jól írtam le neked mindent.

 

Köszi

Előzmény: betg (2234)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2234
szinte mindegyiknél van egy kis olaj pára amibe beleragad a por de neked egészen más gond van az autóddal mégpedig a hátsó lengökar csapágy van szétmenve azt kell minél előbb kicserélni mert ha tovább így jársz akkor a végén lengökart is kell cserélni.
Az adatlapomon megtalálod a tel számomat ha érdekel a javítása.
Előzmény: Gyuszo78 (2232)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2233
ok értem ,de összezártad a vezetéket ? úgy nyílik az üveg?
Előzmény: önindítópersely (2225)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2232

Ok.

Akkor ne is aggasszon az, hogy kicsit olajsáros a jobb hátulja, a porvédő és a gömb körül?  A másik amit észrevettem, hogy picit nyikorog. Nem vészes, de amikor kinyitom a csomagtérajtót, beülök, vagy nyomkodom a kasztnit lefelé, akkor nagyon minimálisat, de nyikorog. Én azt hittem ez az olajtól, vagyis annak hiányától lehet, de még pontosan megvizslatom, hogy honnan hallatszik.

Viszont nem ül le a kocsi egy éjszaka alatt, szépen emel-süllyeszt ahogy kell. Amikor beülök, akkor jár egy keveset a hidr.motorja, aztán elhallgat.

Bocsi, remélem érthetően írtam le :D

Előzmény: betg (2230)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2231
Vagy gömb alatti tömítést kell cseréni vagy csak egy kicsit meghúzni a gömböt, ennyi .
Előzmény: Gyuszo78 (2229)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2230
Ha nem folyik akkor semmi
Előzmény: Gyuszo78 (2229)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2229
Értettem Uram, vagyis asszem. Akkor szerinted most mi lehet a hiba, és hogyan orvosolható? :)
Előzmény: betg (2228)
betg Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2228
Teljesen rossz a diagnózis a ha gömb át van szakadva akkor ott nincs rugózás én szívesen adok neked gömböt hiszen ebből élek de nem az a gond a gumiharangból megy két cső ami a résolajat visszavezeti , az úgynevezett résolaj a munkahenger mozgása közben keletkezik amit ezeken a csöveken vezetnek vissza ha a gumiharang elöregszik akkor ott elkezd folyni az olaj ezt biztosan cserélni kell ,ha a munkahenger már nagyon kopott akkor megnő a résolaj mennyisége ekkor munkahengert kell cserélni. Gömbtől nem tud folyni maximum ha nincs rendesen meghúzva vagy rossz a tömítés de nem ez szokott a hiba lenni egy gumiharang kb 1200 ft kell hozzá bazi nagy kábelkötöző és kész a gyári bilincs beteg áron van.
Előzmény: Gyuszo78 (2227)
Gyuszo78 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2227

Szia.

 

Anno volt egy autószerelő srác nálam, rááltunk az aknára a kocsival.

Jobb oldalt a porvédő bilincsét megpróbálta meglazítani és lehúzi a gumit, de onnan elkezdett csepegni az olaj. Azt mondta erre, hogy érdeklődjek utána, és vegyek gömböt, mert átszakadhatott a membrán.

Viszont azóta nem csöpög, de ami zavar az az, hogy megtakarítottam a gömböt meg a környékét olajtól, meg a sártól ami rajtavolt, de pár száz km után megint koszos. Azért gondolom, hogy valami bibi van vele.

 

Azért veszek most bele LDS-t, hogy feltöltsem a tartályt, ha azóta apadt a folyadék. Ha az utántöltés után elkezd csöpögni, akkor veszek gömböt, de azért a biztonság kedvéért előtte még megkérdezlek Téged, Titeket! :D

Hátha valaki segít rajtam, mert ez a C5 még nekem is új! :))))

 

Köszönöm a segítségeteket, egyenlőre várom az LDS-t :D

Üdv: Gyuszi

Előzmény: betg (2216)
ace100 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 2226
Fére értés ne esék a gömbökel kapcsolatban,nekem nincs semmi gondom a gömbjeimel.Csak azért kélrdeztem mert egy haverom mondta,hogy jó rá a régi is.És kíváncsi voltam,hogy ti mit tudtok róla.
Előzmény: betg (2217)
önindítópersely Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2225

a kapcsolóval van baj, kimértem

nem engedi át a testet

Előzmény: betg (2224)
betg Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2224
ja látom csomagtérablak akkor kombi az már rég nincs vezetéket összezártad úgy nyílik? mert az üvegben szokott megszakadni a szál ...
Előzmény: önindítópersely (2220)
csigabiga007 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2223
Szia

Nekem 6 db csavart adtak hozzá, de megfogadom a tanácsod és kicserélem, a kérdés hogy miket kell és hogyan leszedni ?!

Esetleg tudunk beszélni valamilyen módon közvetlenül , vagy tudsz nekem segíteni jövő hét szerdáig mondjuk ?

Üdv.: Csigabiga
Előzmény: csori01 (2206)
betg Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2222
2010.05.14 21:45:22 © (1681) számú okoskodásomban megtalálod.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!